Oud 05-06-2006, 16:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Iemand hier al een NMR-scan ondergaan?

Ik moet begin juli twee keer onder zo'n scanner, voor m'n beide knieën... Blijkbaar kunnen ze maar één knie per keer scannen, dus tja...


Info mbt NMR-scans...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 17:48
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Aha. De wegenwerken. Heb dat al eens een paar keren gehad en is niet echt aangenaam. 't Is niet pijnlijk ofzo, er bestaan ergere dingen dan dat. Alleen het lange stil liggen is vervelend en het geluid. Ook lig je vrij dicht met je neus tegen die buis.
Zorg dat je echt stil ligt want anders moeten ze opnieuw beginnen (Heb ik al eens gehad, het was daar zo koud dat ik begon te bibberen, en die dokter me maar uitkafferen. Kon ik toch niet aan doen dat ik koud had )
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 17:51
light fighter
light fighter is offline
als het hetzelfde is als een mri-scan ja..

Het kloppende geluid is wel irri maar goed tis verder echt een kwestie van stil liggen en wachten tot dat het afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 18:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 05-06-2006 @ 17:48 :
Aha. De wegenwerken. Heb dat al eens een paar keren gehad en is niet echt aangenaam. 't Is niet pijnlijk ofzo, er bestaan ergere dingen dan dat. Alleen het lange stil liggen is vervelend en het geluid. Ook lig je vrij dicht met je neus tegen die buis.
Zorg dat je echt stil ligt want anders moeten ze opnieuw beginnen (Heb ik al eens gehad, het was daar zo koud dat ik begon te bibberen, en die dokter me maar uitkafferen. Kon ik toch niet aan doen dat ik koud had )
Mja, heb 'n beetje schrik dat ik ga niezen ofzo en dat ik 'n paar keer opnieuw kan beginnen...

Nu goed, kvroeg me af of er vaak vloeistof ingespoten wordt zodat alles beter zichtbaar zou zijn, en waar ze inspuiten en of je daar last van hebt en blablabla...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 19:04
light fighter
light fighter is offline
bij de mri van m'n knie kreeg ik geen vloeistof zal er denk ik ook vanaf hangen waar ze aan denken qua wat er aan de hand is mss.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 19:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
light fighter schreef op 05-06-2006 @ 19:04 :
bij de mri van m'n knie kreeg ik geen vloeistof zal er denk ik ook vanaf hangen waar ze aan denken qua wat er aan de hand is mss.
Dokter heeft totaaaaaaaaal geen idee, hij heeft me alleen gezegd dat 't gewricht zelf in orde is, maar dat er voor de rest vanalles mis kan zijn...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 19:18
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Meestal spuiten ze die vloeistof in je arm. Althans, heb dat toch bij andere scans al gehad. Je moet dan een aantal uurtjes veel water drinken zodat het spul zich goed in je lichaam kan verspreiden en dan doen ze de scan. Je voelt van die vloeistof niets, alleen achteraf terug veel moet drinken zodat het uit je lichaam komt (anders ben je glow in the dark)
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 19:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 05-06-2006 @ 19:18 :
(anders ben je glow in the dark)
Vet.


Nee maar ok dan, dan is er niet zoveel to worry... Ben niet snel bang, maar heb gewoon angst dat de uitslag van die scan niet gaat meevallen en dan ben je automatisch ook 'n beetje terughoudend wat betreft 't nemen van de scan...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 19:31
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Kan ik verstaan, maar bekijk het eens anders. Als ze een scan nemen kunnen ze weten wat het is én er sneller een oplossing voor vinden.
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 19:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 05-06-2006 @ 19:31 :
Kan ik verstaan, maar bekijk het eens anders. Als ze een scan nemen kunnen ze weten wat het is én er sneller een oplossing voor vinden.
Juh, is wel zo, maar ik vrees dat die oplossing ervoor gaat zorgen dat ik 't komende jaar niet zoveel meer ga kunnen voetballen (lees: niet), dus tja. En dat 't de jaren nadien ook niet zo vetjes meer gaat zijn...


Ach ja, we zien wel zei de blinde, en hij liep tegen 'n muur aan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 20:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb geen NMR- maar een MRI-scan gehad voor m'n knieen. Volgens mij werken ze een beetje hetzelfde. Maar ik kreeg geen vloeistof of zoiets, dus daar kan ik niets over zeggen. Je moet wel erg stil liggen, maar met een muziekje op is het geen probleem. Gewoon een beetje geconcentreerd zijn en als je verkouden bent neusdruppeltjes ofzo nemen zodat je niet plots gaat niezen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 21:03
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2006 @ 19:33 :
Juh, is wel zo, maar ik vrees dat die oplossing ervoor gaat zorgen dat ik 't komende jaar niet zoveel meer ga kunnen voetballen (lees: niet), dus tja. En dat 't de jaren nadien ook niet zo vetjes meer gaat zijn...


