Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2007, 16:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
In welke winkel wil jij niet dood gevonden worden? Stop je plasticzakjes van de Zeeman zo snel mogelijk in je tas, omdat je je hiervoor schaamt, maar loop je wel te pronken met een plastictas van een dure winkel? En waarom? Of maakt het je niet uit in welke winkel je iets koopt?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2007, 16:10
June bug
June bug is offline
eh dat kan me eerlijk gezegd weinig boeien. Maar ik kom ook eigenlijk nooit in de zeeman of de Wibra, gewoon omdat ik er nooit iets nodig heb.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:14
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik hou sowieso niet van plastic zakjes van drogisterijen e.d. maar niet persé omdat kruidvat pauper zou staan oid maar omdat ik het vervelende kleine kuttasjes vind. Ik zeg dan dus vaak al snel "oh het gaat zo wel mee hoor", ook omdat ik het nogal zonde vind van de tasjes als ik ze toch niet nodig heb. Zeeman en wibra kom ik zelden, behalve soms in de zeeman voor goedkope dove shampoo. Papieren tassen van de mango, only, vero moda, zara en van die leuke kleine winkeltjes vind ik wel leuk en die bewaar ik ook altijd.
Ik zou trouwens in geen enkele winkel dood gevonden willen worden
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:14
Verwijderd
c&a
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:17
Larry Flint
Larry Flint is offline
cheap & awful. haha wel te toevalig, ik zag vandaag een c&a en toen dacht ik laat ik er toch eens gaan kijken, dan kan ik er een eerlijk oordeel over geven. en dat heb ik toen gedaan .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:18
bingomassacre
bingomassacre is offline
eeeeeeeh. cool cat, vero moda, new yorker, sting, miss etam.. kan zo nog wel even door gaan geloof ik
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:19
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
insert random woonboulevard en aanverwante ikea-achtige ongein
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:22
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
De enigste (kleding) winkel waar ik niet graag kom is wel de H&M (sorry ) te zeer trentsettend en kitsch massa produktie.

Maar ik maak sommige kleding zelf (breien en naaien) zo heb ik meestal iets wat niet standaard is, maar verder koop ik gerust bij C&A (T shirts en ondergoed) en mijn jeans koop ik meestal in speciaalzaken (ivm pasvorm maat lengte)

O,ja mijn nieuwe (kleurige) trui is bijna af, hierna ga ik aan een felblauwe broek naaien (stof en patroon is er al)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
OYLILY WINKEL. echt nooit niet.
ik weet niet eens of ik het goed geschreven heb maar ach.
ik mak meneit zo druk om een zeeman tas maar ik kom er eigenlijk nooit. wibra is dichterbij
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:29
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 04-04-2007 @ 17:18 :
eeeeeeeh. cool cat, new yorker, miss etam.. kan zo nog wel even door gaan geloof ik
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:30
Verwijderd
Popshop in Haarlem.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:50
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Tja, ik word liever niet gezien in winkels als de C&A, Scapino, Schoenenreus, Zeeman en aanverwanten, maar als ik in een blad iets leuks zie wat uit een van deze winkels zie dan stap ik er gewoon binnen hoor. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de leuke dingen uit de bladen er nooit vind, dus ik heb er niks van in mijn kast hangen/staan. Maar mijn Hema spul draag ik met trots. Maar ik vind de Hema dan ook kickass, terwijl anderen daar ook niet dood gevonden zouden willen worden.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:56
__
Avatar van __
__ is offline
el vita
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:17
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
lady sting
het boeit me verder niet en ik schaam me nergens voor, maar van de collectie van lady sting word ik altijd tamelijk depressief dus zodoende.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
the sting idd, wat een fucking burgerlijke winkel is dat zeg
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:25
Verwijderd
Ik wou eigenlijk Gwen. quoten maar ik vind de hema niet kickass maar gewoon gaaf. verder vind ik eigenlijk alle winkels wel prima alleen kom ik sommige niet en in andere wel. goh
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:38
Verwijderd
Ohhhh ik wil dolgraag dood gevonden worden in zo'n omhooggevallen kutwinkel als ehm Esprit ofzo. Dat is vast grappig, dan trekt zo'n peroxideblondhaar naargeestig wijf in de dertig het gordijntje van de pashokjes open om eens flink te ranten over hoe lang het duurt en dan valt er een lijk uit, ahaha.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
jij ziet het altijd vanuit een ander perspectief. dat kan ik wel waarderen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2007, 17:55
Verwijderd
Ik heb nog nooit boodschappen bij de Aldi gedaan maar dat lijkt me altijd een heel vieze winkel. Van de hippe kleuren bij de Coolcat krijgt iedereen wel een epileptische aanval en bij de C&A ruikt het heel muf. Over de Wibra en de Zeeman gesproken, ik kom er nooit maar er heerst wel een nationaal taboe op, geloof ik. Op mijn basisschool was het 'vet dom' als je een C&A of een Wibra tasje had. Ik weet nog dat kinderen plastic tasjes met zulke namen weigerden om knutselwerkjes of andere onzin te vervoeren. Maar eigenlijk ben ik niet meer huiverig wat betreft merken of winkels.

