Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2014, 23:00
hoi anoniem
hoi anoniem is offline
Hoi, iedere jongen wil wel een sixpack om in de smaak te vallen bij de Girlz. Ik dus ook. Ik kan best van die site up oefeningen en dat soort shit doen, maar onze vloer kraakt nogal en als ik dat doe kraakt t hele huis en kan mn broer bijvoorbeeld niet slapen ofzo of als ik t gwn random ineens ga doen wordt ik als een of andere klapmongool opgevat en da wil ik nie.

Iemand tips om makkelijk sixpack te krijgen of zodat ik geen last heb van iemand die zit te zijken of zonder dat ik iemand stoor?
Thnx voor hulp
Ciao!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2014, 23:35
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Is een beetje overdreven, ik heb nooit een six-pack gehad en ik ken ook weinig meisjes die dat als vereiste zien. Als je vind dat je een sixpack moet kweken kan dat ook overdag of in een sportschool. Op het moment dat je eindelijk je sixpackje hebt zullen mensen echter nog steeds wel denken dat je een klapmongool bent, maak je dus geen zorgen.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 01:32
Skizzz
Skizzz is offline
een echte vent heeft geen sixpack, die heeft hij allang op

en dit is volgensmij meer lichaam & gezondheid.

Laatst gewijzigd op 12-07-2014 om 01:43.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 07:13
Verwijderd
Als het probleem vooral is dat je broer er wakker van wordt, stel ik voor dat je de oefeningen doet op een moment dat je broer niet slaapt.
Of je gaat naar een sportschool natuurlijk. Dat kan ook.

Zelf geef ik niets om sixpacks trouwens, ook niet toen ik een tiener was. Maar wat spieren als basis voor je figuur zijn nooit weg.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 10:55
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
een echte vent heeft geen sixpack, die heeft hij allang op

en dit is volgensmij meer lichaam & gezondheid.
Jep.

Verder lekker doen waar jij je fijn bij voelt. Echt niet ieder meisje wil dat. Zolang je maar je lichaam een beetje in shape houdt is het al snel goed.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2014, 12:25
Verwijderd
Ik denk dat je beter eerst even je hersentjes kan trainen als je niet zelf kan bedenken dat je dan op een ander tijdstip of een andere locatie je situps moet doen.

Verder ziet een sixpack er niet uit op jouw leeftijd. Getrained daarentegen is mooi.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2014, 03:34
Halfvolle
Halfvolle is offline
Citaat:
Ik denk dat je beter eerst even je hersentjes kan trainen als je niet zelf kan bedenken dat je dan op een ander tijdstip of een andere locatie je situps moet doen.

Verder ziet een sixpack er niet uit op jouw leeftijd. Getrained daarentegen is mooi.
Grootste onzin. Ik ben 17 en heb zelf een sixpack aangezien ik aan bodybuilding doe (recreatief) en er is geen één persoon geweest die zei dat het er niet uitzag. Ook niet op mijn zestiende..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2014, 06:37
Verwijderd
Bij deze dan
Met citaat reageren
Oud 13-07-2014, 10:07
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
@TS
Sixpack bestaat slechts beperkt uit buikspieren. Het komt vooral door een heel laag vetpercentage. Daarom hebben veel jongens wel een beetje een sixpack tot einde pubertijd/groei omdat ze dan vaak alle energie wel kwijt raken en dus weinig vet hebben.

Je moet dus en buikspieren beetje trainen, en veel vet kwijtraken. Minder calorieen innemen dan kwijtraken. Wel zorgen dat er voldoende eiwitten in zitten anders breken de buikspieren ook af.

Een beetje 1 oefening doen gaat niet werken. Je hebt bovenkant/onderkant buikspieren en linker/rechterkant. Je hebt ze ook dieper zitten dus je moet ook nog core/oppervlakte meepakken.

Trouwens niet echt aan te raden om 1 spiergroep te trainen, buiten proportie is nooit mooi. Hence de populaire 'skip leg day' foto's op het internet.

Citaat:
er is geen één persoon geweest die zei dat het er niet uitzag
Ik vind alle schilderijen van mijn moeder ook mooi, het nieuwe kapsel van m'n vriendin ook en de nieuwe kleding van m'n huisgenote is ook altijd mooi.

