Oud 27-02-2011, 11:57
Verwijderd
vertel.

Eerst was ik bij mijn zusje in een huge ass flat. Ze had daar een kamer. Het zag er echt heel leuk uit, leuke spullen. Ze zei dat ze die had gekocht in een 2e hands zaakje in de pr.hendr.str. bij een stel punkers.
Haar bed stond op een soort plateau, die plotseling als een soort lift ging bewegen, precies toen ik erop stond. Ik ging in het bed liggen omdat ik bang was eraf te vallen, het ging best hard. Het leek me vrij irritant om z'n bewegende vloer te hebben.
Later was ik in die flat bij ex buurman Giovanni, hij vroeg of ik wilde helpen een bank te verhuizen, maar ik zei dat ik daar niet sterk genoeg voor was. Toen ging hij een joint draaien.
Toen was ik ineens in het bdjp, in het halletje. Ik deed de deur open en er stond een 14 jarige breezersnol snotaap voor de deur mij te bedreigen met een mes. Ik wilde gillen maar er kwam niet veel geluid uit me. Mijn vader en wat andere omstanders waren gelukkig in de buurt en smeten het meisje op de grond. Ik belde 112 maar ik kreeg een clown aan de telefoon die zei dat mijn zaak geen enkele prioriteit had, terwijl hij steeds domme grappen maakte.
Ik ging naar mijn eigen huis, dat was in de pr.hendr.str, alleen was het daar flink verpauperd. Ik had een heel apart huisje, een soort studio met een vide. Het was er spierwit met toneellampen. Beneden zaten tuindeuren en ik werd weer heel bang voor inbrekers, ik dacht met één tikje heb je die deur zo open.
Ik ging lopen door de straat, kwam bij de 2e handszaak terecht met de alto's en punkers. Ik zag ineens het breezersnolletje weer en dit keer had ze haar vader meegenomen. Ik probeerde te rennen maar ik was niet snel genoeg. Ik had een mes bij me en wilde deze in de rug van de vader planten, maar hij was me voor en sloeg het uit m'n handen en zette een mes op mijn keel terwijl hij tegen me schreeuwde. Ik rende snel het huis van iemand binnen, de bewoner leek op sann maar het was iemand anders. Ik ging er naar de wc.
Advertentie
Oud 27-02-2011, 13:47
Verwijderd
Wajow. dat je nog weet. ik herriner me een molen maar das alles
Oud 27-02-2011, 14:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik bij .sann op bezoek was. Ze lag in bed, en ik had zoiets van ehhh, .sann, waarom lig je in bed? Toen zei ze dat ze in bed lag, omdat ze daar haar bimi bewaarde, en toen kwam ik er bij liggen en toen hadden we hete seks.

Maargoed, niet gedroomd over seks met Sanne dus. Ik droomde wel over Kim-Jong-Il, al zag hij er eerder uit als Mubarak. Hij wilde niet aftreden. Toen droomde ik dat ik in een soort museum/kerk achtig ding was, samen met collega's. Een collega kwam op me af en vertelde me dat mijn ex er aan kwam (waar ik dus blijkbaar nog een relatie mee had) en dat hij me ten huwelijk ging vragen. Daarna ging ik naar een hele grote en lichte hal, een beetje een soort oversized kapel, en daar ging ik zelf onder een van de scanners van mijn werk. En toen droomde ik dat de bimi in de aanbieding was bij de AH, €0,80 per pakje, en dat vond ik een heel schappelijke prijs.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-02-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik bij .sann op bezoek was. Ze lag in bed, en ik had zoiets van ehhh, .sann, waarom lig je in bed? Toen zei ze dat ze in bed lag, omdat ze daar haar bimi bewaarde, en toen kwam ik er bij liggen en toen hadden we hete seks.

