Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2006, 10:24
martina1991
Avatar van martina1991
martina1991 is offline
Heb ff geen zin om hoofdtletters te typen, ben zo geschrokken.

Hiervan:
ik ben me rot geschrokken.
toen ik gisteravond aan het folderen was; stond er een jongen in het tuintje waar ik ook de folder in de brievenbus moest stoppen.
hij zei 'hoi' en ik zei ook gwoon 'hoi' trug.
daarna liep ik naar het andere huis om de folder in te doen (duh) en ik voelde dat hij helemaal naar me keek.
hij liep me achterna en zei: 'jij hebt een lekker kontje'
ik stond ff versteld, had het helemaal niet verwacht en reageerde niet.
hij zei: 'wil je met me?'
ik stond verbluft en zei 'pff, ik ken jou helemaal niet'.
'maar we kunnen elkaar toch kennen!' zei hij. en hij bleef maar doordrammen.
heel de tyd liep hij achter me aan, en zat elke keer opmerkingen te maken. op een gegeven moment zei hij: 'ik ben ff weg'
ik dacht: mooi zo, ben ik ook weer vanaf.
maar even later kwam hij weer terug, stond weer vlak voor me en zei: 'heb je er al over nagedacht?'
'waarover?' vroeg ik onnozel.
'wil je met me?' vroeg hij weer opnieuw. ik moest een beetje lachen, kon er niks aan doen. ik zei: 'nee joh.'
'dus je wilt niet?' zei hij. ik schudde van nee.
hij nam er geen genoegen mee en liep telkens weer mee naar elk huis. ik vond het eigenlijk een beetje eng worden. het was nogal donker in de straatjes.
elke keer liep hij vlak achter me en op een gegeven moment duwde hij me een beetje tegen een struikje aan.
ik schrok me rot, en toen deed hij ineens zn hand op mn kont.
ik duwde hem van me af en zei volgens mij nogal fel: 'blijf van me af joh!'
'sorry hoor' zei hij en stond stil. ik liep verder, trilde wel een beetje. toen ik klaar was met de straat stond hij bij mn fiets.
ik probeerde zo normaal mogelijk te zeggen: 'wil je van me fiets afgaan?'
hij keek me raar aan en stond toen op. ik vond het doodeng om mn fiets op te stappen, want stel dat hij me er nou vanaf trapt ofzoiets.
er was ook helemaal niemand in die buurt.
ik fietste zo snel mogelijk weg, en hij riep nog: 'je hebt een lekker kontje hoor'
ik moest thuis echt ff bijkomen, was zo erg geschrokken.
morgen moet ik weer daar folderen. ik vind het doodeng. bah!
hopelijk wil een vriendin morgen van me mee. dat hoop ik echt, alleen wil ik echt niet.

Groetjes martina
__________________
hoihoi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2006, 10:39
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
Maar wat is je vraagje nou, mijn kind!
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 10:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja dat is eng inderdaad. Brrr. Maar vooralsnog is er geen discussie waarde.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 10:55
Verwijderd
wat een gozer.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 10:57
Verwijderd
Hahahaha wat een wanhopige loser
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 11:03
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je hebt het prima afgehandeld. Je bent duidelijk geweest, maar vriendelijk, en toen hij het nog steeds niet wilde vatten werd je heel erg duidelijk en iets minder vriendelijk. En je hebt hem van je fiets af gehaald. Je hebt niet over je heen laten lopen.

Ik kan me voorstellen dat je morgen niet alleen terugdurft, dus iemand meenemen is geen slecht idee. Het mooist is het natuurlijk als je je vader mee kunt nemen.

Of hij het nog een keer zal proberen, en deze keer misschien niet met nee genoegen zal nemen, en zijn kans grijpt als je alleen bent, daar kan ik niet over oordelen. Die mogelijkheid zit er echter wel in. Somige weirdo's reageren niet zo goed op afwijzing. Misschien is dit een weirdo, maar het kan ook een onhandige beginneling zijn die denkt dat dit normaal is.

Ik heb ze zo ook achter mijn kont aan gehad. Je hebt erbij die echt denken dat dat stoer is en maar niet schijnen te snappen dat het geen resultaat oplevert. Op die incidenten na is er met mij echter nooit wat naars gebeurd.

