Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2002, 13:03
Devil = BadGirl
Devil = BadGirl is offline
jahaaaa.... binnenkort heb ik gala (aan het eind van dit schooljaar pas, duurt dus nog heeel lang ).
maar nou weet ik niet zo goed wat ik aan moet trekken.

Hebben jullie leuke ideen??? wat hadden jullie aan?? of wat hebben jullie al gekocht/ wat ben je van plan te kopen?? (foto's van jullie in jullie galakleding is natuurlijk ook goed!! )

HELP... ik wil er wel een beetje origineel en leuk bij lopen (denkt aan --> iedereen kijkt naar mijn, alleen maar heeeeeele positieve opmerkingen over mijn jurk).

Thanxs,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 15:24
Verwijderd
Een jurk?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:14
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Nou hoe lelijk je er ook uit ziet, mensen zeggen sowieso wel dat je er geweeeeldig uitziet en zooo'n mooie jurk aanhebt
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:19
Verwijderd
Ga naakt, dan val je wel op
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nou kom op zeg...

Een zwarte jurk is altijd goed, vooral als het niet zo'n standaard dunne bandjes-model is, maar met een aparte hals (halter, of zo'n waterhals ofzo).

Verder moet je je gewoon een beetje naar je eigen smaak aankleden.

Heb zelf deze:
Zwarte simpele jurk (m'n allereerste), lang, kleine split, beetje decolleté. Is helaas te kort geworden
Bordeaux jurk van een heel mooi fijn stofje, met laag rugdecolleté. Van voren vrij gesloten. Kleine split achter.
Zwarte jurk met split aan de zijkant en een halter. De voorkant loopt gewoon recht (dus geen V-model, maar gewoon ---)
Zijn alledrie mouwloos

Haar opsteken is verder altijd goed, beetje mousse erin en een beetje oefenen met wat speldjes.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:34
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Oké ik doe ook ff serieus mee

Wat ik vaak het allermooiste vind en zelf ook het liefste draag bij dergelijke gelegenheden:
een simpel strak strapless topje (evt. met heel dunne bandjes) van een gladde stof en daar onder een rok die strak in de taille is en vervolgens heel wijd uitloopt, van zo'n speciale stof, weet ff niet meer hoe het heet maar daar kom ik nog wel op (ben slecht in stoffen )
Stola erbij, duidelijke oorbellen OF duidelijke ketting/collier, 1 van beiden moet opvallen en het overige zeer bescheiden houden anders lijk je te volgehangen. Kleine handschoentjes kunnen ermooi bij zijn (dus niet tot je bovenarm maar tot iets over je pols) maar dat hangt van je jurk af. Haar mooi losjes opsteken, mooie schoentjes erbij en klaar!
Hoewel ik wel een aantal fluwelen jurken heb vind ik fluweel meestal niet mooi meer maar das persoonlijk...
Viel spass
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:36
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Btw gewoon een mooie simpele zwarte lange strapless jurk is sowieso ook erg mooi.. maar ja ik heb iets met strapless
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 17:34
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
strapless is mooooi
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:18
Sommetje
Sommetje is offline
Gewoon, een galajurk. Ik heb de mijne door mijn moeder laten maken. Dus ik hoef niet bang te zijn niet orgineel te wezen.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:20
Rhinus
Rhinus is offline
M'n beste blauwe spijkerbroek en beste mutstrui.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Nou kom op zeg...

Een zwarte jurk is altijd goed, vooral als het niet zo'n standaard dunne bandjes-model is, maar met een aparte hals (halter, of zo'n waterhals ofzo).

Verder moet je je gewoon een beetje naar je eigen smaak aankleden.

Heb zelf deze:
Zwarte simpele jurk (m'n allereerste), lang, kleine split, beetje decolleté. Is helaas te kort geworden
Bordeaux jurk van een heel mooi fijn stofje, met laag rugdecolleté. Van voren vrij gesloten. Kleine split achter.
Zwarte jurk met split aan de zijkant en een halter. De voorkant loopt gewoon recht (dus geen V-model, maar gewoon ---)
Zijn alledrie mouwloos

