Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 23:13
Aletheia
Aletheia is offline
Hmmm ja kijk dan ben ik dan weer. Ik heb gewoon wel een gezond aantal vriendjes achter de rug. Maar op geen van hen was ik echt verliefd. Als ik aandacht krijg van een leuke jongen dan denk ik vaak van: "ach waarom niet?" Heel fout misschien, maar ik dacht telkens dat het echte gevoel nog wel zou komen.

Telkens als ik iets heb met een jongen dan voel ik dat afspreken en elkaar zien enzo als een verplichting; ik heb nog nooit zo gehad dat ik alleen maar aan die jongen kon denken; ben nog nooit verdrietig geweest omdat iets uit was. Ik ben best spontaan, ik hou van een beetje flirten maar ik ga niet verder dan dat.

Ik weet zeker dat als ik iemand echt leuk vind, ik nooit op diegene zou durven afstappen, en ik heb nog nooit een relatie gehad die door mij is begonnen, omdat ik het die jongens altijd liet opknappen. Logisch eigenlijk, want ik voelde niet genoeg voor ze in eerste instantie.

Ik ken wel een paar jongens die ik heel erg respecteer en met wie ik goed kan praten. Maar ik heb nog nooit die "klik" gevoeld, of de bliksemflits of hoe je het wil noemen.

Ben benieuwd of iemand dit herkent! Graag reacties!
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 23:27
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Herkennen doe ik het niet echt, maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt.

Ik denk dat je leeftijd ook meespeelt. Ik ben pas om mijn 17e echt super enorm vreselijk verliefd geweest. Zoiets overkomt je. Ik had gelukkig niet dat ik me niet wist te gedragen. Ik voelde me heel gelukkig bij hem en tussen ons het is langzaam gegroeid.

Dat je er nu overna denk dat je nog nooit verliefd bent geweest, geeft denk ik aan dat je wat serieuzer over relaties nadenkt. Dat je de volgende keer niet met een jongen neemt, omdat hij interesse in je toont.

je bent niet raar of iets in die geest. Ik zou als ik jou was gewoon lekker afwachten wat er komt.. en je of het echt gevoel nog kan komen, dat weet ik niet, maar als je gewoon afwacht dan merk je het vanzelf.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 00:18
Papa Ghede
Papa Ghede is offline
Ik herken het absoluut niet. Ikzelf ben al een paar keer echt verliefd geweest. Een keer zelfs zo erg dat het me bijna opvrat.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik een beetje medelijden met je heb want verliefd zijn is uiteindelijk toch een van de mooiste dingen die er is.

Maar voor jou komt er vast ook nog wel die ene jongen,
he Ca.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:35
ezjuuh
ezjuuh is offline
hey,
ik herken het verhaal ook niet echt eigenlijk, maar de laatste tijd heb ik zelf het idee dat ik wat moeilijker verliefd word!(terwijl ik eerst om de haverklap verliefd was! echt erg)
Ik hou net zoals jij errug van flirten enzo , maar het lijkt alsof jongens altijd wel iets 'onaantrekkelijks' hebben. Of naja....misschien verwacht ik wel te veel van ze. Misschien heb jij dat ook. Dat je te veel verwachtingen hebt, over een jongen/relatie... ik weet het niet hoor.. ik probeer je te helpen
Nouja...hoe dan ook.. ik wens je veel sterkte met het 'vinden' van je 'perfect lover' die loopt vast wel ergens op deze aardplaneet rond!

liefs, esther
__________________
*<··´¯`·..·¤SweeT_SixteeN¤·..·´¯`··>*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:50
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
marlies schreef:
Herkennen doe ik het niet echt, maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt.

Ik denk dat je leeftijd ook meespeelt. Ik ben pas om mijn 17e echt super enorm vreselijk verliefd geweest. Zoiets overkomt je. Ik had gelukkig niet dat ik me niet wist te gedragen. Ik voelde me heel gelukkig bij hem en tussen ons het is langzaam gegroeid.