Maar toch. Weet je zeker dat je door wilt gaan met in die wijk folderen? Kun je een andere wijk aanvragen bij die folderorganisatie?


En anders koop je een busje pepperspray. Met gewone haarlak kun je ook iemand gemeen in de ogen spuiten, om van een bus spuitlijm of spuitverf maar te zwijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 11:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wacht even: je weet waar hij woont. Hij stond in die tuin! Hij heeft vast ouders, die niet blij zullen zijn dat hun zoon meisjes onzedelijk betast.

Hij weet dat jij weet waar hij woont, dus hij zal wel uitkijken om je nog een keer lastig te vallen. Maar hij wilde net gewoon niet al te erg afgaan, en plaagde je misschien nog wat.

Als je hem weer tegenkomt, kun je misschien serieus zeggen dat je het niet leuk vond dat hij jou op die manier probeerde te versieren. Dat die methode in de film met Richard Gere misschien wel werkt, maar niet in het echt. En dat hij feestelijk bedankt wordt dat jij je de stuipen op het lijf heeft gejaagd want hij had net zo goed een serieverkrachter kunnen zijn.

Daar heeft die sufkop waarschijnlijk nog niet eens bij stil gestaan.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 11:09
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
#1 moet alles op dit forum een discussie worden?
#2 ben ik de enige hier die enigzins laat blijken dat dit gewoon heel naar voor dat meisje is....?


Wat steunende woorden, of advies, kan genoeg zijn voor iemand die gewoon wat kwijt wilt. Wanneer diegene wat naars heeft meegemaakt.

Mijn advies, zorg dat je vader of een ander mannelijk persoon binnen bereik is als hij het nog eens probeert. Of ga met iemand anders de wijk lopen.

En schaam je ook vooral niet om gewoon bij iemand aan te bellen als je jezelf terecht bang voelt.

De jongen hoort je niet lastig te vallen en verdiend een "kick in the nuts"



Correctie: Juno top!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 11:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Goeie tip van Midget: gewoon naar een voordeur toelopen en aanbellen. Je bent nooit alleen in een straat, er zijn altijd wel mensen thuis, in dit huis of het huis ernaast. En die vinden het echt niet erg als jij aanbelt omdat er een engerd achter je aan zit.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 12:32
Verwijderd
Je hebt geweldig gereageert meid! Inderdaad, gewoon zeggen dat je het niet wilt en dat je daar ook niet van gedient bent.
Ik kan me voorstellen dat je er flink van geschrokken bent en er tegen op ziet om nog een keer te gaan.

Is er niet een mobieltje ofzo dat je kan meenemen? Voor veel mensen schrikt dat af, wetende dat er iemand aan de andere kant van de lijn is. Als je hem weer ziet zou je iemand kunnen bellen, desnoods doen alsof. En voor jezelf is het ook fijn dat je iemand kan bereiken. Misschien dat je met je vader/broer/oom ofzo kunt afspreken dat je belt als je bang bent en dat ze desnoods meteen die kant op komen.
Helemaal fijn zou het zijn als er iemand is die met je meeloopt.

En verder moet je nooit bang zijn om gewoon ergens aan te bellen als je bang bent. Er zijn zat mensen die je zullen willen helpen.
En maak hem dat (mocht je hem weer zien, maar hopelijk natuurlijk niet) ook maar duidelijk ook: Ik wil niet met je praten en vind het ook vervelend dat je me telkens achterna blijft lopen en rare voorstellen doet. Als je zo door blijft gaan bel ik mijn vader op/ ga ik heel hard gillen/ bel ik bij iemand aan/ bel ik bij je ouders aan/ of wat er maar in je opkomt.

