Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 28-05-2007 @ 13:51 :
Ik heb nu 1 hoofdstuk gelezen, maari k wil er nog minstens 3 doen vandaag, en het is alweer bijna theetijd. Echt ik ben zooo niet goed bezig .
Ik heb ook alweer pauze, en over een half uur komt er bezoek.
Ben echt goed bezig .
Advertentie
Oud 28-05-2007, 14:26
Redhair
Redhair is offline
Zeker Yana.

Whoe, ik werd net door de kliniek van J. gebeld, zondag is er familiedag, dan moet ik komen en mag ik J. zien. . Eerst een hele bijeenkomst met iedereen, daarna even tijd voor elkaar. Zijn moeder en broertje zijn er dan ook bij, dat is wel jammer, maar ik mag hem zien. En daarna duurt het nog maar een weekje voordat hij terug komt.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 28-05-2007, 15:19
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 28-05-2007 @ 15:01 :
Ik heb ook alweer pauze, en over een half uur komt er bezoek.
Ben echt goed bezig .
en ik heb nog steeds niets gedaan. Goed ik ga nu écht beginnen voor de 10000 keer van daag.
Oud 28-05-2007, 16:05
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik heb me schoolopdrachten af

Maar nu kan ik het niet met rust laten:"moet ik het nog aanpassen" "zou het wel goed genoeg zijn" etc... zo irritant...
Ben blij als het ingeleverd is, dan kan ik het tenminste niet meer veranderen.
KUTFAALANGST
Oud 28-05-2007, 16:21
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
@dolce: ik ben zo goed in mezelf gek maken met dat soort dingen. Leg het ergens ver weg zodat je er niet steeds in kan kijken. En niet zo aan jezelf twijfelen, je hebt het af en het is vast wel goed

Ik heb geen zin meer om te leren. Maar het moet, nog drie examens en dan ben ik klaar. En dan twee weken zenuwen. En elke keer denken 'had ik niet meer kunnen leren' en dat soort ongein.
Het is ook zeer irritant dat ik steeds liedjes van Tarzan in mijn hoofd heb. Ik had de cd niet op mijn computer en mp3 moeten zetten. Dan ben ik een examen aan het maken, hoor ik in mijn hoofd het melodietje en de tekst van een nummer. En meestal krijg ik het pas uit mijn hoofd als ik het liedje heb geluisterd en dat mag niet op het examen. Vooral op het laatst met het examen Engels was het irritant.

Morgen pas in de middag beginnen, dan wil ik in de ochtend eigenlijk niks doen zodat ik niet in de stress schiet. Maar dan kan ik pas in de avond weer verder leren. En ik wil in de ochtend ook nog even scheikunde doen, maar dan word ik helemaal gek van scheikunde want dat heb ik in de middag. *dillema* Ach, ik kan ook wel video kijken ofzo.
Ik moet niet zo zeuren.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-05-2007, 16:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik wilde ff een half uurtje gaan liggen.. (zet wel altijd mn wekker)
tis nu 2 uur verder..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-05-2007, 17:13
Verwijderd
Argg, wat baal ik weer van mezelf.

Ik houd mezelf voor dat het goed gaat. Maar steeds als ik met mijn vriend praat heb ik het idee dat dat helemaal niet zo is. Mijn denken en doen worden gewoon steeds extremer. Alsof ik met de dag gekker word. 8)
Oud 28-05-2007, 17:21
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
jippie bijna weer in de trein
oftwel: bijna weer in mijn kamer
Oud 28-05-2007, 17:22
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ik heb vandaag voor het eerst sinds een tijdje echt weer een gigantisch productieve dag gehad. Ik heb 2 oude examens gemaakt, voor biologie en natuurkunde en nou wil ik vanavond scheikunde nog even oefenen.
Natuurkunde gaat nu heel goed, biologie blijf ik toch lastig vinden..