Dat je er nu overna denk dat je nog nooit verliefd bent geweest, geeft denk ik aan dat je wat serieuzer over relaties nadenkt. Dat je de volgende keer niet met een jongen neemt, omdat hij interesse in je toont.

je bent niet raar of iets in die geest. Ik zou als ik jou was gewoon lekker afwachten wat er komt.. en je of het echt gevoel nog kan komen, dat weet ik niet, maar als je gewoon afwacht dan merk je het vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:17
Aletheia
Aletheia is offline
Citaat:
Papa Ghede schreef:
Ik herken het absoluut niet. Ikzelf ben al een paar keer echt verliefd geweest. Een keer zelfs zo erg dat het me bijna opvrat.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik een beetje medelijden met je heb want verliefd zijn is uiteindelijk toch een van de mooiste dingen die er is.

Maar voor jou komt er vast ook nog wel die ene jongen,
he Ca.
Jesus meneer Mozes, laat je me dan nergens met rust ???

Aan de anderen: bedankt voor de reacties, altijd leuk als mensen je proberen te helpen/gerust te stellen (Esther ik stel ook jouw hulp zeker op prijs hoor, misschien heb je gelijk, ik stel inderdaad hoge eisen aan mensen, niet alleen aan jongens, en ook aan mezelf).

Ik ben ook niet wanhopig ofzo, het is alleen een beetje jammer, net zoals PAPA GHEDE (hoe kom je in toch aan die namen van jou??) al zegt. Verliefd zijn is geweldig, dat merk ik ook duidelijk aan andere mensen; dat stralende en tegelijkertijd ook dat diep ongelukkige lijkt me een uniek gevoel. Ik wacht dus rustig af, Marlies...
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:27
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
maybe ben je lesbisch
niet schrikken!
maar dat zou toch kunnen

kbedoel....tjsah....vreemd...
dat moet je nu toch wel kennen dat gevoel....
lijkt me

OF je stelt je er teveel van voor!

knuffels.....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:34
Aletheia
Aletheia is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
maybe ben je lesbisch
niet schrikken!
maar dat zou toch kunnen

kbedoel....tjsah....vreemd...
dat moet je nu toch wel kennen dat gevoel....
lijkt me

OF je stelt je er teveel van voor!

knuffels.....
Hier heb ik serieus ook over nagedacht, maar ik weet na een klein onderzoekje zeker van niet. Ik zeg daar verder niks over, omdat hier ineens mensen blijken te zijn die ik persoonlijk ken... . Ik heb wel verschillende jongens leuk gevonden, en ook heel erg leuk. Maar nooit dat gevoel waar iedereen het altijd over heeft, dat stralende dus waar ik het al overhad.
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:35
Verwijderd
Ja ik herken heel erg wat je bedoeld.. ik ben ook nog nooit echt verliefd geweest en dergelijke.. Ik heb wel 1 flinke relatie achter de rug, maar dat was meer heel leuk vinden, wat lang aanbleef, waardoor ik wel van hem ging houden, maar de kriebels heb ik nooit gehad in mn buik.

Ik heb gewoon zoiets van nou dat komt heus nog wel.. het zegt niks over of je lesbisch bent of niet want nog nooit verliefd geweest, betekent ook nog nooit verliefd geweest op een meisje.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:48
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Papa Ghede schreef:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik een beetje medelijden met je heb want verliefd zijn is uiteindelijk toch een van de mooiste dingen die er is.

Ben ik niet echt mee eens...... Als je verliefd bent op iemand die je niet kan krijgen, dan is dat een vloek.......

ach ja........ aangezien ik altijd wel wat heb en ik toch nooit iemand heb kunnen krijgen, word ik niet snel verliefd meer..... het heeft me alleen maar erg veel pijn gedaan en ik vertrouw niemand meer zo meteen. Voor mij was het gewoon het domste wat me kon overkomen.

Maar goed...... ontopic......

Ik kan het me wel goed voorstellen. Ik weet niet echt wat ik er over zeggen moet maar ja..... komt vanzelf wel. Ok, dat zegt ook iedereen tegen mij, terwijl ik dat niet snel geloof, maar moet toch wat zeggen.
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:10
Papa Ghede
Papa Ghede is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
Ben ik niet echt mee eens...... Als je verliefd bent op iemand die je niet kan krijgen, dan is dat een vloek.......
Ik snap wat je bedoelt, ik ben zelf ook regelmatig verliefd geweest op iemand die ik niet kon krijgen. Maar zelfs al wist ik dat met 100% zekerheid, dan was er toch altijd wel een sprankje hoop. Ik voel me altijd 'in leven', bij wijze van, als ik verliefd ben. En in dat opzicht vind ik t altijd wel heel mooi om verliefd te zijn.

