Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 22:41
Verwijderd
Doodop, welteverstaan. Met m'n stomme kop weer zo slim geweest om een baantje aan te nemen van 2 tot 10, in de dagdienst dus...blijkt het achteneenhalf uur te zijn, zonder pauze! Er wordt van ons verwacht dat we onze zelfmeegenomen broodjes tijdens het werk opeten...volgens de Arbeidstijdenwet mag dat niet eens...

Maar goed, de vraagstelling: wat is het meest belachelijke dat jullie op (vakantie)werk-gebied hebben meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 22:44
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
12,5 uur werken. Van 16:00 tot 4:30 met om 17:00 een half uur pauze om te eten..... Afwassen in een afwaskeuken tot 3:30 en dan nog meehelpen met tafels + stoelen slepen om de zalen voor de volgende dag gereed te maken.....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:45
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
In één restaurant in Valkenburg heb ik eens in het hoogseizoen moeten werken van 10.00 uur tot 23.30 uur. Non-stop. Dan ben je ook dood.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:47
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Valkenburg *jippie*


misschien is het een idee om er ook bij te schrijven wat je hebt verdient met die baantjes..
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef:
misschien is het een idee om er ook bij te schrijven wat je hebt verdient met die baantjes..
Kunnen we helemaal lachen.

Dat weet ik namelijk niet...ik weet alleen dat ik van 1800 tot 2200 125% verdien, maar wat het basisloon is, geen flauw idee
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:48
Verwijderd
Ik verdien 2,60 euro per uur, schijnt wel een redelijk tarief te zijn....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:49
Verwijderd
ik zelf niet zo extreem, van 11.00 tot 18.00 frituren toen een bord eten en daarna nar huis. verdien ik 3 euro per uur mee, maar me collega frietebakker( ) heeft het nog erger, die werkt van 11.00 tot het einde en dat is meestel 11.30 soms begint ie nog een uur eerder......
wat heb ik het toch goed
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:


Kunnen we helemaal lachen.

...ik weet alleen dat ik van 1800 tot 2200 125% verdien...
O, daar hebben ze tegen mij nooit iets van gezegd.
De vuile middenstanders...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:50
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:
Ik verdien 2,60 euro per uur, schijnt wel een redelijk tarief te zijn....
Hangt ervanaf wat je doet
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:52
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Ik verdien 2,60 euro per uur, schijnt wel een redelijk tarief te zijn....
Nah ik kom er me bed niet voor uit hoor... :/
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:55
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Toendertijd verdiende ik FL. 8,= per uur netto. Lekker kut dus..
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Doodop, welteverstaan. Met m'n stomme kop weer zo slim geweest om een baantje aan te nemen van 2 tot 10, in de dagdienst dus...blijkt het achteneenhalf uur te zijn, zonder pauze! Er wordt van ons verwacht dat we onze zelfmeegenomen broodjes tijdens het werk opeten...volgens de Arbeidstijdenwet mag dat niet eens...

Maar goed, de vraagstelling: wat is het meest belachelijke dat jullie op (vakantie)werk-gebied hebben meegemaakt?
Wat doet gij dan?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 23:00
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:
Wat doet gij dan?
Helpen in de produktie bij één van Neerlands bekendste drukkers
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 23:01
Verwijderd
damn je neemt toch zowieso nooit een baan aan als je t salaris nog nie weet
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 23:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:


Helpen in de produktie bij één van Neerlands bekendste drukkers
Tijdschriften/kranten etc.? PCM? Of zeg ik nu wat doms?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 00:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:


Hangt ervanaf wat je doet
koken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 00:23
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:


koken.
Ik vind dat dit een beroep is dat wel wat hoger gewaardeerd mag worden. Twee zestig ja?! Ik verdien bij de AH 2,91 per uur, en dat werk is stukken makkelijker dan koken (waarvoor je echt moet "leren" en oefenen)...

Of maak je alleen voorgerechtjes? (en dan nog hoor je volgens mij meer te verdienen)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 00:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb een vakantiebaantje bij de Albert Heijn als kaas- en vleessnijdster. Volgens mij werk ik teveel voor een 17-jarige. Weet je hoe mijn gemiddelde werkweek eruit ziet? Kijk maar eens naar hoe deze week er voor mij uitziet:

Maandag: 7:00 tot 12:00 uur.
Dinsdag: 16:00 tot 20:00 uur.
Woensdag: 16.00 tot 20.00 uur.
Donderdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Vrijdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Zaterdag: 13:00 tot 20:00 uur.

Veel, hè?

Als je werkdag 4 uur lang is, krijg je maar een kwartier pauze.
En als je werkdag 6 uur lang is, krijg je maar een half uurtje pauze. Tenslotte, als je werkdag 8 uur lang is, krijg je maar een uurtje pauze.