Ben zeer tevreden over mezelf.
Oud 28-05-2007, 18:07
Verwijderd
Koppijn dag 4... Word nu een beetje te eentonig.
Oud 28-05-2007, 18:37
Verwijderd
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik HAAAAAAAT het als je zo lang over een bericht typt en dan UITGELOGD word
Oud 28-05-2007, 19:03
Verwijderd
waarom is kiezen kut?
Oud 28-05-2007, 19:08
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 28-05-2007 @ 19:37 :
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik HAAAAAAAT het als je zo lang over een bericht typt en dan UITGELOGD word
Kopieer het bericht voordat je het wilt posten?
Oud 28-05-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 28-05-2007 @ 20:08 :
Kopieer het bericht voordat je het wilt posten?
zoiets kan in niet onthouden als ik mijn hart wil luchten en blij ben dat ik het opgeschreven heb
Oud 28-05-2007, 19:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Stelletje spammers, zoveel kan ik niet in korte tijd bijlezen.
__________________
Oud 28-05-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 28-05-2007 @ 20:18 :
Stelletje spammers, zoveel kan ik niet in korte tijd bijlezen.
als mijn bericht niet ge0wned was had je nog veel meer te lezen
Oud 28-05-2007, 20:01
Verwijderd
Ik snap gewoon niet hoe sommige mensen alles combineren. Een relatie, een vriendengroep op je studie, een vriendengroep thuis, werken, een drukke hobby, elke week uitgaan.

Ik krijf het gewoon niet voor mekaar. Het lijkt we als ik met mn vrienden uit Houten afspreek ik de mensen in Utrecht minder zie. Wanneer ik tijd in mn vriendje steek, krijgen mn vrienden ineens minder aandacht en wanneer ik het weekend moet werken heb ik helemaal nergens meer tijd voor en verwaarloos ik zelfs mn studie. Ben ik dan zo slecht in alles uitbalanceren, of overdrijf ik de levens van andere mensen ontzettend en maak ik mezelf ontzettend druk?

Hopelijk het laatste, want ik wil geen vrienden kwijtraken, mn relatie verwaarlozen, in geldnood komen of mn studie niet halen.
Echt een dag moet meer uren krijgen wil ik alles kunnen doen wat ik moet doen.

Oh en ik heb nu 3 van de 4 hoofdstukken gelezen die ik wilde doen, nog eventjes hard aan de bak de komende 2 uurtjes en ik ben klaar voor vandaag .
Oud 28-05-2007, 20:02
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
HOE KAN JE DAT NOU WEIGEREN?!!!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-05-2007, 20:04
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-05-2007 @ 21:01 :
Ik snap gewoon niet hoe sommige mensen alles combineren. Een relatie, een vriendengroep op je studie, een vriendengroep thuis, werken, een drukke hobby, elke week uitgaan.

Ik krijf het gewoon niet voor mekaar. Het lijkt we als ik met mn vrienden uit Houten afspreek ik de mensen in Utrecht minder zie. Wanneer ik tijd in mn vriendje steek, krijgen mn vrienden ineens minder aandacht en wanneer ik het weekend moet werken heb ik helemaal nergens meer tijd voor en verwaarloos ik zelfs mn studie. Ben ik dan zo slecht in alles uitbalanceren, of overdrijf ik de levens van andere mensen ontzettend en maak ik mezelf ontzettend druk?

Hopelijk het laatste, want ik wil geen vrienden kwijtraken, mn relatie verwaarlozen, in geldnood komen of mn studie niet halen.
Echt een dag moet meer uren krijgen wil ik alles kunnen doen wat ik moet doen.

Oh en ik heb nu 3 van de 4 hoofdstukken gelezen die ik wilde doen, nog eventjes hard aan de bak de komende 2 uurtjes en ik ben klaar voor vandaag .
ik herken het hoor... mocht dat je gerust stellen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-05-2007, 20:08
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ Fantoom: ja hoe kon je??!

Ik zit nu in de groenebiotex, het schijnt een wondermiddel tegen eczeem te zijn... De dermatoloog durft het niet in zijn consult te zeggen omdat iedereen hem voor gek verslijt... Maareh, nu ruim een half uur later lijkt het al iets minder jeukerig... (Of is het placebo effect) Het prikt wel onwijs... Daar was ik voor gewaarschuwd en op zich is het logisch (zeep in wondjes )

Ik ga zo denk ik heftig aan een paar aardbeitjes En mogelijk daarna douchen!

Heb nu voor 5 weken de poes van mijn tante te logeren, zij gaat nl 5 weken naar het buitenland... Zó gezellig een poezebeest in huis <3
Mijn kitten komt begin juli, zodra deze poes terug naar m'n tante is.