Maar ja, verschilt van persoon tot persoon I guess. En Caroline, niet ze flauw doen he en hoe wist je dat ik t was btw?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:15
Aletheia
Aletheia is offline
Citaat:
Papa Ghede schreef:
Ik snap wat je bedoelt, ik ben zelf ook regelmatig verliefd geweest op iemand die ik niet kon krijgen. Maar zelfs al wist ik dat met 100% zekerheid, dan was er toch altijd wel een sprankje hoop. Ik voel me altijd 'in leven', bij wijze van, als ik verliefd ben. En in dat opzicht vind ik t altijd wel heel mooi om verliefd te zijn.

Maar ja, verschilt van persoon tot persoon I guess. En Caroline, niet ze flauw doen he en hoe wist je dat ik t was btw?
Dit heeft niks met de topic te maken, maar ik wist meteen dat jij het was. Weet niet waarom, denk aan de manier van schrijven ofzo. En toen zag ik als bewijs je geboortedatum . Zie je nou wel dat ik je later nog eens tegen zal komen, ik kom jou gewoon overal tegen. Gelukkig heb je me nog niet hoeven verbeteren...
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:31
Papa Ghede
Papa Ghede is offline
Citaat:
Aletheia schreef:
Dit heeft niks met de topic te maken
Ach mierenneuker
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:42
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Ik herken dat ook ik ben voor het eerst echt verliefd geweest afgelopen jaar
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:49
Aletheia
Aletheia is offline
Citaat:
Papa Ghede schreef:
Ach mierenneuker
Jij wordt met de dag aardiger... Ik ben gewoon perfectionist. We hebben het er nog wel eens over, ik ga die mensen hier niet lastig vallen met ons prive-oorlogje..
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
ikje17 schreef:
maybe ben je lesbisch
niet schrikken!
maar dat zou toch kunnen

kbedoel....tjsah....vreemd...
dat moet je nu toch wel kennen dat gevoel....
lijkt me

OF je stelt je er teveel van voor!

knuffels.....

Wat is dit voor een rare reactie, ik was ook pas ruim 17 toen ik voor het eerst echt verliefd was, nu nog steeds maar dan ben je toch niet met homo of lesbisch?
Maar ik raak ook niet zo snel verliefd, van de 21 meisjes ben ik pas op een meisje verliefd geworden, dat is nu mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:29
Aletheia
Aletheia is offline
Hi Syphon, ik vind jouw signature HEEL mooi; heb je die ergens vandaan of zelf bedacht? (En zit er copyright op )

Ontopic: Ik heb zoiets van, komt nog wel. Alleen het wachten duurt zo lang. En dan heb je ook nog mensen die zeggen: je moet de mogelijkheden om mensen te vinden zelf creeren. Dus, op een vereniging gaan e.d. Maar dat vind ik te ver gaan. Ik bedoel, als je echt zo gaat zoeken dan vind je juist meestal niet. Iemand hier niet mee eens?
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:15
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
dan is er iets mis met je hormoonspiegeling
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2003, 15:11
Papa Ghede
Papa Ghede is offline
Citaat:
Aletheia schreef:
Ik bedoel, als je echt zo gaat zoeken dan vind je juist meestal niet.
Klopt voor mijn gevoel echt precies (hadden we het al eerder over gehad volgens mij). En sowieso, als je gaat zoeken, hebben de meeste mensen de neiging om te gaan forceren.
Citaat:
Optima schreef:
dan is er iets mis met je hormoonspiegeling.
over wiens hormoonspiegel gaat het nou en waarom?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:35
tjaatje
Avatar van tjaatje
tjaatje is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
Ben ik niet echt mee eens...... Als je verliefd bent op iemand die je niet kan krijgen, dan is dat een vloek.......

ach ja........ aangezien ik altijd wel wat heb en ik toch nooit iemand heb kunnen krijgen, word ik niet snel verliefd meer..... het heeft me alleen maar erg veel pijn gedaan en ik vertrouw niemand meer zo meteen. Voor mij was het gewoon het domste wat me kon overkomen.

