Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 19:25
x-->lianne<--x
Avatar van x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
heej, ik heb een ''vriendin'' die nogal veel heeft gelogen over ernstige dingen zoals: aanranding, verkrachting, anorexia etc. Zij had die dingen gehad, zei ze, maar ik ben erachter gekomen dat het allemaal gelogen is. Het ging haar allemaal alleen maar om de aandacht. Ik en nog 2 vriendinnen van me hebben er vaak wakker van gelegen toen we nog dachten dat het waar was. Nu zegt ze niet meer van die dingen, maar ik weet niet of ik nog wel met haar om kan gaan. Vinden jullie dat je iemand zoiets ernstig kan vergeven?

greetzz

[edit by Leonoor]Zo, nu kan iedereen het lezen als het goed is en dus netjes op de inhoud ipv op het typen ed reageren.
__________________
:D-----------:D

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 09:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 19:37
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Ik kan het bovenstaande niet echt lezen zonder er hoofdpijn van te krijgen dus dat laat ik maar achterwege maar volgens mij past het beter op L&R...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:42
x-->lianne<--x
Avatar van x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
Citaat:
NERD schreef op 29-04-2003 @ 20:37:
Ik kan het bovenstaande niet echt lezen zonder er hoofdpijn van te krijgen dus dat laat ik maar achterwege maar volgens mij past het beter op L&R...
jah hallo zo blijf ik bezig he! hij blijft hier nou staan hoor
__________________
:D-----------:D
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 21:25
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
het is inderdaad erg h*telijk geschreven, maar dat is het punt niet..
volgens mij is het ook misschien beter een topic voor psygologie..

maar goed..
dump haar.. liegen kan echt niet
tenzij je dat zelf ook wel eens doet, iedereen dus.. conclusie, kijk of ze het wel waard is. En wat zou je krijgen als je haar gewoon als vriendin houdt?

bon, je ziet maar
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 23:39
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Zo te horen heeft je vriendin een ander (echt) probleem, namelijk dat is dat ze aandacht tekort komt.

Best wel naaiacties dat ze over die dingen heeft gelogen... Als ze over andere (lichtere) dingen had gelogen dan was dat nog tot daar aan toe (hoewel ook niet goed), maar deze dingen vind ik eigenlijk wel iets te ernsitg om grapjes over te maken.

Ik zou me inderdaad maar heel goed afvragen of je nog wel met haar om wilt gaan. Maar als ze verder toch wel een hele goede vriendin is, dan kun je haar denk ik best wel vergeven. Maar als je dat niet kunt, dan kan ik dat ook heel goed begrijpen.

Kortom: ik weet het niet.
hier heb je dus lekker veel aan...
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:22
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Het ligt er maar net aan of jij dat kan opbrengen..
Ik zou dat persoonlijk niet kunnen maja..
het is aan u
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 15:27
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik kan dit niet lezen en t hoort hier ook al niet thuis
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:31
x-->lianne<--x
Avatar van x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 30-04-2003 @ 16:27:
Ik kan dit niet lezen en t hoort hier ook al niet thuis
als juh ut niet kunt lezuh hoe weetjuh dan dat ut hier niet thuis hoort??
__________________
:D-----------:D
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:06
Verwijderd
Typ nou ff normaal...

Als jullie goede vriendinnen zijn/waren, zou ik toch doorgaan met de vriendschap/de vriendschap weer oppakken, omdat ze waarschijnlijk in de put zat oid. Als je toch al niet zoveel met elkaar om ging, waarom dan nog vrienden blijven na zoiets..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:11
*Burning water*
*Burning water* is offline
Ook al typ je niet echt handig leesbaar, ik zal toch maar even zeggen dat het een idee is om haar te vergeven. Ze is niet voor niets je vriendin, lijkt me, dus zijn jullie er allebei bij gebaat dat jullie vriendschap standhoudt. Maar ik zou wel zeggen dat ze zoiets niet weer moet flikken. Kijk, nu ze juist eerlijk is geweest, vind ik niet dat je haar daar nu voor moet gaan straffen..
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 23:04
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
x-->lianne<--x schreef op 30-04-2003 @ 20:31:
als juh ut niet kunt lezuh hoe weetjuh dan dat ut hier niet thuis hoort??
Sommige mensen ergeren zich nou eenmaal aan de manier waarop jij typt (zuh vinduh dit irritant om te lezuh)

