Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2007, 19:01
acdcfan
Avatar van acdcfan
acdcfan is offline
Mijn slechtste is topics als deze starten. Mijn beste heb ik nog niet ondekt.

Wat zijn die van jou?

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 19:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2007, 19:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mijn slechtste gewoonte is op dit moment krabben aan mijn armen want ik val uit elkaar. en ik kocht vanochtend een pakje sigaretten en dat terwijl ik doordeweeks niet meer zou roken. en ik doe kortaf tegen mensen als ik geen zin in ze heb, maar dat is misschien ook wel een goede gewoonte want zo druipen ze sneller af. mijn slechte gewoontes zijn verder nog dat ik weinig praat tegen vage kennissen of andere bezoekers enzo, en dat ik vaak boos schijn te kijken als ik geconcentreerd ben. vooral bij tv kijken heb ik dat vaak
en ehm positief is dat ik vaak mijn mond dichthou? weetikveel
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:29
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
eh ik ben best impulsief en dat is soms nogal negatief want ik doe voordat ik denk. Oja en ik stel altijd belangrijke dingen uit.
Ik hou wel van lachen en van dingen niet serieus nemen dus volgens mij is dat wel positief. En ik ben niet echt een nuchtere hollandsche te noemen want daar ben ik te raar voor, ik geloof dat dat ook wel positief is.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:41
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik vergeet altijd alles, ik stel dingen uit, ik noem eerst mijn slechtste gewoonte en dan pas mijn beste, ik ben lui, ik vergeet altijd alles, ik houd mezelf voor de gek.

Ik ben bijna altijd vriendelijk of neutraal tegen alles en iedereen en ik probeer om niet te vaak na te denken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 26-03-2007 @ 20:41 :
Ik vergeet altijd alles, ik stel dingen uit, ik noem eerst mijn slechtste gewoonte en dan pas mijn beste, ik ben lui, ik vergeet altijd alles, ik houd mezelf voor de gek.

je vergeet zelfs dat je al hebt gezegd dat je dingen vergeet
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:43
Verwijderd
hahaha.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:46
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 26-03-2007 @ 20:43 :
je vergeet zelfs dat je al hebt gezegd dat je dingen vergeet
Dat was juist expres.

EDIT: mijn humor wordt nooit begrepen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:48
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
haha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:52
Verwijderd
Ik snapte het wel hoor, Ggggorge.

En ontopic, ik geloof niet in gewoontes.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 19:59
Verwijderd
Mijn slechte eigenschappen zijn buiten mijn gezonde arrogantie dat ik vreselijk nochalant ben. Nochalant met school, rekeningen betalen en het onderhouden van contacten met vrienden en familie. Mensen zeggen wel eens dat ik gevoeloos ben, kil, en slecht over gevoelens kan praten. Soms heb ik dagen dat ik niet buiten kom omdat ik er gewoon geen zin in heb dat mensen vragen hoe het met me gaat, in die dagen is mijn huis ook vaak een zooitje. Ook heb al een jaar of vier een haat en liefde verhouding met drugs. Soms heb ik wel eens het idee dat ik voldoening haal uit het feit dat ik mensen graag teleurstel, zo maak ik afspraken waarvan ik weet dat ik ze niet kan nakomen. Ik weet vanmezelf dat ik teveel rook, drink en te weinig en slecht eet. Mijn goede eigenschappen zijn volgens mij dat ik erg sociaal ben, creatief, volgens mij wel humor heb en alles erg goed kan relativeren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 20:55
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Maar dus niet specifiek één slechtste en één beste gewoonte then?

OT: Mijn beste gewoonte is dat ik dingen altijd goed regel en overal rekening mee houdt.
Mijn slechtste gewoonte is dat ik de meest onspontane tightass ben en dingen altijd veel te exact regel en me overal zorgen om maak.
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:15
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Mijn beste en mijn slechtste eigenschap is mijn eigenzinnigheid.
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:18
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb een passieve houding, maar kan soms zeer impulsief uit de hoek komen. Dat is zowel goed als slecht
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:19
*amélie*
*amélie* is offline
Slechtste: ik ben onwijs chaotisch, vergeet te veel, stel alles uit, vaak stil in groot/onbekend gezelschap, zeg afspraken regelmatig op het laatste moment af , mega goedgelovig en te lief.

