28-10-2002, 12:38 | ||
Citaat:
28-10-2002, 16:12 | |
hey,
ik heb ook zoiets gehad. want wij hadden 3 jaar geleden ofsow een botsing gehad. en toen was ik dus tegen het raam geknald. en na een paar uur was dus ook heel me gezicht dik en me mond ensow ook paar tanden eruit en nog veel meer maar dat laat ik maar ff zitten is nou niet zo lekker om te horen.... ik heb dus drie dagen bijna niet kunnen praten eten lukte helemaal niet want ik kon me mond bijna niet bewegen en van binnen was alles kapot. drinken lukte nog net wel met een rietje.. maar toen ben ik dus ook een paar dagen niet naar school geweest als jij je zo niet goed voelt zou ik gewoon een paar dagen thuis blijven......tot het er weer een beetje normaal uitziet.. KuzZzZz......
28-10-2002, 17:07 | ||
Citaat:
Maar oke, Je heb je antwoord al denk ik. Als jij je niet durft te vertonen moet je gewoon thuis blijven en anders ga je naar school. Je kan altijd uitleggen wat er is gebeurd. |
28-10-2002, 21:58 | ||
Citaat:
Ik zou zelf wel naar school gaan. Ik bedoel, je hebt een ongelukje gehad, daar hoef je je toch niet voor te schamen. Natuurlijk wordt er over je gepraat dan, maar zeg nou zelf zou je het zelf ook niet doen bij een ander met zoiets?
29-10-2002, 08:10 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
29-10-2002, 08:45 | ||
Citaat:
Maar we gaan nu wel erg offtopic
29-10-2002, 10:20 | ||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
29-10-2002, 19:17 | |
waar gaat dit over? als er iemand anders zoiets heeft en die zie je lopen, ren je toch ook niet meteen naar je vriendinnen 'heb je díe al gezien, man wat ziet dat kind d'r uit!'
ik zal je vertellen, als d'r iemand nog wel eens voor lul heeft gelopen, ben ik het wel, aangezien ik nogal wat problemen heb met m'n huid in m'n gezicht... nou, ik heb d'r nog nooit iets van gemerkt hoor, hoog uit iemand die me vroeg wat er met m'n gezicht was, en dan vertel ik het gewoon, zo simpel is dat. en dan nog, al zijn d'r mensen die achter je om zulke opmerkingen maken: - zolang je d'r niks van hoort is het best toch? - hoor je d'r wel iets van, dan zou ik me als ik jou was afvragen of jij het überhaubt wel zo belangrijk vindt dat zúlke personen je knap vinden... ik iig niet, want ik hoop dat mensen me waarderen om m'n innerlijk!
29-10-2002, 21:46 | ||
Citaat:
Gelukkig valt het bij mijn nederlands best mee, maar je moet niet naar de vreemde talen gaan kijken
|