Maarja...ik niet hoor
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 07:53
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Als je dat al ernstig noemt... waar gaat het heen met deze wereld?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 08:45
Verwijderd
ik zou haar iig vragen waarom ze al die dingen gezegt heeft.. misschien heeft ze wel een probleem, en wilde ze dat op die manier van liegen en dingen bedenken, aandacht trekken dus, naar voren roepen, zodat iemand misschien zou zien dat er iets met haar aan de hand is..
en probeer wel gewoon tegen haar te doen, ook al liegt ze over die dingen.. ze heeft echt een probleem...

succes!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:29
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik zou het haar vergeven maar ik zou wel van dr eisen dat ze hulp zoekt...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:37
Verwijderd
Ik weet niet of ik het haar zou kunnen vergeven...waarschijnlijk wel, iig ik zou het zeker proberen als ze een goede vriendin van me is (geweest). Ik zou haar vragen waarom ze over dat soort dingen heeft gelogen. Er zit wel iets achter, denk ik...ze wil aandacht, maar waarom? Ik zou haar idd ook aanraden om hulp te zoeken, van haar eisen kan ik het niet, vind ik, ook niet door onze vriendschap op het spel te zetten, ik houd niet van chantage. Maar ik zou wel zeggen dat ik het heel moeilijk vind om haar nu nog te geloven en/of te vertrouwen ed en dat dat dus opnieuw opgebouwd zal moeten worden als ze nog echte vriendschap wil ed.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:48
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
ik vind het echt ontzettend logisch dat ze gelogen heeft over dit soort dingen! ik was namelijk vroeger ook zo! ik loog om interresant te zijn! Het is helemaal niet goed maar volkomen logisch want het is een reactie uit onzekerheid. Bij mij is het overgegaan door veel te praten en meteen nadat ik weer is gelogen had te zeggen dat ik loog. maar ja zal wel weer voor iedereen anders zijn en ik stop die onzekerheid nu op een andere manier weg die ook niet goed is maar geluikkig binnenkort jeugdzorg
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:52
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind dat je zulke dingen niet kunt goed praten. Hoe kun je nou liegen om zo iets ernstigs?
Mn vriendschap meteen opgeven zou ik niet doen. Ik zou haar sterk aanraden hulp te zoeken en haar hierbij te steunen. Ik denk dat ze je hulp goed kan gebruiken.
Maar als ze blijft liegen, dan denk ik niet dat ze jullie vriendschap serieus neemt... En dan zit er maar één ding op: de vriendschap verbreken...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:04
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb ooit es iets gelijkaardigs meegemaakt:

een van m'n beste vriendinnen begon enkele jaren geleden verschrikkelijk te liegen tegen ons (haar vriendinnen) over haar liefdesleven, over alle mensen die verliefd waren op haar, over dat ze anorexia had. Het erge was dat we allemaal doorhadden dat ze loog omdat ze verstrikt raakte in haar eigen leugens.
Nogal pijnlijk om dan te zeggen "ik geloof je niet".

Maar op een goeie keer belde ze me op om te zeggen dat ze een OD pillen had geslikt, dus ik haar moeder bellen en naar haar toe scheuren als een gek. Bleek dat het eigenlijk niet zo erg was.
Ik was niet kwaad op haar, maar ik vond het zo erg voor haar dat ze over alles moest liegen en anderen daarmee ongerust maken.

Op een gegeven moment hebben een andere vriendin en ik haar gezegd op een kalme manier dat we haar eigenlijk niet altijd geloofden, maar dat we wel met haar hulp wilden zoeken.

Vanaf dat moment hebben we bijna niets meer van haar gehoord (waarschijnlijk was ze zo beschaamd) en dat is nu 2 jaar geleden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-05-2003, 14:40
leonkorn
Avatar van leonkorn
leonkorn is offline
Citaat:
x-->lianne<--x schreef op 29-04-2003 @ 20:25:
heej, ik heb een ''vriendin'' die nogal veel heeft gelogen over ernstige dingen zoals: aanranding, verkrachting, anorexia etc. Zij had die dingen gehad, zei ze, maar ik ben erachter gekomen dat het allemaal gelogen is. Het ging haar allemaal alleen maar om de aandacht. Ik en nog 2 vriendinnen van me hebben er vaak wakker van gelegen toen we nog dachten dat het waar was. Nu zegt ze niet meer van die dingen, maar ik weet niet of ik nog wel met haar om kan gaan. Vinden jullie dat je iemand zoiets ernstig kan vergeven?