__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 28-05-2007, 20:26
Verwijderd
Ik ben echt een beetje ziekjes. Heb er nu ook nog hoofdpijn bij gekregen, ga maar weer slapen want morgen wil ik wel naar therapie.
Oud 28-05-2007, 20:34
Verwijderd
Was best gezellig .
Nu nog heel even studeren, ontspanningsoefeningen doen, douchen en slapen.

En oja, ik wil dat er iemand terugmailt. Nu kan ik niet plannen en dan raak ik in de stress.
Oud 28-05-2007, 20:41
kroot
kroot is offline
Het is en was vandaag echt zo'n verveeldag. Vanmorgen de winkel opengedaan voor mensen die verhuurspullen kwamen terugbrengen, stond er ook opeens een klant op de deur te kloppen. Toch mooi een keyboard verkocht. Daarna met een fluitiste gespeeld, dat was leuk. Ze is best goed, en zo speel ik tenminste ook weer piano. Ik heb nog niets van de UU gehoord, is dat raar? Vast niet. En morgen heb ik slagwerkles, maar ik heb niet kunnen oefenen want ik heb geen pauken, maar ik heb geregeld dat ik hier op de muziekschool een oefenruimte kan huren, maar dat kan pas eind deze week, en alleen in de ochtend.
Oud 28-05-2007, 20:55
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Hm, he, weetje, passing by like a sleeping bird. Een beetje roezig, maar vrolijk etcetera. Vanaf morgen ga ik tot 18 juni serieus aan school bezig, hé jammer dat er geen sarcastische smiley's op s.com zijn. Nou, nee ik moet die shit fixen, die verslagen typen, dat portfolio in elkaar steken, reflectieverslagen schrijven, en dvtapejes overzetten op dvd, cesuur naast mijn verslagen leggen (ik durf niet want ik ben bang dat ze héél fout zijn en ik overnieuw moet). Brrrrrr, klinkt saaai. Maar mijn hart luchten, nee dat hoeft vandaag eigenlijk niet. Mijn hart is luchtig genoeg. Ik houd het dit weekend lekker simpel en luchtig ja. Maar dat is zoiets wat speelt op de oppervlakte. Hasj doet dat diepere vergeten. Terwijl ik mijn minder oppervlakkige persoonlijkheid die een beetje weggestopt zit ook érg mag, misschien wel even veel als dat passing by like a sleeping bird. Shit happens. Ik zou wat serieuzer moeten zijn denk ik, fatsoenlijk baantje zoeken, mijn haar doen of iets anders nuttigs dan dat eeuwige gehang. Maar vandaag heb ik wel heel lang de slappe lach gehad, heerlijk gekletst met een vriend en mijn vriendje en geshitheadt, door het bos gefietst, mijn hamster en de hond geknuffeld. Oja ik ben gelukkig, maar er ligt zo'n waas van dingen die ik nog moet doen, en die heeft een ietwat donkere schaduw.
Oud 28-05-2007, 21:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
I’ve lost so many things I never thought I loose
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-05-2007, 21:04
moon
Avatar van moon
moon is offline
Hij is bevriend met een hele aardige jongen. Gister zijn we samen aan het begin van de middag tot het begin van de nacht bij hem geweest, zijn neef was er tot het eten ook bij. Hele aardige jongens waar ik heel goed ook bevriend mee zou kunnen zijn. We hebben ook afgesproken dat ik vaker langs ga komen dus...misschien kan ik voor het eerst ( ) eens wat jongens toe gaan voegen aan mijn vriendenkring
Goh ik klink positief , ik dacht afgelopen vrijdag nog dat ik dood ging van ellende zo ongeveer, het kan snel wisselen...wat soms ook wel erg irritant is.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-05-2007, 21:05
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-05-2007 @ 21:01 :
Ik snap gewoon niet hoe sommige mensen alles combineren. Een relatie, een vriendengroep op je studie, een vriendengroep thuis, werken, een drukke hobby, elke week uitgaan.

