Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: cam jij wel is? (naakt)
ik cam nooit 182 47.52%
ik cam wel maar laat kleren aan 126 32.90%
ik cam, maar alleen naakt met bekenden 31 8.09%
ik cam, en als ze willen cam ik gwn met iedereen naakt 44 11.49%
Aantal stemmers: 383. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 10:45
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 29-09-2004 @ 20:14 :
Een wabcam is voor losers die niets beters te doen hebben en die het dan nog eens 'cool' vinden ook.
Een wabcam nog wel

Wtf is er mis met cammen Zo zie ik m'n oma die in Portugal woont ook nog es live en een vriendin uit Belgie enz enz.. snap niet wat mensen er op tegen hebben.

Sexcammen is wat anders.. das idd triest
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Oud 01-10-2004, 16:44
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik cam nauwelijks, en als ik cam zeker niet naakt...

maargoed, als je eenmaal zover bent met je vriendin kan het best opwindend zijn geloof ik, dus waarom niet? Zeg nooit nooit he
Oud 01-10-2004, 18:30
Demarkus Lewis
Avatar van Demarkus Lewis
Demarkus Lewis is offline
ik cam wel... maar alleen naakt
Oud 02-10-2004, 16:21
rode_wodka
Avatar van rode_wodka
rode_wodka is offline
Kansloos vind ik het als je naakt voor zo'n cam gaat zitten...
__________________
Sometimes, when I'm alone, I google myself.
Oud 05-10-2004, 16:27
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-09-2004 @ 18:59 :
U hebt gezocht op cammen:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Wel,
Ik cam elke ochtend
Ik cam hetzij met of zonder kleren - afhankelijk of ik gehaast ben of niet
Ik cam meestal met een kam - zelden met een borstel
Ik gebruik ook gel ... na het cammen dan
Oud 05-10-2004, 17:24
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 08-09-2004 @ 18:31 :
wie camt er wel is?
tot hoe ver ga je dan? Laat je al je kleren aan of ga je naakt cammen of doe je zelfs nog meer?
en ben je jongen of meisje?
en met wie cam je dan op die manier?

laat het mij en de andere mensen van scholieren.com nu weten
Ja ik cam wel eens
Ik ga wel naakt cammen en vingeren voor de cam ook wel.
Alleen niet met onbekenden, moet ze dus in real life ook spreken.
Anders is er niets aan en wie weet wie er aan de andere kant zit.
Het is absoluut niet zo dat ik verder iets te kort kom, maar ach dit is best leuk soms.
Oud 07-10-2004, 08:14
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 29-09-2004 @ 20:14 :
Een wabcam is voor losers die niets beters te doen hebben en die het dan nog eens 'cool' vinden ook.
uhmz dus ik ben een looser? ik heb ook webcam maar ik cam meestal gwn zelden tot nooit naakt... alleen bij mn vriendin zet ik cam aan dan ookal kom ik net uit bed en ben ik nog niet aangekleed... dus was er mis met cammen?
Oud 07-10-2004, 08:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 30-09-2004 @ 11:45 :
Sexcammen is wat anders.. das idd triest
En waarom?
Oud 07-10-2004, 23:41
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-10-2004 @ 09:31 :
En waarom?
Idd, niets triests aan volgens mij, ieder bepaald voor zich hoe ver men wilt gaan toch, ongeacht de situatie. Mijn mening dan.

Mensen zoals Mystery1 moeten kunnen toch (en nee, dat zeg ik niet omdat ik haar per se in mijn lijst wil )...Als je het leuk vindt en er niemand pijn meedoet, waarom niet he. "triest" is subjectief als de pest.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 10-10-2004, 01:11
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
Mrij schreef op 08-09-2004 @ 23:22 :
Khad t laatst nog.. zo een gozer voegde me toe en deed automatisch zn cam aan.. ik accepteerde maar had t te druk met een vriendin en me vriend op msn.... dus ik prate ff niet tegen die andere gast... Klik ik na een tijdje ff op zn gesprek.. zit ie zichzelf gewoon af te trekken achter die cam.. met de cam op zn geval gericht... tsja.. dus maar ffkes geblokt kan nou niet echt zeggen dat ik er vrolijker van werd hehe

hahhaha geef mij het email van deze trekkerd kunnen we lachen
owjah voor mensen die kansloze jongens zoeken die soortgelijken dingen doen voeg toe en huiver!!!