Ach ja, we zien wel zei de blinde, en hij liep tegen 'n muur aan.
Hehe, ik gebruik die uitdrukking ook vaak

Anyway, ze kunnen de dag van vandaag veel en het hangt er ook van je eigen ingesteldheid af. Als je echt er weer wil geraken (lees: terug voetballen en goed) dan heb je een extra gemotivatie om kiné enzo te volgen. Dan zal het ook sneller goedkomen ipv een ongemotiveerde kl. te zijn
Ach, loop nog niet teveel op de feiten voorop, misschien valt het allemaal nog wel mee.
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 21:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 05-06-2006 @ 21:03 :
Ach, loop nog niet teveel op de feiten voorop, misschien valt het allemaal nog wel mee.
Hopelijk.

Nu ja, ik laat nog wel weten hoe en wat er allemaal aan de hand bleek te zijn.


Btw: was de eerste keer dat ik de uitdrukking op die manier schreef.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 23:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb wel eens een MRI scan laten maken van mijn hart.
Je moet gewoon stil liggen. Maar dat is niet moeilijk, want je wordt gefixeerd. Ik kreeg een soort band over mijn middel zodat je niet verschuift.

Ik kreeg ook een hoofdtelefoon met muziekjes. Bij die scan van mijn hart moest ik ook heel lang mijn adem inhouden, haha, ik hield het bijna niet meer.

Maar verder stelde het niks voor. Trouwens, misschien hoef je er niet helemaal met je hoofd in, omdat ze een scan van je knieeen maken.

Dus don't worry
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 08:12
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Je moet bij een MRIscan wel met je hoofd erin maar bij een CTscan niet als je knieën worden onderzocht.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 09:12
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik heb er ook eentje voor mijn hart gehad, dat ademinhouden vond ik echt amper te doen,maar dat zal bij je knieen wel niet hoeven
Het duurde heel lang en omdat ik een beetje claustrofobisch ben heb ik de hele tijd mijn ogen dicht gehouden en me op de muziek geconcentreerd (ik mocht een cd meenemen). Ik vond het trouwens ook eng om mn ogen open te doen omdat er iets ronddraaid boven je hoofd met veel herrie tijdens die foto's maar dat is heel persoonlijk of je daar last van hebt
Het stelt eigenlijk niet zoveel voor... Je moet gewoon stil liggen en proberen te ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:00
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Dith schreef op 06-06-2006 @ 08:12 :
Je moet bij een MRIscan wel met je hoofd erin maar bij een CTscan niet als je knieën worden onderzocht.
als je knieen worden gescand hoef je er niet met je hoofd in.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:08
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
light fighter schreef op 07-06-2006 @ 19:00 :
als je knieen worden gescand hoef je er niet met je hoofd in.
O, mijn moeder moest dat wel een aantal keer.
Ik heb alleen een CT gehad dus ik wist het ook niet zeker maar ik ging er dus door de verhalen van mijn moeder vanuit dat je bij een MRI wel met je hoofd erin moest.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 19:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Heb het ook voor m'n knie gehad
Ik mocht mijn eigen muziek meenemen (cd-tje) en heb daar naar liggen luisteren, tijd was zo voorbij
En het kloppende geluid had ik ook niet echt last van door de muziek...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 14:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ja, ga ook 'n cd meenemen denk ik, en sowieso ook m'n iPod denk ik (maar die zal wel niet meemogen vrees ik Nu ja, kzie wel! Alvast bedankt voor de reacties.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 15:09
.:zonnetje:.
Avatar van .:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Ik heb ook een MRI-scan gehad. Voor me hiel, ja vreem maar waar. Er is niks uit gekomen. Wel vroeg de dokter of ik een goud injectie wilde. Hij heeft daar bij uit gelegd dat je dat maar 3 x in je leven mocht. Dus willen ze je een injectie geven vraag dan wat het precies is, zit ook een beetje goud in zei hij. Maar in iedergeval, ik vond het niet leuk. De dokter had bij mij gezegd, dat ik niks ijzers of iets mocht hebben, had toen der tijd een beugel , en me moeder ging mee en had haar horloge nog om, had die dokter gezegd zou u dat even af kunnen doen anders omploft die dalijk. Was niet echt een slime opmerking ivm me begeul heb ik bijna 3 uur zitten huilen. Niet bepaald slim!
Maar ik wens je veel su6 (op basis van hoe ik het mee gemaakt heb) en als ze je een injectie willen geven vraag even wat voor het is
groetjes tessa
__________________
ik heb dyslexie :)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:54
Wuftie
Wuftie is offline
ja, ik heb een waterhoofd (dan stroomt je hersenvocht niet meer weg, daar krijg je dus een afvoerslangetje=drain voor die het vocht naar je buikholte afvoert) en laatst was mn drain aan het vervelen.. bleek er teveel vocht afgevoerd te worden.. dat hebben ze dus onderzocht met een MRI. er werd ook contrastvloeistof in mn drain gespoten om te kijken of hij ergens stuk was ofzo...
__________________
Een kus is een opdruk van een afdruk die met nadruk vraagt om herdruk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:57
Wuftie
Wuftie is offline
Citaat:
light fighter schreef op 07-06-2006 @ 19:00 :
als je knieen worden gescand hoef je er niet met je hoofd in.
bij een MRI is het een lange "rioolbuis" noem iik het maar, waar je helemaal ingaat.. (tenminste bij mij)