Haar opsteken is verder altijd goed, beetje mousse erin en een beetje oefenen met wat speldjes.
dat is zow standaard.......ik vind dat je als meisje zijnde een gave jurk moet aanmeten waarvan je 100% weet dat niemand anders die aan heeft ...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:41
June bug
June bug is offline
Ik had op mijn galafeest een jurk aan met een eenorrme rok... Hij had ongeveer een meter doorsnee, bestond uit zeven (!) lagen stof, en 2 hoepels... Ik werd nog benoemd tot Prom Queen ook! *heeft kroontje en lint nog hangen*
Misschien een id om zoiets te doen?
Bij sommige kleding verhuurs hebben ze hele mooie en aparte jurken... (ik had de mijne ook gehuurd in eindhoven, weet niet waar je woont, maar daar hadden ze er veel, aparte)
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
jellerd schreef:
dat is zow standaard.......ik vind dat je als meisje zijnde een gave jurk moet aanmeten waarvan je 100% weet dat niemand anders die aan heeft ...
Ta, als je echt geen idee hebt wat je aan moet doen (zoals topicstarter), kun je maar beter een beetje op safe spelen...
Mijn jurken zijn simpel, omdat de gala's bij ons op school nogal simpel zijn. ben 't dus wel met je eens
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:12
Verwijderd
Ik had op mijn gala een broekpak aan. Gewoon een voor vrouwen. Bij de Lady Sting gekocht geloof ik, kreeg er echt heeeeeeeeeeeeel veel complimentjes over en zelfs mijn vriend kreeg complimentjes over mij, haha! Nee, was heel cool, ik was de enige (van de meisjes dan) in broekpak (ok, en nog een ander meisje maar dat is te verwaarlozen ). Ik had gewoon hoge open schoenen (met zo`n bandje) en een broek (beetje wijd) en een jasje met alleen een bh eronder. Wou eerst er niks onder aan doen, maar zouden mn borsten er een beetje uitvallen ...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef:
Ik had op mijn gala een broekpak aan. Gewoon een voor vrouwen. Bij de Lady Sting gekocht geloof ik, kreeg er echt heeeeeeeeeeeeel veel complimentjes over en zelfs mijn vriend kreeg complimentjes over mij, haha! Nee, was heel cool, ik was de enige (van de meisjes dan) in broekpak (ok, en nog een ander meisje maar dat is te verwaarlozen ). Ik had gewoon hoge open schoenen (met zo`n bandje) en een broek (beetje wijd) en een jasje met alleen een bh eronder. Wou eerst er niks onder aan doen, maar zouden mn borsten er een beetje uitvallen ...
*zwijmel* je zag dr ook zooooooooooooooooooo mooi uit *zwijmel*

(maar zonder ben je ook n onwijs lekker ding hoor! )
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:40
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik draag een sari (komen in prachtige kleuren en als je eraan gewent ben staat 't heel elegant) of een hoepelrok/corset/blouse combo.

Maar ik heb ladingen van dat soort kleren, en af en toe maak ik er wat bij
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 13:00
Devil = BadGirl
Devil = BadGirl is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Een jurk?
Gohh... je meent 't. Zover was ik ook al hoor!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:09
Verwijderd
zelf zou ik echt iets met een heel opvallende kleur aandoen, want dan val je echt op tenminste.
Maar jah.. dan moet het wel echt een supermooie jurk zijn, want als je nou in een of ander vreemd fel oranjegekleurd dingetje loopt

maar echt sjiek is ook altijd mooi.. een mooie wijde rok ofzo, en idd iets strapless erop, good!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2002, 15:13
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Ik heb een heele mooie jurk afgelopen zomer in Turkije gekocht.
Was voor de bruiloft van mijn oom.. maar kan denk ik ook wel bij een gala aangedaan worden. Tis wel groen.. duss denk dat het best wel opvalt.. tussen al dat zwarte kleding.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:03
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
aparte kleur kan idd ook heel mooi zijn maar dan moet je niet met knaloranje of zo aan komen zetten... ik heb ooit een rozige jurk gehad, kobaltblauw, groenig... ligt er ook maar net aan hoe het staat en wat voor jurk het is natuurlijk
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:46
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
ja, ik zit met soort van hetzelfde probleem..
weet er iemand een (of meerdere) site(s) met jurken op?
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:56
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Weet iemand trouwens of je normaal gesproken behalve smokings ook gewone pakken kunt huren? Want normaal gesproken heb ik nooit een pak aan....dus om nou eentje te gaan kopen...

ontopic: ik denk dat ik in een diepdonkerblauw pak ga...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Weet iemand trouwens of je normaal gesproken behalve smokings ook gewone pakken kunt huren? Want normaal gesproken heb ik nooit een pak aan....dus om nou eentje te gaan kopen...

ontopic: ik denk dat ik in een diepdonkerblauw pak ga...
Ja kan volgens ij wel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:17
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Tja, het heeft niet echt iets een jurk te maken, maar in februari hebben wij een gala gehad. En toen liep ik er zo bij:


Dit ben ik trouwens niet zelf... helaas heb ik daar geen foto's van... De fotograaf was alweer pleitte...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Mooi hoor Kub, zo hoort het he
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2002, 18:25
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
rosi schreef:
Mooi hoor Kub, zo hoort het he
jip leest door de regel heen en leest..