Dat is meteen ook een van m'n beste, ik ben lief/sociaal, altijd in voor spontane acties en nederlands nuchter.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:19
Verwijderd
Mijn slechtste eigenschap is volgens mij mijn grote bek en opvliegerigheid want volgens mij kom ik ooit nog wel de verkeerde tegen en heb ik twee blauw ogen althans daar waarschuwt men wel eens voor. Ik ben niet bijzonder grappig maar ik heb wel rare uitspattingen met vreemde acties en uitspraken en ik ben wel een redelijke gangmaker en dat is wel positief, I guess.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:24
Verwijderd
Mijn slechte gewoontes zijn dat ik bijna altijd te laat kom en nonchalant ben. Ik heb geen discipline en vergeet ook heel veel. Ik ben een autist in onbekend gezelschap en tegelijkertijd chaotisch waarmee ik het eerste verberg.
Positief is geloof ik wel dat ik over het algemeen tegen alles en iedereen best aardig (kan) doe( n) en als ik echt om mensen geef dan doe ik dat onvoorwaarlijk en ehh ja echte vrienden kunnen wel van me op aan geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 21:48
Verwijderd
Ik vergeet alles. Als iemand zich aan mij voorstelt, vraag ik die avond gerust nog 10 keer hoe diegene heet. Ik ben gewoon echt een zeef. Ik bijt nagels, ik rook (en ik zeg al een halfjaar dat ik ga stoppen). Ik ben lui. Ik stel altijd alles uit. Ik zeg altijd wat ik denk, en daardoor kom ik vaak lomp over (maar eigenlijk ben ik dat ook best wel). Oja, en ik ben 'soms' druk. Maar dat kan ook wel positief zijn, want dan is het in ieder geval niet saai ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 22:05
Boebsie
Boebsie is offline
Negatieve eigenschappen:

...

..hmm


POSITIEVE EIGENSCHAPPEN: onverschrokken, manmoedig, parmantig, moresterk, helfhaftig en heroisch. Oooh...ja en niet te vergeten collosaal...ja daar ja.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2007, 22:35
first eror
first eror is offline
^hihi.

Ik maak beloftes, die ik niet nakom. Ik schijn "intelligent te zijn, maar te denken dat ik nog veel intelligenter ben". Ik ben verlegen op de verkeerde momenten. Ik heb last van stemmingswisselingen. Ik moet overal de beste in zijn.

Ik kan alles stuk relativeren. Ik ben perfectionistisch op de goede manier. Ik ben übergeil manisch. Ik ben graag behulpzaam. Ik vind mezelfeigen humor negen van de tien keer grappig. Ik ben aardig creatief.

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 22:56.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 22:53
Verwijderd
Mijn slechtse is denk ik dat ik alleen aardig tegen mensen doe als ik daar zin in heb, ongeacht wat ze verdienen zeg maar. Of iig, daar baal ik zelf het meest van.
Mijn beste is denk ik dat ik nuchter ben en redelijk positief ingesteld? Dat laatste is misschien helemaal niet waar eigenlijk, maarja.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 23:22
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik drink teveel en dat is zowel mijn beste als slechtste eigenschap, want ik word er dik van en jat het van mijn huisgenoten maar zonder drank kan ik geen normaal gesprek voeren of vrolijk worden dus dat is wel positief!
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 08:36
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Slecht: Ik doe zelden wat ik zeg. Ben een slacker.

Goed: Ik doe dus zelden iets waar ik geen zin in heb.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 09:25
Verwijderd
Ik ben kritisch. En dat is dus zowel mijn beste als mijn slechtste eigenschap, denk ik. Hetzelfde valt te zeggen over mn perfectionisme, de ene keer komt het goed uit, de andere keer zorgt het voor een hoop narigheid.
Bijzonder slecht is nog dat ik meestal eerst aan mezelf denk, dan pas aan anderen. Goed is dan weer dat ik absoluut niet lui ben en me overal voor (kan) inzet(ten).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 09:54
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
beste eigenschap: oprecht

slechtste eigenschap: direct
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 12:09
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Dat ik altijd het zonnetje in huis ben "".
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2007, 12:18
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 26-03-2007 @ 20:10 :
dat ik vaak boos schijn te kijken als ik geconcentreerd ben. vooral bij tv kijken heb ik dat vaak
Haha dat heb ik ook. Dan krijg ik weer een opmerking van 'wat kijk je boos' terwijl het gewoon mijn neutrale blik is , ofzo. Maar dat vind ik niet echt een slechte gewoonte, dat is gewoon hoe ik kijk.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 13:39
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 26-03-2007 @ 20:59 :
Mijn slechte eigenschappen zijn buiten mijn gezonde arrogantie dat ik vreselijk nochalant ben. Nochalant met school, rekeningen betalen en het onderhouden van contacten met vrienden en familie. Mensen zeggen wel eens dat ik gevoeloos ben, kil, en slecht over gevoelens kan praten. Soms heb ik dagen dat ik niet buiten kom omdat ik er gewoon geen zin in heb dat mensen vragen hoe het met me gaat, in die dagen is mijn huis ook vaak een zooitje. Ook heb al een jaar of vier een haat en liefde verhouding met drugs. Soms heb ik wel eens het idee dat ik voldoening haal uit het feit dat ik mensen graag teleurstel, zo maak ik afspraken waarvan ik weet dat ik ze niet kan nakomen. Ik weet vanmezelf dat ik teveel rook, drink en te weinig en slecht eet. Mijn goede eigenschappen zijn volgens mij dat ik erg sociaal ben, creatief, volgens mij wel humor heb en alles erg goed kan relativeren.
je komt een beetje manisch over.
en je spreekt jezelf tegen, dagen je huis niet uitkomen en slecht in het onderhouden van contacten maar wél erg sociaal