Maargoed, niet gedroomd over seks met Sanne dus. Ik droomde wel over Kim-Jong-Il, al zag hij er eerder uit als Mubarak. Hij wilde niet aftreden. Toen droomde ik dat ik in een soort museum/kerk achtig ding was, samen met collega's. Een collega kwam op me af en vertelde me dat mijn ex er aan kwam (waar ik dus blijkbaar nog een relatie mee had) en dat hij me ten huwelijk ging vragen. Daarna ging ik naar een hele grote en lichte hal, een beetje een soort oversized kapel, en daar ging ik zelf onder een van de scanners van mijn werk. En toen droomde ik dat de bimi in de aanbieding was bij de AH, €0,80 per pakje, en dat vond ik een heel schappelijke prijs.
Oud 27-02-2011, 14:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat laatste stukje over de bimi is trouwens echt waar!
__________________
you're not my demographic
Oud 27-02-2011, 14:30
Verwijderd
Niet erg hoor.
Oud 27-02-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste stukje over de bimi is trouwens echt waar!
Bimi is zo'n wondergroente dat ie zelfs in je dromen infiltreert
Oud 27-02-2011, 14:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bimi is zo'n wondergroente dat ie zelfs in je dromen infiltreert
Ja, ik had ook nog zo'n fles versgeperst sap van de AH, maar die heb ik weggeflikkerd, ik wil alleen nog maar bimi uit de sapcentrifuge.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-02-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had ook nog zo'n fles versgeperst sap van de AH, maar die heb ik weggeflikkerd, ik wil alleen nog maar bimi uit de sapcentrifuge.
Duh.
Oud 27-02-2011, 14:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nu nog een sapcentrifuge kopen!
__________________
you're not my demographic
Oud 27-02-2011, 17:32
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Verdomme iedere keer als ik dit topic zie heb ik spijt!
Oud 28-02-2011, 01:24
Verwijderd
Ik had laatst een droom waarbij ik me op het eind van de droom realiseerde dat het een droom was en erbij dacht dat ik 'm moest opschrijven en er een boek en film van moest maken omdat het zo;n gaaf en uitgebreid verhaal was :') uiteraard ben ik bijna alles weer vergeten. Het was heel eng, met een shapeshiftende demon en een surreeel ziekenhuis en veel vliegen, vallen, achtervolgen en doden. De droom eindigde ook met de dood van de mannelijke protagonist en mij.
Oud 28-02-2011, 02:01
Verwijderd
Citaat:
[spannend verhaal over tirannen en grote lichte hallen] En toen droomde ik dat de bimi in de aanbieding was bij de AH, €0,80 per pakje, en dat vond ik een heel schappelijke prijs.
Oud 28-02-2011, 13:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik droomde dat ik zwanger was. 3,5 maand en ik ging het iedereen bekend maken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-03-2011, 19:22
Verwijderd
Ik had een beetje lucide gedroomd!