Paranoide:
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
De New Yorker, Coolcat, Wonder Woman, enz.

Drama-winkels.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:29
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
White Trash schreef op 04-04-2007 @ 18:55 :
Ik heb nog nooit boodschappen bij de Aldi gedaan maar dat lijkt me altijd een heel vieze winkel.
In Duitsland zweren ze erop ,de familie Albrecht is niet voor niks rijker dan koningin Beatrix.

Citaat:
White Trash schreef op 04-04-2007 @ 18:55 :

Over de Wibra en de Zeeman gesproken, ik kom er nooit maar er heerst wel een nationaal taboe op
Deze winkelketens overleven ondanks hun slechte imago heel wat dure winkels.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:36
Verwijderd
Wat spannend, research doen naar de oprichter van de Aldi Gruppe. Bovendien heeft rijkdom en een grote bevolkinsgroep niets te maken met kwaliteit. Ik beweer niet dat de Aldi slechte producten verkoopt, ik weet het namelijk niet. Maar de vergelijking is wel scheef. Ik denk overigens dat Wibra ooit een slecht imago heeft gekregen door slechte marketing en advertenties. Xenos is bijvoorbeeld ook een goedkope troepwinkel maar heeft volgens mij een positiever imago.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:40
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
De V&D. Ik weet niet wat het is maar ik vind het zo'n vreselijk vervelende winkel. Bah.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:41
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
White Trash schreef op 04-04-2007 @ 19:36 :
Xenos is bijvoorbeeld ook een goedkope troepwinkel maar heeft volgens mij een positiever imago.
Zal ook wel de reden zijn dat de Xenos vestiging van Heerlen ooit eens (met opzet) in vlammen op is gegaan.

Gelijk heb je, als ik toch moet kiezen dan toch liever Xenos dan de Wibra/Zeeman
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:42
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Cornel schreef op 04-04-2007 @ 19:41 :
Zal ook wel de reden zijn dat de Xenos vestiging van Heerlen ooit eens (met opzet) in vlammen op is gegaan.
typerend. Zeker gezien het aantal skinheads dat daar rondloopt.

overigens vind ik xenos wel teh shit yeah etc
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2007, 18:42
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Cornel schreef op 04-04-2007 @ 19:41 :
Zal ook wel de reden zijn dat de Xenos vestiging van Heerlen ooit eens (met opzet) in vlammen op is gegaan.