Wellicht is het interessant om uit vinden WAAROM ze loog over deze dingen... En als je een goede vriend bent/wilt zijn, kun je het uitpraten en vergeven als je vriendin haar fout inziet
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:51
x-->lianne<--x
Avatar van x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
bedankt voor jullie reacties

ik weet niet waarom ze al die dingen verzint maar een andere vrouw die ik ook ken die heeft ook zulk soort dingen gedaan en later bleek dat ze een ziekte had: munchausen by proxy syndroom. ik weet daar niet veel van af er was neit veel info over te vinden maar volgens mij is dat als je je kinderen mishandelt om aandacht te krijgen dat kan dan niet bij die vriendin van mij maar misschien heeft zei ook wel 1 of andere ziekte. ze heeft ook van die dingen gedaan bijv. een vriendin van me een smsje sturen met daarin ik sta nu op een scheepswerf en ik ga er zometeen afspringen wat later ook bleek dat neit waar was en dat heeft ze ons neit verteld we zijne r zelf achter gekomuh dus daarom vind ik het errug moeilijk haar te vergeven ze heeft niet toegegeven dat ze heeft gelogen.
__________________
:D-----------:D
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:56
x-->lianne<--x
Avatar van x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
nog ff voor de duidelijkheid ze heeft al een week in een inrichting gezeten
__________________
:D-----------:D
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
x-->lianne<--x schreef op 01-05-2003 @ 15:51:
bedankt voor jullie reacties

ik weet niet waarom ze al die dingen verzint maar een andere vrouw die ik ook ken die heeft ook zulk soort dingen gedaan en later bleek dat ze een ziekte had: munchausen by proxy syndroom. ik weet daar niet veel van af er was neit veel info over te vinden maar volgens mij is dat als je je kinderen mishandelt om aandacht te krijgen dat kan dan niet bij die vriendin van mij maar misschien heeft zei ook wel 1 of andere ziekte. ze heeft ook van die dingen gedaan bijv. een vriendin van me een smsje sturen met daarin ik sta nu op een scheepswerf en ik ga er zometeen afspringen wat later ook bleek dat neit waar was en dat heeft ze ons neit verteld we zijne r zelf achter gekomuh dus daarom vind ik het errug moeilijk haar te vergeven ze heeft niet toegegeven dat ze heeft gelogen.
Munchausen by proxy is volgens mij een 'vorm' (of hoe je het wilt noemen van het 'gewone' Munchausen syndroom...maar das wat anders dan alleen maar ziekelijk liegen, dacht ik...nog niet zo lang geleden heeft er een topic over die ziekte (die andere dus) op psych gestaan, ik zal ff kijken of ik hem kan vinden.

Vind je het raar dat ze niet toegeeft dat ze liegt...? Ik kan het wel begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:16
Verwijderd
pseudologica fantastica
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:47
Verwijderd
wanneer zij haar excuses aan zou bieden en zou laten zien dat ze er spijt van heeft, zou ik persoonlijk het haar wel kunnen vergeven.. Ik zou haar minder vertrouwen, vooral met betrekking tot problemen, maar dat heeft ze dan maar te accepteren als gevolg van haar acties..

Ik zou haar in ieder geval niet laten vallen en inderdaad adviseren hulp te zoeken..

Maar ja, dat ben ik
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:57
Verwijderd
Ik denk dat je haar wel zou moeten vergeven. Ik kan me namelijk indenken waarom ze het heeft gedaan, omdat ik in [iets, al dan niet weinig.../mindere] mate hetzelfde deed, een tijd terug...