midi_hennie@hotmail.com
k_kroket@hotmail.com
ceeyore@hotmail.com (vrouw die aan web cam sex doet)
Oud 10-10-2004, 23:06
Verwijderd
Ik heb van cammen mijn beroep gemaakt. Ik verdien er mijn geld mee. Per uur verschilt dit van 20 tot 50 dollar. Ik heb mijn eigen site, en krijg regelmatig verzoekjes. Ik ga nooit naakt en de mensen met wie ik op de cam zit komen uit alle uithoeken van de wereld. Het is een leuke manier om je sociale contacten mee op te bouwen en je leert veel leuke dingen over taal, plekken op de wereld, en nog veel meer dingen.

De enige waar ik nog wel eens mijn kleren voor uittrek voor de cam, is mijn vriend.
Oud 11-10-2004, 15:54
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
BloodyLotte schreef op 11-10-2004 @ 00:06 :
Ik heb van cammen mijn beroep gemaakt. Ik verdien er mijn geld mee. Per uur verschilt dit van 20 tot 50 dollar. Ik heb mijn eigen site, en krijg regelmatig verzoekjes. Ik ga nooit naakt en de mensen met wie ik op de cam zit komen uit alle uithoeken van de wereld. Het is een leuke manier om je sociale contacten mee op te bouwen en je leert veel leuke dingen over taal, plekken op de wereld, en nog veel meer dingen.

De enige waar ik nog wel eens mijn kleren voor uittrek voor de cam, is mijn vriend.
maar meestal als je camt voor geld willen mensen (vooral mannen dan) toch dat je je kleren uit trekt en wat dan??
Oud 11-10-2004, 17:52
tijzzz
tijzzz is offline
k cam welles naakt, ok op msn, geef je msn mar,
Oud 11-10-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Fantasy16 schreef op 11-10-2004 @ 16:54 :
maar meestal als je camt voor geld willen mensen (vooral mannen dan) toch dat je je kleren uit trekt en wat dan??
Ik weet mijn grenzen, ik ga gewoon niet in m'n blote kont daar zitten, dat weten ze en dat respecteren ze (17-jarige geile uitzonderingen buiten beschouwing gelaten ). Ik wil best uitdagend gekleed voor de cam verschijnen, maar er gaat gewoon niks uit. Voor stilstaande camplaatjes wel, maar dan zorg ik er altijd voor dat je net niks ziet, en dat het stijlvol is.

Als ze iemand naakt willen met de benen wijd, dan zijn daar genoeg andere fijne sites voor
Oud 13-10-2004, 10:12
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
BloodyLotte schreef op 11-10-2004 @ 20:15 :
Ik weet mijn grenzen, ik ga gewoon niet in m'n blote kont daar zitten, dat weten ze en dat respecteren ze (17-jarige geile uitzonderingen buiten beschouwing gelaten ). Ik wil best uitdagend gekleed voor de cam verschijnen, maar er gaat gewoon niks uit. Voor stilstaande camplaatjes wel, maar dan zorg ik er altijd voor dat je net niks ziet, en dat het stijlvol is.

Als ze iemand naakt willen met de benen wijd, dan zijn daar genoeg andere fijne sites voor
Wat is je website dan? Ik zou wel willen betalen om je in meer erotische posities (met zicht op je blote voetjes) te bewonderen
Oud 13-10-2004, 13:48
bellleblaas
Avatar van bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 14-09-2004 @ 07:10 :
Ik cam heel af en toe, maar niet naakt. Waarom zou ik
Waarom zou je foto's van je blote tieten ine en gewaagd fototopic zetten.??