Maar je hebt je erg netjes gehouden, top!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 12:33
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
juno schreef op 02-09-2006 @ 12:12 :
Goeie tip van Midget: gewoon naar een voordeur toelopen en aanbellen. Je bent nooit alleen in een straat, er zijn altijd wel mensen thuis, in dit huis of het huis ernaast. En die vinden het echt niet erg als jij aanbelt omdat er een engerd achter je aan zit.
+ a lot!

hmm echt niet chill zo'n ervaring. als ik n meisje was geweest (lastig voor te stellen....) zou ik ook een trap in t kruis gegeven hebben, maar ik raad je dat absoluut af. hoe aantrekkelijk t ook lijkt, je komt er alleen maar dieper door in de problemen. roepen, gillen, schreeuwen; zoiets werkt beter dan n trap in t kruis.

hoe oud was die gozer eigenlijk denk je?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 12:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline


__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 13:08
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
wat een engerd.
volgende keer gewoon bij iemand aanbellen!
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 16:46
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
pfff, triest man.

goed van je hoe je reageerde! volgende keer weer zo doen hoor!
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 19:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, wat een kansloos figuurtje.

Zo iemand moet je gewoon boven staan. En als-ie er nog een keer is en iets doet waardoor je je bedreigd voelt gewoon ergens aanbellen of iemand opbellen of doorgeven dat je daar niet meer wilt folderen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 22:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 22:08
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
serieus: telefoon bij de hand houden, 112 ingetoets houden, hem het schermpje laten zien en zeggen "als je me nu niet met rust laat bel ik de politie en geef ik ze jouw signalement."
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 22:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Optima schreef op 02-09-2006 @ 23:08 :
serieus: telefoon bij de hand houden, 112 ingetoets houden, hem het schermpje laten zien en zeggen "als je me nu niet met rust laat bel ik de politie en geef ik ze jouw signalement."
en als je die niet bij je hebt? wat nu als ze op t knopje drukt en tegelijkertijd hij haar bespringt en de telefoon wegvalt?

vind ik gewoon keihard gillen een betere optie. dat kan zelfs als je een dikke keelontsteking hebt (doet t wel wat pijn maar ok)
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2006, 22:43
Verwijderd
Ik kan begrijpen dat ze overstuur is.
Ik ben al een stukje ouder, maar zou me nou ook niet echt prettig voelen in zo'n situatie.
Heb er zelf ook al een hekel aan om in het donker alleen te lopen en dan kan me voorstellen dat het helemaal al geen pretje is met zo'n figuur in de buurt.

Probleem met vriendin meenemen is alleen dat die niet elke keer meegaat. Dus misschien houdt hij zich even rustig en komt hij daarna weer.
En hopelijk is het gewoon eenmalig geweest (grote kans).
Als het vaker voorkomt kan je idd ook kijken waar hij woont en z'n ouders ermee confronteren of misschien kan je hem wel aangeven bij de politie als hij weer ongewild aan je zit.

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 06:38.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 00:22
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Prima afgehandeld, gewoon rustig overkomen en laten zien dat jij de controle hebt over de situatie en niet over je heen laat lopen.
Waarschijnlijk zal hij het niet nog eens in zijn hoofd halen om je lastig te vallen. Als hij dat wel doet, gewoon aanbellen bij iemand dan komt het vanzelf goed.
En je kunt voordat je begint altijd nog de politie bellen en zeggen dat iemand je betast heeft en zijn adres doorgeven, dat zal aan zijn kant voor dusdanige oponthoud vooroorzaken, dat jij al lang klaar bent met die foldertjes als ie thuiskomt.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 08:02
Verwijderd
Je hebt prima gehandeld, heel goed en netjes gedaan.

Alleen past dit topic beter op ons forum psychologie, dus daar verplaats ik hem naar.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 09:30
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb een tijdje gefolderd en ik kon er melding van maken als mij iets naars overkwam of zoiets als jou is overkomen. Ik kon dan naar het bedrijf bellen waar ik voor folderde. Dat stond iig in de brieven die ik rkeeg toen ik begon. Misschien is dat bij jou ook zo? Ik zou iig even navragen, of desnoods gewoon bellen. Dan weten ze ervan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 10:52
Verwijderd
Waar is mijn mooie kernexplosiefoto?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:51
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
De oplossing voor het folderen in je eentje.

