Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2012, 15:03
omie2111
omie2111 is offline
omg help
geef me tips wat moet ik doen
ik ben 13 en nog niet ontgroend en nu is er een jongen uit de 4e die 16 is ik zit in 1e
en hij wil mij ontgroenen help wat moet ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2012, 15:09
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
omg help
geef me tips wat moet ik doen
ik ben 13 en nog niet ontgroend en nu is er een jongen uit de 4e die 16 is ik zit in 1e
en hij wil mij ontgroenen help wat moet ik doen
Als je met hem wilt zoenen, moet je dat doen. Als je het niet wilt, moet je het niet doen. En gaan zoenen 'want ik ben nog niet ontgroend op mijn 13e' is een slechte reden, want zoveel mensen (ik gok meer dan de helft) zijn op die leeftijd nog niet ontgroend en je bent geen beter mens als je dat wel bent ofzo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:13
omie2111
omie2111 is offline
help me ik ben meisje van 13 zit in eerste k ben nog groentje
maar nu is er een jongen van 16 uit 4e die wil me ontgroenen wat moet ik doet tipps pleasss
xxx anooniempjuh
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:15
Verwijderd
Ik adviseer je een aparte topic hierover te openen. De onderwerpen lopen nogal uiteen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:16
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Als je met hem wilt zoenen, moet je dat doen. Als je het niet wilt, moet je het niet doen. En gaan zoenen 'want ik ben nog niet ontgroend op mijn 13e' is een slechte reden, want zoveel mensen (ik gok meer dan de helft) zijn op die leeftijd nog niet ontgroend en je bent geen beter mens als je dat wel bent ofzo.
thx maar helaas weet ik niet hoe het is
ik wil het wel maar ik ben bang dat hij gaat zeggen dat ik het niet kan of zo
ik vind het echt dood eng
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:17
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Als je die jongen leuk vind, tja, maar wil je jezelf alleen maar door hem laten ontgroenen. terwijl je hem niet zo leuk vind. zou ik zeggen niet doen. Als je toch zo nodig ontgroent wil worden, zoek dan een jongen die jij leuk vind. Of wacht anders nog effe. Ja hij wil scoren bij zijn vrienden. Na jou komt de volgende, dan is hij de bink.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:21
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Als je die jongen leuk vind, tja, maar wil je jezelf alleen maar door hem laten ontgroenen. terwijl je hem niet zo leuk vind. zou ik zeggen niet doen. Als je toch zo nodig ontgroent wil worden, zoek dan een jongen die jij leuk vind. Of wacht anders nog effe. Ja hij wil scoren bij zijn vrienden. Na jou komt de volgende, dan is hij de bink.
dankje
op zig is hij wel leuk hoar xD
naja ikk kijk wel of ik het doe
maar ben bang dat hij gaat zeggen dat i niet kan zoennen of zo
echt zo fucking dood eng:$
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:25
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Als je bang bent dat hij gaat zeggen dat je niet kan zoenen dan vraag je aan hem of hij het jou wil leren. Ik kon ook niet zoenen, gewoon geleerd van een vriendin, ha, ha, zij heeft het mij geleerd. Niemand weet alles uit zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:32
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Als je bang bent dat hij gaat zeggen dat je niet kan zoenen dan vraag je aan hem of hij het jou wil leren. Ik kon ook niet zoenen, gewoon geleerd van een vriendin, ha, ha, zij heeft het mij geleerd. Niemand weet alles uit zichzelf.
ja daar heb je een punt hahxD
als hij het zegt
vraag ik of hij het mij kan leren
zo niet dan heeft hij pech dan leer ik het
wel van iemand anders tog??
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:38
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Nou, schrik niet. hij zet zijn mond op jou mond, en dan zal hij voorzichtig zijn tong in je mond stoppen, zo en dan draai jij met jou tong om zijn tong, dat heet tongzoenen, dat is waar het allemaal om draait. jou tong draait dan om zijn tong, en dat noemt met tongen. dat voelt eerst een beetje vreemd het is even wennen, maar dan merk je dat het lekker is eh, fijn is.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:41
omie2111
omie2111 is offline
okee dankje voor tips(L)
k zal mebest doen
als je nog meer tips heb
k sta er voor open hihixxxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je het eng vindt moet je het niet doen, dan ben je er nog niet klaar voor en je vindt die jongen niet eens echt leuk, geloof ik. Waarom zou je dan wel zoenen, alleen om te zeggen dat je het een keer gedaan hebt?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:48
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Als je het eng vindt moet je het niet doen, dan ben je er nog niet klaar voor en je vindt die jongen niet eens echt leuk, geloof ik. Waarom zou je dan wel zoenen, alleen om te zeggen dat je het een keer gedaan hebt?
