Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 20:34
JJzD
JJzD is offline
Het is misschien niet helemaal computerhardware, maar ik denk toch dat het hier het beste staat.
Het is heel tegen de regels om te zeggen dat hij maar verplaatst moet worden als het niet mag maar doe het toch.

Ik ga verhuizen en krijg een kamer van 15 m ² Niet heel groot dus. Verder zou ik mijn bureau graag echt alleen gebruiken voor het schrijven en bewaren van zaken.
Dat zorgt er dus voor dat mijn computer met twee monitoren van mijn bureau wegmoet en ik iets op moet verzinnen.

Nou zou ik graag willen weten op watvoor manier ik het beste een soort computerhoek inricht die toch niet teveel plek inneemt.
Dat houdt een tower, twee monitoren en een rpinter in.

Ik zat al te denken om van die monitorarmen te monteren. Maar iemand dan enig idee hoe ik het tobo en printer economisch opberg?
__________________
-|-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2004, 21:13
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je CRT of TFT?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 21:14
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
www.neckermann.nl

ik bedoel hoe moeten wij nou precies weten hoe groot jou tower is of je monitoren?

een 19 inch is héél wat groter als een 15 inch monitor, of misschien heb je wel tft's ( lijkt met niet maar toch )

Je kunt misschien het beste kijken op een site of winkel waar ze computer meubels verkopen, die meubels zijn meestal al zo ontworpen dat je je computer er zo in kwijt kunt, dat ie zeker niet veel ruimte in beslag neemt.

houd in ieder geval rekening met ventilatie, zowel voor je computer als monitoren. ( dus monitor niet precies onder een plank plaatsen, of de computer klem tegen de muur i.v.m. de voeding )
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 21:20
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Trouwens dat economisch opbergen is niet altijd ergonomisch, bij veel computermeubelen heb je een uitschuifbaar soort lade voor het toetsenbord, die meestal klein is, en soms zelfs te klein om de muis goed te gebruiken.

Ook moet je rekening houden met waar je je voeten plaatst, een printer staat namelijk bij zulke bureau's meestal beneden ergens bij de beenruimte, dat wil dat zeggen als je een beetje een grote printer hebt je er een hele tijd tegenaan schopt wanneer je achter je pc'tje zit.

Ook moet je rekening houden met de afstand van je monitor en de positie. Als je ze op steunen plaatst zorg dan wel dat ze niet te hoog maar ook zeker niet te laag geplaatst worden. Je moet er als je er recht voor zit nét over heen kunnen kijken.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:08
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Pc in ruilen voor een laptop!
Ben je van je probleem af. of zo een bed kopen met een bereau eronder wat je kan schuiven, etc!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:00
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Mikai schreef op 08-05-2004 @ 23:08 :
Pc in ruilen voor een laptop!
Ben je van je probleem af. of zo een bed kopen met een bereau eronder wat je kan schuiven, etc!
Daar verhelp je idd een ruimteprobleem, maar creeër je een comfortabelheids-probleem. Ten eerste is je Pc niet zomaar te ruilen voor een laptopt, ten tweede is een laptop niet gemaakt om fulltime elke dag gebruikt te worden. Tenzij je geilt op RSI lijkt me dat geen goede oplossing.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 08:35
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
Koen schreef op 09-05-2004 @ 00:00 :
Daar verhelp je idd een ruimteprobleem, maar creeër je een comfortabelheids-probleem. Ten eerste is je Pc niet zomaar te ruilen voor een laptopt, ten tweede is een laptop niet gemaakt om fulltime elke dag gebruikt te worden. Tenzij je geilt op RSI lijkt me dat geen goede oplossing.
Ik werk al jaren veel met een laptop en dan heel veel en ik heb echt geen last van RSI.

Koop een goede muis Die is veel belangrijker.
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:01
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 09-05-2004 @ 09:35 :
Ik werk al jaren veel met een laptop en dan heel veel en ik heb echt geen last van RSI.

Koop een goede muis Die is veel belangrijker.
+ een goede stoel!Als je verkeerd zit heb je nog groter een probleem!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:35
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Tower onder/naast je bureau, monitors aan de muur en tobo/muis leg je gewoon weg als je je bureau voor andere zaken gebruikt. Snel en simpel
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 19:12
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Mikai schreef op 08-05-2004 @ 23:08 :
Pc in ruilen voor een laptop
Een laptop is geen vervanging voor een PC, en al helemaal niet voor gaming. Voor een laptop betaal je ook 3 tot 6 keer zoveel voor dezelfde performance.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een nacht met Cleo
Verwijderd
1 28-12-2005 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.