Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 14:27
Verwijderd
Zomer 2002 ontdekte ik een bultje onder m'n oksel. Ik naar de huisarts en die zei dat het een ontstoken zweetkliertje was en dat dat vanzelf wel overging (en dat het alleen bij mensen voorkomt die roken). Het bultje ging inderdaad vanzelf weg, maar kwam steeds terug. Dus afgelopen 25 mei hebben ze het kliertje weggehaald en 4 juni zijn de hechtingen eruit gehaald.
Nu kom ik bij m'n vraag. Is er iemand met ervaring hiermee die mij kan vertellen wanneer het zover genezen is dat ik weer kan scheren? Er zit nu nog allemaal littekenweefsel en dat soort ellende (en een paar dagen geleden was het weer een beetje open gegaan (miniscuul beetje, is volgens mij al weer dicht)).

Bvd
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 15:09
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik zou heel voorzichtig zijn met scheren, het is nogal bobbelig en voor je het weet snij je jezelf in je oksel...

Als je wond genezen is zou ik het eerst een paar keer met een ladyshave doen, knap iemand als je je daarmee kunt snijden
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 16:42
Verwijderd
Ladyshave? Is dat zo'n elektrisch ding? En ja ik was ook van plan om pas te scheren als het weer helemaal "normaal" is, maar ik wilde weten hoe lang dat ong. kan duren. Ik loop n.l. in de zomer liever zonder mouwen rond, maar niet met een harige oksel
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 19:08
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
tomtommertje schreef op 28-06-2004 @ 17:42 :
Ladyshave? Is dat zo'n elektrisch ding? En ja ik was ook van plan om pas te scheren als het weer helemaal "normaal" is, maar ik wilde weten hoe lang dat ong. kan duren. Ik loop n.l. in de zomer liever zonder mouwen rond, maar niet met een harige oksel
Ja, zo'n electrisch scheerapparaat maar dan voor vrouwen.

Tsja hoe lang kan dat duren, geen idee. Mijn moeder heeft, net als ik, een wat ruwere huid onder de oksel. Zij bloedt, ik niet.
Ik denk dat dat een kwestie van uitproberen wordt, maar dat zou ik pas doen als je zeker weet dat je wond genezen is (dus dat je alleen maar huid ziet en geen rode randen of korstjes of zweertjes of who knows what).

En de een geneest veel sneller dan de ander.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.