Ik kwam naar beneden, net uit bed, maar het was al kwart over een in de middag. Dat weet ik, want het stond op de magnetron. Mijn moeder, vader, broertje en zusje waren allemaal aangekleed en met schoenen en jassen aan, en mijn moeder zei: 'Nou, dag liefje! Dan gaan wij - jij redt je wel hè!'. Ik had geen idee hoe wie wat of waar, maar zei gewoon okee en ze gingen. Ik wilde iets in de magnetron stoppen, maar dat ging niet, want de hele keuken was volgebouwd met legokastelen. Die had mijn broertje gemaakt. Toen wilde ik achter de computer gaan zitten om de magnetron op afstand te besturen, maar toen ik zat, ontdekte ik dat mijn ring van mijn vinger was gevallen. Ik deed hem weer aan, maar hij paste niet meer, want het was in een slang veranderd. Een levende die kon praten zelfs. Dat vond ik leuk, en toen realiseerde ik me ook dat ik droomde. Ik dacht zoiets als: wauw, dan kan ik nu lucide gaan dromen! Met auto's gooien en zo! . Maar ik hoorde dat de douche aanstond, terwijl er behalve ik niemand thuis was, dus die ging ik eerst uitzetten, tegen de waterverspilling. En toen ik daarmee klaar was, was ik vergeten dat ik wist dat ik droomde. Gemiste kansen.
Oud 03-03-2011, 08:25
Verwijderd
Een heleboel nare dingen, met als meest memorabele dat mijn man dood was Eerst zaten we samen op bed te praten en zei ik dat het nog helemaal zo erg niet was allemaal. Toen zat hij ineens in een heel klein bakje. Toen realiseerde ik me dat dat onmogelijk was en zei ik "je bent er niet echt he?" en toen was hij weg en bleef ik alleen achter in een koud en donker huis en rende ik enkele uren "kom terug" gillend en huilend rond. Muh
Oud 03-03-2011, 09:31
Verwijderd
Ik was in een huis, het was een kerstfeest met collega's. nadia en mala waren er, de rest kende ik niet. Ik bracht vanuit de keuken stapels en stapels met eten, het bleef maar komen. We aten het op in een soort kantoortje.
Later gingen we naar een toko van een marokkaan, hij zei dat hij last had van muizen. Ik zag een klein muisje onder een tafel lopen. Maar toen het beest dichterbij kwam was het een rat zo groot als een kat. Ik rende hysterisch weg maar het beest kwam achter me aan rennen en beet zich vast in mijn hand. bah.
Ineens was ik op een soort school, alleen was het vakantie dus er waren geen kinderen. Er waren allemaal leraren aan het opruimen en schoonmaken. Het meisje van de film van gister was er ook, ik vroeg aan haar of we van onderbroek konden ruilen. Dat deden we.
Roelands van de middelbare was er ook en nadia ook weer.
Ik ging buiten fietsen, het leek buiten op mariahoeve bij het wc het loo. Ik zag een groep jongeren waarvan 3 jongens gekleed in boerka's. Een andere jongen begon agressief te schreeuwen tegen me, ik werd bang en fietste harder, maar die gast rende ook best hard. Ik belde een nummer op mijn telefoon, het was een soort fietsendienst. Een vrouw stond voor me klaar en ik mocht bij haar achterop. Ze zette me af bij het werk van anne. Daar gingen we lunchen.
Oud 05-03-2011, 13:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik droomde dat ik meespeelde in "Wie is... de Mol?", als fanatieke kandidaat. We zaten in de laatste aflevering vóór de finale, en ik had net bij een opdracht een joker voor me weten te winnen - daar was ik heel blij mee, want die zou ik dan gaan inzetten bij de finale. Het hout waaruit de joker was gesneden, was wel een beetje beschadigd en op een gegeven moment - toen deze een tijdje in mijn broekzak had gezeten - brak deze in tweeën. Dit liet ik aan Karin zien, met wie ik op dat moment ook een beetje een psychologisch gesprek had (zo'n mindfuck-gesprek, waar je als het ware elkaar met een pokerface in de ogen staart en probeert te vissen bij de ander). Ze zei toen dat ik maar naar Pieter-Jan moest gaan om de gebroken joker te laten vervangen door een hele joker, wat ik met haar eens was. Maar ik kon nog niet daadwerkelijk op weg gaan naar hem, of hij stond al naast ons. Hij glimlachte toen hij die gebroken joker zag, en toen moest ik met hem mee om een nieuwe joker te halen (waarbij Karin alleen achterbleef).

Eenmaal alleen met Pieter-Jan, nadat hij me een nieuwe joker had gegeven, begon hij me opeens details te vertellen over de komende en laatste opdracht. Hij vertelde me waar ik een sleutel kon vinden, en waar het eindpunt was en hoe ik daar kon komen. Dit was achter de rug om van de andere kandidaten, de informatie was alleen voor mijn oren bestemd - hij was dus aan het valsspelen! Blijkbaar vond hij mij een leuke kandidaat en wou hij mij in de finale hebben? In ieder geval liet hij me alles speciaal zien, en toen hij af en toe dicht bij me stond, bedacht ik me dat hij best wel wat had, die Pieter-Jan.

En toen werd ik wakker door m'n wekker.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Ads door Google
Oud 05-03-2011, 14:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Heel raar.

Ik was met een groepje mensen, volgens míj in de Oostbloklanden - in mijn droom dacht ik dat ik ongeveer daar was, tenminste - , volgens mij een tiental decennia geleden, volgens mij in een opstand die niet bestond en ten slotte was ik geloof ik ook niet mezelf, maar een jongeman van ongeveer 25 met een cowboyhoed en een pistool. We waren ongeveer met z'n achten en de omgeving was groen, er waren heuvel en bomen enzo, en ook een keer kwamen er treinen langs, en die treinen zagen er wat veroudert uit. En een andere keer met treinen sprongen drie van mijn groepje achterop de trein, twee sprongen er weer af, één bleef erop staan en opeens zag ik het vanuit háár oogpunt. Ik had lang zwart haar, was iets jonger dan diegene ervoor (23 dit keer) en ik stond achterop een trein die steeds sneller ging rijden. Mijn eerste-ik + een paar anderen van het groepje schreeuwden dat ik eraf moest, moest springen, en mijn één van mijn iken, de man of de vrouw zelf i dunno, bedacht dat ze beter kon wachten tot ze bij een station was waar de trein weer stilstond, dan nu nog springen.

