Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 18:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik denk start er maar eens een discussie over. (Ik weet niet precies waar het hoort, dus start ik het maar hier, als een mod of forumbaas het wil sluiten omdat het niet mag om een of andere reden ook goed, of verplaats hem maar)
Nou ze zijn al een tijdje bezig, een ding de reclame is helemaal shit, en de site ook al helemaal.

Ten eerste vind ik het logisch dat mensen gaan kopieren van games en downloaden, wie gaat nou €60 Euro uitgeven aan zo een game, wat misschien helemaaln iet bevalt, of je speelt hem een keer uit en je gooit hem in de hoek.
€40 Euro vond ik een betere richtprijs. Maar jah, dat is natuurlijk te laag.

Ten 2e, internet is een van de grootste bronnen om je zelf te verkopen, zet een goede demo op, zet hem op bittorents sites en huppa miljoenen mensen kennen het.

Vind het hier in Nederland een beetje te overdreven, volgens mij is het gewoon een grote Hoax of zo. Beetje genept. Offline agenten waar halen ze die onzin vandaan.

Steam heeft toen redelijk wat commotie gemaakt, maar natuurlijk waren er weer knappe kopjes die het weer konden kraken. Wat gaan jullie doen?Niet meer downloaden, bang voor een boete?
Of juist nu zoveel mogelijk, zoals de bekende slogan: 'Download the internet before it is to late' ?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2005, 18:19
Verwijderd
opzich is het kopieren van games gewoon een iets nettere vorm van stelen. niet dat ik er tegen ben ofzo. (lekker hypocriet )
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:31
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Dit hoort bij Nieuws & Achtergronden dus (aub) weg ermee.....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:37
Verwijderd
"The more you download, the bigger your penis gets!"

-Bill Gates.

Downloaden dus, ik heb geen penis
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:38
Verwijderd
ja stom gedoe. Net of iedereen nu opeens denk van:
'OH gut laat ik maar al mijn gebrande cd's wegdoen'

YEAH RIGHT!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:44
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Om je te bescheuren.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:47
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
Ik denk niet dat veel mensen een instelling serieus nemen, die als logo een plaatje van een big met een zonnebril op hebben. ( ik iig niet.. )
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:48
Verwijderd
Mij maakt het echt niets uit. Denk overigens ook niet dat veel mensen die regelmatig downloaden zich er veel van zullen aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:31
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik als jongere die ook muziek en games download, voel mij natuurlijk heel erg aangesproken. Gelukkig hebben ze het een beetje leuk kunnen brengen door dat varken te gebruiken en een stoere en vooral vet coole tv-spot te maken. En omdat ik, net zoals mijn mede-jongeren, helemaal fan ben van onze eigen nederlandse crime-fighter (dat betekend crimineel-bestrijder) Peter R de Vries ben ik onmiddelijk gestopt met het downloaden van games en muziek. Je zal Peter maar op je dak krijgen, dan zit je mooi met de gebakken peren!






!
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:34
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik zal de koffie alvast aanzetten voor als dat offline dinges hier langskomt
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:39
Supersuri
Supersuri is offline
Lachwekkend dat ze denken met die actie succes te hebben.

Laat Peter R de Vries ff echte grote criminelen gaan vangen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:45
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Ok,..die b.i.g reclame is erom om mensen bang te maken.

Maar mpaa is keiharde realiteit, want ik schijte zeven kleuren toen ik een mailtje en een telefoontje kreeg van die mensen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:58
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Tja... de discussie in het algemeen heeft twee kanten.

De games industrie gaat kapot van kopiëren.
Maar 60 euro voor iets wat een beperkte houdbaarheidsdatum heeft is ook weer te hoog.

Ik moet toegeven dat ik ook games kopieer, maar dan vaak volgens de constructie dat ik het samen met iemand anders het origineel koop, en dat we dan een versie voor eigen gebruik branden.