bij een CT is het een hoepelvormige ring van ongeveer 50 cm dik, die over het betreffende lichaamsdeel beweegt.. of hoe je dat ook zegt..
__________________
Een kus is een opdruk van een afdruk die met nadruk vraagt om herdruk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 15:46
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Wuftie schreef op 15-06-2006 @ 12:57 :
bij een MRI is het een lange "rioolbuis" noem iik het maar, waar je helemaal ingaat.. (tenminste bij mij)

bij een CT is het een hoepelvormige ring van ongeveer 50 cm dik, die over het betreffende lichaamsdeel beweegt.. of hoe je dat ook zegt..
dat klopt maar je komt met je hoofd niet in de buis bij je knieen, niet in het aller smalste deel.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 16:42
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-06-2006 @ 20:51 :
Ik heb geen NMR- maar een MRI-scan gehad voor m'n knieen. Volgens mij werken ze een beetje hetzelfde.
Het is precies hetzelfde, MRI is alleen een iets 'vriendelijker' naam.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 17:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Snees schreef op 15-06-2006 @ 16:42 :
Het is precies hetzelfde, MRI is alleen een iets 'vriendelijker' naam.
Echt waar? Hm, ok!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 18:13
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
2 weekjes geleden gehad ook voor m'n knie.
gewoon beetje stil liggen alleen je knietjes er in.
muziekje op je hoofd.
en dan hoor je die resonantie van die golven, beetje hardcore beat zeg maar
gl hf!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 22:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Thanks voor de reacties allemaal, overmorgen is't zover. Met m'n knieën is't ondertussen nog 'n beetje erger geworden, dus...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 13:01
Verwijderd
ik weet het niet zeker, maar volgens mij spuiten ze die contrastvloeistof alleen in als ze je hersenen of hart onderzoeken. Toen mijn knie onderzocht werd heb ik geen contrastvloeistof ingespoten gekregen. Was verder ook niet eng hoor. Toen mijn hersenen onderzocht werden kreeg ik wel contrastvloeistof. is trouwens ook niet eng.
veel succes!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 13:27
scoutgirl14
scoutgirl14 is offline
ik wacht op een oproep voor een mri scan voor mij hoofd ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 14:15
Verwijderd
Citaat:
scoutgirl14 schreef op 03-07-2006 @ 13:27 :
ik wacht op een oproep voor een mri scan voor mij hoofd ik ben benieuwd
Ik heb ook ooit een mri scan van mijn hersenen gehad en het was echt niet erg ofzo .
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 23:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ben dinsdag in slaap gevallen tijdens die scan, met oortelefoon op (duurde trouwens maar 'n kwartiertje, de scan), en vandaag ben ik ook half in slaap gevallen tijdens die scan, nu zonder oortelefoon.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 10:18
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Amai, da's kunnen Ondanks het geluid...
En wanneer weet je de uitslag?
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 10:30
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 06-07-2006 @ 10:18 :
Amai, da's kunnen Ondanks het geluid...
En wanneer weet je de uitslag?
ik ben ook een keer in slaap gevallen, met een cd op ook nog maar toen was ik al wel heel ziek

@methuselah: je mogt je ipod zeker niet meenemen (moet binnenkort ook weer dus vandaar nieuwsgierigheid )
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 22:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 06-07-2006 @ 10:30 :
ik ben ook een keer in slaap gevallen, met een cd op ook nog maar toen was ik al wel heel ziek

@methuselah: je mogt je ipod zeker niet meenemen (moet binnenkort ook weer dus vandaar nieuwsgierigheid )
Heb die uiteindelijk niet meegenomen omdat ik hem vergeten was. Maar je mag niets van metaal meenemen, en aangezien 'n iPod uit metaal bestaat, vrees ik van niet...