Daarvoor was er ook iets met treinen in een tunnel. Wij aan de ene kant, 'vijanden' aan de andere kant, die leken op ons. Ik begreep het niet goed, maar er waren treinen en we waren in gevaar. We hadden trouwens allemaal pistolen.

Gat.

Toen was ik de jongen weer. (Wit hemd, spijkerbroek, cowboyhoed, rond de vijfentwintig, gespierd.) We waren in een bos met weilanden, we moesten eten zoeken. Verderop waren om de één of andere reden heel veel witte vleeskoeien. Ik weet nog zeker dat ik toen wist dat het vlééskoeien waren, want ze hadden amper iets wat je uiers kon noemen en ze zagen er heel anders uit. En toen gingen we zo'n koe vangen oid.

Tenminste, ik dénk dat ik die jongen was. Ik zag het verhaal rond hem, maar ik weet ook niet meer zeker óf ik wel iemand was - en zo ja: wie dan - en of ik me er niet van bewust was wie ik was en dat ik gewoon de hele tijd mijn aandacht op het verhaal rond de jongen richtte, of dat ik hem was, of dat ik niemand was. Ik was sowieso niet mezelf.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 05-03-2011, 14:40
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Dat vond ik leuk, en toen realiseerde ik me ook dat ik droomde. Ik dacht zoiets als: wauw, dan kan ik nu lucide gaan dromen! Met auto's gooien en zo! . Maar ik hoorde dat de douche aanstond, terwijl er behalve ik niemand thuis was, dus die ging ik eerst uitzetten, tegen de waterverspilling. En toen ik daarmee klaar was, was ik vergeten dat ik wist dat ik droomde. Gemiste kansen.
Haha. <3
Vroeger als ik een beetje 'doorhad' dat ik droomde, dan ging ik altijd vliegen. Eigenlijk had ik dan ook niet zozeer door dat ik droomde, als wel dat ik kon vliegen, dus ging ik vliegen!
Nu heb ik dat eigenlijk nooit meer, dat ik 'doorheb' dat ik iets kan doen (aangezien ik nog steeds niet echt doorheb dat ik droom, meer dat ik iets kan veranderen). Hoewel ik één keer een heel gemeen propje papier zo had verandert dat hij me niet meer aan kon vallen, dat was ook een beetje lucide, maar da's ondertussen ook al een tijdje terug.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 06-03-2011, 15:28
Verwijderd
ai ik had een echte forumdroom! : para: sorry aanwezige mensen!

ik droomde dat we bij Sann thuis waren en haar kamer was in mijn droom perfect vierkant en wit en aan één kant waren heel veel ramen. Er zat ook een keukentje in. Absinthe, Noedelhap, Pip en Carn waren er ook. Die zaten allemaal op een grote bank voor de ramen, er kwam wind door een open raam en ze keken allemaal strak voor zich uit. Ik zat op een kruk in het keukentje toe te kijken, Sann stond in het midden van de kamer. Ik snapte niet zo goed wat er gebeurde maar ik kreeg allemaal flitsen van openbare zwembaden in mijn hoofd. Carn en Absinthe hadden een gesprek, heel stil en fluisterend. De stemming was bedaard en licht gespannen. Ik besloot een glas water te pakken en toen kwam er een kikker uit de kraan. Sann en ik vonden dat erg komisch. Toen zei ik 'ik heb het niet zo op kikkers' en toen veranderde de kikker in een klein mens. Hij vertelde ons een verhaal over een kapotte lift en toen was hij opeens weg. Vervolgens zag ik hem vanaf Carns schouder het open raam uitspringen.