heilig boontje

waarom zou je, om complimentne te krijgen net als muziekvlinder jullie lijken wel zusjes 'ik post alleen zodat ik kan reageren' en dan niet meer reageren hihi
Oud 13-10-2004, 13:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 13-10-2004 @ 14:48 :
Waarom zou je foto's van je blote tieten ine en gewaagd fototopic zetten.??

heilig boontje

waarom zou je, om complimentne te krijgen net als muziekvlinder jullie lijken wel zusjes 'ik post alleen zodat ik kan reageren' en dan niet meer reageren hihi
Als je alleen maar post om iemand af te zeiken, post dan niet. In ieder geval niet op seksualiteit.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-10-2004, 14:07
puch
Avatar van puch
puch is offline
Als ik uit bad kom heb ik alleen een boxer aan en zo, ach herb der niet zo moeite mee als me cam aanstaat.
Oud 14-10-2004, 15:13
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Oud 14-10-2004, 15:15
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 13-10-2004 @ 14:48 :
Waarom zou je foto's van je blote tieten ine en gewaagd fototopic zetten.??

heilig boontje

waarom zou je, om complimentne te krijgen net als muziekvlinder jullie lijken wel zusjes 'ik post alleen zodat ik kan reageren' en dan niet meer reageren hihi
dat waren hete foto's niet zeuren dus
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 14-10-2004, 16:35
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
zou k nooit doen, zelfs niet voor me vriend.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 14-10-2004, 23:48
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
ik cam alleen als me haar onbruikbaar zit.
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Oud 19-10-2004, 15:32
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
ik doe het heeeeeeeeel zelden, maar alleen als ik zeker weet dat ik er iets voor terug krijg...
Oud 19-10-2004, 16:08
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 08-09-2004 @ 18:31 :
wie camt er wel is?
tot hoe ver ga je dan? Laat je al je kleren aan of ga je naakt cammen of doe je zelfs nog meer?
en ben je jongen of meisje?
en met wie cam je dan op die manier?

laat het mij en de andere mensen van scholieren.com nu weten
ik cam , heb er een 24/7 online staan.

hoever ga ik ? nou als ik in zonder t-shirt of alleen in boxer zit maakt me dat niet zo heel erg veel uit. Maar dat is dan niets bijzonders sinds dat je dat ook op het strand ziet. Maar er zijn maar een paar redenen waarom ik zo zit:
1. ik ga net naar bed en zit nog ff te chatten
2. het is vreselijk warm (boven woning met plat dak)

ik ben een jongen dus je zult niet geinteresserd zijn in mij (daar gaat het allemaal toch om)
cam met iedereen
Oud 21-10-2004, 22:18
Sjekko_T
Avatar van Sjekko_T
Sjekko_T is offline
cammen doe ik wel maar bloot niet hoor als iemand mij naakt wil zien moet ie maar naar me toe komen tog?? anders zit je daar maar te geilen en kan je er niet bij.
Oud 24-10-2004, 15:14
Rocks
Rocks is offline
Ik heb een cam, maar die ligt al een paar maanden in een kast hier...

Ik zou het niet doen met onbekenden... en zeker niet volledig naakt
__________________
waarom kon dat kotleven niet blijven duren? - UT VIVAT, CRESCEAT, FLOREATQUE CAERULEUS! - schachten, ad fundum!
Oud 30-10-2004, 17:36
Sanne19
Sanne19 is offline
Ik ga regelmatig met een vriend/vriendin naar de Sauna, dus ze hebben me wel gezien, dus als ik lekker bloot loop en er komt er eentje op MSN dan maakt het ons niet uit of ik naakt ben of in een duur mantelpakje voor de CAM zit.
Groetjes Sanne
Oud 03-11-2004, 18:38
MaxiCosy
Avatar van MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Als ik naakt zit, dan zit ik naakt. Ik ga niks aantrekken (maar ik waarschuw wel eerst hoor, wees niet bang, haha )

Maar ik cam wat dat betreft ook met iedereen, man of vrouw. Boeiend...
Oud 30-01-2005, 21:48
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Oud 30-01-2005, 21:56
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De meest nutteloze up ooit, deel II.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.