Die B.I.G. reclame is niet serieus te nemen. De doelgroep zijn de mensen van 16 jaar en ouder. Niet 8 jarige jochies.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 22:13
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
RanC schreef op 14-02-2005 @ 22:58 :
Tja... de discussie in het algemeen heeft twee kanten.

De games industrie gaat kapot van kopiëren.
Maar 60 euro voor iets wat een beperkte houdbaarheidsdatum heeft is ook weer te hoog.

Ik moet toegeven dat ik ook games kopieer, maar dan vaak volgens de constructie dat ik het samen met iemand anders het origineel koop, en dat we dan een versie voor eigen gebruik branden.

Die B.I.G. reclame is niet serieus te nemen. De doelgroep zijn de mensen van 16 jaar en ouder. Niet 8 jarige jochies.
Jep als ze het goedkoper maakte zou ik het ook wel kopen en bepaalde spellen ook gewoon in nederland uitkomen die ik leuk vind.

Nu koop ik sommige spellen wel hoor als ze me heel leuk lijken of een leuke demo van gespeelt heb of voor online een orgineel nodig is, maar ja het moet gewoon goedkoper. Want nu w8 ik meestal tot het iets goedkoper is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 23:09
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
freyk schreef op 14-02-2005 @ 22:45 :
Ok,..die b.i.g reclame is erom om mensen bang te maken.

Maar mpaa is keiharde realiteit, want ik schijte zeven kleuren toen ik een mailtje en een telefoontje kreeg van die mensen.
Dat had ik een paar jaar geleden dus ook Toen ik een flink goed draaiende FTP server had opgezet, die open stond voor heel de wereld (dom) ik moest elke avond sorteren want ik had binnen een paar dagen GB's vol aan games, wares en andere rommel.

En ja als je dan zo'n mailtje krijgt met waarschuwen en je provider dr mee gaat bemoeien dan schrik je wel.

Maar wat ik ervan vind, eigenlijk een gedeelde mening. Aan de ene kant verdient de maker van de game natuurlijk wel het geld voor z'n creatie. Maar meer topdirecteuren die miljoenen verdienen zit niemand op te wachten. Aan de andere kant zou ik persoonlijk veel minder games kopen en spelen, daar heb ik gewoon het geld niet voor
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 01:46
Verwijderd
Ik download geen games meer want ik vind geen enkele game zelfs de moeite van het downloaden waard op het moment. Behalve World of Warcraft, maarja, die kan je niet downloaden. Dus ik maak me ook geen zorgen. Tenzij de mpa achter je aankomt voor het downloaden van pr0n.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 01:53
flamez
flamez is offline
het leukste is: als die "offline detectives" bij jou aan de deur komen hoef je ze niet eens binnen te laten... Net als bij stichting brein overigens..
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 05:27
Evilair
Avatar van Evilair
Evilair is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-02-2005 @ 19:37 :
"The more you download, the bigger your penis gets!"

-Bill Gates.

Downloaden dus, ik heb geen penis
__________________
Iedereen is uniek behalve ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2005, 06:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Bart schreef op 14-02-2005 @ 20:47 :
Ik denk niet dat veel mensen een instelling serieus nemen, die als logo een plaatje van een big met een zonnebril op hebben. ( ik iig niet.. )
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 06:37
2B!
2B! is offline
Ik brand niet en download niets...
Alles wat ik heb is origineel of het nou cd's zijn,
Dvd's, PS2 spellen alles is origineel...
Dan ben ik ook noggis zo'n ei dat ik bijna al mn dvd's special edition heb...en een stuk of 300 cd's...
Dure hobby...maarja..je moet wat...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 06:58
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Schrikeffect zal wegebben.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 07:34
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Zoals al eerder gemeld, ze moeten de aandacht vestigen op 16+ jongeren, niet op jochies van 8 jaar...
Deze reclame neem ik iig niet serieus, op het moment ben ik zowiezo te lui om zelfs maar iets te downloaden (moet er maar een x weer wat interessants uitkomen), want ik heb alleen een PC en atm is daar alles toch kut op...
En komop zeg een leuke afkorting verzinnen is tot daar aan toe maar BIG? wtf... als de mensen die met zo'n dramatische reclame instemmen ons moeten bezoeken wordt het wel erg kansloos...