Ik vind dit niet kunnen, zoveel uren werken. Dan heb ik toch geen vakantie meer?! Nee, volgende vakantie ga ik niet meer bij de A&H werken.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-08-2002, 00:59
Verwijderd
Ik werk als vakkenvuller op zaterdag van 17:00 tot 21:00 daarbij krijg ik een halfuur pauze + eten

Toch raar...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 04:39
þýrf
þýrf is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Ik heb een vakantiebaantje bij de Albert Heijn als kaas- en vleessnijdster. Volgens mij werk ik teveel voor een 17-jarige. Weet je hoe mijn gemiddelde werkweek eruit ziet? Kijk maar eens naar hoe deze week er voor mij uitziet:

Maandag: 7:00 tot 12:00 uur.
Dinsdag: 16:00 tot 20:00 uur.
Woensdag: 16.00 tot 20.00 uur.
Donderdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Vrijdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Zaterdag: 13:00 tot 20:00 uur.

Veel, hè?

Als je werkdag 4 uur lang is, krijg je maar een kwartier pauze.
En als je werkdag 6 uur lang is, krijg je maar een half uurtje pauze. Tenslotte, als je werkdag 8 uur lang is, krijg je maar een uurtje pauze.

Ik vind dit niet kunnen, zoveel uren werken. Dan heb ik toch geen vakantie meer?! Nee, volgende vakantie ga ik niet meer bij de A&H werken.

Ripper
dit zijn toch redelijk normale werktijden, hoewel 6 dagen in de week werken, best veel kan lijken, maar je werkt natuurlijk ook een paar keer een halve dag
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 06:18
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Ik heb een vakantiebaantje bij de Albert Heijn als kaas- en vleessnijdster. Volgens mij werk ik teveel voor een 17-jarige. Weet je hoe mijn gemiddelde werkweek eruit ziet? Kijk maar eens naar hoe deze week er voor mij uitziet:

Maandag: 7:00 tot 12:00 uur.
Dinsdag: 16:00 tot 20:00 uur.
Woensdag: 16.00 tot 20.00 uur.
Donderdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Vrijdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Zaterdag: 13:00 tot 20:00 uur.

Veel, hè?

Als je werkdag 4 uur lang is, krijg je maar een kwartier pauze.
En als je werkdag 6 uur lang is, krijg je maar een half uurtje pauze. Tenslotte, als je werkdag 8 uur lang is, krijg je maar een uurtje pauze.

Ik vind dit niet kunnen, zoveel uren werken. Dan heb ik toch geen vakantie meer?! Nee, volgende vakantie ga ik niet meer bij de A&H werken.

Ripper
Als je zo zit te zeiken dan ga je er toch niet werken. Je hoeft niet te werken lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 06:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
het meest belachelijke is dat onze baas in de keuken (restaurant dus) volledig over de rooie ging omdat er zon 50 mensen op het eten aan het wachten waren. flinke ruzie en zij is uitelijkde dor de koks de keuken 'uitgegooid' en durfde er de week daarna niet meer in te komen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 07:38
miro
Avatar van miro
miro is offline
Dat ik mn reiskosten niet vergoed kreeg. Eigenlijk is er nog nooit iets belachelijks geweest aangezien ik altijd in een kantoor werk waar eigenlijk alles toch wel netjes geregeld is.


Er wou wel eens een pauze bij inschieten, maar volgens de wet moet je minstens drie keer pauze hebben. Een rond half 1 eentje om half 11 en eentje om half 3. Die van half 3 pakte ik nooit. Maar dr werd wel op toegezien dat er pauze werd genomen om half 11 en half 1 dat is alleen maar bevordelijk voor de werksnelheid/sfeer. Tis heel simpel ze zijn t wettelijk verplicht dus jij moet gewoon die pauze nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 07:55
Verwijderd
Toen ik bij mijn vader begon op mijn 17e, werkte ik vaak 50 uur per week .. en dat voor 500 gulden zakgeld per maand.

Weliswaar de hele dag achter de PC, maar van voortdurend isometrieen tekenen word je ook erg ziek

Inmiddels is de situatie iets beter; ik heb het niet meer zo druk en krijg 560 euro zakgeld en een gratis auto van de zaak. Daarnaast is mijn werk gevarieerder.