Ik zou in het vervolg met een vriend of vriendin gaan folderen. Met zn 2en sta je sterker.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 17:20
Tinkerbellina
Avatar van Tinkerbellina
Tinkerbellina is offline
Martina, ik snap dat je enorm geschrokken bent!
Het is echt niet normaal dat iemand zomaar aan je kont zit...
Ik heb vroeger een keer gehad dat ik in mijn eentje naar de bieb ging lopen, en dat ik werd tegengehouden door 2 oudere jongens die mij bedreigden.
Het duurde slechts enkele minuten,
maar je voelt je zo bedreigd!!!
Ik zou het zoiezo aan je ouders vertellen,
en de volgende x een vriend/vriendin/ouder meenemen.
Misschien is het ook een optie om je mobiel voortaan mee te nemen, en als je die gast nog n x ziet, het aan je baas vertellen.
__________________
Prinses der Ethiopiërs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2006, 17:25
fractuur
fractuur is offline
Ahw meisje.. Ik heb respect voor je manier van afhandelen! Neem voortaan bij voorkeur een man mee, of als er niemand mee kan een bus deo/haarlak/... . Alleen een mobiel heeft niet altijd effect.

*even apart hoekje LJH*
Gisteren fietste ik rond een uur of half een door een stil stuk aan de rand van de stad, en ik hoor een scooter achter me. Die haalt me in en gaat breeduit op mijn weg staan, een meter of tien verderop. Ik fiets eromheen, draait hij zich om en staart me na. Voor iemand die opgegroeid is in het gebied van de Utrechtse serieverkrachter (op scooter) een niet zo'n leuke ervaring.
__________________
.. zegt de liberaal.

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:21
Verwijderd
Meisjes, leer een vechtsport
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 03-09-2006 @ 19:21 :
Meisjes, leer een vechtsport
Maar dan nog sta je op zo'n moment vaak zo verlamd dat je niets meer kunt doen. Althans, ik heb wel een tijdje aan een vechtsport (oké, het was een verdedigingssport, maar dat kwam ongeveer op hetzelfde neer) gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat al mijn kennis daarvan plotseling verdwenen zou zijn.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:57
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 03-09-2006 @ 16:51 :
De oplossing voor het folderen in je eentje.

Ik zou in het vervolg met een vriend of vriendin gaan folderen. Met zn 2en sta je sterker.
Idd, de één kan hem dan vasthouden terwijl de ander hem lens timmert.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 03-09-2006 @ 19:43 :
Maar dan nog sta je op zo'n moment vaak zo verlamd dat je niets meer kunt doen. Althans, ik heb wel een tijdje aan een vechtsport (oké, het was een verdedigingssport, maar dat kwam ongeveer op hetzelfde neer) gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat al mijn kennis daarvan plotseling verdwenen zou zijn.
Mja vechtsport, geeft men, niet alleen de fysieke mogelijkheden iemand in elkaar te meppen, maar ook de zelfvertrouwen enz
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 19:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 03-09-2006 @ 20:03 :
Mja vechtsport, geeft men, niet alleen de fysieke mogelijkheden iemand in elkaar te meppen, maar ook de zelfvertrouwen enz
Dat weet ik, jammer genoeg werkt het niet altijd.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 19:19
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Grote bek helpt ook (bijna) altijd. Dat verwacht men niet zo gauw en al helemaal niet van een meisje.

Schat wel eerst even in of het echt een klootzak is of gewoon een "weirdo".
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 19:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-09-2006 @ 20:16 :
Dat weet ik, jammer genoeg werkt het niet altijd.
Inderdaad. Heb ook een verdedigingssport gedaan, maar erg veel zelfvertrouwen heeft het me niet opgeleverd.. hooguit de wetenschap dat ik niet goed ben in verdedigings-/ vechtsporten
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 20:04
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Yana schreef op 03-09-2006 @ 20:25 :
Inderdaad. Heb ook een verdedigingssport gedaan, maar erg veel zelfvertrouwen heeft het me niet opgeleverd.. hooguit de wetenschap dat ik niet goed ben in verdedigings-/ vechtsporten
Nu weet je wel dat je een fysieke aanvaring moet vermijden.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Goed afgehandeld, knap gedaan.

Neem voortaan iemand mee, zorg dat je een mobieltje bij je hebt en neem een kleine bus haarlak mee (dat volstaat zijn werk wel). Verder gillen als er iets gebeurt of desnoods bij iemand aanbellen wanneer het echt link begint te worden. Wees ook zo wijs je ouders van alles op de hoogte te brengen, zodat zij je kunnen controleren zodra je iets later thuis bent ofzo.