Ik krijf het gewoon niet voor mekaar. Het lijkt we als ik met mn vrienden uit Houten afspreek ik de mensen in Utrecht minder zie. Wanneer ik tijd in mn vriendje steek, krijgen mn vrienden ineens minder aandacht en wanneer ik het weekend moet werken heb ik helemaal nergens meer tijd voor en verwaarloos ik zelfs mn studie. Ben ik dan zo slecht in alles uitbalanceren, of overdrijf ik de levens van andere mensen ontzettend en maak ik mezelf ontzettend druk?

Hopelijk het laatste, want ik wil geen vrienden kwijtraken, mn relatie verwaarlozen, in geldnood komen of mn studie niet halen.
Echt een dag moet meer uren krijgen wil ik alles kunnen doen wat ik moet doen.

Oh en ik heb nu 3 van de 4 hoofdstukken gelezen die ik wilde doen, nog eventjes hard aan de bak de komende 2 uurtjes en ik ben klaar voor vandaag .
Dat is heel herkenbaar en ik denk dat je zowel jezelf te druk maakt als de levens van andere mensen overschat. Ik ken niemand die dat allemaal tegelijk kan, goed studeren, actieve vriendengroepen, leuke relatie, bijbaan, hobby en regelmatig in de horeca te vinden. De meeste mensen hebben geen drukke hobby, of geen relatie, of geen bijbaan, of zien hun vrienden niet veel wat niet hoeft te impliceren dat het slechte/oppervlakkige vriendschappen zijn. Het lijkt alleen alsof je het allemaal moet hebben omdat iedereen een paar van deze dingen heeft
En op jezelf gaan wonen scheelt een heleboel in sociale tijd: eten, koffie drinken, dat soort dingen, kun je ombuigen tot sociale activiteiten. Het nadeel daarvan is alleen wel dat het dan allemaal wat langer duurt
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 28-05-2007, 21:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En nu slapen OLEE OLEE hiep hiep hoera in een koud bed met lieve muziek. Denk ik. Want ik ben zo moe.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-05-2007, 21:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 28-05-2007 @ 21:08 :
@ Fantoom: ja hoe kon je??!

ehh, eigenlijk heb ik niet iets geweigerd, maar mn vriend
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-05-2007, 21:22
Little_lady
Little_lady is offline
Het zit toch eigenlijk wel goed, gelukkig Vandaag een tijd bij d'r geweest, veel gepraat over alles en ook weer best wel gelachen om bepaalde dingen. Wel zonder hond want het weer werkte niet mee... Maar ik weet nu dat ze er hetzelfde over denkt, dat heeft ze heel lief laten merken. Damn, ik hou steeds meer van d'r. Dit gaat nog wat worden over een paar maanden... Maar nu ga ik een liedje luisteren, een heel speciaal liedje
Oud 28-05-2007, 21:44
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 28-05-2007 @ 21:55 :
Hasj doet dat diepere vergeten.
Foei! Succes met school, gewoon doorzetten!
(Hoor wie het zegt )

Tralalalala. Ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag. Morgen komt D., film kijken. Donderdag moet ik naar de psychiater, vrijdag komt mijn therapeute hier, dan is het al bijna zondag. Whooee ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 28-05-2007, 22:01
Verwijderd
Zucht, ik weet het ook allemaal niet meer. M'n leven lijkt soms zo enorm leeg. Ja oké, je hebt de standaarddingen: studie, familie, werk (al heb ik dat niet), relatie (nee, en ook geen enorme behoefte) en vrienden (ook al niet echt ), maar ik wil gewoon meer dan dat! Soms voelt het echt alsof ik uit mijn vel moet springen, het mens-zijn ontstijgen. Ik weet heus wel dat dat niet kan, maar alledaagse dingetjes maken me soms zo ongelukkig.

Mijn leven is vaak zo zwart-wit, een golfvorm van ongelukkige en 'gelukkige periodes'. Dan gaat dat niet goed, dan weer iets anders. Maar altijd blijft dat enorm lege gevoel daar. Het voelt alsof er iets in me zit waar ik nog invulling aan moet geven, al weet ik niet wat. Misschien is het wel behoefte aan liefde. Of iets anders, ik weet het ook niet.