Verder zal ik dit jaar nog gedetacheerd worden als programmeur en dan zal ik in het begin rond de 1200 euro per maand netto krijgen, naast de auto. Voor iemand die nog steeds thuiswoont, is dat wel redelijk

Ik zal er wel werk van moeten maken dat ik meer verdien wanneer ik het huis uitga, maar goed Dat lukt me wel als ik mijn opleiding af heb

[edit]
Officiele pauzes? Nooit van gehoord we nemen hier misschien ff een kwartiertje de tijd ons brood te eten en dan gaat iedereen verder.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 08:53
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik heb vorig jaar 4 dagen gewerkt op het Dutch Open (golf) en verdiende in 4 dagen 200 gulden, naar mijn mening wel
Ik maakte alleen wel dagen van 8.00-19.00 uur, maar het werk was echt heel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 08:55
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Ik verdien 2,60 euro per uur, schijnt wel een redelijk tarief te zijn....
Das weinig hoor... maar ja jij bent ook nog een jonkie he
Ik verdien ongeveer 5 euro per uur netto, dat tikt best aan.
Het komt wel eens voor dat ik geen pauze krijg op een dag, maar dat kun je ook niet zo makkelijk inplannen in een restaurant. Soms is het op een dag gewoon continu druk, dan kun je moeilijk gaan zitten en niks doen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 09:08
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
Ik werk nu ook te lange dagen...
Heb een 38 uur contract maar kom altijd dik over de 45 uur en die krijg ik niet uitbetaald

vandaag ook om 6:45 begonnen en zit tot 17:45... grrr
__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 09:17
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
gisteren van 8 tot 1 gewerkt, avonddienst verdient goed ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 09:20
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Ik werk gemiddeld 10 uur per dag, met in totaal 1 uur pauze. Helaas heb ik de afgelopen 2 maanden enkelt een half uurtje gehad...Maargoed dat terzijde en ik verdien 4.2 per uur....Is toch niet zo gek en ik ken zelfs beter betaalde baantjes voor iemand van 17...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:57
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Als ik op zaterdag werk van 9.00-16.00 dan krijg ik geen pauze en zit ik wel de hele dag achter de computer...

Op een doordeweekse dag daar en je werkt van 9.00- 17.30 mag je maar een half uur pauze over de hele dag. Beetje gierig.

De airco staat er wel eens erg vaak een beetje hard en koud aan. Gister 19 graden met grote waaier op mijn hoofd,dat is zeker geen pretje...

Overigens verdien ik 5.34 euro per uur...
__________________
They hit you with a prettystick
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:15
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Ik heb een vakantiebaantje bij de Albert Heijn als kaas- en vleessnijdster. Volgens mij werk ik teveel voor een 17-jarige. Weet je hoe mijn gemiddelde werkweek eruit ziet? Kijk maar eens naar hoe deze week er voor mij uitziet:

Maandag: 7:00 tot 12:00 uur.
Dinsdag: 16:00 tot 20:00 uur.
Woensdag: 16.00 tot 20.00 uur.
Donderdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Vrijdag: 16:00 tot 21:00 uur.
Zaterdag: 13:00 tot 20:00 uur.

Veel, hè?

Als je werkdag 4 uur lang is, krijg je maar een kwartier pauze.
En als je werkdag 6 uur lang is, krijg je maar een half uurtje pauze. Tenslotte, als je werkdag 8 uur lang is, krijg je maar een uurtje pauze.

Ik vind dit niet kunnen, zoveel uren werken. Dan heb ik toch geen vakantie meer?! Nee, volgende vakantie ga ik niet meer bij de A&H werken.

Ripper
en jij vind dat je veel werk ??
ik heb deze vakantie weken gemaakt waarin ik om 8 uur begon en 6 uur klaar was en dat de hele week lang. Als je steeds halve dagen gaat werken schiet het niet op, je bent sowieso een groot deel van de dag die je over hebt kwijt
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:58
Quincy
Quincy is offline
Ah zuigt!!!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:01
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
werken op een markt van 6 tot 6 zonder pauze, en omdat het druk was ook geen tijd voor eten
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:09
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
nare man schreef:


Maar goed, de vraagstelling: wat is het meest belachelijke dat jullie op (vakantie)werk-gebied hebben meegemaakt?
naja ik werk elk jaar bij hetzelfde bederijf, als zolang ik me kan herinneren...

ik heb niet echt iets heel belachelijks mee gemaakt...

asl is het wel een hele ervaring als er over de baas wordt geroddeld, terwijl dat je pa is mjah verder ach
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:25
Verwijderd
Van 7.00u tot 19.30u werken op zaterdag... heel erg verrot en maar 45 minuten pauze......
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:44
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
11 uur achtereen werken met 20 minuten pauze. En ook nog zwaar werk...
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-08-2002, 14:03
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Dat ik op een drukke dag na 8 uur gewerkt te hebben nog eens 2 1/2 uur over had gewerkt omdat er te weinig personeel was die avond vond ik wel sociaal van mezelf. Dus toen de volgende dag mijn pauze geschrapt werd omdat ik 2 minuten (!!!) te laat inklokte en ik daarom ook nog eens in "het rode boekje" kwam was ik toch wel heeeel erg en dat heb ik denk ik wel duidelijk gemaakt ook
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:


Ik vind dat dit een beroep is dat wel wat hoger gewaardeerd mag worden. Twee zestig ja?! Ik verdien bij de AH 2,91 per uur, en dat werk is stukken makkelijker dan koken (waarvoor je echt moet "leren" en oefenen)...

