Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2008, 10:14
bernadetje
bernadetje is offline
Hoi! Ik gym altijd op blote voeten, maar daar is nogal wat discussie over. De een vind het heerlijk en de ander haat het. Wat doe jij en wat vind jij?

doeidoei!
Advertentie
Oud 27-06-2008, 12:42
Verwijderd
Het lijkt me onhygiënisch als je stinkvoeten hebt. Ook is voetballen niet fijn zonder schoenen, mensen die wel gymschoenen aanhebben kunnen op je voet gaan staan, Al met al lijkt het me niet erg handig.
Oud 08-07-2008, 17:59
Yeah_Jeroen
Avatar van Yeah_Jeroen
Yeah_Jeroen is offline
Niet fijn.
Je kunt overal instappen en je pijn doen..
Oud 10-07-2008, 10:45
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Bovendien lijkt het me ook wel fijn om gympen aan te hebben met een balsport of iets dergelijks.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 11-07-2008, 20:26
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
IVM hygiene(ecseem voornamelijk) moet gympen eigenlijk verplicht worden(en volgens mij is dat het ook).
Oud 18-07-2008, 19:43
Verwijderd
Citaat:
IVM hygiene(ecseem voornamelijk) moet gympen eigenlijk verplicht worden
Oud 19-07-2008, 10:37
Verwijderd
Eerder ivm voetschimmels en wratten. Maar sowieso is het ook beter om met schoenen rond te rennen dan op blote voeten.
Oud 04-08-2008, 12:25
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
beetje pijnlijk op dat parket wat wij hebben, beetje vies ook.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-09-2008, 18:12
Haantje
Hallo,
Ik gym vanaf groep 6 al op blote voeten, en zit nu in de eerste van de midelbare.
Waarom ik in groep 6 over ben gegaan op blote voeten? Dit is eigenlijk gebeurd omdat ik op turnen ging (waar je ook op blote voeten moet) en ben ik het ook op school gaan doen. En eigenlijk heb ik er helemaal gewoon problemen mee!
Ik vind op blote voeten gewoon fijner en ik voel me ook gewoon wat beter dan op sportschoenen, maar dat is mijn mening. Ik ben wel de enige in mijn klas die gymt op blote voeten maar ja, niemand heeft er problemen mee dus...

ciiao!
Oud 03-09-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Hallo,
Ik gym vanaf groep 6 al op blote voeten, en zit nu in de eerste van de midelbare.
Waarom ik in groep 6 over ben gegaan op blote voeten? Dit is eigenlijk gebeurd omdat ik op turnen ging (waar je ook op blote voeten moet) en ben ik het ook op school gaan doen. En eigenlijk heb ik er helemaal gewoon problemen mee!
Ik vind op blote voeten gewoon fijner en ik voel me ook gewoon wat beter dan op sportschoenen, maar dat is mijn mening. Ik ben wel de enige in mijn klas die gymt op blote voeten maar ja, niemand heeft er problemen mee dus...

ciiao!
Maar mag je ook op blote voeten voetballen enzo? Bij ons mocht turnen wel op blote voeten, maar voetbal bijvoorbeeld weer niet.
Oud 04-09-2008, 12:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Voetbal en basketbal gaat natuurlijk beter met schoenen. Voor de rest heb ik meer met blote voeten. Hygiene heeft er IMO vrij weing mee te maken, niet alleen hoort een gymzaal regelmatig schoongemaakt te worden, maar ook kun je je voeten wel eens wassen na de gymles, niet? Schimmels en wratten zijn dingen om rekening mee te houden, heb je ze dan kun je beter even schoenen aantrekken. Maar oplopen kun je ze overal, en of je ze krijgt heeft meer met weerstand te maken dan met het al dan niet dragen van schoenen.

En ik had nooit van die stoere schoenen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-09-2008, 17:21
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
vind het heel erg naar om op blote voeten te gymen.
Oud 08-09-2008, 21:39
haantje
Eerlijk gezegd doen we bijna nooit voetbal of hockey. Veel basketbal en turndingen.
En als we gaan voetballen of hockeyen dan doe ik dat op blote voeten en kan pijn krijgen, maar ja dat is eigen schuld vind ik dan!
Oud 10-09-2008, 16:44
Mir.
Citaat:
Voetbal en basketbal gaat natuurlijk beter met schoenen. Voor de rest heb ik meer met blote voeten. Hygiene heeft er IMO vrij weing mee te maken, niet alleen hoort een gymzaal regelmatig schoongemaakt te worden, maar ook kun je je voeten wel eens wassen na de gymles, niet? Schimmels en wratten zijn dingen om rekening mee te houden, heb je ze dan kun je beter even schoenen aantrekken. Maar oplopen kun je ze overal, en of je ze krijgt heeft meer met weerstand te maken dan met het al dan niet dragen van schoenen.