Weet m'n uitslag zogezegd over drietal dagen, maar dan ben ik op vakantie naar Bordeaux, dus de 18de ofzo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 23:10
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Laat iets weten hé
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 19:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Rechterknie: "discrete lineaire signaalverhoging in de achterhoorn van de mediale meniscus, evenwel zonder uitlopers naar de articulatie-oppervlakken" en 't is waarschijnlijk "een oud osteochondraal lijden in het centraal gewichtsdragende gedeelte van mediale femurcondyl en een discrete degeneratie graad II dd vasculair artefact in de achterhoorn van de mediale meniscus, geen meniscusscheur".

Dus aan die kant waarschijnlijk al operatie om die meniscus wat te kuisen.

Linkerknie weet ik nog niets, want daarvoor moet ik nog wachten, die van 't Virga Jesse Ziekenhuis hebben niks opgestuurd daarvan.

Moet sowieso in september, na m'n tweede zit, naar 'n orthepedist gaan om 'n duidelijker beeld te krijgen. Vrees dat ik dit seizoen niet veel ga kunnen voetballen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 23:38
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Ouch da's minder vlinder.
Heb toen ik twaalf was ook eens een artroscopie gehad aan de meniscus en is niet leuk maar de revalidatie gaat wel vrij snel hoor. Erna ook niet al te veel last meer van gehad.
Het zal wel goedkomen, gewoon voorzichtig zijn dat je je niet teveel belast.
Sterkte iig en succes met je 2e zit (heb ook 2e zit, dus ja )
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 01:16
Confus1oN
Confus1oN is offline
ja khad dat voor mn schenen, geen enkel probleem meegehad toen lag wel lekker daar, en nog een hete verpleegster daar rond te lopen ook nog
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 02:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 18-07-2006 @ 23:38 :
Ouch da's minder vlinder.
Heb toen ik twaalf was ook eens een artroscopie gehad aan de meniscus en is niet leuk maar de revalidatie gaat wel vrij snel hoor. Erna ook niet al te veel last meer van gehad.
Het zal wel goedkomen, gewoon voorzichtig zijn dat je je niet teveel belast.
Sterkte iig en succes met je 2e zit (heb ook 2e zit, dus ja )
Ja, heb ook al 'n artroscopie gehad aan m'n rechterknie, toen ik m'n voorste kruisband gedeeltelijk had afgescheurd, maar dit gaat vrees ik iets ingrijpender zijn, omdat 't aan m'n beide knieën gaat moeten gebeuren, 99% zeker...

Thanks, jij ook succes met je tweede zit (ik heb er zeven opnieuw, jij?)!!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 10:46
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Ze zullen dat wel niet gelijktijdig doen hoor...eerst de ene knie en een week of 2 later de andere. Wel niet leuk natuurlijk

Offtopic: Had 1 puntje tekort om er door te zijn voor m'n 1e jaar -lang verhaal waarom ik daar nu nog zit- en m'n vakken van 't 2e jaar waren heel goed maar dat zijn er maar een 4-tal) Moet er dus 2 opnieuw doen maar juist 2 zware
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 23:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 20-07-2006 @ 10:46 :
Ze zullen dat wel niet gelijktijdig doen hoor...eerst de ene knie en een week of 2 later de andere. Wel niet leuk natuurlijk

Offtopic: Had 1 puntje tekort om er door te zijn voor m'n 1e jaar -lang verhaal waarom ik daar nu nog zit- en m'n vakken van 't 2e jaar waren heel goed maar dat zijn er maar een 4-tal) Moet er dus 2 opnieuw doen maar juist 2 zware
Dat maakt 't nog klotiger, nog langer buiten strijd... Nu ja, afwachten wat de specialist zegt...

Offtopic: Da's wel klote. (ik zit ook nog voor twee vakken in m'n eerste jaar, voor de rest tweede jaar en één vak derde jaar, maar dat doe ik niet mee in tweede zit ook lang verhaal allemaal ) Nu ja, succes in elk gevall!


En 'n gelukkige verjaardag trouwens!!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 14:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ondertussen is dus gebleken dat m'n beide meniscussen degradaties vertonen, en de linker zelfs een fijn scheurtje...


Moet 23 oktober naar de specialist met de foto's enzo, dus dan weet ik meer...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid vocht aan 1voet???
sarahtjeuh
0 19-10-2010 16:46
Muziek Laatste album downloads
Ce-El-Wan
493 03-07-2010 18:48
Lichaam & Gezondheid MRI-SCAN schouder..
dianaotten
46 17-11-2009 17:55
Lichaam & Gezondheid Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2)
Gerard316
92 04-10-2007 22:39
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #96
rare kwast
492 15-05-2007 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.