Toen pas zag ik dat het plafond opeens heel hoog was geworden en dat het van huishoudfolie was gemaakt, waar ecoline op druppelde. Maar veel stroperiger dan normaal. Het plafond begon te buigen door de grote hoeveelheid vloeistof. De situatie werd erg erg gespannen. Iemand van het gezelschap zei opeens 'iemand zei me dat jij eigenlijk iemand anders bent?' Ik bleef naar het plafond kijken. De persoon zei: 'er zijn ook mensen die geloven dat hun ouders vervangen zijn met identieke dubbelgangers. Zou je het ook goed vinden als die mensen hun ouders zouden vervangen?' De subtekst hiervan was zo van 'moet je toegeven aan al je psychische processen?' en die ondertoon pikte ik op en ik voelde me erg naar. Ik zei 'focus je liever op het plafond, oké?' Sann zei: 'waar is die kikker?' Ik zei: 'dat was een mensje.' Sann was alles weer vergeten. De zon en de wind die door de open ramen kwamen, kregen vat op de buigende bubbel van ecoline. Het plafond begon zacht te wiegen. Heel de kamer werd blauw. Iedereen keek nog steeds strak voor zich uit, met de linkerhand op de linkerknie en de rechterhand op de rechterknie. De zon begon een gat te branden in het plafond. Toen werd ik wakker.
Oud 06-03-2011, 15:30
Verwijderd
Jeetje
Oud 06-03-2011, 15:31
Verwijderd
ik snap ook nu pas, nu ik je ava zie, de groene kikker en de sann associatie :"(
Oud 06-03-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
ik snap ook nu pas, nu ik je ava zie, de groene kikker en de sann associatie :"(
Oud 06-03-2011, 16:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik had voor mijn werk 70 km gereden naar Zutphen en vroeg om mijn reiskostenvergoeding. Mijn baas wilde mij die niet geven, want hij vond dat ik daar geen recht op had. Ik had immers met het bedrijfsbusje mee kunnen rijden ipv met mijn eigen auto. Terwijl ik dacht dat het bedrijfsbusje vol zat, dus ik was verontwaardigd en boos enzo.

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 06-03-2011, 16:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Michael Moore kwam op mijn werk een lezing geven, en daarbij waren ook mensen van mijn middelbare school aanwezig, evenals Marokkaanse en Antilliaanse jochies die liepen te zeiken dat wij hun plaatsen hadden ingepikt.
Oud 06-03-2011, 16:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
*droom*
Gaaf!
Oud 06-03-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
ai ik had een echte forumdroom! : para: sorry aanwezige mensen!

ik droomde dat we bij Sann thuis waren en haar kamer was in mijn droom perfect vierkant en wit en aan één kant waren heel veel ramen. Er zat ook een keukentje in. Absinthe, Noedelhap, Pip en Carn waren er ook. Die zaten allemaal op een grote bank voor de ramen, er kwam wind door een open raam en ze keken allemaal strak voor zich uit. Ik zat op een kruk in het keukentje toe te kijken, Sann stond in het midden van de kamer. Ik snapte niet zo goed wat er gebeurde maar ik kreeg allemaal flitsen van openbare zwembaden in mijn hoofd. Carn en Absinthe hadden een gesprek, heel stil en fluisterend. De stemming was bedaard en licht gespannen. Ik besloot een glas water te pakken en toen kwam er een kikker uit de kraan. Sann en ik vonden dat erg komisch. Toen zei ik 'ik heb het niet zo op kikkers' en toen veranderde de kikker in een klein mens. Hij vertelde ons een verhaal over een kapotte lift en toen was hij opeens weg. Vervolgens zag ik hem vanaf Carns schouder het open raam uitspringen.

Toen pas zag ik dat het plafond opeens heel hoog was geworden en dat het van huishoudfolie was gemaakt, waar ecoline op druppelde. Maar veel stroperiger dan normaal. Het plafond begon te buigen door de grote hoeveelheid vloeistof. De situatie werd erg erg gespannen. Iemand van het gezelschap zei opeens 'iemand zei me dat jij eigenlijk iemand anders bent?' Ik bleef naar het plafond kijken. De persoon zei: 'er zijn ook mensen die geloven dat hun ouders vervangen zijn met identieke dubbelgangers. Zou je het ook goed vinden als die mensen hun ouders zouden vervangen?' De subtekst hiervan was zo van 'moet je toegeven aan al je psychische processen?' en die ondertoon pikte ik op en ik voelde me erg naar. Ik zei 'focus je liever op het plafond, oké?' Sann zei: 'waar is die kikker?' Ik zei: 'dat was een mensje.' Sann was alles weer vergeten. De zon en de wind die door de open ramen kwamen, kregen vat op de buigende bubbel van ecoline. Het plafond begon zacht te wiegen. Heel de kamer werd blauw. Iedereen keek nog steeds strak voor zich uit, met de linkerhand op de linkerknie en de rechterhand op de rechterknie. De zon begon een gat te branden in het plafond. Toen werd ik wakker.
Carn kikker naamzoek :;d:;D:;d
Oud 06-03-2011, 20:40
Verwijderd
is de combinatie Carn en Kikker een inside joke ?
Oud 06-03-2011, 21:06
Verwijderd
juh
Oud 06-03-2011, 21:06
Verwijderd
ik droom inside jokes : para:
Oud 06-03-2011, 21:09
Verwijderd
Ja, dat is best een beetje eng ja.