ohja, ik:
Slechte eigenschappen zijn dat ik best wel bot kan zijn, veel dingen boeien mij niet, ik heb een hart van steen.
Als iets me niet boeit dan kan ik ook niet luisteren.
Verder als ik me ergens ongemakkelijk bij voel ga ik ratelen en dat is stom.
Ik raak snel geïrriteerd of boos en laat dat ook merken
Ik hou niet zo van bellen en neem dan ook bijna nooit mn telefoon op. Ik bel wel terug als ik daar zin in heb.
Ik kan heel chaotisch zijn en ben vaak dingen 'kwijt'.

goede eigenschappen, ik voel me vaak verantwoordelijk voor anderen, wil dat mensen het naar hun zin hebben en ik kan mensen best goed vermaken denk ik zo. Maar soms is dat voor mezelf niet zo fijn want teveel verantwoordelijkheidsgevoel is ook niet fijn.
Ik heb veel zelfspot(en ben vaak sarcastisch) en dat wordt over het algemeen wel gewaardeerd. (en somsook juist heel erg verkeerd begrepen.:/)
ik ben bijna altijd vrolijk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 13:58
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Goede: Sociaal, bijna altijd vrolijk, positief, heb veel voor anderen over (vooral als ik om ze geef)
Slechte: Soms té aardig, niet goed voor mezelf op komen, en ik denk te veel na (over wat is gebeurd/had kunnen gebeuren, en wat gaat gebeuren/kan gaan gebeuren)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 14:05
June bug
June bug is offline
Slecht: Ik kan soms te lang doorratelen over iets, als er een grap gemaakt wordt melk ik m te ver uit ofzo. Ik ben een rommelkont, vooral wat mn kamer betreft. Ik denk soms teveel voor anderen, als in: ik ga vantevoren al denken van: nee dat vindt diegene vast niet leuk of stom dus dat doe ik niet blabla. Soms heb ik ook niet in de gaten als ik iets bots zeg en dan weet ik niet meer hoe ik t terug moet nemen ofzo. Oh en ik heb een beetje een ochtendhumeur

Goed: Ik ben niet koppig, behalve als ik iets echt voor de volle 100% zeker weet. Ik ben wel een goede vriendin (als in vriendschap), kom m'n afspraken vrijwel altijd na en behandel m'n vrienden zoals ik zelf behandeld zou willen worden. Ik ben wat school-dingen betreft heel geordend, wat niet meteen betekent dat ik ook hard studeer enzo, maar ik zal niet snel stencils en readers en shit kwijtraken. Ik denk ook dat ik over het algemeen wel makkelijk in de omgang en vriendelijk ben, ik doe niet snel bot tegen iemand zonder dat daar een reden voor is. Ohja en ik kan heel goofy doen en dat vind ik dan zelf enorm grappig maar anderen vaak niet dus lach ik als enige om m'n eigen grappen

Hm, nu vind ik het beschamend dat mijn 'goed-deel' langer is dan mn 'slecht-deel'.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik kom bijna altijd te laat op afspraken en school en dat vind ik erg vervelend. Vooral omdat ik op mijn werk nooit te laat kom en ook vrijwel nooit de trein mis. Ik kan het dus wel. Als ik ga drinken kan ik vaak geen maat houden en dat vind ik ook vervelend.

Ik ben sociaal, kan goed contacten onderhouden (ondanks dat ik altijd te laat kom ), ik let op wat ik eet en hoeveel ik beweeg.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:45
acdcfan
Avatar van acdcfan
acdcfan is offline
Grappig hoe velen denken dat er gevraagd wordt om een beste en een slechtste eigenschap. Het gaat over gewoontes mensen; zoiets als "Ik masturbeer als ik zenuwachtig ben." (Grapje!)

