Oud 13-02-2012, 18:08
DJ Breda
DJ Breda is offline
Graag wil ik ff jullie advies voor het volgende.
Sinds zomer 2011 heb ik een heel lief vriendje.
Eerst was het heel leuk samen maar nu begint het redelijk saai te worden, niet qua verdergaan maar gewoon onze liefde voor elkaar.
Hij is heel erg verliefd op me maar ik begin me af te vragen of ik dat nog wel ben..
Eerder hebben we ook tegen elkaar gezegd dat we ons hele leven met elkaar verder willen en zo.
Maar we zijn allebei nog maar 14 dus eigenlijk kunnen we dat nu nog niet zo goed weten.
Ik ben er toch zeker van dat ik het wil uitmaken.
Alleen wil ik hem ECHT geen pijn of verdriet doen of hem kwetsen.
Ik ben namelijk alles voor hem en als het uit gaat dan zal hij zelfmoord plegen.
Of dat waar is weet ik niet maar ik denk het eigenlijk niet. Maar hij herhaald het regelmatig.
Het liefst wil ik dat hij het uitmaakt maar hoe zorg ik hier voor?
Hebben jullie tips of advies?
Desnoods om het zelf uit te maken?

Groetjes, Meisje van 14 uit Breda

PLEASE HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2012, 18:12
niks 55
niks 55 is offline
hoi
ik denk toch dat je met hem moet gaan praten je kunt toch niet heel je leven bij hem blijven omdat hij anders zelfmoord pleegt je moet een rustig momenbt uitzoeken enm het hem dan vertelleen je kunt het beter eerst zelf proberen te zeggen of je kunt zijn ouders in lichten als hij een goede band met hun heeft
niks 55
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 18:15
Verwijderd
Blaffende honden bijten niet. Iemand die zoiets stoms zegt, zal het toch echt niet doen. Is alleen maar een leuk 'machtsmiddel'.

Uitmaken is nooit leuk, maar de beste manier is de eerlijke manier. Zeggen dat je niks meer voor hem voelt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 18:30
Verwijderd
Als hij zelfmoord wil plegen moet hij dat vooral doen. Jij kan alleen maar eerlijk zijn
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:29
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Oh ja, m'n eerste ex zei ook dat hij zelfmoord zou plegen. Nu is hij getrouwd met 'n ander en heeft ie bij haar 'n kind verwekt .

Niet dat je daarom direct moet aannemen dat jouw vriend bluft, maar ik bedoel: 't is geen unieke dreigement die hij gebruikt .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:54
Verwijderd
Zelfdmoord is gewoon een voor de hand liggend iets om jouw in zijn handen te houden, je bent als een schoot hondje voor hem ik snap ook niet waarom die druiloor dat soort dingen zegt op 14 jarige leeftijd, best wanhopig deze battie boy.

Jij moet gewoon lekker verder met je leven en niet aan zijn riem vast blijven zitten, als die te strak aangetrokken word zit jij dalijk met de gebakke peren alleen nog maar thuis zonder werk voor hem schoon te maken

Zeg gewoon tegen hem het is uit, en anders ga je vreemd, beste reden voor hem om het uit te maken toch ?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 23:22
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Wat een mafketel, een beetje dreigen met zelfmoord...
zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen, is geen touw aan vast te knopen.
dumpen dus
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Wat een mafketel, een beetje dreigen met zelfmoord...
zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen, is geen touw aan vast te knopen.
dumpen dus
Heuh?

anyway, je wil hem kwijt, dus je maakt het uit. Je legt rustig en helder uit wat en waarom, en laat het daarbij. Dat hij dreigt met zelfmoord, speelt geen rol. Je kunt sowieso niet uit medelijden een relatie onderhouden. Zegt hij het nogmaals, vertel hem dan dat hij hier met zijn ouders of vrienden of vertrouwenspersoon over moet praten. Geef aan dat wanneer hij met deze plannen blijft rondlopen en dat kenbaar maakt naar jou maar zelf niets doet, dat jij dan niet anders kunt dan zijn ouders inlichten. De kans is groot dat hij het niet meent en dat deze mededeling het bluffen wel stopt, maar op deze manier handel je juist.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 13:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik ben met Lusi in dezen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 14:44
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Citaat:
Oh ja, m'n eerste ex zei ook dat hij zelfmoord zou plegen. Nu is hij getrouwd met 'n ander en heeft ie bij haar 'n kind verwekt .

