Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2015, 10:44
cedricvdaalen
cedricvdaalen is offline
Ik ben benieuwd welke producten jullie missen om in Nederland te kopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2015, 11:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Rode pepers. Geen enkele Albert Heijn in den Bosch verkoopt die krengen nog.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 13:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Rode pepers. Geen enkele Albert Heijn in den Bosch verkoopt die krengen nog.
Op de markt en bij de niet-westerse supermarkten heb je die (in elk geval bij mij in de buurt) in overvloed!

Ik zou het prettig vinden als boekwinkels meer Engelstalige boeken zouden verkopen. En als ze dan ook aangeven wat de oorspronkelijke taal van het boek is ben ik helemaal blij
Ik lees Engelse boeken het liefst in de originele taal, maar wanneer een boek vanuit bijvoorbeeld het Frans vertaald is lees ik hem weer net zo lief in het Nederlands. Nu is dat soms heel lastig te achterhalen als je in de boekwinkel staat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 15:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Meer Engelse boek zou ik ook wel chill vinden ja Niet alleen pockets en scifi, maar ook de rest.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Meer Engelse boek zou ik ook wel chill vinden ja Niet alleen pockets en scifi, maar ook de rest.
Wij hebben Waanders In De Broeren BEYOTCH AWWW YISSSS
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 18:38
Verwijderd
Ik mis eigenlijk alleen dat alles 24/7 open is.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 18:45
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Op de markt en bij de niet-westerse supermarkten heb je die (in elk geval bij mij in de buurt) in overvloed!

Ik zou het prettig vinden als boekwinkels meer Engelstalige boeken zouden verkopen. En als ze dan ook aangeven wat de oorspronkelijke taal van het boek is ben ik helemaal blij
Ik lees Engelse boeken het liefst in de originele taal, maar wanneer een boek vanuit bijvoorbeeld het Frans vertaald is lees ik hem weer net zo lief in het Nederlands. Nu is dat soms heel lastig te achterhalen als je in de boekwinkel staat
Dat staat altijd gewoon voorin? Op een vd eerste pagina's, waar ook staat welk jaar het uitkwam en welke druk het is enzo.

OT: ik doe mijn boodschappen online meestal, dus zeer prima aanbod. Wat ik wel mis bij ah.nl is gist in een grootverpakking.
En qua fysieke winkels vind ik het bijzonder vervelend dat hier de supermarkten niet open zijn op zondag. Ieder jaar mogen in de hele stad een handjevol supermarkten open op zondag vanaf 16:00 en de rest dus niet.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 19:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil graag een winkel met buitenlandse producten. Snoep, koek, maar ook gewoon dingen als mac n cheese en vreemde smaken soep en chips enzo. Vooral Twinkies mis ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 20:02
Verwijderd
Mac n cheese is zoveel lekkerder zelf te maken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 21:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik wil graag een winkel met buitenlandse producten. Snoep, koek, maar ook gewoon dingen als mac n cheese en vreemde smaken soep en chips enzo. Vooral Twinkies mis ik
dat hebben ze gewoon bij de jumbo hoor! Vooral bij die in de Hoven hebben ze echt een groot aanbod buitenlandse producten, waaronder spullen uit de USA.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 21:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wat ik mis in een uitgebreider assortiment van de vegetarische slager. Het zijn overal maar 2 tot 4 producten.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 21:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ook bij biologische supermarkten pip?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 21:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hier mis ik vooral pepernoten, pindakaas en het stevige brood van Albert heijn.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wij hebben Waanders In De Broeren BEYOTCH AWWW YISSSS
Ik geloof niet dat het aanbod daar nu zo gigantisch groot is. Wel een mooie winkel.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ook bij biologische supermarkten pip?
we hebben een klein eco marktje en die heeft alleen maar de bitterballen van de vega slager.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Er zit een hele winkel van de vegetarische slager op de Rozengracht, Pip. We kunnen daar wel langsgaan, als je weer eens in de buurt moet zijn.

Al hebben ze ook een webshop.

Ontopic: medicijn tegen kanker.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja in Den Haag zit er ook een, maar ik ga niet steeds naar Den Haag voor mijn dagelijkse boodschappen!

edit: webshop is een goeie! Mijn nepfamilie komt volgende week langs en ik wil die tonijn en de andere vissige dingen proberen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 06:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat hebben ze gewoon bij de jumbo hoor! Vooral bij die in de Hoven hebben ze echt een groot aanbod buitenlandse producten, waaronder spullen uit de USA.
Ik weet het, maar geen Twinkies
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2015, 06:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
O aidspillen voor n normale prijs. En een teleportmachine zodat ik in wenen kan wonen maar elk weekend mijn lieverds in Nederlandkan zien.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 15:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gewoon een non-stop hogesnelheidslijn laten aanleggen, dan kun je in een uurtje of drie van de ene naar de andere plaats.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat het aanbod daar nu zo gigantisch groot is. Wel een mooie winkel.
Het aanbod is gigantisch vergeleken met de overige 'boekwinkels' in de verre omtrek, op misschien Deventer na, maar dat telt niet want die heeft zeker 20 boekwinkels.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 21:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gewoon een non-stop hogesnelheidslijn laten aanleggen, dan kun je in een uurtje of drie van de ene naar de andere plaats.
Mijn lieverds wonen in Nederland, Duitsland, Engeland en Amerika. Dat worden wel veel hogesnelheidslijnen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 21:40
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het aanbod is gigantisch vergeleken met de overige 'boekwinkels' in de verre omtrek, op misschien Deventer na, maar dat telt niet want die heeft zeker 20 boekwinkels.
Mijn vergelijkingsmateriaal bestaat vooral uit Duitse boekhandels en daar is het assortiment in veel gevallen echt fors groter. Ook Broese (Utrecht) en Scheltema (Amsterdam) hebben denk ik een groter aanbod.