Lekker hor KUB, neuken?
__________________
Tering, dat kriebelt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Bor schreef:
jip leest door de regel heen en leest..

Lekker hor KUB, neuken?
Hm, en ik dacht nog wel dat het niet zou opvallen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:37
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
rosi schreef:
Hm, en ik dacht nog wel dat het niet zou opvallen

zelfs een bezem en een schep zouden dat nog merken


flauw
__________________
Tering, dat kriebelt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:38
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Hm een hoepelrok of jurk is inderdaad echt heel erg mooi...ik had vorige jaar zelf een helelelel wijde zwarte hoepelding rok aan...met een rood zwarte korset en iedereen vond het helemaal geweldig alleen zo'n rok is wel erg onhandig ....
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:59
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
rosi schreef:
Hm, en ik dacht nog wel dat het niet zou opvallen
Gelukkig ben ik niet zo puberaal om er meteen op te reageren...

Maar Rosi, als jij het dan echt wil, je weet mijn MSN...



Maar waarschijnlijk heb ik op 14 februari weer een rokkostuum nodig... Gala ter ere van het 75-jarig bestaan van de UvT... Zal zorgen dat er dan wel foto's worden gemaakt...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:10
Verwijderd
Hm, ik vind zwart niet leuk, *waarschijnlijk omdat me dat gewoon niet staat* Ik draag over 't algemeen ook altijd wat Esmee omschrijft, strapless-strak topje/beetje corsetachtig, met een HEEELE wijduitlopende rok van zo'n glimmend-glanzende-ritselstof.

Maar dan wel in een mooie kleur, bordeauxrood ofzo, en zelf heb ik deze outfit in 't roze , maar dat is dan wel weer very typical.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:25
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
een string om zo mijn lesbische oud leeraares te veroveren.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:31
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Oké ik doe ook ff serieus mee

Wat ik vaak het allermooiste vind en zelf ook het liefste draag bij dergelijke gelegenheden:
een simpel strak strapless topje (evt. met heel dunne bandjes) van een gladde stof en daar onder een rok die strak in de taille is en vervolgens heel wijd uitloopt, van zo'n speciale stof, weet ff niet meer hoe het heet maar daar kom ik nog wel op (ben slecht in stoffen )
Stola erbij, duidelijke oorbellen OF duidelijke ketting/collier, 1 van beiden moet opvallen en het overige zeer bescheiden houden anders lijk je te volgehangen. Kleine handschoentjes kunnen ermooi bij zijn (dus niet tot je bovenarm maar tot iets over je pols) maar dat hangt van je jurk af. Haar mooi losjes opsteken, mooie schoentjes erbij en klaar!
Hoewel ik wel een aantal fluwelen jurken heb vind ik fluweel meestal niet mooi meer maar das persoonlijk...
Viel spass
Ik denk dat je zijde bedoelt, dat heeft luxe en valt eigenlijk altijd mooi

Een chique shirtje, met een mooi vallende rok is eigenlijk het makkelijkst (moet natuurlijk wel goed bij elkaar passen) Ik heb persoonlijk een hekel aan a-symetrische halsen dus zo een zou ik nooit kopen.

Heb je ergens id buurt een winkel zitten die Tinteretto heet (in Hoorn, Amsterdam en ik denk ook in Alkmaar zit die winkel) daar hebben ze hele mooie jurken hangen, voornamelijk zijde, en tis niet eens zo walgelijk duur.

Je make-up moet je overigens vrij naturel laten, anders zie je er snel uit als een barbiepop. Mooie ketting, helemaal geweldig als je mooie sleutelbenen hebt, dan staat een ketting vaak extra mooi, oorbellen moeten er wel bij passen. Je haar opsteken (grace kelly rol, vraagt wel wat gedult en handigheid of je moet 't even vragen bij de kapper, maar dat is zoooo mooi). Handschoenen houd ik nooit zo van, mooie simpele ring is genoeg, en mooie verzorgte, korte nagels, met een klein beetje transparante nagelak.
Pumpschoentjes met een mooie hak, liefst met dichte tenen zegmaar, want ik heb een hekel aan tenen (?), maar let er wel opo dat ze niet te hoog zijn.