hij is we leuk xD
maar 16 dus ja xD
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:56
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Nou, schrik niet. hij zet zijn mond op jou mond, en dan zal hij voorzichtig zijn tong in je mond stoppen, zo en dan draai jij met jou tong om zijn tong, dat heet tongzoenen, dat is waar het allemaal om draait. jou tong draait dan om zijn tong, en dat noemt met tongen. dat voelt eerst een beetje vreemd het is even wennen, maar dan merk je dat het lekker is eh, fijn is.
waar moet ik hem dan vast houden??:$:$:$:$
hihi xxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:12
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
hij is we leuk xD
maar 16 dus ja xD
niet alleen maar zoenen om het zoenen... tenzij je dat graag wil natuurlijk. Hij vindt het ook vast alleen leuk om even lekker te zoenen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:17
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
niet alleen maar zoenen om het zoenen... tenzij je dat graag wil natuurlijk. Hij vindt het ook vast alleen leuk om even lekker te zoenen.
maar heb je tips voor me
word me eerste keer:$:$:$
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:24
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
gewoon om ze middel of bij zijn bil
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:31
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
gewoon om ze middel of bij zijn bil
ik dacht altidj in zijn nek maar wist het niet zeker dus haah
thxxxx
maar nog tips of zo wat ikk kan dan onder het zoenen??:$:$
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2012, 16:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
in de nek kan ook natuurlijk, gewoon rustig zoenen, niet zo wild.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:35
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
in de nek kan ook natuurlijk, gewoon rustig zoenen, niet zo wild.
haha dankje maar hoe xD
k heb nog nooit uu je weet wel heb ik al paarkeer gezegt haah xD
hoe je moet zoenen ooit wel wat gezelzen of zo maar weet het niet precies:$:$:$
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:38
Guinie
Guinie is offline
Is het geen optie om te wachten op iemand die je wél echt leuk vindt? Dan zijn al die dingen die je nu zo ontzettend eng vindt minder eng, aangezien iemand die ook van jou houdt je niet af gaat kraken als er iets mis gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:42
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Is het geen optie om te wachten op iemand die je wél echt leuk vindt? Dan zijn al die dingen die je nu zo ontzettend eng vindt minder eng, aangezien iemand die ook van jou houdt je niet af gaat kraken als er iets mis gaat.
afkraken zou olivier denk niet doen
maar vind het wel eng
ik weet niet hoe het moet maaar hij leert het me maar hihi
xxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
afkraken zou olivier denk niet doen
maar vind het wel eng
ik weet niet hoe het moet maaar hij leert het me maar hihi
xxx
had je een pm gestuurd met waar je op moet letten....
en zoenen gaat vanzelf, dat leer je door het te doen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:47
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
had je een pm gestuurd met waar je op moet letten....
en zoenen gaat vanzelf, dat leer je door het te doen
jij zegt het oook al dus ik zal je geloven
echt bedankt voor de tipsxxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:53
omie2111
omie2111 is offline
zoenen lijkt me fijn k heb wel is een kus gegeven aan een jongen nou hij mij
maar ja dat is heel wat anders natuurlijk
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2012, 17:24
Verwijderd
Gewoon ontspannen en net zo veel nadenken. Alles gaat vanzelf. Ja, dat is echt zo. Iedereen zei dat tegen mij en ik dacht 'ja, wat heb ik daar nou aan?' maar het gaat echt vanzelf. En als het niet goed gaat, kun je er gewoon om lachen. Hij vindt het vast ook niet erg en weet ook dat jij nog nooit hebt gezoend. Het zal een beetje apart en misschien wat glibberig aanvoelen, maar hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat en hoe lekkerder het is.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:30
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Gewoon ontspannen en net zo veel nadenken. Alles gaat vanzelf. Ja, dat is echt zo. Iedereen zei dat tegen mij en ik dacht 'ja, wat heb ik daar nou aan?' maar het gaat echt vanzelf. En als het niet goed gaat, kun je er gewoon om lachen. Hij vindt het vast ook niet erg en weet ook dat jij nog nooit hebt gezoend. Het zal een beetje apart en misschien wat glibberig aanvoelen, maar hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat en hoe lekkerder het is.

