Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 18:40
heropsychodream
heropsychodream is offline
Voor de ochtendkrant bij Distriq, hoeveel verdien je (p/maand)? Iemand ervaring?

Of tijdschriftenverspreiding bij Media Expresse, hoeveel verdien je (p/uur of p/tijdschrift)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2003, 18:57
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Media Expresse verdiend weinig dat weet ik wel.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 19:01
heropsychodream
heropsychodream is offline
Dat weet ik, maar het ging er juist om hoeveel. Ik verdien al heel goed met drie in dagen in de week werken, maar ik wil er nog iets bij wat niet al teveel inspanning vereist. In alle vroegte 's morgens de krant bezorgen is echt wat voor mij, denk ik.

Kan iemand ook vertellen hoe het werkt? Wordt het bij je thuis bezorgd?

Maar bovenal wat het verdient...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 23:13
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Media Expresse verdient echt slecht.
Toen ik het deed verdiende het ongeveer 80 gulden per vier weken, en daar moest ik nog best veel voor doen (3 fietstassen vol tijdschriften per week bezorgen! En dan was ik ook nog eens een paar uur bezig met die rottige adresstickertjes op die boekjes te plakken...).

Dat Distriq ken ik verder niet, maar dan moet je maar even op www.distriq.nl kijken

Vergis je trouwens niet, een ochtenkrant is echt niet altijd even leuk werk... je moet dus wel 6 dagen per week rond half zes je nest uit. 't Voordeel is wel dat je gewoon met een uurtje klaar bent en de rest van de dag voor jezelf hebt, en het verdient lekker (ik verdien er zelf ongeveer €200 per maand mee, bij PCM, zal bij Distriq wel ongeveer hetzelfde zijn. Iig een stuk meer dan bij Media Expresse!).
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 23:17.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:03
ExPoDeRmUs
Avatar van ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
toen ik 15 was had ik nog zo'n weekblad krantewijkje met folders enzo..... dat verdiende geloof ik ongeveer 500 euro per jaar ongeveer..... het is niet veel, maarja zoveel tijd koste het niet, en het was makkelijk werk..... mooi zakcentje voor een jong-mens-wezen

ben tochblij dat ik dat niet meer doe
__________________
Alles went, behalve een fietsbel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . expodermus@gmail.com . . . . . . . Grolsch
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:07
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
misschien een beetje offtopic maar ok

ga bij de telemarketing werken. het duurt 4 uur per dag kunt zo'n beetje de hele dag werken en verdient harstikke goed
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:28
Verwijderd
Citaat:
heropsychodream schreef op 20-06-2003 @ 19:40:
Voor de ochtendkrant bij Distriq, hoeveel verdien je (p/maand)? Iemand ervaring?
ik bezorg de telegraaf, wat ook onder Distriq valt, en verdien daarmee gemiddeld 200 euro per vier weken
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:37
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Ik verdien ook ongeveer 200 euro in de maand bij distriq
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:12
Verwijderd
Ik heb 2 kranten wijken en verdien rond de 250,- per maand. bij Distriq. Normaal verdien ik ook maar iets rond de 200,-. Maar ik krijg 18+ toeslag en autorijkosten vergoeding ofzoiets.
Dat autorijkosten vergoeding kreeg ik opeens vanaf toen ik 18 werd terwijl ik gewoon de fiets gebruikte, pas sinds een maand gebruik ik de auto.
Achja.. kheb al die tijd maar me mond gehouden, ik vond het wel best zo
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:15
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 24-06-2003 @ 17:07:
misschien een beetje offtopic maar ok

ga bij de telemarketing werken. het duurt 4 uur per dag kunt zo'n beetje de hele dag werken en verdient harstikke goed
Ja maar daar moet je wel 18 voor zijn.
Ging daar ook naar toe toen ik 17 was.. kon meteen weer terug naar huis . Maar het verdient inderdaad goed. 8,40 per uur, netto.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 09:39
Verwijderd
DistriQ loopt flink te kloten de laatste tijd. Heb de afgelopen 3 maanden 4x een pak folders gehad, ofwel totaal geen inkomsten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:29
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Ik heb bij Distriq voor het zondagsblad gwerkt. Daar verdiende ik in een uurtje 12,50 euro. Kwam ook omdat ik een makkelijke wijk had. Was ook in een uurtje klaar.
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 19:04
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Mijn kranten wijkje is niet zo groot 50 kranten ± €40,- per maand maar ik ben ook 15 a 20 minuten bezig

het is gewoon overdag en zaterdag vroeg

ps het is de leeuwarden courant(regionaal)
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:12
Verwijderd
Ik heb de volkskrant en het ad bezorgd (ochtendkranten dus) een paar jaar geleden (als vakantiewerk). Maar ik heb geen idee of dat bij distriq hoort
Ik verdiende ongeveer 15 gulden per ochtend en was een uurtje bezig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:02
Piet_P
Piet_P is offline
voor die mensen die nu telegraaf lopen, hoelang hebben jullie toen op de wachtlijst gestaan :-/ ?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:52
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Ik wil ook graag de telegraaf bezorgen . kwerk al in een restaurant in de avond, dus word lekker veel geld verdienen
__________________
Live Life.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.