Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 19:37
CrXairwaived17
CrXairwaived17 is offline
Heyy mensen,

Ik heb de hele tijd gedacht dat maastricht mijn plek was voor geneeskunde maar uiteindelijk bleek dat de nadelen toch zwaarder wogen dan de voordelen *namelijk de manier van onderwijs, erg vernieuwend, en maastricjht is top of the list wat deze studie betreft*...want ik woon in Den Haag.
Nu slaag ik bijna cker weten met een 8 of iets hoger als gemiddelde...maaarrr...als je dan alsnog ergens anders wilt studeren...en je komt er nA 15 mei achter..zoals ik... wat kan je dan het beste doen...? Je zou denken dat, met een 8--> gegarandeerde toegang--> het niet zou uitmaken waar je naartoe wilt..maar... ja op de site staat dat wijzigingen na 15 mei niet meer in behandeling genomen worden...dus...
Iemand enig ander idee behalve de ruilbeurs en jaartje wachten..? En over de ruilbeurs..wat denken jullie...veel kans dat er iemand uit maastricht in amsterdam gedumpt wordt,die dan niet in amster kan/wil..en dan zal willen ruilen voor mijn ticket maastricht..? Help me

en graag geen droge reaxies van "had je eerder moete bedenken"...
__________________
| www.crossed.tk | A site dedicated to cars, friends and morE

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 19:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2004, 19:43
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Zodra je bericht hebt dat je bent ingeloot ( en dat ben je met een 8 zeker) kun je op de site van IB-groep ruilen met anderen die niet tevreden zijn met hun plaatsing. Je kunt ook even bellen met de IB-groep, want de datum van 15 mei geld alleen voor de aanmelding voor de studie, niet zozeer voor de plaats waar je de studie volgt. Het is namelijk zo dat als Maastricht vol is ze jou net zo goed ergens anders kunnen plaatsen.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 12-06-2004 @ 20:43 :
Het is namelijk zo dat als Maastricht vol is ze jou net zo goed ergens anders kunnen plaatsen.
Je schrijft je toch in voor een bepaalde plaats...? Volgens mij wordt je dan in die plaats of in de plaats van je tweede keuze geplaatst...of nergens. Maar ik kan het ook verkeerd hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:54
CrXairwaived17
CrXairwaived17 is offline
met die acht kom ik zoiezo op de eerste voorkeursplek..vandaar..
__________________
| www.crossed.tk | A site dedicated to cars, friends and morE
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:02
QueenOfTheBongo
Avatar van QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
het heeft er helemaal niets mee te maken , maar zou je me eens kunnen uitleggen waarom maastricht the top of the list qua die richting is?
liefst via email: karensouvereyns@hotmail.com
want ik wil over een jaar ook geneeskunde gaan studeren ... en ik moet kiezen tussen leuven, diepenbeek of natuurlijk maastricht

let me know something , je bent al bedankt op voorhand !

dikke kus
polo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.