Maar goed...... ontopic......

Ik kan het me wel goed voorstellen. Ik weet niet echt wat ik er over zeggen moet maar ja..... komt vanzelf wel. Ok, dat zegt ook iedereen tegen mij, terwijl ik dat niet snel geloof, maar moet toch wat zeggen.
das waar das erg dan probeer je maar enzo maar lukken nee vreselijk heb ik dus nu last van
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:25
Verwijderd
mjah - m'n ex herken ik dit wel.
Je vind hem extreem lief en leuk enzo, maar op het moment dat hij echt je vriendje is ga je bij jezelf bedenken wat je nou zo leuk aan hem vindt. Er zit geen spanning meer aan of je hem wel voor jezelf kan winnen ofzo
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, en ivm het tijdstip weet ik niet precies wat ik tik
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 13:55
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Hai
Dat had ik ook altijd !!!!
Steeds maakte ik na een korte tijd weer uit omdat ik dacht ik krijg het gevoel wel toen ik met hem nam en dan kreeg ik het toch niet!!!
En ging ik me aan de kleinste dingen ergeren!!
Nu heb ik 4 weken en precies 1 dag haha een vriend en ik ben echt tot over me oren verliefd ik kan nergens anders meer aan denken en ik wil hem gewoon nooit maar dan ook nooit meer kwijt ik dacht eerst dat dit mij ooit kon overkomen !!!!
Eerst had ik het zelfde probleem als jij maar nu is dat verandert!!!
Je komt vanzelf wel de ware tegen waar je wel het gevoel bij hebt!
Geloof me!!!
Ik kon het me eerst ook niet voorstellen maar nu dus echt heel goed!!!!
Kus moi
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:27
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Aha, waarheid is het dus...

Maar ontopic: Ja, ik ben weleens echt verliefd geweest. Ik heb tot nu toe pas bij een meisje gehad dat ik een 'klik' voelde, geen instant-verliefdheids-klik, maar een klik die zeer vertrouwd voelde. We konden meteen uren achter elkaar met elkaar praten. Dat was wel bijzonder en bovendien is het sindsdien niet meer veranderd.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 08:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mischien KAN je nooit verliefd worden

en wat als je het nog nooit geweest BENT? hoe weet je dan wat je mist of heb je ene of ander verdraaid ideaal beeld

ik KOTS van mensen die telkens zeuren van ' maar ik ben niet verliefd, dus het kan niets worden, wat moet ik doen'

zeg dat maar vaak genoeg tegen jezelf en je zult het ook nooit worden

excuzes
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:46
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben ook pas op mijn 18de echt verlieft geworden.
Daarvoor had ik wel vriendjes maar was niet echt serieus. En ik was ook altijd degene die het uitmaakte als ik gek van ze werd en daar had ik nooit problemen mee.
Maar moet zeggen de enige keer dat ik verlieft was is ook pas nadat ik wat met die jongen kreeg. Ik kende m al vrij lang en we zoenden een keer van t een kwam t ander en pas daarna ben ik echt verlieft op m geworden. Dus niet wat de meeste mensen logisch achten andersom.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 14:48
meidenfan
meidenfan is offline
ik heb medelijde met je hoor....
__________________
meiden rules
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 18:27
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Doe d'r wat aan meid.

De lente komt er aan
Dus eet je buik vol chocola.
Zoek de mooiste vent die d'r bij zit.
En word eens verliefd ofzo.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 18:58
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
meidenfan schreef:
ik heb medelijde met je hoor....
jah en dit van een twaalf jarige komend ..die zal er vast veel verstand van hebben
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:07
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
'k vind het veel fijner om iets te hebben met een meisje op wie ik verliefd ben, dan dat ik maar wat aankloot met een dame...
Tevens wil ik haar ook éérst 'goed' genoeg leren kennen voordat we gaan 'besluiten' dat we 'iets hebben'.

