Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2016, 12:54
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
O hey, het ding op 't eerste plaatje is een jacuzzi.

Advertentie
Oud 23-09-2016, 13:57
Verwijderd
Citaat:
In het park eah, niet in Slagharen, nee in Spermapark Schaamharen.
Ik heb wel eena gehoord van mensen die (tijdelijk) op een camping wonen, maar op een spermapark nog niet.

Citaat:
Disneyland lijkt me wel leuk. In de Dream Suite.

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


Maar ik zou eruit geschopt worden omdat mijn levensstijl niet conform de Disneylandregels is, denk ik.
Wat is er dan niet-conform aan je levensstijl?
Oud 23-09-2016, 14:10
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet zo heel veel, eigenlijk. Maar ik wil op z'n minst de optie van een orgie kunnen organiseren in mijn huis!
Oud 23-09-2016, 14:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Zou je in Disneyland midden in de nacht nog een fles whisky kunnen kopen?
Oud 23-09-2016, 14:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gewoon zelf meenemen joh.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-09-2016, 14:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Is dit trouwens niks voor je, deka?
http://www.express.co.uk/travel/arti...no-sex-allowed

(Het No Sex allowed moet je maar negeren)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-09-2016, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik moest proesten om 'Spermapark Schaamharen' :''(

Woont hij/zij er nu nog steeds?
Niet het flauwste idee. Was een van de stillere klasgenoten en ik kan me zijn naam met geen mogelijkheid meer herinneren. Hij blowde wel en het was een nogal boerse naam. Egbert ofzo?
Oud 23-09-2016, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Niet zo heel veel, eigenlijk. Maar ik wil op z'n minst de optie van een orgie kunnen organiseren in mijn huis!
Been there, done that. Disneyworld Florida.
Oud 24-09-2016, 09:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Goed om te horen dat het nu al beter gaat en dat je weet waar je grenzen liggen. Echt heel tof.

Met mij gaat 't wel. Ik weet niet precies waar je aan refereert met 'pittige tijd', maar m'n leven is af en toe wel een zure bom ja.
Heb medicijnen die okee werken (ben minder angstig, vrienden vinden me vrolijker en ik ben zo'n 15 kilo afgevallen, ook niet vervelend) en elke week therapie. En allerlei onderzoeken waar ik hopelijk gauw de uitslag van hoor. Studie is sinds vorige week ook weer bezig en daar krijg ik nu wat hulp bij vd studiecoordinator, dus dat is ook wel fijn. Fingers crossed dat dat goed komt.
Oh, en ik heb komende maandag m'n allereerste date ooit, en ik knijp 'm. (Zie hoi-topic)
Ja ik doelde er vooral op dat je de stap had genomen hulp te zoeken. Klinkt allemaal positief! En een date Super leuk!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 24-09-2016, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Niet zo heel veel, eigenlijk. Maar ik wil op z'n minst de optie van een orgie kunnen organiseren in mijn huis!
Zolang je er niemand mee lastig valt, kan dat prima, toch?
Oud 25-09-2016, 14:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Deze chick zegt dat ze 'naturally skinny' is. Please.

(Mogelijke triggers btw)

Spoiler


Er is nu op YouTube een hele 'save Eugenia' campagne, maar tot nu toe blijft ze zeggen dat ze gewoon zo is en reageert verder nergens op. Best triest.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2016, 15:07
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Haha, wauw.
Oud 25-09-2016, 15:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben onder de indruk van het niveau van zelfdeceptie.
Oud 25-09-2016, 15:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze zegt dat ze niet snapt waarom iedereen het er telkens over heeft en dat ze gewoon zo skinny van zichzelf is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2016, 16:12
Verwijderd
Ik vind het heel naar om te zien, blegh
Oud 25-09-2016, 17:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze zegt dat ze niet snapt waarom iedereen het er telkens over heeft en dat ze gewoon zo skinny van zichzelf is
Ja als je niks eet ofzo
Een vriendin van mij is ook erg slank gebouwd, maar die ziet er gelukkig toch nog wel een heel stuk gezonder uit dan zij!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-09-2016, 19:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeker op bewegend beeld zie je het goed, ze heeft haar armen heel vaak ver naar achter ivm spierafbreuk enzo, niet best. Ze showt soms kleding en ze had laatst een rokje dat VEEL te groot was. Ja, gek he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2016, 20:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe bedoel je armen ver naar achter, heb je een video of foto als voorbeeld?
Oud 25-09-2016, 20:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toch even in een spoilertje.

