Oud 25-07-2004, 01:08
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Mijn vriend heeft sinds een maand dat als hij wakker word dat hij hoofdpijn heeft. sinds anderhalve week heeft hij ook moeite met in slaap komen...
kan iemand misschien vertellen wat een oorzaak daarvan zou kunnen zijn? Ervaringen? tips?
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 12:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het ook wel eens en bij mij komt het dan omdat ik ineens wakker word uit een hele diepe slaap. Ik weet eigenlijk niet wat je eraan kan doen. Misschien proberen om langzamer wakker te worden en dus niet gelijk uit bed te gaan als je wakker wordt uit een hele diepe slaap maar misschien doet hij dat al niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:37
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Als je te weinig drinkt op een dag, kan je ook 's morgens hoofdpijn krijgen. Verder moet je tussen het tv-kijken/computeren en het naar bed gaan een half uur iets anders doen, omdat je anders ook hoofdpijn kan krijgen.
Stress kan ook een oorzaak zijn of 's avonds liggen piekeren waardoor je niet in slaap komt en je hoofdpijn van het 'vele denken' krijgt.

Ik weet het verder ook niet; er zijn zoveel soorten hoofdpijn en dus ook verschillende oorzaken. En aangezien ik geen dokter ben... oftewel; als hij er erge last van heeft en het aanhoudt, zou ik gewoon even naar de huisarts gaan.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:44
Verwijderd
Geen alcohol de avond er voor drinken

En minderen met koffie, als hij regelmatig koffie drinkt. Veel mensen zijn onbewust verslaafd aan koffie, en als je verslaafd bent aan 3 kopjes per dag, dan is dat niet heel ongezond ofzo, maar dan krijg je wel afkickverschijnselen als je zonder koffie zit. Dus veel mensen hebben 's ochtends hoofdpijn tot ong. een halfuurtje na een kop koffie... veel mensen met een kantoorbaan of een baan waarbij je bij mensen thuis komt (zoals electricien), hebben in het weekend ook altijd hoofdpijn vanwege een koffiegebrek.

En er zijn nog heel veel andere mogelijke oorzaken, ook de dingen die Bellenblaas al noemde, maar dit zijn er twee die je zelf uit kunt sluiten
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:13
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Of als je teveel drinkt savonds/snachts kun je ook hoofdpijn van krijgen. Maar dat zal vast de oorzaak niet zijn, mijn ma heeft ook altijd hoofdpijn, ze noemt het zelf ontspanningshoofdpijn. In het weekend heeft ze ook altijd hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:39
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
dank jullie wel voor de reacties

Mijn vriend denkt zelf nu hij dit gelezen heeft dat het ontspanningshoofdpijn is .. maar nou is de vraag wat hij daar aan zou kunnen doen?
__________________
niet rokers sterven ook

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:27
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Mijn ma houd de hoofdpijn altijd 1,5 dag en dat is goed te merken aan haar humeur. Maar ik heb geen flauw idee wat je eraan kan doen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #159
kroot
480 08-12-2010 16:37
Lichaam & Gezondheid Accutane/Roaccutane
Dj lucas15
4 30-01-2009 17:44
Psychologie mij lijkt dat antidepressiva...
evanescence
54 26-07-2005 20:37
Lichaam & Gezondheid Ben jij wel eens flauw gevallen?
Soezen
139 10-10-2003 09:59
Lichaam & Gezondheid Moeilijk in slaap vallen
Dragon's Mistress
39 28-08-2002 14:56
Lichaam & Gezondheid moet ik na de dokter
lieveknuf
21 21-11-2001 23:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.