hihi dankje voor tips
ik ben 13 hij is 16 hij weet het wel
hij is er echt geloof me er een stuk verder mee
haha wel handig kan hij me leren als ik niet goed doe
xxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:56
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Weet je trouwens of hij gezoend heeft of denk je dat alleen maar? Want genoeg mensen van 16 die nog niet gezoend hebben, hoor.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:10
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Weet je trouwens of hij gezoend heeft of denk je dat alleen maar? Want genoeg mensen van 16 die nog niet gezoend hebben, hoor.
hij is ervaren zoener hij heeeft heel vaak gezoend
en wel meer.
vertelt hij me altijd en ja k weet niet wrm maar ja hij was in engeland met 4e jaars en zo
daar heeft hij behoorlijk wat gedaan haah xD
maar ja olivier heeft al vaaker gezoend dat weet ik wel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:44
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
haha meisje, doe niet zo zenuwachtig. Het komt vanzelf. Ik zou als ik jou was niet met deze jongen zoenen, want die pakken altijd wat ze pakken kunnen.

Mijn eerste keer zoenen dacht ik er niet eens over na! 'Ineens' stond ik te zoenen, en ik volgede gewoon wat de jongen deed. Lippen op elkaar en rustig de tongen met elkaar laten spelen. Zo nu en dan even je mond sluiten met een kusje op zijn mond. Je kan niet in een keer perfect zoenen, je gaat ontdekken wat je fijn en leuk vindt. Ik heb vroeger uren lang gezoend met jongen, en vanalles geprobeerd!
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:51
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
haha meisje, doe niet zo zenuwachtig. Het komt vanzelf. Ik zou als ik jou was niet met deze jongen zoenen, want die pakken altijd wat ze pakken kunnen.

Mijn eerste keer zoenen dacht ik er niet eens over na! 'Ineens' stond ik te zoenen, en ik volgede gewoon wat de jongen deed. Lippen op elkaar en rustig de tongen met elkaar laten spelen. Zo nu en dan even je mond sluiten met een kusje op zijn mond. Je kan niet in een keer perfect zoenen, je gaat ontdekken wat je fijn en leuk vindt. Ik heb vroeger uren lang gezoend met jongen, en vanalles geprobeerd!
thx(L)
wrm niet met deze jongen hihi xD
ik ken hem al een tijdje en mag hem
hij is wel heel erg lief<3
xxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:54
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
thx(L)
wrm niet met deze jongen hihi xD
ik ken hem al een tijdje en mag hem
hij is wel heel erg lief<3
xxx
Ik heb het idee dat een jongen van 16 niet met een meisje van 13 zoent omdat hij zo verliefd is op haar. Ik denk dat hij je wilt gebruiken.

Je kan beter met iemand van je eigen leeftijd zoenen die jou wel heel leuk vindt. Dan kan je ook vaker zoenen en krijg je uiteindelijk zelfs wel verkering.
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:57
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Ik heb het idee dat een jongen van 16 niet met een meisje van 13 zoent omdat hij zo verliefd is op haar. Ik denk dat hij je wilt gebruiken.

Je kan beter met iemand van je eigen leeftijd zoenen die jou wel heel leuk vindt. Dan kan je ook vaker zoenen en krijg je uiteindelijk zelfs wel verkering.
maar hij is ook niet op mij maar ik ben ook niet op hem hooar maar hij is gwn leuk
hij kwam er mee van ben je nog groentje ik zij ja hz
hij vroeg mag ik je ontgroenen ik zo van jahoor
ik vind hem heel knap dus ach ja xD
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:20
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
maar hij is ook niet op mij maar ik ben ook niet op hem hooar maar hij is gwn leuk
hij kwam er mee van ben je nog groentje ik zij ja hz
hij vroeg mag ik je ontgroenen ik zo van jahoor
ik vind hem heel knap dus ach ja xD
Je moet vooral doen wat je zelf wilt hoor, als jij met hem wilt zoenen moet je dat doen. In mijn tijd noemde we deze jongens vaak 'players'.
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:31
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Je moet vooral doen wat je zelf wilt hoor, als jij met hem wilt zoenen moet je dat doen. In mijn tijd noemde we deze jongens vaak 'players'.
opzig wil ik wel met hem zoenen hoor
maar durf het niet naja als ik met hem ben
komt het wel dat word warschijnlijk op zijn kamer
naja ik wil niet dat hij doorgaat maar dat zeg ik hem
denk ik ook:$:$
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:37
Verwijderd
Loop eens niet zo te haten op die jongen, het is duidelijk dat ze wel met hem wilt zoenen, dus laat haar. Ze geeft nergens aan dat ze op zoek is naar het perfecte vriendje om mee te zoenen, ze wilt gewoon weten hoe het moet en het maakt haar niet uit dat het (misschien) een player is.
Niet iedereen wilt alleen maar zoenen met een potentieel vriendje.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2012, 19:39
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Als het nou om seks ging, zou ik ook zeggen, doe dat aub met een geschikt iemand.
Dit is puur en alleen zoenen, dus ga lekker met hem zoenen, geniet ervan, en als je er niks van kan maakt het ook geen ene zak uit, iedereen moet oefenen!

Gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:46
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Loop eens niet zo te haten op die jongen, het is duidelijk dat ze wel met hem wilt zoenen, dus laat haar. Ze geeft nergens aan dat ze op zoek is naar het perfecte vriendje om mee te zoenen, ze wilt gewoon weten hoe het moet en het maakt haar niet uit dat het (misschien) een player is.
Niet iedereen wilt alleen maar zoenen met een potentieel vriendje.
dankje,
ik wil best wel met hem zoenen
een vriendin wil die niet haah xD
mij ontgroenen vind hij best
als hij verder wil of zo
ik wil da nog niet
kan ik dat gwn zeggen ja tog??
xxxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:47
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Zoenen verplicht je geenszins tot verder gaan, dus als je dat niet wilt moet je dat gewoon zeggen. En dat zal hij dan moeten accepteren.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:48
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Citaat:
dankje,
ik wil best wel met hem zoenen
een vriendin wil die niet haah xD
mij ontgroenen vind hij best
als hij verder wil of zo
ik wil da nog niet
kan ik dat gwn zeggen ja tog??
xxxx
Sterker nog, dat moet je dan gewoon zeggen. En als hij daar geen respect voor heeft, en het nog een keer probeert, slap the fucker in his face!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:49
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Zoenen verplicht je geenszins tot verder gaan, dus als je dat niet wilt moet je dat gewoon zeggen. En dat zal hij dan moeten accepteren.
dankje hij is tevertrouwen maar aleen met hem op zijn kamer
weet ik het niet haha
dus ik zal het gwn zeggen als hij verder gaat
xxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:50
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Veel plezier Probeer niet te wild met je tong te doen, gewoon rustig beginnen, en volg hem gewoon een beetje.

Komt helemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:52
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Veel plezier Probeer niet te wild met je tong te doen, gewoon rustig beginnen, en volg hem gewoon een beetje.

Komt helemaal goed!
dankje,
ik ga me best doen
maar ik ben zo bang dat hij zegt dat ik het niet kan:$

ps. hij is wel emo haha xD
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 20:13
Rokkenjager
Avatar van Rokkenjager
Rokkenjager is offline
Gaat hij echt niet zeggen hoor
Haha wat maakt dat uit, als het jou niet uitmaakt is er toch niks aan de hand.
Succes
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 20:28
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
Gaat hij echt niet zeggen hoor
Haha wat maakt dat uit, als het jou niet uitmaakt is er toch niks aan de hand.
Succes
dankjewel<3'
als hij dat zegt dat ik niet goed do
vraag ik wel of tie het me leerd
xxx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 20:43
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ach, voor die jongen was het ooit ook z'n eerste keer.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 20:49
Verwijderd
Ik heb ook mijn eerste zoen van een player gekregen en we deden het alleen om het zoenen. Ik heb er geen spijt van gehad. Dus ik zou zeggen, doe wat je niet laten kan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 11:35
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
En wanneer staat deze ervaring op de agenda? nu tips genoeg gehad, nu doen dus
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat een jongen van 16 niet met een meisje van 13 zoent omdat hij zo verliefd is op haar. Ik denk dat hij je wilt gebruiken..
Zij hem ook, dus van gebruiken is geen sprake.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:

ps. hij is wel emo haha xD
En een player?

OT: Vooral zorgen dat je niet de 'wasmachine' doet en niet te wild inderdaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ontgroening
Verwijderd
115 11-11-2008 23:15
Algemene schoolzaken Ontgroeningen
Nona
93 04-10-2003 10:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog: Ontgroeningen bij studentenverenigingen
Bezz
2 31-03-2003 18:59
Algemene schoolzaken ontgroenen afschaffen
jose85
2 25-11-2002 08:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Debat over ontgroeningen: argumenten!?
corduroy
1 22-10-2002 19:41
Algemene schoolzaken Zijn jullie voor of tegen ontgroeningen?
*shadygirl*
87 31-08-2002 18:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.