Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2009, 18:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Op Theater en Cultuur worden zo nu en dan topics geopend met aankondigingen voor voorstellingen. Eigenlijk is het reclame, dus het moet verwijderd worden of in het theatertips topic geplaatst worden, maar nu gebeurt er niks mee. Wat is nu precies het beleid van de forumbazen? Nu staat het een beetje slordig, en het theatertips topic heeft natuurlijk weinig zin als er niet in gepost wordt (misschien dat de titel moet worden aangepast?).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2009, 19:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Reclame is imo niet altijd erg, ik laat op sommige van mijn fora ook wel eens dingen staan. Afhankelijk van wat het is en of ik vind dat het toch leuk is voor de leden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 19:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zie dat er idd vanmiddag een topic is geopend met een aankondiging. Het hangt af van de soort aankondiging of ik hem sluit, verwijder of verplaats naar het theatertipstopic.

Dat er nu niets mee gebeurt, vind ik onzin. Er staat welgeteld één reclametopic níet in het tipstopic van de topics die het laatste half jaar geopend zijn. En dat laatste topic had ik nog niet zien staan, aangezien die er nog maar een half uur staat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 21:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouja, het valt me gewoon op dat topics (zoals http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1744472 bijvoorbeeld ook) gewoon een tijdje blijven staan. Kan de titel van het theatertipstopic anders niet aangepast worden zodat mensen die een aankondiging willen doen ook direct kunnen zien dat ze het in dát topic moet.

Verder zijn er afgelopen jaar nog een stuk of wat topics geopend van mensen die contact met elkaar zoeken over verschillende toneel/theaterzaken. Kan daar misschien ook een centraal topic over worden geopend.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 21:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik denk dat verzamelen in centrale topics over het algemeen niet de eerste keuze is. Het geeft een zekere onoverzichterlijkheid en als het forum rustig is moet je helemaal niet teveel gaan verzamelen. Verzameltopics zijn toch vaak topics waar toch minder mensen in kijken, waardoor het succes van de vraag/post zelf minder is en het forum ook stiller van wordt, wat ook niet altijd wenselijk is.
Je moet het denk ik alleen doen als het echt veel is zodat het storend wordt. Zo lang dat het geval is ben ik van mening dat er geen centrale topcis geopent moeten worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.