Ik deed het ook voor aandacht. Ik voelde me ongelukkig, maar kon niet precies zeggen waarom. Het was totale chaos in mijn hoofd. En ik dacht dat zeggen 'het gaat klote' niet genoeg was. Dat mensen me dan alsnog weg zouden schuiven, links zouden laten liggen zoals ze altijd hadden gedaan. Ik verzon bepaalde dingen enzo.. Heb echt erge dingen gezegd. Waar het om gaat is dat ze moet inzien dat het niet werkt, niet nodig is. Maar wat jij ook wel moet inzien, is dat ze het doet omdat ze in de knoop zit, niet weet hoe ze moet leven... Het is makkelijk van iedereen boven mij om maar te zeggen dat je haar niet moet vergeven, terwijl je niet weet waarom ze zoiets doet. Kijk alsjeblieft verder...Als de mensen in mijn omgeving me toen allemaal (en duidelijk) hadden laten vallen, dan was ik nu waarschijnlijk nog altijd in dat zwarte gat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 16:14
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
En wat is de kans dat ze het weer doet en ze dadelijk weer ineens zo'n verhaal verzint omdat ze niet genoeg aandacht krijgt?
Mensen die op zo'n manier aandacht afdwingen die zou ik gelijk al mijn aandacht ontzeggen.
Echt, dat zou voor mij gewoon lucht worden.
Als je over zulke dingen liegt dan zit er werkelijk een steekje bij je los en ik zou me grondig gebruikt voelen daarbij ook nog eens.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:57
Vada
Avatar van Vada
Vada is offline
Wil jij het haar vergeven?

Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden, zijn eigen grenzen. Alleen jij kunt bepalen of ze bij jou over die grens gegaan is.

Ik zou haar waarschijnlijk wel vergeven, maar haar in het vervolg minder snel geloven. Ook vind ik dat ze er meer hulp voor moet krijgen/zoeken.
__________________
Gewoon jezelf, net als iedereen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 00:03
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
vergevuhhh
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:09
Elphie
Avatar van Elphie
Elphie is offline
ik zal het haar NIET vergeven... ook al zou ze nog zo'n spijt hebben... had ze et maar absoluut niet moeten doen! als je kleine leugentjes zou hebben dan zou het minder erg zijn.. mar liegen over aanrandgin en dergelijke ... Jezus hoe erg kun je zakken... dat vind ik wel heel laag en heel erg dom!
Niet vergeven dus
__________________
Rebel Rebel Bitch Bitch
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:30
leonkorn
Avatar van leonkorn
leonkorn is offline
Ze heeft veel liefde nodig
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:54
Verwijderd
Iemand die zulke ernstige leugens dwangmatig vertelt, doet dat denk ik ook niet helemaal bewust. Het is natuurlijk gewoon een schreeuw om aandacht en ik denk niet dat je zo'n meisje een verwijt kunt maken. Ik zou het haar vergeven en proberen haar te helpen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:35
Grandiozo
Grandiozo is offline
Citaat:
leonkorn schreef op 02-05-2003 @ 11:30:
Ze heeft veel liefde nodig
precies, maar 't ligt aan jou, als je 't nog goed met haar kan opschieten dan zou ik d'r vergeven anders niet...je moet 't zelf weten...
__________________
Grandiozo.com
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:36
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Als ze in een inrichting heeft gezeten, heeft ze nu denk ik ook hulp nodig. Het gaat nog steeds niet goed met haar. Ik zou haar zeker niet laten vallen, het is duidelijk dat ze jouw steun nodig heeft.
Veel succes en probeer haar er bovenop te helpen door haar te "dwingen" dat ze met professionele mensen moet gaan praten...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:32
BELLEKE
BELLEKE is offline
ik zou haar helemaal niet laten vallen, ze loog omdat ze aandacht nodig had, dat is een verkeerde manier maar net door haar te laten vallen zakt ze misschien nog meer in een put en gaat t nog slechter met haar. Maak haar wel duidelijk dat ze niet op die manier jullie aandacht en zorg moet krijgen dat ze zonder die leugens best wel wat betekende voor jullie..
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:08
ikbenLINDA
Avatar van ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
Citaat:
x-->lianne<--x schreef op 29-04-2003 @ 20:25:
heej, ik heb een ''vriendin'' die nogal veel heeft gelogen over ernstige dingen zoals: aanranding, verkrachting, anorexia etc. Zij had die dingen gehad, zei ze, maar ik ben erachter gekomen dat het allemaal gelogen is. Het ging haar allemaal alleen maar om de aandacht. Ik en nog 2 vriendinnen van me hebben er vaak wakker van gelegen toen we nog dachten dat het waar was. Nu zegt ze niet meer van die dingen, maar ik weet niet of ik nog wel met haar om kan gaan. Vinden jullie dat je iemand zoiets ernstig kan vergeven?