Niet dat je daarom direct moet aannemen dat jouw vriend bluft, maar ik bedoel: 't is geen unieke dreigement die hij gebruikt .
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 17:14
Sander =D
Sander =D is offline
Gewoon uitmaken, niet leuk om te doen, maar bij hem blijven zonder dat je hem leuk vindt is ook zoiets.
Het leven is hard, als hij daar niet tegen kan zal hij toch wel zelfmoord plegen xd
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 17:29
DJ Breda
DJ Breda is offline
ik weet niet zeker of ik nog gevoelens voor hem heb.
en een ex van me wil me hier graag mee helpen.
door te zoenen en te kijken wat dit met me doet.
is dit een goed ideeee??
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 17:38
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
ik weet niet zeker of ik nog gevoelens voor hem heb.
en een ex van me wil me hier graag mee helpen.
door te zoenen en te kijken wat dit met me doet.
is dit een goed ideeee??
Nee, heeeuul slecht idee zelfs xd maar ieder zijn eigen keus
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 17:41
DJ Breda
DJ Breda is offline
owww, vindje? hiermee kan ik toch wel erachter komen wat ik voel enzoo?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 17:51
Verwijderd
Je weet al lang wat je voelt en vreemdgaan met een dikke smoes is niet echt classy.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet zeker of ik nog gevoelens voor hem heb.
en een ex van me wil me hier graag mee helpen.
door te zoenen en te kijken wat dit met me doet.
is dit een goed ideeee??
Meteen doen. Ben jij de slet, omdat je het niet normaal uit durfde te maken. Dus dan ben je een slet en een lafbek.

Way to go
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 19:38
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
owww, vindje? hiermee kan ik toch wel erachter komen wat ik voel enzoo?
Ja, vreemdgaan zal je echt helpen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:13
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dumpen, en een lachende smiley voor je suggestie dat vreemdgaan als relatietherapie zou kunnen werken.

Hier: .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2012, 20:22
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
owww, vindje? hiermee kan ik toch wel erachter komen wat ik voel enzoo?
Wat hierboven gezegd is
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:27
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh dear lord.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:31
DJ Breda
DJ Breda is offline
aan gezien de reacties doe ik het toch maar niet, k ga niet de slet uithangen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
aan gezien de reacties doe ik het toch maar niet, k ga niet de slet uithangen ofzo.
Ow, dus omdat WIJ vinden dat dat stupide is, doe je het niet.
Dus vanuit jezelf heb je niet het fatsoen om te beseffen dat je ideeen gewoon klote zijn? Dan heb ik niet alleen medelijden met je huidige vriendje, maar met alle vriendjes die jij ooit nog zal krijgen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:55
DJ Breda
DJ Breda is offline
nouja zeg doe even normaal dit gedrag vind ik niet kunnen.
in mijn omgeving zijn deze dingen normaal.
atthands niemand praat erover maar het gebeurd wel veel hoor!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
In jouw omgeving is het normaal om vreemd te gaan om te kijken of je relatie nog goed is? Je snapt toch ergens zelf wel dat het nergens op slaat? Als je al "moet" vreemdgaan om daarachter te komen, dan zit het toch niet goed?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 21:05
DJ Breda
DJ Breda is offline
eh jawel dat zit wel goed . meningen verschillen, he?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2012, 21:06
Verwijderd
En dan durven claimen dat IK normaal moet doen.

Ik kruip wel weer onder mijn steen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 21:16
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Gelukkig heeft TS nog tijd zat om dingen te leren
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 21:23
DJ Breda
DJ Breda is offline
zijn jullie nou zo braaf dat jullie nooit zijn vreemdgegaaan of een x gezoend hebben ofzo????????????????
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 21:28
Verwijderd


Of wij wel of niet zijn vreemdgegaan heeft weinig vandoen met de mening dat het gewoon not done is. Als je opgroeit, dan leer je dat vanzelf, hoop ik, al had je het nu al moeten weten. Zoniet, dan blijf je een slet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 21:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
zijn jullie nou zo braaf dat jullie nooit zijn vreemdgegaaan of een x gezoend hebben ofzo????????????????
Met een ander zoenen is óók vreemdgaan. Dat snap je toch wel?

En nee, ik ben nooit vreemdgegaan, ik kan niet voor anderen spreken. Maar zélfs mensen die ooit zijn vreemdgegaan zijn het er over het algemeen over eens dat het niet kan. Daarom noemen ze het ook vaak een "grote fout." Bewust vreemdgaan om te kijken of je nog wel gevoelens voor iemand hebt is helemaal debiel, want zodra je dat nodig hebt wéét je toch dat er iets niet goed zit?