Wat jij doet moet jij weten, 't zou in iedergeval tegen mijn principes in gaan.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 16:41
Aletheia
Aletheia is offline
Citaat:
Optima schreef:
mischien KAN je nooit verliefd worden

en wat als je het nog nooit geweest BENT? hoe weet je dan wat je mist of heb je ene of ander verdraaid ideaal beeld

ik KOTS van mensen die telkens zeuren van ' maar ik ben niet verliefd, dus het kan niets worden, wat moet ik doen'

zeg dat maar vaak genoeg tegen jezelf en je zult het ook nooit worden

excuzes
Wie weet heb ik inderdaad wel een veel te geidealiseerd beeld! Ik denk dat ik wat mis als ik zo naar de mensen om me heen kijk die die typische 'ups en downs' van verliefdheid meemaken; tranen en stralen, je kent dat verhaal.
Bedankt voor je bijdrage dat je van me kotst, altijd leuk om te horen. Belangrijker vind ik die laatste zin van je, daar zal ik eens over gaan nadenken.
Alsjeblieft Optima, reageer niet meer op mensen waar je toch van gaat kotsen en maak hun topics ook niet meer open. Daar word ik namelijk heel moe van.
Mi scusi

Citaat:
moenbase schreef:
'k vind het veel fijner om iets te hebben met een meisje op wie ik verliefd ben, dan dat ik maar wat aankloot met een dame...
Tevens wil ik haar ook éérst 'goed' genoeg leren kennen voordat we gaan 'besluiten' dat we 'iets hebben'.

Wat jij doet moet jij weten, 't zou in iedergeval tegen mijn principes in gaan.
Ben ik met je eens; maar ik hoopte telkens dat het 'nog wel zou komen'. Nu weet ik dat het zo niet werkt en 'kloot ik niet meer aan'. Er zijn toch heel veel jongens die er heel anders over denken als jij; en jammer genoeg zijn er niet heel veel jongens die jouw mening delen.
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 16:43
Aletheia
Aletheia is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Doe d'r wat aan meid.

De lente komt er aan
Dus eet je buik vol chocola.
Zoek de mooiste vent die d'r bij zit.
En word eens verliefd ofzo.
Tja... dankjewel denk ik.. Het is bijna poetisch. Maar ik zal er eens aan gaan denken als ik ooit neerslachtig word (tot nu toe niet gebeurd..).
__________________
EST MODUS IN REBUS ~ Horatius
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:24
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik begrijp je verhaal wel.
Heb er zelf ook wel last van...., telkens dacht ik " ik kan het wel proberen, misschien komt het mooie gevoel nog.." achteraf gezien nogal naif, want uiteraard kwam het niet. Ik werd alleen maar stapelgek van zo'n jongen die WEL verliefd op mij was.

Na het te-lang hebben aangezien, maakte ik het altijd weer uit. Wat tot groot verdriet lijdde aan mijn exen. Hard misschien, heb er wel van geleerd.

Je moet juist NIET kiezen voor de eerste de beste die je leuk vindt of jou aandacht geeft. Ik begin in het vervolg pas echt weer iets met iemand als ik ECHT verliefd ben en iets speciaals voor die persoon voel.

Daar heb je dan tenminste nog wat aan ( liefde, leuke tijd, lol, serieuze gesprekken...warmte )

Je moet niet DE ideale man zoeken, maar ook zeker niet met minder genoegen nemen.Dat gaat ten koste van jezelf, op den duur.

Ik vindt nu iemand heel erg leuk, maar uiteraard is die persoon nogal onbereikbaar en is de kans dat we meer woorden met elkaar wisselen als " hoi " en " doei" erg klein.

Ik ben niet wanhopig opzoek, ik zie wel wat er nog komen gaat.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd
annoniempje16
9 12-05-2013 21:07
Liefde & Relatie Nooit verliefd
Verwijderd
58 09-01-2013 21:46
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd geweest
Verwijderd
11 15-07-2010 10:10
Liefde & Relatie nog nooit verliefd geweest
voel_je_vrij
59 06-08-2005 13:13
Liefde & Relatie Wat is verliefd zijn?
Multilot
32 19-10-2003 10:14
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd geweest...
SuperSanne
16 11-03-2003 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.