Druk maken over dingen als studeren voelt zo enorm futiel, onbetekenend. Het interesseert me gewoon niet zo en daar voel ik me schuldig over. Mijn familie interesseert me niet, ik weet alleen hoe ik ze kan gebruiken en ook daar voel ik me schuldig over. De mensen om me heen lijken zo oppervlakkig, als een soort bordfiguren die om me heen dansen. Nooit eens een compliment of een positieve opmerkingen, het lijkt wel alsof mensen altijd het slechte in me zoeken. Argh. Toen ik nog thuiswoonde had ik dit veel minder, dat is raar.
Oud 28-05-2007, 22:03
Verwijderd
Haha, Redhair, ik word tegenwoordig vrolijk van je posts in plaats van dat ik naar je toe wil komen en door elkaar rammelen, en dat terwijl ik niet eens weet waar je woont Zie het maar als een compliment.

Brr, morgen rij-examen! Ik ga er maar gewoon relaxt (hoop ik) naar toe en mijn best doen, en dat is het dan. Pfft.

@ Sylph: toen je nog thuiswoonde was je ook jonger natuurlijk, en sowieso doet op jezelf wonen wat met je mate van volwassenheid het komt wel goed.
Oud 28-05-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Neiu schreef op 28-05-2007 @ 22:05 :
Dat is heel herkenbaar en ik denk dat je zowel jezelf te druk maakt als de levens van andere mensen overschat. Ik ken niemand die dat allemaal tegelijk kan, goed studeren, actieve vriendengroepen, leuke relatie, bijbaan, hobby en regelmatig in de horeca te vinden. De meeste mensen hebben geen drukke hobby, of geen relatie, of geen bijbaan, of zien hun vrienden niet veel wat niet hoeft te impliceren dat het slechte/oppervlakkige vriendschappen zijn. Het lijkt alleen alsof je het allemaal moet hebben omdat iedereen een paar van deze dingen heeft
En op jezelf gaan wonen scheelt een heleboel in sociale tijd: eten, koffie drinken, dat soort dingen, kun je ombuigen tot sociale activiteiten. Het nadeel daarvan is alleen wel dat het dan allemaal wat langer duurt
Dankje
Op mezelf wonen zou idd een hoop tijd schelen, wil na de vakantie ook op zoek gaan naar iets voor mezelf, maar daar heb ik nu dus nog geen tijd voor .
Je hebt voor een groot deel ook gelijk, de meeste mensen die ik ken hebben ook waarschijnlijk niet alles wat ik opnoemde, maar soms ziet het er naar de buitenwereld wel zo uit. En het voelt naar mezelf toe dan ook alsof ik echt zoveel moet en wil, nog een commisie, nog een bijbaantje, nog meer nieuwe mensen leren kennen en af en toe is wat harder studeren.
Maar het gaat gewoon niet allemaal tegelijk.

Ik heb vandaag 3.5 hoofdstuk gedaan, toch wel trots op mezelf, al hoopte ik meer te doen vandaag. Morgen vriendje lekker weer zien, en heel hard studeren om die overige hoofdstukken af te krijgen voor het tentamen.

Nu mn bedje in!
Oud 29-05-2007, 00:31
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
Ik weet niet wat er met me is de laatste tijdIk voel me gewoon echt een nietszeggend persoon. Letterlijk waardeloos. Ik voel me zoveel minder dan andere mensen. En ik doe nooit echt wat ik wil doen, ik heb zoveel ideeen en wensen en dromen en het lijkt er gewoon op dat nooit 1 van die dingen werkelijkheid zal worden.
Ik heb ook echt het idee dat mensen mij niet interessant vinden, terwijl ik echt wel iets te vertellen heb. Ik wil weer een serieus gesprek met iemand die me begrijp, ik voel zo veel en ik hou het allemaal binnen. Ik vind mezelf niet leuk genoeg, niet spontaan genoeg ,niet knap genoeg. Ik kan me neit eens voorstellen dat mijn vriend dat wel vind waarom is er niemand met wie ik kan praten.
Oud 29-05-2007, 00:40
Verwijderd
Het is hier koud. .

Maar was leuk, ik ben moe en ik moet morgen per ongeluk weer naar college.

En ik weet niet wat ik met mijn studie moet.


En je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij,
maar ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof in jou en mij.

Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, in jou en mij.