Ook een erg slechte gewoonte van mij is dat ik best onduidelijk ben, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:48
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
ge·woon·te (de ~ (v.), ~n/~s)
1 omstandigheid dat men gewend is iets telkens te doen => geplogenheid, praktijk, usance, usus

ei·gen·schap (de ~ (v.), ~pen)
1 verschijnsel dat typisch is voor een bepaalde persoon of zaak => hoedanigheid, propriëteit

Of je nu gewend bent iets elke keer te doen of iets doet dat typisch jou is, dat lijkt me nogal hetzelfde?
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
wat jij nu noemt is nu ook een eigenschap vind ik, die dingen liggen gewoon dicht bij elkaar.

ik heb veel slechte en goede gewoontes, maar echt één slechtste en een beste zou ik echt niet kunnen noemen eigenlijk. ik heb wel slechte eetmanieren, hoewel dat steeds beter gaat (maar mij is als linkshandige nooit geleerd hoe ik fatsoenlijk moet/kan eten!), en ik vergeet vaak voor/na/tijdens het koken mn handen te wassen en ik bijt nagels (wel veel minder dan vroeger). ehh en goede gewoontes moet ik nog even over nadenken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:54
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Slacker, soms overkritisch. Maar ook wel sociaal, veel contacten en ik vind het leuk om mensen te helpen als ze shit niet kunnen.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 18:14
Verwijderd
Ik ben niet aardig tegen mensen waarbij ik een slecht voorgevoel heb ben niet zo zeer sociaal. Ik ben wel grappig en lief en ik help graag mensen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
fulgrim schreef op 27-03-2007 @ 18:54 :
Slacker, soms overkritisch. Maar ook wel sociaal, veel contacten en ik vind het leuk om mensen te helpen als ze shit niet kunnen.
uhhu
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2007, 18:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
te veel willen eten ook al is het eten te warm of te gekruid.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 19:30
acdcfan
Avatar van acdcfan
acdcfan is offline
Citaat:
L_angel schreef op 27-03-2007 @ 18:48 :
ge·woon·te (de ~ (v.), ~n/~s)
1 omstandigheid dat men gewend is iets telkens te doen => geplogenheid, praktijk, usance, usus

ei·gen·schap (de ~ (v.), ~pen)
1 verschijnsel dat typisch is voor een bepaalde persoon of zaak => hoedanigheid, propriëteit

Of je nu gewend bent iets elke keer te doen of iets doet dat typisch jou is, dat lijkt me nogal hetzelfde?
Mij niet. Een gewoonte is aangeleerd een eigenschap aangeboren. Een voorbeeld van een eigenschap is spontaniteit, een voorbeeld van een gewoonte is zingen onder de douche. Dat lijkt me nogal verschillend.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 19:40
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Boeiend.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:09
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Ik weet ook niet wat ik dan moet zeggen. Dat ik veel in mijn neus peuter of zo? (wat overigens niet waar is).
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:15
first eror
first eror is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-03-2007 @ 20:40 :
Boeiend.
Second that.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:19
acdcfan
Avatar van acdcfan
acdcfan is offline
'Tis toch het onderwerp van dit thread.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:47
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
acdcfan schreef op 27-03-2007 @ 20:30 :
Mij niet. Een gewoonte is aangeleerd een eigenschap aangeboren. Een voorbeeld van een eigenschap is spontaniteit, een voorbeeld van een gewoonte is zingen onder de douche. Dat lijkt me nogal verschillend.
Dit hoeft denk ik niet waar te zijn, je kan jezelf ook een eigenschap aanleren.
Of er al dan wel of geen verschil is tussen de begrippen "gewoonte" en "eigenschap" hangt af van de context waarin je het gebruikt.
Je zou een specifieke eigenschap bijvoorbeeld ook kunnen zien als een "gedragsgewoonte" die jij hebt geleerd. Maar goed dat dat is een beetje een nature/nurture debat.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:49
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
oh boebs, dat is best zinnig voor jouw doen.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:25
saskiamusic
Avatar van saskiamusic
saskiamusic is offline
Slechtste Gewoonte:Nagelbijten
Beste Gewoonte:Altijd vrolijk zijn
__________________
Maybe.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:30
Verwijderd
Slecht: Extreem lui.
Goed: Beleefd.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 07:06
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik kom altijd op tijd maar ik ben meestal gemeen tegen mensen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 08:17
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
slecht; chaotisch , veel te verlegen, zodat iedereen denkt dat ik arrogant ben, en ik vind andere mensen vaak stom

en het goede is dat ik altijd op tijd ben. eigenlijk een slechte want ik ben nooit op tijd, ik ben altijd te vroeg
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 09:37
Freek
Freek is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 27-03-2007 @ 09:36 :
Slecht: Ik doe zelden wat ik zeg. Ben een slacker.

Goed: Ik doe dus zelden iets waar ik geen zin in heb.
Vandaar dat je al 3 maanden aan het verhuizen bent!
__________________
What were the things in 'Gremlins' called?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
*amélie* schreef op 26-03-2007 @ 22:19 :
Slechtste: ik ben onwijs chaotisch, vergeet te veel, stel alles uit, zeg afspraken regelmatig op het laatste moment af , mega goedgelovig en te lief.

Dat is meteen ook een van m'n beste, ik ben lief/sociaal, spontaan, altijd in voor spontane acties.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.