Edit: Ik krijg net dat leuke pop-up schermpje (vreselijk irritant, leuk dat ze dat ook doen ), maarja ik klik erop..
Kom ik op één of andere kindergames site! Damn zeg het ziet er echt lomp uit, en er staat ook een stukkie op:
Wat zijn de voordelen van legale games & software?

Ze zijn beter voor je gameconsole of pc

WTF? Beter? dus als ik een spel koop in de winkel gaat mn PC langer mee? god joh nooit geweten, daar moeten ze eens reclame voor maken

Je hebt garantie

mmm, dit is gewoon lullig. Je krijgt (juist door het vele downloaden) bij winkels juist nooit garantie, je moet em dan opsturen naar de officiele maker, met al het gezeik van dien...


Dit ziet er natuurlijk wel weer stoer uit... een soort van zittende Charlies Angels...
__________________
WOEi !

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 07:43.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:10
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Het is een schande voor de echte B.I.G.:

__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:15
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
mijn mening .. ze zijn het zelf schuld..
ik heb een keer een spel gekocht waar gewoon een CD van ontbrak .. en ik kon naar m'n geld fluiten .. vind je het gek dat mensen het dan van iemand gaan kopieren ..
owja was bij "De Regenboog" .. daar koop ik dus ook NOOIT meer wat
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:17
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
2B! schreef op 15-02-2005 @ 07:37 :
Ik brand niet en download niets...
Alles wat ik heb is origineel of het nou cd's zijn,
Dvd's, PS2 spellen alles is origineel...
Dan ben ik ook noggis zo'n ei dat ik bijna al mn dvd's special edition heb...en een stuk of 300 cd's...
Dure hobby...maarja..je moet wat...
En ook al zoon dure basgitaar, waar doe je dat toch van
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2005, 12:00
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Leuk geprobeerd, maar dat logo/naam haalt imo de campagne helemaal onderuit...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:12
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Als die dikke biggen voor aan mn deur staan kegel ik een bloempot naar buiten !!! rot toch op met je bullshit en geef me eens wat privacy NEDERLAND !!! na alle kutcamera's overal ook nog eens mn internet bekijken en mn gedownloade spellen en muziek...
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:19
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Raven schreef op 15-02-2005 @ 10:15 :
mijn mening .. ze zijn het zelf schuld..
ik heb een keer een spel gekocht waar gewoon een CD van ontbrak .. en ik kon naar m'n geld fluiten .. vind je het gek dat mensen het dan van iemand gaan kopieren ..
owja was bij "De Regenboog" .. daar koop ik dus ook NOOIT meer wat
De regenboog is niks mee hoor.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zolang ze geen bewijs kunnen verzamelen via internet en het providers verboden is je gegevens te verstrekken mogen ze best proberen me te vervolgen, bewijs verzamelen kunnen ze dan niet.


Verder zou ik BIG, aangezien ze zo alwetend zijn ook wel eens willen vragen wat de industrie erbij wint als je een spelletje en niet koopt, en niet speelt.


De site van dat BIG gedoe was trouwens gehackt en gebruikt voor het posten van warez, ik weet niet of meer mensen dat ik opgevallen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:50
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 15-02-2005 @ 13:12 :
Als die dikke biggen voor aan mn deur staan kegel ik een bloempot naar buiten !!! rot toch op met je bullshit en geef me eens wat privacy NEDERLAND !!! na alle kutcamera's overal ook nog eens mn internet bekijken en mn gedownloade spellen en muziek...
Door mensen zoals jou gaat de game-industrie uiteindelijk kapot.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:58
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
T_ID schreef op 15-02-2005 @ 13:41 :
Zolang ze geen bewijs kunnen verzamelen via internet en het providers verboden is je gegevens te verstrekken mogen ze best proberen me te vervolgen, bewijs verzamelen kunnen ze dan niet.