En ik geloof het.


depoelenhetpielenleren, depoelenhetpielenleren, depoelenhetpielenleren. *grijns*

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 00:42.
Oud 29-05-2007, 02:01
Redhair
Redhair is offline
Jezus, ik werd wakker van geluiden, het leek alsof ze van zolder/het dak komen. Ik weet niet wat het is. Gerommel. Niet duidelijk voetstappen, ook niet duidelijk rattenpootjes. Soms stopt het even, dan begint het weer. In de gang kan je het ook horen. Misschien is iemand van het huis gewoon op het dak of op zolder, ik weet het niet, maar ik durf niet te kijken. Ik ben doodsbang, het is echt een kutgeluid, omdat ik niet kan horen wat het is. De deur voor de trap naar zolder stond wel een beetje open, maar die staat zo vaak een beetje open. Maar ik zie geen licht van zolder komen.
Ik ben echt fucking bang, maar waarvoor? Het is vast iemand van hier of ongedierte, of een kat. Katten kunnen volgens mij ook op ons dak komen, misschien is het gewoon een kat. Maar ik durf niet meer op mijn slaapkamer te slapen vannacht, daar klonk het rechtboven. Ik ga maar op de bank slapen denk ik. Dit wordt een comfortabel nachtje. Misschien stel ik me maar aan, maar ik vind het echt eng.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 29-05-2007, 04:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
just another day..
blegh nog zo moe.. sliep pas laat en hoorde mn vader om 4 uur al weg gaan
ik wil slahapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-05-2007, 06:27
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bah, ik ben moe.
De treinen doen raar en ik weet nog niet precies wat ik ga doen deze week.
Ik wil leuke dingen doen, maar volgende week zijn de tentamens, dus dan heb ik daar eigenlijk geen tijd voor.

Eigenlijk komt het er op neer dat ik geen zin heb in vandaag en ook niet in de komende week.
__________________
Oud 29-05-2007, 07:29
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 28-05-2007 @ 22:19 :
ehh, eigenlijk heb ik niet iets geweigerd, maar mn vriend
oh, heeft ie een huisje geweigerd???
Oud 29-05-2007, 07:49
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 28-05-2007 @ 22:44 :
Foei! Succes met school, gewoon doorzetten!
(Hoor wie het zegt )

Tralalalala. Ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag. Morgen komt D., film kijken. Donderdag moet ik naar de psychiater, vrijdag komt mijn therapeute hier, dan is het al bijna zondag. Whooee ik heb zin in zondag ik heb zin in zondag.
Ja, nou vandaag ga ik de hele dag aan school werken express vroeg op gestaan enzo. Hm het is écht gruwelijk saai, 15 a4tjes over interventies bij eenzame ouderen en 15 over het beleid van mijn stage. Maar nu ga ik het fixen. En veel plezier zondag(H).
Oud 29-05-2007, 08:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, kriebels in m'n buik. Maar niet vervelende zenuwen gelukkig. Ik hoop dat het zo blijft en ik met gezonde spanning het scheikunde examen inga. Rustig blijven, niet op anderen letten en op m'n eigen tempo de opgaven maken. Ik snap het, dus ik moet het ook kunnen.
Oud 29-05-2007, 09:19
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Dolce: gefeliciteerd!

Duivelaartje: alvast succes

Ik ben zelf ook zenuwachtig. Voor scheikunde vooral, maar ook al voor bio. En een beetje voor natuurkunde want ik heb geen tijd om nog veel te oefenen, maar ik sta goed voor natuurkunde en op een of andere manier kan ik dat ook wel en vind ik het zelfs leuk. Dat zou ik vorig jaar en twee jaar terug niet gezegd hebben.
Gewoon rustig lezen. Ik kan het wel, alleen wil ik te snel. Rustig blijven ademhalen, dan lukt het wel