Of maak je alleen voorgerechtjes? (en dan nog hoor je volgens mij meer te verdienen)
Ja gewoon, vlees maken, patat bakken etc.
En ik moet ook nog veel meer doen, met pallets sjouwen etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:14
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:


Ja gewoon, vlees maken, patat bakken etc.
En ik moet ook nog veel meer doen, met pallets sjouwen etc. etc.
Je moet maar eens met je werkgever gaan praten

Hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:


Je moet maar eens met je werkgever gaan praten

Hoe oud ben je eigenlijk?
16.

Ik krijg wel veel fooi, dat moet ik er wel bijzeggen...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:


16.

Ik krijg wel veel fooi, dat moet ik er wel bijzeggen...
Mja, ik ben 16 en verdien 2,91 bij de AH, en dat is al redelijk slecht...zeggen ze
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:09
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
langste wat ik moest werken tot nu toe is van 14:00 tot 23:00 ... en ja, ik was dood
(in de keuken van een restaurant, ijsjes maken, desserts, en de afwas)
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:39
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
ik heb een keer 36 uur gewerkt... ik kon 2 dagen niks meer doen... maar goed... ik had wel 36x 18,5 piek verdient
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:00
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Horeca is meestal hard werken, meestal is het ook te druk om te eten.

Ik ben vrijdag thuisgekomen van vakantie, zaterdag, zondag en maandag om 10 uur begonnen, dagen van een uur of 10, 11..

Als je geld nodig hebt doe je er veel voor en daarbij kan ik het hebben, het is leuk werk en ik vind het lekker om hard te werken.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:19
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
met 31 graden , Dakpannen leggen op een huis

verdien 5 euro per uur als ik vakantiewerk bij een bouwbedrijf
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:20
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
sinds kort zitten we vast aan rare millieuwetten, geen probleem op zich. Maar er zitten echt van die kneuterige regeltjes tussen.
Op mijn afdeling word er overigens niet zo'n drukte gemaakt als je per ongeluk een plastic bekertje in de gewone vuilnisbak gooit, tewijl het bij oud plastic hoort.Kom ik op een andere afdeling, waar alles zogenaamd zo officieel gedaan word, dan krijg je meteen 3 chefs op je af als je je plastic bekertje in de vuilnisbak gooit ipv de recycle-bak. Je word daar steeds in de gaten gehouden en hopen ze je weer te kunnen pakken om een klein dingetje
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:42
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
niet zeiken over je werk, je accepteerd alles toch? Niemand dwingt je lijkt me.
En over het loonl; zeg tegen jezelf of je ervoor wilt werken (2,60 is wel heeel weinig, shiiiit) en of je er je bed voor wilt uitkomen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:46
tijgje
Avatar van tijgje
tijgje is offline
In spanje dit jaar..........
van 19:00 t/m 03:00 buiten lopen
en vanaf 3:00 t/m 5:00 binne mensen vermaken
was trouwens in Lloret de mar.
Perfect voor jongeren tussen 17 / 22
Gratis verblijf hele dag vrij en leuk centje verdienen
__________________
Doe maar normaal dan doen we al gek genoeg! DANOONTJE POWERRRRRRRRRR
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:06
paul's herberg
Avatar van paul's herberg
paul's herberg is offline
werkte 7 jaar bij een bollenboer was niet echt een pretje tijdens het bollen seizoen.

dan waren lange dagen van 6:00 tot 22:00 meestal en dan in totaal meestal 1,5uur pauze gelukkig duurde die tijd maar iets van 3 weken want je was na die 3 weken helemaal dood maar ja het verdiende lekker!!!

daarna stage gelopen bij de provincie dat was andere koek
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:00
Verwijderd
Citaat:
paul's herberg schreef:

daarna stage gelopen bij de provincie dat was andere koek
Haha.. zeer zeker wel ja...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik ben bang om dood te gaan :(
Verwijderd
40 17-05-2013 22:28
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood
xLittlemissamx
9 18-10-2012 15:55
Psychologie Ik ben het zat.
Androgyn
13 20-01-2005 13:42
Verhalen & Gedichten Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is
brokendream
22 03-06-2004 12:41
Verhalen & Gedichten Onmogelijk dood ( feat. Blof)
Valentijn
5 24-11-2003 15:15
Verhalen & Gedichten geestelijk dood
klootzak2001
3 13-07-2002 00:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.