Ik droomde dat Carn geen automatenkoffie wilde, 'want hij had de automatenkoffie afgezworen omdat daar altijd prut in zat'. Om toch goed wakker te worden ging hij toen maar cola drinken, maar de fles cola zat vol met wespen. Die kwamen toen allemaal op mij af, en ik kon vluchten door weg te vliegen.
Oud 07-03-2011, 10:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik had een soort rare droom over een concentratiekamp-cruiseschip; voor mensen die een paar weken lang ongestraft afgebeuld wilden worden. Ik vind het een goed concept.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-03-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Carn kikker naamzoek :;d:;D:;d
Citaat:
is de combinatie Carn en Kikker een inside joke ?
Huhu inside
Oud 07-03-2011, 18:35
Verwijderd
Fuck ja Ik dacht meer aan de spaarkikker
Oud 09-03-2011, 11:50
Verwijderd
Ik ging met elmer en zijn moeder naar Turkije. We gingen met de trein en de reis duurde niet lang. Ik had helemaal geen zin om daar te zijn, ook omdat ik vlak daarvoor naar de kapper was geweest maar niet het gewenste kapsel had omdat ik weg moest.
Toen we aankwamen in Turkije leek alles precies op Nederland, we waren in een woonwijk met nieuwbouw huizen. In een huisje pakte ik mijn spullen uit. Ik maakte me wel een beetje zorgen om het zakje wiet dat per ongeluk nog in m'n tas zat.
Ineens had ik echt geen zin meer en pakte mijn tas weer in, ik ging weer terug naar NL. Ik was uren bezig met inpakken. Ik vond het wel zielig voor elmer om zonder hem weer weg te gaan.
Eenmaal thuis ging ik naar anne.
Ads door Google
Oud 11-03-2011, 11:49
Verwijderd
Ik weet alleen nog dat er allemaal aso hagenezen zich op hadden gegeven als spermadonor en draagmoeder en mij daar alles over vertelden.

Een combinatie van dames en heren in de dop en baby te koop wat ik gekeken heb voor ik ging slapen
Oud 13-03-2011, 10:19
Verwijderd
Ik was in een huis en iedere kamer was leeg en er waren overal bewegingsensoren. Als er beweging gespot werd kwamen er uit de hele vloer spikes. Het was een beetje Cubig. In een paar kamers stond bloed van een meter diep en daaruit kwam het witte gezicht van een creepy kind bovendrijven dat blijkbaar de hele handel aanstuurde.
Toen ging ik hardlopen en moest ik kiezen tussen vier paar schoenen, waarvan twee lelijke lompe en twee mooie met hoge hakken. Ik koos een paar met hakken, het waren kekke enkellaarsjes met open teen, dat was weer een beetje jammer. Toen was er nog iets met vakanties en reizen.
Later was ik in een zwembadcomplex met heel veel kleine viezige baden en een groot gemeenschappelijk bad. Dat gemeenschappelijke bad zag er heel gezellig uit en was schoon en druk en ik wilde daar gaan zwemmen met bb, maar we moesten in zo'n klein vies afgesloten zwembad en het was maar eng.
Oud 14-03-2011, 09:18
Verwijderd
Ik ging winkelen met een op Tink lijkend streng gelovig meisje. Ik zei de hele tijd tering en tyfus en dan voelde ik me schuldig omdat zij dat duidelijk niet kon waarderen. We keken in een sjieke winkel en toen liep ik naar buiten met een winterjas. Na een paar meter kwam ik daar achter en liep ik terug om hem terug te brengen. Het meisje was vet geschokt en zei dat ik maar moest hopen dat ik geen knal voor m'n hoofd kreeg, waarop ik zei "dan krijgen ze er drie terug!!!" (mijn droom-ik is blijkbaar een beetje een tokkie ).
Verder droomde ik nog dat ik met Titan Quest ineens vier levels achterliep op mijn man
Oud 14-03-2011, 11:03
Verwijderd
elmer zei dat ik een paar keer op zijn voorhoofd tikte en zei 'je hebt verloren'.
ik weet er zelf niks meer van.
Oud 14-03-2011, 14:45
Verwijderd
iets naars met mijn moeder die kritiek op me had. Ik weet er het fijne niet meer van.
Oud 15-03-2011, 00:27
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Ik droom niet overdag ^^ dan slaapwandel Ik :3
Oud 15-03-2011, 14:44
Verwijderd
een man met wie ik ruzie had, had het topje van mijn pink eraf gebeten. Het voelde zo realistisch aan, als ik hem bewoog miste ik echt een stukje.

