Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 12:35
€v€li€n
Avatar van €v€li€n
€v€li€n is offline
Vooral een tijdje terug zag je heel veel mensen lopen met een joggingbroek als 'gewone broek' .. dus meisjes met een trainingsbroek met daar onder hakken Ik vind dat zo ontzettend lelijk .. sowieso draag ik een sportbroek alleen als ik sport (goh) en oke snap het wel dat als je brak bent dat je dat ding aantrekt naar school (al zou ik t nooit doen) maar om het nou echt als 'doordacht deel' van je outfit aan te gaan trekken

Hoe vinden jullie dit??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2003, 12:55
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik trek egt geen joggingsbroek aan als gewone broek das echt voor schut gewoon....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:58
Verwijderd
Vreselijk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:12
Verwijderd
rijke lui's kidneren bij mij op school dragen vaak genoeg hun hockey trainingsbroek/sokken en polo aan nar school
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:19
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik heb het 1x naar school aan gedaan, maar toen moest ik alleen rooster ophalen enzo en had ik ook gewoon een petje op enzo, geen zin om echt aan te kleden........

Maar om het nu echt stijlvol te noemen, eerder "het boeit me vandaag ff niet wat ik aanheb/wat men ervan vindt"
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Nadat J.Lo in haar fashion lijn trainingspakken had geintroduceert brak het hier in l-stad ook door, maar dan goedkopere en mogelijk nog lelijkere dan de versie van J.lo
babyroze trainingspakken van badstof etc, en dan niet alleen de broek..nee ook gelijk een sweatshirt.

the horror
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:41
€v€li€n
Avatar van €v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 13-09-2003 @ 14:19:


Maar om het nu echt stijlvol te noemen, eerder "het boeit me vandaag ff niet wat ik aanheb/wat men ervan vindt"
ja maar dan dus juist op een manier dat het echt doordacht is .. dus niet op een het-boeit-me-niet manier
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:49
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
ik vind het vreselijk
__________________
Much against everyone's advice
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:12
Verwijderd
in combinatie met een goedkoop trainingsjasje en een dikke gouden ketting is het wel cool
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef op 13-09-2003 @ 14:36:
Nadat J.Lo in haar fashion lijn trainingspakken had geintroduceert brak het hier in l-stad ook door, maar dan goedkopere en mogelijk nog lelijkere dan de versie van J.lo
babyroze trainingspakken van badstof etc, en dan niet alleen de broek..nee ook gelijk een sweatshirt.

the horror
op die manier is idd horror...

maar een trainingsbroek met daarover een paar afzaklaarzen is best oké. Ik zelf draag ook wel eens een trainingsbroek, gecombineerd met een onderhemd van de hema staat het best stoer
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:19
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Ikzelf draag het nooit, maar ik ken genoeg meisjes die het wel dragen, en dan van die beenwarmers erover en allstars eronder. Maar dat zijn dan wel meer trainingsbroeken ofzo. Het staat wel leuk, maar het is toch niet zo mijn ding.
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:20
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
afschuwelijk maar die hele plofbroek in laars mode staat me niet aan en als ik een trainings of joggingbroek zie op straat is het meestal zo gecombineerd.. maar eigenlijk kan ik me geen een combinatie voorstellen die ik wel mooi vind..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:38
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Dat is echt absoluut not done he.
Maar het zijn ook allemaal van die beetje aso achter op de scooter met een breezahtje-wijfies.

kussies
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:47
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Echt vreselijk. Wel okay als je even naar de supermarkt gaat om snel iets te kopen, maar het dragen als een 'outfit'? Neh.
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Niet mijn ding...
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:20
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Leeelek.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:28
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb onlangs een jogging-catsuit gezien.
Tja dat wou ik maar ff vermelden.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:32
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 13-09-2003 @ 17:28:
Ik heb onlangs een jogging-catsuit gezien.
Tja dat wou ik maar ff vermelden.
ik zag trijntje oosterhuis in zo n geval rondlopen...