Spoiler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2016, 20:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Haar houding is in ieder geval niet normaal. (Jaja, normaal is relatief, maar he.)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2016, 20:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zeker op bewegend beeld zie je het goed, ze heeft haar armen heel vaak ver naar achter ivm spierafbreuk enzo, niet best. Ze showt soms kleding en ze had laatst een rokje dat VEEL te groot was. Ja, gek he
Dat is niet omdat spierafbreuk, dat is een vooral omdat vertekend beeld omdat ze zo mager is.

Ze heeft ook video's dat ze make-overs doet met haar moeder en haar moeder is echt zo'n big momma. Het contrast is... bijzonder.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-09-2016, 20:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dus hoe komt het dat haar armen zo ver naar achter zijn? Ziet er gek uit ja.
Oud 25-09-2016, 20:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh oke, ik dacht dat je lichaam langzaamaan je spieren ging opeten (niet letterlijk natuurlijk, maar je weet wel wat ik bedoel) en dat haar armen zo gingen staan vanwege gebrek aan alles.

Ja, ik vind haar moeder een leuk mens, maar als ik die moeder was geweest, had ik dat meisje echt aan haar haren naar een kliniek gesleept.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2016, 21:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, dat is wel heel ver naar achteren ja, nu je het zegt Zou best daardoor kunnen komen.

Dat had ik denk ik ook wel gedaan als ik die moeder was, maar wie weet heeft ze het al wel geprobeerd zonder succes.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-09-2016, 21:06
Verwijderd
Of die moeder wil dat ze niet zo dik wordt
Oud 25-09-2016, 21:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm nou, er zit een groot verschil tussen zo dik en zo dun.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-09-2016, 21:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wanneer ze zegt dat ze om 22:00 thuis is en je hebt al twintig minuten het eten klaar
Oud 25-09-2016, 21:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww dat is zuur
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-09-2016, 09:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had laatst een klant die in een refo-dorp woonde. Hij vertelde dat een drogist daar geen condooms verkocht wtf
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-09-2016, 09:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had laatst een klant die in een refo-dorp woonde. Hij vertelde dat een drogist daar geen condooms verkocht wtf
Oh wouw
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-09-2016, 11:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had laatst een klant die in een refo-dorp woonde. Hij vertelde dat een drogist daar geen condooms verkocht wtf
Wat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-09-2016, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik had laatst een klant die in een refo-dorp woonde. Hij vertelde dat een drogist daar geen condooms verkocht wtf
Oud 26-09-2016, 14:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Oh jeumig, had ik mezelf een poosje terug een GTX1070 cadeau gedaan, met als reden The Witcher III. En afgelopen weekend maar 'ns een begin gemaakt met die game. Oeioei, timesink incoming
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-09-2016, 14:38
Verwijderd
Fizzle (of anderen die hier verstand van hebben ) ik ben in oktober een lang weekendje in Milaan en had bedacht dat ik dan eigenlijk natuurlijk naar La Scala moet. Er is helaas geen opera het weekend dat ik er ben, alleen "Die Entführung aus dem Serail" van Mozart, voor kinderen, op tijdstippen die kindvriendelijk zijn, avondmissen voor de doden (wtf?) en... Tamara Stefanovich speelt op de piano. http://www.teatroallascala.org/en/se...efanovich.html

De prijs valt me alles mee, voor 22 euro heb je prima balkonplaatsen. Ik zal haar straks wel eens googlen/youtuben en kijken of die muziek me aanspreekt, maar de vragen:

- Ben je wel eens daar geweest en is dat echt zo fantastisch mooi?
- Is die Tamara Stefanovich de moeite voor iemand als ik die geen kenner is of is het voor een erg specifieke doelgroep?