oh ja, er was ook een vrouw die werd gelikt door een kerel. Ik zat in hetzelfde bed. Toen de man haar onderbroekje uittrok kwam er een hele stroom kutsmeer mee, ik ging bijna over m'n nek van de stank. Ik baalde dat het op mijn schone lakens was gekomen.

er was ook sprake van een achtervolging de hele tijd.

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 14:54.
Oud 16-03-2011, 12:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik een collega van mijn oude bijbaan tegenkwam in de kleedkamer van een voetbalteam en dat hij ging douchen.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-03-2011, 16:13
Verwijderd
Ik vocht met een stok tegen een woedende bever die mij en mijn zusje niet door wou laten op een winderige landweg.
Oud 20-03-2011, 15:28
Verwijderd
Ik was met m'n tante (?) bij een dokter, en die ging m'n halsslagader bevoelen en beluisteren, en hij kwam tot de conclusie dat het allemaal niet zo goed was, en dat ik een hartaandoening had. Hij vulde een formulier in, maar hij schreef op dat alleen mijn moeder mocht weten wat het was, ofzo.

Dus ik werd kwaad, ik zei, 'hallo, ik ben 22, ik ben oud genoeg om te horen wat er met me aan de hand is!' Hij noemde toen de ziekte en dat was best een moeilijke naam, maar ik probeerde het te onthouden. (Weet niet meer wat het was, was uiteraard onzin)

Toen ging ik naar de balie van het ziekenhuis om mijn beklag te doen over deze dokter

Toen nam ik me voor om hier aan Sarah te gaan vragen of zij wist wat voor ziekte het was, of om gewoon te gaan googelen.

Wel raar, want toen ik wakker werd had ik echt een beetje pijn aan m'n hals, en voelde ik me heel benauwd.
Oud 20-03-2011, 15:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
elmer zei dat ik een paar keer op zijn voorhoofd tikte en zei 'je hebt verloren'.
ik weet er zelf niks meer van.
Oud 21-03-2011, 15:50
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
elmer zei dat ik een paar keer op zijn voorhoofd tikte en zei 'je hebt verloren'.
ik weet er zelf niks meer van.


Ik droomde dat ik rookte.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 21-03-2011, 16:17
Verwijderd
Ik had gedroomd dat me zus ging trouwen, en ze had me niks verteld.
En ik was woedend op die bruiloft aangekomen en ik alles overhoop gegooid en de catering alles kapot maken.
En net toen ik de bruiloftstaart wou gooien op haar hoofd ging mijn alarm...
Oud 24-03-2011, 10:33
Verwijderd
ik was met een meisje die ik irl niet ken op zoek naar een bepaald cassettebandje en een mapje dat erbij hoorde. Het was heel belangrijk maar ik weet niet meer waarom dat was. Ik herinnerde me wel dat ik al eens eerder over dat bandje + mapje had gedroomd.
We gingen langs allerlei plekken. We reden langs het oude café van mijn ouders en gingen kijken of het daar lag. De eigenaar (het chagrijntje) was de eigenaar van coffeeshop SB. Hij was weer even opgewekt als altijd en zei geirriteerd dat hij achterin de zaak nog een kast had met cassettebandjes. Er stond een buikkastje helemaal vol. Plots zag ik het bandje dat we zochten, ik deed erg stiekem en propte het mapje met info in mijn onderbroek en gaf het bandje aan het meisje. We gingen weer weg en reden naar een parkeerterrein. Daar was Elmer. Hij zei dat hij chips (om te eten) wetenschappelijk had onderzocht.
Ik stapte de auto uit en het meisje ging weer weg. Ze kon voor geen meter rijden en het duurde heel lang voor ze de parkeerplaats afmoest.
Er was ook nog iets met chaos en trams daarna.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 17:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 14:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 09:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.