__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 04-04-2007 @ 19:41 :
Zal ook wel de reden zijn dat de Xenos vestiging van Heerlen ooit eens (met opzet) in vlammen op is gegaan.
Ja Heerlen is natuurlijk wel autoritair op het gebied van imago en beeldvorming.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 04-04-2007 @ 19:42 :
typerend. Zeker gezien het aantal skinheads dat daar rondloopt.
beetje kort door de bocht of heb ik iets gemist wat ik zou moeten weten over het verband tussen skinheads en de xenos?

ik vind de xenos ook wel oke, maar het meurt er wel
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:20
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik wil überhaput niet dood gevonden worden.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:20
Boebsie
Boebsie is offline
Sissy boy, werkelijk walgelijk. Welke kontgat bedenkt nou zo een naam voor een neutrale winkel?

Ik hoor die nichten al hitsend slissen "Ssssisssy, sssissssyyy".
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:23
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Electriq schreef op 04-04-2007 @ 19:40 :
De V&D. Ik weet niet wat het is maar ik vind het zo'n vreselijk vervelende winkel. Bah.
Hier kom ik even op terug; de broodjes kip zijn wel erg lekker dus in principe valt de broodafdeling buiten het gedeelte waar ik niet dood zou willen worden gevonden.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:29
bingomassacre
bingomassacre is offline
De Aldi en Lidl zijn juist geweldig ! Behalve de chips , die zijn echt niet te vreten
Xenos is conceptueel gezien iets heel anders dan de Zeeman en de Wibra De tijd waarin wibra en zeeman gelijk stonden aan pure pauperheid ben ik trouwens al wel weer ontgroeid
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:34
Verwijderd
Ik vind de Coolcat heel naar. Over de Aldi heb ik hetzelfde vooroordeel als White Trash maar ergens weet ik heus wel dat het mee zou vallen.
Verder vind ik de V&D ook vervelend maar voor La Place maak ik een uitzondering
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:35
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 04-04-2007 @ 20:02 :
beetje kort door de bocht of heb ik iets gemist wat ik zou moeten weten over het verband tussen skinheads en de xenos?

ik vind de xenos ook wel oke, maar het meurt er wel
haha kan ook een verband zijn dat alleen mijn geflipte brein legt, maar omdat de xenos zoveel "buitenlandse" spullen heeft (taco's en duitse taarten en dergelijke) en xenos betekent ook "vreemdeling" dus, vandaar.

nouja het zal wel aan mij liggen
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:46
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Gaaf topic.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ondergoed en simpele shirts haal ik net zo lief bij de zeeman en C&A
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2007, 19:49
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 04-04-2007 @ 20:29 :
De Aldi en Lidl zijn juist geweldig ! Behalve de chips , die zijn echt niet te vreten
Xenos is conceptueel gezien iets heel anders dan de Zeeman en de Wibra De tijd waarin wibra en zeeman gelijk stonden aan pure pauperheid ben ik trouwens al wel weer ontgroeid
Psies dit soort winkels heersen. Het kan soms serieus de helft schelen en hun producten doen vaak niet onder.

Maar goed je dood moet natuurlijk wel sfeervol gebeuren, geef mij dan maar een Ridley Scott geregisseerde dood in de Hunkemoller:
"Slowmotion in elkaar zakkend op een berg lingerie met als orkestraal achtergrond muziek "Enya: now we are free" van Gladiator .
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 04-04-2007 @ 20:49 :
Psies dit soort winkels heersen. Het kan soms serieus de helft schelen en hun producten doen vaak niet onder.
Lidlvlees beste varkenshaas die ik ken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
White Trash schreef op 04-04-2007 @ 19:36 :
Wat spannend, research doen naar de oprichter van de Aldi Gruppe. Bovendien heeft rijkdom en een grote bevolkinsgroep niets te maken met kwaliteit. Ik beweer niet dat de Aldi slechte producten verkoopt, ik weet het namelijk niet. Maar de vergelijking is wel scheef. Ik denk overigens dat Wibra ooit een slecht imago heeft gekregen door slechte marketing en advertenties. Xenos is bijvoorbeeld ook een goedkope troepwinkel maar heeft volgens mij een positiever imago.
En toch is de goedkope troep van de wibra erger dan die van xenos, dus of dat puur marketing is.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:38
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
haha de sissy boy ja idd, kan me niet voorstellen dat die zaak goed kan lopen. welke zichzelf respecterende kerel loopt daar nou naar binnen?