als je t niet weet uiteraard niet erg
Oud 26-09-2016, 15:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wtf Fitematrulle ;d;dDD
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-09-2016, 16:54
Abby.
Abby. is offline
Ik was vanmorgen in een kleuterklas en we hadden het over vriendschap en toen vertelde een vijfjarig jongetje dat hij maar één beste vriend had: de heer God.
Iets met een bek vol tanden.
Oud 26-09-2016, 16:55
Abby.
Abby. is offline
Het was trouwens in een refo-stad, om bij Fitematrulle aan te sluiten.
Oud 26-09-2016, 18:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik moest echt hardop lachen om dat stukje, Abs
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-09-2016, 18:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik was vanmorgen in een kleuterklas en we hadden het over vriendschap en toen vertelde een vijfjarig jongetje dat hij maar één beste vriend had: de heer God.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-09-2016, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Fizzle (of anderen die hier verstand van hebben ) ik ben in oktober een lang weekendje in Milaan en had bedacht dat ik dan eigenlijk natuurlijk naar La Scala moet. Er is helaas geen opera het weekend dat ik er ben, alleen "Die Entführung aus dem Serail" van Mozart, voor kinderen, op tijdstippen die kindvriendelijk zijn, avondmissen voor de doden (wtf?) en... Tamara Stefanovich speelt op de piano. http://www.teatroallascala.org/en/se...efanovich.html

De prijs valt me alles mee, voor 22 euro heb je prima balkonplaatsen. Ik zal haar straks wel eens googlen/youtuben en kijken of die muziek me aanspreekt, maar de vragen:

- Ben je wel eens daar geweest en is dat echt zo fantastisch mooi?
- Is die Tamara Stefanovich de moeite voor iemand als ik die geen kenner is of is het voor een erg specifieke doelgroep?

als je t niet weet uiteraard niet erg
Ga je in supernet?
Oud 26-09-2016, 19:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle (of anderen die hier verstand van hebben ) ik ben in oktober een lang weekendje in Milaan en had bedacht dat ik dan eigenlijk natuurlijk naar La Scala moet. Er is helaas geen opera het weekend dat ik er ben, alleen "Die Entführung aus dem Serail" van Mozart, voor kinderen, op tijdstippen die kindvriendelijk zijn, avondmissen voor de doden (wtf?) en... Tamara Stefanovich speelt op de piano. http://www.teatroallascala.org/en/se...efanovich.html

De prijs valt me alles mee, voor 22 euro heb je prima balkonplaatsen. Ik zal haar straks wel eens googlen/youtuben en kijken of die muziek me aanspreekt, maar de vragen:

- Ben je wel eens daar geweest en is dat echt zo fantastisch mooi?
- Is die Tamara Stefanovich de moeite voor iemand als ik die geen kenner is of is het voor een erg specifieke doelgroep?

als je t niet weet uiteraard niet erg
hey! Nooit geweest, maar kinderopera.. Geen idee of dat goed is. Sorry. Ik zou zeggen kijk wat van haar op YouTube dan weet je of ze je ding is!
Oud 26-09-2016, 22:34
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik moest echt hardop lachen om dat stukje, Abs
Ik moest ook moeite doen om mijn lach in te houden en er "goed" op te reageren We hadden het ook net gehad over wat een vriend dan was ("daar kan je mee spelen") dus ik vroeg of je dan ook met de heer God kan spelen (om ook maar even bij Fitematrulle aan te sluiten ) en toen moesten alle kinderen heel hard lachen. Zijn antwoord was "Nee, daarvoor heb ik Max, maar als je later doodgaat kun je wel met de heer spelen".
Dus.
Oud 26-09-2016, 22:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het wordt ook alleen maar beter.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-09-2016, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hij heeft in elk geval wel een leuk Godsbeeld
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-09-2016, 23:03
Abby.
Abby. is offline
Hij was overigens dezelfde jongen die in een beroepenles zei, toen we het over 'de timmerman' (en -vrouw uiteraard) hadden: "Net als Jezus!"
Oud 27-09-2016, 00:05
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het wel zielig, zie dan nare indoctrinatiepraktijken voor me. /cynicus
Oud 27-09-2016, 01:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het wel zielig, zie dan nare indoctrinatiepraktijken voor me. /cynicus
Ja, dit dacht ik ook gelijk! Geloof is prima, maar ik kan me niet voorstellen dat een kind van 5 dat soort dingen zelf bedenkt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 05:35
Verwijderd
Op de basisschool zat ik bij een meisje in de klas waar ze thuis erg gelovig waren. In de communieklas ging ze uitleggen dat de heer in haar kwam wonen en dat ze met de heer trouwde tijdens de communie. Ik vond dat maar een eng idee dat ik huilend naar mijn moeder ben gerend. En ik wilde niet meer de communie doen
Oud 27-09-2016, 11:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, dat snap ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-09-2016, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit dacht ik ook gelijk! Geloof is prima, maar ik kan me niet voorstellen dat een kind van 5 dat soort dingen zelf bedenkt
Ja maar jongens. Even eah. Dáárom is geloof dus NIET prima.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.