Advertentie | |
|
23-01-2003, 20:59 | |
Nou, trek 2 poloshirts/bloesjes over elkaar heen en zet de kraag omhoog. Dan ben je al een heel eind. Kraag omhoog wordt al vaak gesuggereerd met 'kakker'.
Uhm qua broeken...Ja nette broeken...hoe zeg je dat...of ribbroeken maar dan weer niet zo wijd, dat gaat weer op de skate. Een nette spijkerbroek doet ook altijd wel goed denk ik. En qua schoenen. Bootschoenen? Of is dat weer erg fout? Ja zoveel verstand heb ik er ook weer niet zo van hoor, ben zelf absoluut niet op de kak. Hou meer van wat apartere kleding. Nou goed schoenentips komen hier niet echt uit mijn hoofd rollen. Heb je hier al een beetje wat aan? Hope so!
23-01-2003, 21:00 | ||
Citaat:
23-01-2003, 21:05 | |
Verwijderd
|
Als je de outfit hebt, ben je al ver:
- Overhemd met leuk patroontje, beetje lichte kleur, tegen wit aan, met ruitjes motief ofzo. Extreem foute kleuren zijn goede kleuren, knal geel ofzo is hip verantwoord, als het maar fel en opvallend is. Spreekt een overhemd je niet aan, doe dan een polo. - Evt v-neck/crew-neck wollen trui. Kleur moet goed contrast vormen met je kraagje, en de mouwen moet je natuurlijk van je overhemd over de mouwen van de trui omslaan. Kraag semi up is hip verantwoord. - Sportief is een rugby. - Pantalon, geldt hetzelfde bij wat betreft kleur. Knalrood is hip (mits je het kan combineren), maar meest voorkomend is khaki/donkerblauwe chino's. - Anders een spijkerbroek, maar dat moet dan wel zo'n hippe gebleekte zijn (niet te overdreven natuurlijk), of een egaal doch lichte spijkerbroek. - Riem, standaard he? - De schoenen. Bootschoenen / gympen (all stars, geen skateschoenen)/ klakkers / stevige schoenen (geen kisten, maar timbs e.d.). - Dikke winterjas/zeiljack, zoek maar op gaastra / polo jeans en je hebt vast wel wat typisch. als het eventueel kan, zorg dat je het van een van deze merken kunt krijgen: Tommy Hilfiger / Gant / Dockers / Ralph Lauren, maw, de amerikaanse merken waar ballo niets nieuws is ^^ aldus de stereotype kakker waar ik zowat elke dag over struikel. Nu de walk: Beeld in dat je een banaan in je kont hebt, en probeer daar maar eens te lopen zonder dat de banaan valt (beeld maar in dat er een granaat in zit ofzo, bouten behoort dus tot het verleden.)) Nu de talk: Prop heel veel kauwgom in je bek en probeer daar maar mee te praten. Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 21:07. |
23-01-2003, 21:27 | ||
Is al eens een topic geweest: Hoe wordt ik.....
Maar ik zal mezelf even kwooten: Citaat:
23-01-2003, 21:32 | |
weetje, jezelf zijn
misschien hoef je niet kakker te worden om bij de kakker vrouwtjes in de smaak te vallen. Ik zou me gewoon "stijlvoller" kleden, en gewoon zorgen dat je zelf iemand met stijl bent, iemand met principes en opvattingen (maakt niet uit wat, zolang je er maar consequent in bent). en dan natuurlijk gewoon een kakkervrouwtje mee uit vragen nou, veel succes bij de kakkervrouwtjes. |
23-01-2003, 22:50 | |
in mijn ogen heb je kakkers en heb je kakkers...