greetzz

[edit by Leonoor]Zo, nu kan iedereen het lezen als het goed is en dus netjes op de inhoud ipv op het typen ed reageren.
ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt met een vriendin van me. ik heb het haar vergeven, en ik heb haar overal mee geholpen. als dank ging zij achter m'n rug om naar m'n toenmalige vriend en vertelde hem dat ze met hem verder wilde en dat hij niets tegen mij mocht zeggen. ze belde hem vaak en zei dat ze zichzelf wat aan zou doen en hij en ik geloofden dat. op een gegeven moment werd het zo erg dat ik tegen hem zei dat ik echt bang was dat er iets fout zou gaan met haar en ik heb hem gevraagd om met haar verder te gaan en om het met mij uit te maken. dat heeft hij niet gedaan, na een tijdje had zij een andere vriend en toen ging het beter met haar, maar toen het vlak daarna met mij heel slecht ging heeft ze me keihard laten vallen. mensen die om aandacht vragen kan je echt niet vertrouwen. dat zal nooit een echte vriendschap zijn, het blijft altijd van een kant komen en nooit van twee kanten. als ik zou was zou ik het haar alleen laten oplossen
__________________
can you really choose life?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:20
Verwijderd
zoiets heeft een meidje dat een hele tijd een vriendin van me was, ook geflikt... toen had ik net iets meegemaakt...
blijkbaar vond ze t niet leuk dat me vriendinnen me steunde ofzo, want ze begon verhalen te vertellen dat ze was verkracht... door 9 jongens... dat ze aan de drugs was...dat ze elke nacht wegsneakte om naar een van haar vriendjes te gaan en te vrijen... bla bla bla...
toen geloofde ik haar nog, ben nog met haar naar de dokter geweest voor een morning-after pil ...
toen ik daarna alles zo'n beetje na ging, klopte dr dingen niet aan haar verhaal... en ik had al zo'n gevoel van; t klopt gwoon niet... en dat heb ik toen ook gezegt...
ze begon iedereen tegen mij op te stoken en zowat al me vriendinnen lieten me vallen...
ik vergeef haar NOOIT!!!!!!

en dan te bedenken dat ze later tegen een vriendin van me heeft vertelt dat ze had gelogen... ze zei zelfs dat ze nog maagd was..........
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2003, 20:53
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
*ik heb niet alle reacties gelezen, dat waren er teveel *

ten eerste moet je kijken hoe goede vriendin ze van je was.
was ze een goede vriendin, dan zou ik met haar willen praten.
ik zou haar laten beloven dit keer ECHT de waarheid te zeggen.
Jij kan vast opmaken of je jetzt liegt of niet.
Als je dan denkt dat ze werkelijk een probleem had toen, waardoor ze om aandacht vroeg en je ervan opaan kan dat ze het niet meer doet, zou ik het nogmaals proberen.
Ik denk dat je vriendin jou steun en liefde kan gebruiken.
(maar wie ben ik?!!)

-xxx- wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:05
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 02-05-2003 @ 17:32:
ik zou haar helemaal niet laten vallen, ze loog omdat ze aandacht nodig had, dat is een verkeerde manier maar net door haar te laten vallen zakt ze misschien nog meer in een put en gaat t nog slechter met haar. Maak haar wel duidelijk dat ze niet op die manier jullie aandacht en zorg moet krijgen dat ze zonder die leugens best wel wat betekende voor jullie..
*I agree*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:17
Verwijderd
hangt ervanaf. als zij echt een goede vriendin van je is, kan je met r gaan praten over waarom ze het deed, of ze nog van plan is het te veranderen, enzo. wanneer je denkt dat je haar nog een kans wil geven, moet je haar duidelijk maken dat ze je niet nog een keer zo verschrikkelijk misbruiken moet. dan kan ze het schudden, en moet je r kosten wat kost laten vallen.

succes met het oplossen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Soms hoor ik een schaterlach
Verwijderd
0 05-03-2006 18:20
Liefde & Relatie Kan ik haar een vriendin noemen?
Dark Red
51 08-05-2005 23:40
Psychologie hoe kan ik het hem vergeven?
ModePopje
16 02-05-2004 15:38
Liefde & Relatie Wat Moet Ik Nu Doen:'(:'(
HaRdStYle-GirL
8 19-07-2003 13:05
Verhalen & Gedichten (Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.'
Rhinus
5 01-08-2002 11:43
Verhalen & Gedichten Een gedicht van toen ik 13 was...
~*~Angel~*~
3 06-04-2002 11:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.