Volgens mij snap ik er gewoon niet zoveel van.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 22:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
zijn jullie nou zo braaf dat jullie nooit zijn vreemdgegaaan of een x gezoend hebben ofzo????????????????
Ja.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 22:06
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
zijn jullie nou zo braaf dat jullie nooit zijn vreemdgegaaan of een x gezoend hebben ofzo????????????????
Ik denk dat minder braaf ben geweest dan dat jij ooit zal zijn, maar vreemdgaan vind ik gewoon laag en doe ik niet
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 00:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
zijn jullie nou zo braaf dat jullie nooit zijn vreemdgegaaan of een x gezoend hebben ofzo????????????????
Braaf? Nee, zeker niet. Maar ik houd wel zielsveel van mijn vriend en wil hem geen pijn doen dus dan zit vreemdgaan en zoenen, wat trouwens voor mij hetzelfde is, er niet in. Het komt niet eens in me op!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 06:43
Verwijderd
Nou ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik ben het ook niet van plan. Ik ben nu super gelukkig met mijn huidige vriendin. En vreemdgaan is gewoon het lafste wat je kunt doen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 12:18
Verwijderd
Haha braaf, als het tegenwoordig ook al stoer is om vreemd te gaan, haak ik toch echt definitief af...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 14:40
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Braaf wil ik het niet noemen, maar ik ben inderdaad nog nooit vreemd gegaan.. Ik snap ook niet waarom je dat zou willen doen. Maak het eerst uit met de 1 voordat je met de ander zoent of weet-ik-wat... Zo moeilijk is dat toch niet? Helemaal als hij dreigt met zelfmoord...

Hij is stom bezig door jou te willen manipuleren, maar jij bent ook niet echt lekker door te willen vreemdgaan...

Citaat:
Alleen wil ik hem ECHT geen pijn of verdriet doen of hem kwetsen.
Ik ben namelijk alles voor hem en als het uit gaat dan zal hij zelfmoord plegen.
Hoe kan je dit nou zeggen en daarna doodleuk dat je vreemd wil gaan? Dan kwets je hem toch juist??
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...

Laatst gewijzigd op 15-02-2012 om 14:42. Reden: ja, ik zag wat...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2012, 15:12
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je serieus overweegt (of overwogen hebt) om met een ex van je te zoenen om te kijken hoe je gevoelens voor je huidige vriend zijn, lijkt me dat je niet echt van je vriend houdt en je het beter maar gewoon uit kan maken.
Vreemdgaan is een heel stom iets om te doen, als het in een moment van verstandsverbijstering of het-kan-me-niet-schelen-bui gebeurt is dat al zo. Maar om daadwerkelijk vooruit te plannen om met een ander te zoenen om te kijken hoe je je dan voelt getuigt wel van heel, héél waardeloze intenties.
Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou misschien wel makkelijker is om te doen, want hè, als je zoent met je ex dan vindt die je misschien wel weer leuk. Ondertussen kun jij met gemak je huidige vriend kwetsen want z'n gevoelens maken je blijkbaar niet zo gek veel uit. En als zijn hart dan door jou de grond in is gestampt beseft hij zelf dat je niet om hem geeft en misschien houdt hij dan opeens op met van je houden. Dan is je probleem als vanzelf opgelost.

Serieus, als je zeker weet dat je het uit wil maken moet je dat gewoon snel en netjes doen, zeggen dat het je spijt maar dat je gevoelens gewoon weg zijn en je het daarom uitmaakt. Je had het inmiddels echt al tig keer kunnen doen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 12:03
Carbi
Carbi is offline
kijk hoe jullie praten tegen een klein meisje
ze snapt de helft van wat jullie zeggen niet eens..
kom maar even langs, dan gaan we ff vreemd en dan kan je het makkelijk uitmaken lieverd

zaak opgelost!
nee serieus, je moet gewoon met hem praten, vertel hem hoe dat je niet echt meer verliefd op hem bent en het beter is als jullie gewoon vrienden worden en niet meer vriend/vriendin. of whatever jij wil hoe dat het is =)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 14:35
Verwijderd
vreemdgaan is gewoon het laagste wat je nog wel kan doen. Zelfmoord plegen doet ie echt niet dat lijkt me gewoon gelogen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 13:22
niks 55
niks 55 is offline
Yep denk dat hun gelijk hebben of hij moet een een of andere stoornis heben
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 16:49
Verwijderd
haha dat lijkt mij ook wel jah. Man hij is nog zo jong en dan al daarmee gaan dreigen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 09:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zeg, DJ Breda, is de situatie al iets veranderd?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe maak je vrienden uit een klas hoger dan jij???
somebody...
38 03-04-2013 15:39
Liefde & Relatie Hoe maak je het uit?
Yana
35 23-10-2005 14:40
Liefde & Relatie hoe maak ik het uit?
RoxX
25 27-02-2005 23:36
Liefde & Relatie hoe kan ik het beste beginnen?
Verwijderd
22 30-06-2004 21:52
Software & Hardware [phpBB] Hoe upload ik het?
Stofzuigerslang
5 19-02-2004 16:55
Liefde & Relatie hoe maak je het uit ? en als het uit is ?
Verwijderd
13 08-04-2002 20:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.