Doe voorzichtig!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:24
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Of laat Rita Verdonk gewoon meefolderen. Die heeft binnenkort toch tijd zat.


(Zeg eens eerlijk, hoe ver ben ik out of line?)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-09-2006, 06:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline



Offtopic: deze heb ik )
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 08:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-09-2006 @ 19:43 :
Maar dan nog sta je op zo'n moment vaak zo verlamd dat je niets meer kunt doen. Althans, ik heb wel een tijdje aan een vechtsport (oké, het was een verdedigingssport, maar dat kwam ongeveer op hetzelfde neer) gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat al mijn kennis daarvan plotseling verdwenen zou zijn.
nou, mijn ervaring is dat als je frequent traint het een soort van reflex wordt om je te verdedigen. Ik kan het natuurlijk niet voor iedereen zeggen, maar ik denk dat ik kan zeggen dat ik vrijwel zeker van me afsla als iemand met z'n gore tengels aan me durft te zitten.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 09:18
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
arPos schreef op 04-09-2006 @ 07:24 :
[afbeelding]

[afbeelding]
Offtopic: deze heb ik )
wat is dat eerste?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 09:20
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 04-09-2006 @ 10:18 :
wat is dat eerste?
Omg weet je dat niet?

Dat is een boksbeugel, zoals bijna iedereen in Nederland wel weet.(no offense)
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-09-2006 @ 09:59 :
nou, mijn ervaring is dat als je frequent traint het een soort van reflex wordt om je te verdedigen. Ik kan het natuurlijk niet voor iedereen zeggen, maar ik denk dat ik kan zeggen dat ik vrijwel zeker van me afsla als iemand met z'n gore tengels aan me durft te zitten.
Ja, misschien wel, maar dan nog denk ik dat je er wel sterk in je schoenen voor moet staan. Als je erg onzeker bent, denk ik dat je minder snel jezelf verdedigt. Maar goed, ik heb het nog nooit meegemaakt dus ik baseer alles maar op hypotheses.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:48
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
En anders wil dit m nog wel ns doen
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:12
Taliesin
Avatar van Taliesin
Taliesin is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 04-09-2006 @ 14:48 :
En anders wil dit m nog wel ns doen
__________________
By the time you're done reading this, you realize you have wasted 5seconds of your life
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:53
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ja toch?!
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:56
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zodra hij een prik krijgt van dat ding is hij niet uitgeschakeld,, maar zo kwaad dat jij jou echt je strot dichtknijpt.

Je kunt hem beter in zijn oog prikken zodra je de kans krijgt. Of een kopstoot tegen zijn neus geven..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 18:02
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ligt eraan lijkt me of het alleen een prik is wattie voelt of dat dat ding scherp & dik genoeg is dattie blijft 'hangen' als hij m erweer uit snokt zsm. Dan is hij wel afgeleid dunkt me en denkt hij er niet meer aan jou je strot dicht te knijpen
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 00:57
Verwijderd
http://www.rapestop.net/

te geniaal
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 07:00
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Sepul schreef op 05-09-2006 @ 01:57 :
http://www.rapestop.net/

te geniaal
Dat is wel echt mega bruut ja
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 07:57
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Shredder schreef op 03-09-2006 @ 21:04 :
Nu weet je wel dat je een fysieke aanvaring moet vermijden.
Dat deed ik toch al
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 09:50
Verwijderd
Of je neemt een broer, vriend of neef mee. Of jouw vriendin moet stilettohakken dragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ben ik in gevaar? Kan hij me vermoorden?
BlakeRodgers
3 14-01-2017 03:12
Werk, Geld & Recht Geweld, wat zijn mijn rechten?
Wammus
50 20-02-2006 23:21
De Kantine 's Nachts, als iedereen slaapt...
Hanneke
53 30-12-2005 10:22
Verhalen & Gedichten Mijn Seina
joes
5 08-07-2005 16:05
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Verhalen & Gedichten [Verhaal] (was: **lees ff!!!**)
Jenneke.*
158 13-05-2004 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.