Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 20:56
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik zou eens graag een paar nachten 2 of 3 in een hotelletje willen zitten met mn vriendin.
Maar dit is gewoon heel erg duur. Een goedkoop alternatief zou de hotel cheque zijn of deze.
Maar zijn er mensen met ervaring met deze dingen, of iemand met tips.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 21:04
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Hehe da's toeval zeg!
Ik heb vandaag ook die goedkope hotelcheque besteld. Is een jaar geldig. Alleen je eten en de reis ernaartoe moet je betalen. Ben je nog een smak geld kwijt volgens mij, want je moet verplicht in dat restaurant eten. Dusse...Ik ben van plan om met m'n vriend in de kerstvakantie een weekendje te gaan. Dan hoor je het wel
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hehe da's toeval zeg!
Ik heb vandaag ook die goedkope hotelcheque besteld. Is een jaar geldig. Alleen je eten en de reis ernaartoe moet je betalen. Ben je nog een smak geld kwijt volgens mij, want je moet verplicht in dat restaurant eten. Dusse...Ik ben van plan om met m'n vriend in de kerstvakantie een weekendje te gaan. Dan hoor je het wel

Ze verplichten je om in dat restaurant te eten?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:19
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb zon hotelcheque. Alleen maar ellende van gehad. Je moet sowieso al dineren in t hotel ( op je eigen kosten) dus je moet altijd op tijd terug zijn. Bovendien hebben we dr nog steeds geen gebruik van gemaakt. Wel wordt er elk jaar weer 100 gulden afgeschreven van de cheque, terwijl we al 3 keer een brief hebben gestuurd dat we t niet meer willen. Als je na 1 keer zon cheque kopen niet zelf opzegt dan krijg je dr gegarandeerd het jaar daarna weer een en wordt t geld automatisch afgeschreven, wat je ook doet.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:54
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik heb zon hotelcheque. Alleen maar ellende van gehad. Je moet sowieso al dineren in t hotel ( op je eigen kosten) dus je moet altijd op tijd terug zijn. Bovendien hebben we dr nog steeds geen gebruik van gemaakt. Wel wordt er elk jaar weer 100 gulden afgeschreven van de cheque, terwijl we al 3 keer een brief hebben gestuurd dat we t niet meer willen. Als je na 1 keer zon cheque kopen niet zelf opzegt dan krijg je dr gegarandeerd het jaar daarna weer een en wordt t geld automatisch afgeschreven, wat je ook doet.

Zo´n automatische machtiging kan je doodeenvoudig bij de bank stopzetten....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb je geen eigen bed, dat kost namelijk nix
Nee ksnap wel wat je bedoelt, mwah kheb nie ech ervaring ermee en kweenie op dit moment hoe ik je kan helpe... sorry. Tjah gewoon op i-net snuffele van hotels in de buurt en dan die pakken die het goedkoopste is zou ik zeggen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 07:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Zo´n automatische machtiging kan je doodeenvoudig bij de bank stopzetten....
uhm nee dus...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 10:42
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
miro schreef:
uhm nee dus...


Dat hóórt iig wel te kunnen. Welke bank zit je?
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hotel met me vriendje
honniepon16
13 24-11-2009 22:46
Liefde & Relatie Je vriend/man die vreemdgaat....
Faerie
10 11-06-2005 09:05
Verhalen & Gedichten Een wereld van verdriet. (voorlopige titel)
Aardbei-meisje
9 17-02-2005 15:57
Liefde & Relatie Op vakantie met ouders
tinklebell
51 25-12-2004 15:21
Liefde & Relatie Wie kent iemand, of werkt zelf full-time in de horeca? Hoe gaat dat met je relatie?
G.T.C.
15 05-10-2004 12:34
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.