Ik word ook zenuwachtig van het eindexamenforum hier
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 29-05-2007, 09:22
Verwijderd
AAAAARCH! Ik háát twijfels, ik háát stress. Ik haat dit, waarom heb ik nu niemand om even tegen aan te praten? Mn maag is een knoop en dat alleen omdat ik bij UCM ga méélopen, ik bedoel, ik hoef niet eens iets te doen of zo. Vanmiddag mijn proefcolumns bijschaven want ze zijn te lang (tuurlijk zijn ze te lang, ik ben altijd te uitgebreid) en dan nog die sollicitatiebrief fatsoenlijk afmaken, wat maar niet lukken wil. Intussen slaap ik zo slecht als mogelijk is en heb ik al bijna een week koppijn. Ik wil gewoon even niet meer, pauze aub. Bah.
Oud 29-05-2007, 09:24
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Ik heb 2 baantjes waar ik altijd op kom dagen, ik ben nooit ziek, heb vrienden en een goede band met mijn familie, ik maak ruzie met mijn vriendje maar het komt altijd goed. Overdag is alles ook normaal. Waarom word ik zo vaak huilend wakker en droom ik zo kut. Ik ben er overheen, ik heb nergens last van zolang ik wakker ben. Ik zou het liefste niet meer slapen.
__________________
Golddigger
Oud 29-05-2007, 10:13
kroot
kroot is offline
@ dolce: gefeliciteerd!

Ik ben veels te laat opgestaan, nu nog mijn les voorbereiden zonder pauken.
Oud 29-05-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
RainDrops schreef op 29-05-2007 @ 10:24 :
Ik ben er overheen, ik heb nergens last van zolang ik wakker ben.
Of ben je er nog niet overheen, maar wil je er overheen zijn (bv) en komt het daarom als je slaapt? Of misschien heb je het voor een groot deel verwerkt, maar nog niet helemaal en moet je een deel nog vergeten en doe je dat in je slaap?

@Sylph: Misschien eens gaan bedenken wat je dan wel wilt? Een lijstje samenstellen en die dingen dan gaan doen? En bedenken hoe jij wilt dat mensen met jou om gaan en dan zelf ook proberen op die manier met mensen om te gaan?

OT: Ik moet een artikel schrijven, maar het komt maar niet van de grond...of iig niet genoeg naar mijn idee. Ik heb zat artikelen gevonden, maar alles is een brei aan informatie en wordt geen mooi gestroomlijnd iets in mijn hoofd. En de deletetoets op mijn nieuwe toetsenbord is volgens mij al naar de maan...heb ik eindelijk een toetsenbord waar gewoon met snelheid op te typen valt krijg je dat weer... Vandaag lekker vrij, hoef iig niet weg, alleen huiswerk maken (scriptie, artikel, lezen, ...). En ik wil een boekenkast, maar waar...? We hebben wel een kamer 'over', maar die heeft geen bestemming als boekenkast. Hebben we te weinig ruimte of heb ik te veel boeken? (Ik weet het antwoord wel. )

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 10:22.
Oud 29-05-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-05-2007 @ 23:17 :
@ Krummeltje: Succes morgen!
Dankje ik ga mijn best doen
Oud 29-05-2007, 10:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
7:45 in de trein vanochtend, 10:00 op de uni.
En nu heb ik net een belangrijk mailtje verstuurd naar een docent over m'n scriptieonderwerp. Kijken wat zij ervan zegt.
Zo eerst even naar de kantine, want m'n buik knort en dan de hele middag de bieb in. Over 3 weken zit ik in Londen, dus daarvoor moet het af zijn. Dus ik moet nog even flink doorlezen en een "leesverslag" maken. En tegelijkertijd me oriënteren op een scriptieonderwerp.

En ik moet nog een internationale studentenkaart kopen voor in Londen en nog de terugreis regelen voor de volgende vakantie () vanuit Oostenrijk. Waarom staan er geen prijzen op de site van de internationale ns...daarvoor moet ik dus nog naar Utrecht Centraal en daar kom ik in principe niet. Maarja, straks zit de trein volgeboekt, hebben we helemaal een probleem, dus ik ga dit toch ergens in m'n week inplannen. En morgen en vrijdagochtend van 7-12 werken..'s middags weer naar m'n vriend, druk weekje
Oud 29-05-2007, 11:11
Verwijderd
@Dolce: Gefeliciteerd!

OT: Gisteravond was er niets aan de hand, maar toen ik vanochtend opstond was ik hartstikke duizelig. En het gaat niet over. Wat dit nou weer is ...
Ik heb wel gegeten, dus het zal wel een combinatie van stress en een nog-niet-helemaal-over-zijnd griepje zijn.
Heb echt geen zin in vandaag en morgen, maar wat moet moet...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.