Citaat:
Mijn lieverds wonen in Nederland, Duitsland, Engeland en Amerika. Dat worden wel veel hogesnelheidslijnen
Voor Amerika is een teleporter misschien beter inderdaad .
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn vergelijkingsmateriaal bestaat vooral uit Duitse boekhandels en daar is het assortiment in veel gevallen echt fors groter. Ook Broese (Utrecht) en Scheltema (Amsterdam) hebben denk ik een groter aanbod.
Veel gevallen? I beg to differ.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2015, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Op de markt en bij de niet-westerse supermarkten heb je die (in elk geval bij mij in de buurt) in overvloed!

Ik zou het prettig vinden als boekwinkels meer Engelstalige boeken zouden verkopen. En als ze dan ook aangeven wat de oorspronkelijke taal van het boek is ben ik helemaal blij
Ik lees Engelse boeken het liefst in de originele taal, maar wanneer een boek vanuit bijvoorbeeld het Frans vertaald is lees ik hem weer net zo lief in het Nederlands. Nu is dat soms heel lastig te achterhalen als je in de boekwinkel staat
Hoe vind je überhaupt boeken waar de oorspronkelijke taal niet in staat?

Citaat:
Ontopic: medicijn tegen kanker.
Heb je kanker?

OT: Ik wil meer leuke truien met rendieren en ijsvlokken en meer paperbacks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2015, 20:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Nee, maar 't zou handig zijn, toch?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2015, 21:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe vind je überhaupt boeken waar de oorspronkelijke taal niet in staat?

OT: (...) en meer paperbacks.
Ik zou het vooral chill vinden als het duidelijker aangegeven is. Dus bijvoorbeeld een klein vlaggetje achterop van de oorspronkelijke taal. Nu moet je nog wel redelijk zoeken en bladeren.

Waarom meer paperbacks?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2015, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het vooral chill vinden als het duidelijker aangegeven is. Dus bijvoorbeeld een klein vlaggetje achterop van de oorspronkelijke taal. Nu moet je nog wel redelijk zoeken en bladeren.

Waarom meer paperbacks?
Oh, ja, tsja, m. Vlaggetjes verpesten de lay-out van het boek. Plus dat vlaggetjes politiek moeilijk kunnen liggen. Want wat nou als een Koerd uit Turkije een boek in het Koerdisch schrijft?

Omdat die goedkoop zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2015, 21:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, ja, tsja, m. Vlaggetjes verpesten de lay-out van het boek. Plus dat vlaggetjes politiek moeilijk kunnen liggen. Want wat nou als een Koerd uit Turkije een boek in het Koerdisch schrijft?

Omdat die goedkoop zijn!
Ja oké hmmm. Maar streepjescodes verpesten ook de layout en bij paperbacks zijn die volgens mij standaard er op gedrukt. Oorspronkelijke titel vermelden op de achterkant dan?

Ik koop tegenwoordig veel boeken bij Book Depository, daar hebben ze ook vaak goedkope/ paperback uitgaves van boeken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2015, 22:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik begrijp ook niet waarom je in het Nederlands niet van die pocketreeksen hebt zoals in het Duits en Frans. Daar verschijnt een tijdje na de hardcover-uitgave in de meeste gevallen een goedkopere paperback-uitvoering. In het Nederland verschijnt, uitzonderingen daargelaten, meestal alleen een grote paperback-uitvoering tegen de prijs van een hardcover.

(Overigens heeft de Duitse praktijk mijn voorkeur: de paperback-uitvoeringen zijn daar weliswaar iets duurder dan bij Franstalige boeken, maar het dragermateriaal is meestal van betere kwaliteit.)
__________________
Lophophanes cristatus

Laatst gewijzigd op 27-11-2015 om 22:51.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2015, 22:30
df
Avatar van df
df is offline
naakte geile wijven

edit: OP niet gelezen. dat mis ik als decoratie, ik hoef het niet te kopen
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2015, 22:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
OT: Ik wil meer leuke truien met rendieren en ijsvlokken en meer paperbacks.
In Ierland heb je echt super veel van dat soort truien!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten In de wachtrij voor een komkommer
Shitonya
3 22-04-2004 18:00
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.