Kakker 1. Is gewoon echt kak ala kak.. en dan bedoel ik altijd polo/overhemd met merkje, netjes gekamd haar, dockers (rib)broek en dergelijke, timberlands/bootschoenen. Gaastrajas/HH of wat dan ook. Maar deze jongens hebben vaak ook nog iets anders, net dat ene beetje wat het in mijn ogen nou weer net te maakt.. een bepaalde uitstraling, die je gewoon hebt of niet.. Meestal gewoon super arrogant.. van 'kijk mij, ik heb geld" -> voorbeeld... ga hier eens kijken: www.school-feest.tk Nou, genoeg voorbeelden van echte kakkers.. Wat, in mijn ogen ook kak is.. maar in mindere en meer beschaafdere wijze is gewoon.. netjes gekleed, overhemd of er nou een merk op zit of niet.. Het is gewoon een bepaalde manier van kleden. Gewoon verzorgd, haar meestal in scheiding e.d ah fijn, ik weet niet wat jij wil 'worden' maar pas je 'stijl' gewoon aan bij wat ook enigszins bij jou past.. en als je zo graag 'kak'-meiden wil versieren, dan hoef je er echt niet superkak uit te zien.. dat kan ik je verzekeren
24-01-2003, 16:37 | ||
Citaat:
HA Zevenaar dé wereldstad van Nederland
24-01-2003, 16:43 | ||
Citaat:
M'n ex heeft daar ook op schule gezeten vandaar... plus ik heb er een aantal van die foto's op Sneekweek ontmoet jaja... (zijn wel beetje kneusjes Rokas je moet het toch anders aanpakken ) En Max (Bliksem) zal ze ook wel kennen
Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 16:47. |
24-01-2003, 16:48 | |
Luzac gaan de mensen heen die niet genoeg aandacht krijgen op een gewone middelbare school (lees: te dom zijn voor vwo, maar het wel willen halen) en wiens ouders veel geld hebben. Op het Luzac rammen ze je de stof gewoon door je strot, net zo lang tot je het begrijpt. Huiswerk niet af = tot 5 uur nablijven.
24-01-2003, 16:50 | ||
Citaat:
24-01-2003, 16:55 | ||
Citaat:
Enne, over dat tot 5 uur nablijven; je zit volgens mij sowieso wel tot een uurtje of 5, 6 op school...
24-01-2003, 16:56 | |
Ik vin die met die rechtse wel een goed voorbeeld van een 'kakker' heb verder nog twee foto's gevonden van 2 meisjes die best eens naar zeeland mogen komen van mij. ziet er ook wel lief uit Verder zou ik gewoon eens proberen om met een paar kakkers vrienden te worden, komt de rest wel vanzelf sorry maar zomer kan zijn lach niet in houden loser... |
24-01-2003, 16:56 | ||
Citaat:
(en uiteraard 0wnt dick de ander posts die er op volgen )
24-01-2003, 17:00 | |
euh....zegt de persoon rechts genoeg????
[IMG]http://www.the-grand.nl/photos/zat-1...3/DSC00042.jpg[/IMG] en anders: blousje: Tommy Hilfiger of Ralph Lauren (en dan natuurlijk wel oranje, geel of roze eh?) broek: een spijkerbroek van g-star, of een ribje schoenen:timberlands met sokken/bootschoenen zonder sokken/puma's zonder sokken jas: donkergroen/blauw met capuchon met bontrand (eskimo-look) je haar: netjes, veeeeel gel en verder moet je natuurlijk wel beetje mee kunnen praten in de wereld van golf, hockey, bentley's en de VVD. Suc6 d'r mee En luister nou maar naar mij, bij mij op school is 90% zo.... Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 17:05. |
24-01-2003, 17:08 | |
Erg grappig die foto's... Zo typisch
Allemaal rode koppen van de warmte, zweet stroomt ze nog net niet over hun wangen; maar vooral die zeer praktische lamswollen trui niet uit doen (kan ik me iets bij indenken overigens, binnen een half uur heb je in zo'n discotheek klimaat in zo'n outfit zweetplekken onder je oksels die rijken tot je heupen ) ..... * ruikt prompt weer de zweetlucht van zulke a-prakische stinktypes op sneekweek * |
24-01-2003, 17:41 | ||
Citaat:
muhahaha maar effe serieus. wie van jullie durft toe te geven zichzelf te veranderen om geaccepteert te worden in hun omgeving? iedereen doet dat wel. en voor de niet zo snuggere mensen die mij niet kennen. ik was niet serieus. het is deels waar dat ik ongelovelijk veel mooie kakkermeisjes ben tegengekomen de laatste tijd, maar dat ik mezelf echt niet ga veranderen in een kakker. nu lukt het nml makkelijk |
24-01-2003, 17:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
24-01-2003, 18:06 | ||
Citaat:
Meisjes vallen niet op kakkers
|
|
|