Als je er overigens niet te veel geld aan wilt besteden; kijk eens bij de H&M daar hebben ze vaak simpele jurken hangen; randje pailletjes er langs, of een stukje kant en tziet er al een stuk anders uit
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:29
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
moet ik daar nu al over nadenken?

__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:35
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik had vorig jaar een jurk die zoooooooveel op deze leek

kwam hem gewoon toevallig op een site tegen
het enige verschil was dat er niet zo'n roos aan de rechterkant zat, en hij was in het hele donkerood.
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:13
heavinly
heavinly is offline
Ja, wat ook al een paar keer genoemd is hier, ik ben van plan een corsetachtigiets aan te doen met een lange rok eronder. De rok wordt nog het grootste probleem, die zal zelf gemaakt moeten worden :/ dus daar moet ik nog even iets leuks voor verzinnen. Een plooirok ofzo?

Een 'belle en het beest'-jurk (ik kan het niet anders beschrijven), dus met een band om je schouders-horizontaal, vind ik ook supermooi! Maar aangezien ik nergens nooit een jurk in mijn lengte kan vinden (gaan we weer ) gaat dit voor mij niet werken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2002, 12:22
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
heavinly schreef:

Een 'belle en het beest'-jurk (ik kan het niet anders beschrijven), dus met een band om je schouders-horizontaal, vind ik ook supermooi!
Ja zo eentje heb ik ook, staat mooi idd maar wel erg onhandig, als je je armen enigszins omhoog doet zit die band bij wijze van spreken al rond je nek :/
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:11
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
het is belangrijker om te bedenken met wie je gaat..
dan kun je alvast afspreken dat zijn das bij jouw jurk kleurt en andersom... leuk dat je dit nu al vraagt, idd, is t allemaal pas over een hele tijd, maar ik was er toevallig ook al mee bezig. (schaam ) ik heb een date jeeeee!! en wat voor een! enneh, ik zoek een rode jurk, want schoenen heb ik al.. anders leen ik hem van een vriendinnetje, zij heeft nl een hele mooie jurk
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 11:48
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
[img]*foto*[/img]
mooie jurk heeft die vrouw aan, mooi stof (voor zover ik dat kan zien)
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:37
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
! am mE schreef:
en een jasje met alleen een bh eronder. Wou eerst er niks onder aan doen, maar zouden mn borsten er een beetje uitvallen ...
ja dat ken ik
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Ik werd nog benoemd tot Prom Queen ook!
had ik ook ech niets voor mij hoor, ben ik veel te verlegen voor... mja... op zich is 't ook wel leuk...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:35
Verwijderd
wa ik normaal aan heb.. ik zal er egt nie mee zitte..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 13:43
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
coecie schreef:
het is belangrijker om te bedenken met wie je gaat..
dan kun je alvast afspreken dat zijn das bij jouw jurk kleurt en andersom... leuk dat je dit nu al vraagt, idd, is t allemaal pas over een hele tijd, maar ik was er toevallig ook al mee bezig. (schaam ) ik heb een date jeeeee!! en wat voor een! enneh, ik zoek een rode jurk, want schoenen heb ik al.. anders leen ik hem van een vriendinnetje, zij heeft nl een hele mooie jurk
hm volgens mij is t gala bij ons niet zo dat je echt met een date moet komen? bij ons is t gala ook alleen voor de eindexamenklassen, gewoon meer een afscheidsfeest zegmaar

ontopic: ik zou denk ik een mooie zwarte jurk aan doen, of idd een mooi corset met een heeeele wijde rok eronder van zijde (wel zwart, of donkerpaars of bordeauxrood ofso)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Wat doe je aan op de diploma uitreiking??
Ferrarimeisje
41 12-07-2007 22:36
Psychologie enquette
Judy2
77 23-05-2005 11:22
Eindexamens 2005 Eindexamenfuif
Roodkopje
26 18-04-2005 10:22
Liefde & Relatie Help me -.-
Communist
52 05-01-2005 05:09
Eindexamens 2004 diplomauitreiking
*sunrise1986*
101 05-07-2004 14:18
Lifestyle Gala-topic
anansi_de_spin
101 19-12-2002 16:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.