Verder zou ik BIG, aangezien ze zo alwetend zijn ook wel eens willen vragen wat de industrie erbij wint als je een spelletje en niet koopt, en niet speelt.


De site van dat BIG gedoe was trouwens gehackt en gebruikt voor het posten van warez, ik weet niet of meer mensen dat ik opgevallen.
Mwah, een groep die ertegen zijn S.I.G, steun illigale games en software was het schuld, die hebben ook een SIG game gemaakt waar je BIG moet neerschieten.

Beetje maf, maar een zo een gozer daarvan ken ik.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:36
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
RanC schreef op 15-02-2005 @ 13:50 :
Door mensen zoals jou gaat de game-industrie uiteindelijk kapot.
gelukkig zijn er ook mensen die freeware games maken ( ikke bv)

- die zijn gratis
- iedereen mag ze kopieren
- ze mogen NIET verkocht worden



waar staat die big site trouwens .. heb 'm nog niet gezien

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:57
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
www.bigweb.nl
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 15:16
Verwijderd
Ik download altijd spellen omdat ik gewoon het geld er niet voor over heb. Voor een weekje plezier van middelmatig niveau (Half-Life 2, Far Cry) heb ik geen 60 euro over. Afzetters. En maar klagen dat de ontwikkelingskosten van een spel zo hoog zijn. Dan moeten ze zich eens gaan verdiepen in wat gameplay is, in plaats van alleen maar de specs van de engine op te voeren en allerlei geil artwork te maken waar toch niemand op let in een gevecht.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 15:20
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-02-2005 @ 16:16 :
Ik download altijd spellen omdat ik gewoon het geld er niet voor over heb. Voor een weekje plezier van middelmatig niveau (Half-Life 2, Far Cry) heb ik geen 60 euro over. Afzetters. En maar klagen dat de ontwikkelingskosten van een spel zo hoog zijn. Dan moeten ze zich eens gaan verdiepen in wat gameplay is, in plaats van alleen maar de specs van de engine op te voeren en allerlei geil artwork te maken waar toch niemand op let in een gevecht.
Zeer goed punt.

Als ik online loop te ownen...

*kuch*
http://img.photobucket.com/albums/v5...chdepanuit.jpg
*kuch*

... dan let ik niet op shadows, lichteffecten, round curves en hoge polygonen.

Ik wil adrenalinestoten in mijn bloed, ik wil spanning, ik wil sensatie, ik wil het gevoel dat ik anderen own.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind het een beetje zielig overkomen allemaal. Net alsof je ook daadwerkelijk iets gaat doen tegen het kopieren. Ik download zelf geen spellen maar kan me goed voorstellen dat je het wel zou doen. Die krengen zijn gewoon veels te duur en als ze nou de prijs zouden verlagen en er wat nuttige extra dingen bij zouden doen waar je echt wat aan hebt dan verkoop je al snel een stuk meer.

Verder zal er idd meer gewerkt moeten worden aan de gameplay van een spel dan aan de grafische poespas want als een spel leuk is en je er lang mee speelt zal je het eerder kopen. Oftewel dat wat Nare man al typte ongeveer ^.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2005, 16:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
RanC schreef op 15-02-2005 @ 16:20 :
Zeer goed punt.

Als ik online loop te ownen...

*kuch*
http://img.photobucket.com/albums/v5...chdepanuit.jpg
*kuch*

... dan let ik niet op shadows, lichteffecten, round curves en hoge polygonen.