wal-ge-lijk

En een trainingsbroek draag ik tijdens het sporten of als ik in een ''ach , vandaag zie ik er toch niet uit en ik ben toch al te laat'' -bui ben.En dat komt bijjjnaa nooit voor, thank god.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2003, 16:32
S
Avatar van S
S is offline
Pff, een keer naar school gedaan. Maar toen had ik er scheit aan wat ik aan had .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:54
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Ik draag ze alleen als ik ga sporten, hardlopen of toen ik eindexamen had.. Verder niet..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:06
Verwijderd
Afschuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:12
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik slaap erin en ik ga niet naar buiten in mijn slaapkleding.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:32
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
BAAH! Dat is dus echt zo super lelijk! Joggingbroeken zijn om te sporten... en toch niet om naar school aan te doen?!
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:27
€v€li€n
Avatar van €v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 13-09-2003 @ 17:32:
ik zag trijntje oosterhuis in zo n geval rondlopen...

wal-ge-lijk

Iel ja dat had ik ook gezien
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:36
Verwijderd
Ik vind het ordinair. Pamela draagt het ook. Tot zover mijn toelichting.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2003, 19:57
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
doe mn retro jogging broekje weleens naar school aan, zit sowww lekker .. maar ja.. dan ga ik daarna meestal ook meteen sporten dus dan heb ik wel een excuus
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 08:51
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Joggingbroek gecombineerd met witte sokken en meta-X slippers, en een voetbal shirt! Het einde!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 09:29
Anijs
Anijs is offline
Ik vind het nut, het ziet er echt niet uit. Joggingbroek, trainingsbroek/jasje... Bleh.. Dan WIL je er gewoon niet fatsoenlijk uitzien..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:12
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Ik loop in principe de hele dag in een joggings broek.. alleen dan pas als ik thuis ben, meteen lekkere broek aan.

Heel enkele keer op school.. en juist omdat me het toch totaal niet boeit wat andere mensen daarvan denken.. wat is er nou erg aan, als je het lekker vind zitten. En als je normaal gewoon netjes verzorgd erbij loopt, kan het echt wel een keertje..
Heb geen zin om dag in dag uit verplicht met merkkleding en knappe schoenen te lopen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:17
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Marsel schreef op 14-09-2003 @ 13:12:
Ik loop in principe de hele dag in een joggings broek.. alleen dan pas als ik thuis ben, meteen lekkere broek aan.

Heel enkele keer op school.. en juist omdat me het toch totaal niet boeit wat andere mensen daarvan denken.. wat is er nou erg aan, als je het lekker vind zitten. En als je normaal gewoon netjes verzorgd erbij loopt, kan het echt wel een keertje..
Heb geen zin om dag in dag uit verplicht met merkkleding en knappe schoenen te lopen
Daar ging het dan ook niet om.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:14
Laïs
Laïs is offline
Ik doe ze alleen maar aan om te sporten of op kampen. 'Ik voel me vurt,dus ik heb het recht om er 1 aan te doen'.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:46
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
erg leluk.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:07
Verwijderd
Lelijk ja. en vooral ook omdat juist diegenen hem dragen waar het echt niet bij kan. ik denk aan blubberkonten.
Zo ook op school, een meisje had een groene joggingbroek aan maar die band was te wijd ofzo dus hij zakte heel de tijd af. ze liep hijsend door school, en zo af en toe als ze vergat te hijsen zag je echt half dr kont, incl. string. Yuk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:51
Aafster
Avatar van Aafster
Aafster is offline
Ik heb het nooit lelijk gevonden. Alleen wel als dat meisje der hakken onder heeft zoals jij beschrijft. En je moet r t figuur voor hebben want soms zie je van die meisjes met sinaasappelhuidkontbil zeg maar die dan zon leuk dun stoffig (dat jogging ding wat jij bedoeld) broekje aan hebben
__________________
Doej lieve randy roar :(
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:06
gsus//87//
Avatar van gsus//87//
gsus//87// is offline
ik vind het echt lelijk....tis om in te sporten en niet voor zomaar....maar je ziet idd steeds meer mensen met zon campngsmoking over straat...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:32
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
sommige vrouwen staat het wel sexy en sportief. maarja die zijn anderzijds ook sexy in een vuilniszak.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2003, 18:36
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik vind het niet mooi..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:56
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
de joggingbroeken met teksten als perfect, princess, etc etc. zijn helemaal not done
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:02
Verwijderd
Kansloos...zo'n gemaakte ghettolook...'ik heb geen werk en woon in een achterbuurt, dus kan ik de hele dag wel in joggingbroek/trainingspak met m'n homies hangen'.

Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:26
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
welnee nare. je zou eens op een maandag/dinsdag rond lunchtijd naar mijn werk moeten komen. Komt er altijd een prachtige brunette met groene ogen en lieve glimlach ala Max Model type in haar joggingbroek en sexy shirtje incl. slippers lunchen.

ik vergeet te zeggen dat ze ook altijd haar vriendje die op Lenny kravitz lijkt meezeult. Ik overdrijf overigens niet dat hij op Kravitz lijkt, hij heeft zelfs de bijpassende outfits en kapsels.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:28
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik vind het verschrikkelijk.
Zag vandaag op school nog een jongen die zo'n broek aan heeft als die ik heb voor gym.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:43
Verwijderd
kan leuk staan, kan stom staan, ach het leven is net een weekendtas vol met krentenbollen als je t zo bekijkt
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:13
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb een zwarte joggingbroek
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-09-2003 @ 18:02:
Kansloos...zo'n gemaakte ghettolook...'ik heb geen werk en woon in een achterbuurt, dus kan ik de hele dag wel in joggingbroek/trainingspak met m'n homies hangen'.



nee, dat bedoelt eveline niet... ik denk eerder dat ze "hippe" meisjes bedoelt die hun joggingsbroek in hun afzaksloplaarzen stoppen...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:16
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
kan me niet echt een voorstelling maken, maar wat er zo verteld wordt, lijkt het me echt lelijk ja
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:20
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Nee...om gewoon als echt kledingstuk te gebruiken
Maar net bijvoorbeeld...even snel naar een vriendin om de hoek, dan hou ik lekker mijn asociale trainingsbroek aan hoor!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:58
Eyv
Avatar van Eyv
Eyv is offline
Citaat:
bertbart schreef op 25-09-2003 @ 21:13:


nee, dat bedoelt eveline niet... ik denk eerder dat ze "hippe" meisjes bedoelt die hun joggingsbroek in hun afzaksloplaarzen stoppen...
precies .. denk aan: roze 'badstof' jogging broeken met bijbehorend vestje in 'hippe' laarzen enz enz
Maar ook bij jongens: joggingbroek in gympen met bijvoorbeeld een riem eroverheen
__________________
Mjah of niet..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:13
Li
Avatar van Li
Li is offline
Doe m alleen aan naar school als ik sportdag heb
Vind het niet zo, joggingbroek is óf voor thuis óf voor sporten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Eyv schreef op 26-09-2003 @ 22:58:
precies .. denk aan: roze 'badstof' jogging broeken met bijbehorend vestje in 'hippe' laarzen enz enz
Maar ook bij jongens: joggingbroek in gympen met bijvoorbeeld een riem eroverheen
dat is juist heel

lekker casual, maar wel weer gedressed, relaxter kan niet
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:48
Eyv
Avatar van Eyv
Eyv is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-09-2003 @ 23:19:
dat is juist heel

lekker casual, maar wel weer gedressed, relaxter kan niet
mneeeeej doe dan lekker casual maar wel weer gedressed op zn noncha spijkerbroeks
__________________
Mjah of niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.