People lie all the time. Bodybuilding is een sport, dat heeft dedication nodig en kuddo's voor diegene die het kunnen, maar het is verre van mooi. Ik doe het niet en elke dame die ik er ooit over gevraagd hebt vind het lelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2014, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ik doe het niet en elke dame die ik er ooit over gevraagd hebt vind het lelijk.
Citaat:
People lie all the time.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 17:28
Halfvolle
Halfvolle is offline
Citaat:
@TS
Sixpack bestaat slechts beperkt uit buikspieren. Het komt vooral door een heel laag vetpercentage. Daarom hebben veel jongens wel een beetje een sixpack tot einde pubertijd/groei omdat ze dan vaak alle energie wel kwijt raken en dus weinig vet hebben.

Je moet dus en buikspieren beetje trainen, en veel vet kwijtraken. Minder calorieen innemen dan kwijtraken. Wel zorgen dat er voldoende eiwitten in zitten anders breken de buikspieren ook af.

Een beetje 1 oefening doen gaat niet werken. Je hebt bovenkant/onderkant buikspieren en linker/rechterkant. Je hebt ze ook dieper zitten dus je moet ook nog core/oppervlakte meepakken.

Trouwens niet echt aan te raden om 1 spiergroep te trainen, buiten proportie is nooit mooi. Hence de populaire 'skip leg day' foto's op het internet.



Ik vind alle schilderijen van mijn moeder ook mooi, het nieuwe kapsel van m'n vriendin ook en de nieuwe kleding van m'n huisgenote is ook altijd mooi.

People lie all the time. Bodybuilding is een sport, dat heeft dedication nodig en kuddo's voor diegene die het kunnen, maar het is verre van mooi. Ik doe het niet en elke dame die ik er ooit over gevraagd hebt vind het lelijk.
Jij bedoelt bodybulding op niveau van jay cutler, bruce patterson enz. Maar ooit naar men's physique gekeken? Wellicht dat dat je kijk veranderd. Maarja ieder z'n eigen voorkeur. Daarbij: een meid die helemaal gaat springen, omg gaat roepen en vervolgens de hele tijd mijn buik aan wilt raken zou volgens jou liegen? Oke
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 18:34
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
een meid die helemaal gaat springen, omg gaat roepen en vervolgens de hele tijd mijn buik aan wilt raken zou volgens jou liegen? Oke
Don't ask a fish how to fish.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2014, 00:16
Halfvolle
Halfvolle is offline
Citaat:
Don't ask a fish how to fish.
Neither ask your mom how to sound poetic and smart
Met citaat reageren
Oud 16-07-2014, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Daarbij: een meid die helemaal gaat springen, omg gaat roepen en vervolgens de hele tijd mijn buik aan wilt raken zou volgens jou liegen? Oke
Een meid die dat zou doen zou ik inderdaad niet te serieus nemen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2014, 20:47
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
Neither ask your mom how to sound poetic and smart
Denk dat van een stand up comedy is of uit de PU community. Geen tegeltjeswijsheid van mama.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je beter eerst even je hersentjes kan trainen als je niet zelf kan bedenken dat je dan op een ander tijdstip of een andere locatie je situps moet doen.

Verder ziet een sixpack er niet uit op jouw leeftijd. Getrained daarentegen is mooi.
ligt eraan hoe oud je eruit ziet. zie je er uit als een 10jarige vind ik t er ook niet uitzien.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe train je een sixpack?
Admire
10 12-10-2016 15:28
Vrije tijd wie weet goeie tips om een sixpack te krijgen??
$Mooiboy$
26 06-07-2011 14:41
Lichaam & Gezondheid Altijd honger
d e r a n g e r
10 02-11-2004 13:50
Lichaam & Gezondheid sit-ups
Dark Psycho
84 10-01-2004 09:13
Seksualiteit Als maagd sterven
peaceflower
241 10-08-2003 19:24
Lichaam & Gezondheid hoe werk je een bierbuik weg?
Muizzz
18 04-03-2003 07:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.