ik zou niet dood gevonden willen worden in de expo want voor je daar uberhaupt gevonden bent tussen al die zooi ben je al half vergaan
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:38
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Carn schreef op 04-04-2007 @ 20:53 :
Lidlvlees beste varkenshaas die ik ken.
en die diepvries kip filet
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 04-04-2007 @ 17:22 :
hierna ga ik aan een felblauwe broek naaien (stof en patroon is er al)
ik moet je een beetje teleurstellen, H&M en only hebben die sinds kort ook dus dat zal wel hip worden.

en waarom is de SCOOTER nog niet genoemd?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:57
Verwijderd
Ohja Scooter
Voor de rest vind ik de DIDI echt een kutwinkel.
En van die winkeltjes die van die lelijke markt-achtige kleren verkopen. (Van die broeken met 'Don't Touch' erop Net of je dat zou willen )
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 04-04-2007 @ 21:43 :
ik moet je een beetje teleurstellen, H&M en only hebben die sinds kort ook dus dat zal wel hip worden.

en waarom is de SCOOTER nog niet genoemd?
Oh, ik zag laatst een hip roodharig meisje met een felblauwe strakke broek en een heel wijd wit shirt en toen dacht ik 'he, origineel, leuk, gaaf'.. Ligt die shit gewoon bij de H&M. Phaa.

@ Luna: Ahhh dank
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 22:18
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-04-2007 @ 22:02 :
Oh, ik zag laatst een hip roodharig meisje met een felblauwe strakke broek en een heel wijd wit shirt en toen dacht ik 'he, origineel, leuk, gaaf'.. Ligt die shit gewoon bij de H&M. Phaa.

Met dat ''hip roodharig'' meisje wil ik wel eens kennismaken, zo'n kleurrijk persoon kan ik wel waarderen. Iig ik ga na jaren ''sober'' gekleed te gaan toch weer felle kleurtjes dragen heb genoeg kleurige kleding staan die ik jaren geleden gekocht/gemaakt hebt.

Indien de H&M op de kleurtjestoer gaat dan wil ik die winkel nog wel eens een tweede kans geven, al gaat er niks boven zelfgebreid spul.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 22:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
in de IKEA wil ik eigenlijk liever dood zijn dan levend.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 04-04-2007 @ 21:43 :
ik moet je een beetje teleurstellen, H&M en only hebben die sinds kort ook dus dat zal wel hip worden.

en waarom is de SCOOTER nog niet genoemd?
Bij SCOOTER denk ik alleen maar aan dit, daar wil ik wel dood gevonden worden.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 22:40
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik wil wel met m'n hoofd in een bak Eurythmics-platen gevonden worden, maar waarschijnlijk heb ik niet zoveel geluk.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 04-04-2007 @ 23:40 :
Ik wil wel met m'n hoofd in een bak Eurythmics-platen gevonden worden, maar waarschijnlijk heb ik niet zoveel geluk.
Nu krijg je een virtuele hugg avn me. Arme jongen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 22:48
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Sowieso niet in de Scooter, de Coolcat en de Wonder Woman en inderdaad van die markachtige dingen, blegh .
Vroeger was ik ook bang voor de Coolcat, omdat het daar altijd donker was, de muziek hard stond en ze een grote enge kat hadden, brrrrrr.
De zeeman vind ik een chille winkel (veel beter dan de Wibra), ik koop er pantykousjes, sokken en hoeslakens . Maar ik stop zo'n tasje wel eerder in mijn tas, dan een tasje van een toffe winkel... hmmm... beetje butje, maar ja. .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saailence #1661
Zeppelin
500 31-05-2012 14:38
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.