Ik wil adrenalinestoten in mijn bloed, ik wil spanning, ik wil sensatie, ik wil het gevoel dat ik anderen own.
Tja sommige spellen koop je gewoon voor de multiplay . Of download je gratis.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:40
Verwijderd
En als je een beetje spel wil moet je al gauw iedere 2/3 jaar een nieuw pc kopen. Al die hoge eisen tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:48
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
misschien werkt et voor die breezahs die ook schnappi nu pas ontdekken en die crazyfrog leuk vinden. geen idee waar dit standpunt op slaat.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:33
2B!
2B! is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 15-02-2005 @ 10:17 :
En ook al zoon dure basgitaar, waar doe je dat toch van

Veel werken...en bijna niets anders met je geld doen
Opa & Oma kei lief hier je bent 18...onze spaarrekening voor je..
Denken ze dat t naar inrichting gaat...verf..kwasten...een leuke kast...maar nee
1500 euro bassje van 900 en versterker van +- 900 dus ik 400 bijleggen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:43
Verwijderd
dat forum is wel de bom op die site
peter R de vries zit er ook op:

Citaat:
Illegale software is slecht voor je computer. Het besmet je hele floppy drive.
http://www.bigweb.nl/forums/viewtopic.php?t=448
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 15-02-2005 @ 18:33 :

Veel werken...en bijna niets anders met je geld doen
Opa & Oma kei lief hier je bent 18...onze spaarrekening voor je..
Denken ze dat t naar inrichting gaat...verf..kwasten...een leuke kast...maar nee
1500 euro bassje van 900 en versterker van +- 900 dus ik 400 bijleggen
jij bent echt evil
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 15-02-2005 @ 17:15 :
Tja sommige spellen koop je gewoon voor de multiplay . Of download je gratis.
Daarom heb ik UT2k3 en UT2k4 dan ook gewoon gekocht. Dat is namelijk een spel waar je lang plezier van hebt en wat van een fatsoenlijke (programmeer-)kwaliteit is. Dat kun je van vrijwel alle single-playerspellen tegenwoordig niet zeggen, dus daarom download en speel ik die illegaal.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:32
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik wacht met spanning op hun "offline detectives".
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:41
2B!
2B! is offline
Citaat:
Laurens schreef op 15-02-2005 @ 18:48 :
jij bent echt evil
Evil maar Praktisch
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 19:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Fishy schreef op 15-02-2005 @ 18:43 :
dat forum is wel de bom op die site
peter R de vries zit er ook op:



http://www.bigweb.nl/forums/viewtopic.php?t=448
Geniaal . Alleen je link doet het niet maar dat kan ook aan mij liggen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Peter himself:

"Dit is niet het geval. We kunnen wel degelijk wat doen. Als je de brief van justitie over ongeveer een week binnenkrijgt dan piep je wel anders. Ik heb aan je provider gevraagt (met een boze stem) waar je woont en wat je gegevens zijn. Bied je excuses aan en ik zal dit voor 1 keer door mijn vingers zien.

Gegroet, ik hoop nog van je te horen, Peter."


Peter even slecht te zijn in het onthouden van wetgeving als op het gebied van onderhandelen met gijzelnemers, providers mogen dit in het geheel niet verstrekken.



uberhaupt wordt hun forum al behoorlijk gespamt denk ik, aangezien berichten eerst gekeurd moeten worden door de admin voordat ze uberhaupt geplaatst worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 21:32
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
LOL Net alsof Peter R. de Vries zijn tijd gaat zitten verdoen op een forum. Die heeft ongetwijfeld een leuk bedrag ontvangen voor die reclamespot en lacht zich dood.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 21:57
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline


^^
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 22:17
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
2B! schreef op 15-02-2005 @ 18:33 :

Veel werken...en bijna niets anders met je geld doen
Opa & Oma kei lief hier je bent 18...onze spaarrekening voor je..
Denken ze dat t naar inrichting gaat...verf..kwasten...een leuke kast...maar nee
1500 euro bassje van 900 en versterker van +- 900 dus ik 400 bijleggen
Sjit baas...dat spoort niet
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Je ideale samenleving
Rerisen Phoenix
35 16-02-2003 13:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn had toch gelijk!!!!!
suze02
98 15-06-2002 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.