En ik had nooit van die stoere schoenen.
Je krijgt pas een risico op schimmels als je na afloop gaat douchen en dan niet goed afdroogt doordat het vochtig is, dus eigenlijk is het helemaal niet onhygienisch. Met voetbal of hockey is het niet fijn op blote voeten, maar de andere sporten gaan heel goed op blote voeten.
Wij doen bijna nooit voetbal of hockey dus ik gym gewoon op blote voeten hoor. Bedoelde je dat soms met je stoere schoenen?
Oud 14-09-2008, 20:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Wij doen bijna nooit voetbal of hockey dus ik gym gewoon op blote voeten hoor. Bedoelde je dat soms met je stoere schoenen?
Nee, ik bedoelde dat ik op een elitaire kutschool heb gezeten waar een hele berg patsertjes met dure, door pap en mam betaalde merkschoentjes rondholde. Daar kon ik dus echt niet in meekomen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 21-09-2008, 20:10
B0bk3
B0bk3 is offline
beetje pijnlijk ni?=P
Oud 25-09-2008, 13:01
Titaantje
Bij mij op de middelbare school was het heel gebruikelijk om op blote voeten te gymmen, het overgrote deel van de meisjes en een aantal jongens deed dit. Op blote voeten kun je veel vrijer bewegen en heb je meer gevoel in je voeten. Ik heb nooit ergens last van gehad en sport nog steeds lekker op blote voeten!
Oud 29-09-2008, 19:32
PriceLess NL
PriceLess NL is offline
Koop Gewoon Een Paar Shniekers (of Hoe je Het ook Spelt xD)
En Klaar is ....Kees (OfzoxD)

Ik heb Gwwn Wat K-SwiissJes Aan

Laterss...
Ads door Google
Oud 01-10-2008, 18:55
gaatjwenix aan
Ik vind het hartstikke vies en je krijgt eerder wratten
Oud 12-10-2008, 19:47
Wouter14
Hey,

Ik gym al vanaf groep 6 op blote voeten, want toen was ik is een keer mijn gymspullen vergeten en moest toen op blote voeten meedoen, nou dat beviel me goed. Ik deed het wel al op turnen maar nooit op school, want het mocht eigenlijk niet zomaar vanwege voetbal en hockey enzo. Maar van de gymleraar mocht ik het wel een paar lessen proberen, en uitendelijk mochten ik en klasgenoten (die het overigens niet deden) toch op blote voeten gymmen. Ik werd wel uitgescholden voor homo en raakte ik daardoor al mijn vrienden kwijt. Dat vond ik toen wel heel erg. Daarom ben ik toch op schoenen overgegaan, waarna iedereen gelijk weer 'normaal' deed (vreemd hé). Maar toen ik in groep 7 verhuisde naar een andere stad en een andere school, ging ik weer op blote voeten over. Op die school was ik niet de enige.
Nu zit ik in de tweede van de midelbare en doe het nog steeds, wel als enige maar zonder problemen ofzo.

Ciao, Wouter
Oud 25-10-2008, 14:35
kopkipkopkip
kipkip
Oud 26-10-2008, 22:10
Noddy
Noddy is offline
Bij judo en zelfverdediging moesten we op blote voeten en dat vind ik niet zo gek. Mensen met wratten/schimmels/blaren of zo mochten hun sokken aanhouden. Ook niet erg hygienisch, lekkere stinksokken
__________________
Make that the cat wise
Oud 29-10-2008, 19:44
benx1984
benx1984 is offline
Gelukkig heb ik op mijn school (MBO) geen gym meer. Ik baalde daar altijd van. Vroeger als ik aan het gymmen was deed ik het met schoenen of met sokken aan.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Lichamelijke opvoeding/Gymles
Johangroen
38 12-07-2012 13:04
Algemene schoolzaken Gymmen. Schoenen of blote voeten?
annaromijn
67 08-08-2011 17:45
Algemene schoolzaken Gym op school
Musicfan1
14 27-08-2009 13:28
Algemene schoolzaken Gym op blote voeten
decimmount
92 10-03-2008 06:51
Algemene schoolzaken gymles op blote voeten enquete
decimmount
3 17-10-2006 20:13
Lifestyle Gymmen en bewegen op blote voeten
Dreamwave
81 18-05-2003 19:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.