Oud 22-01-2008, 09:48
maarten03
maarten03 is offline
Eey Jongens/Meiden!

Ik heb
- vanmiddag: Cito kijk- en luistertoets Engels
- vrijdag: kijk- en luistertoets Frans 1

Ik zit op havo
Hebben jullie nog tips?



Maarten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2008, 18:35
Verwijderd
Ik neem aan dat je geoefend hebt met de toetsen, probeer jezelf zo goed mogelijk te concentreren en zorg dat je niet halverwege in een dip raakt. Lees vooruit als je tijd over hebt en ga niet pas achteraf nadenken over wat de vraag nu uberhaupt was.

Verder gewoon je best doen, ze doen de meest vreselijke onderwerpen maar ik vond Engels afgelopen jaar heel leuk
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 19:11
Verwijderd
ogen dicht als je luistert en alleen maar focussen op t geluid, zo word je niet afgeleid
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:13
Verwijderd
Ogen dicht idd, en geen pen ofzo in je handen of iets aanraken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 13:23
maarten03
maarten03 is offline
OK, bedankt allemaal!

Ik heb de cito-engels gister gehad, hij ging wel redelijk maar jammer genoeg was het die van 2007 die al bekend stond dat hij moeilijk was. (Hebben ze vast als een voordeeltje voor de zittenblijvers gedaan ofzo...)

Vrijdag heb ik Frans 1, de vragen daarbij zijn natuurlijk makkelijker, maar ik hoop dat ik het verhaal een beetje kan volgen. Gelukkig kan ik dat thuis beter oefenen met cd.

Ik denk persoonlijk dat ik beter mijn ogen open kan houden, zo kan ik het zien als anderen iets opschrijven
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 21:11
poejelaten
hallo allemaal!

wie weet een site waar luisteroefentoetsen opstaan voor engels havo 5???
Dank jullie wel!!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 14:20
maarten03
maarten03 is offline
Citaat:
hallo allemaal!

wie weet een site waar luisteroefentoetsen opstaan voor engels havo 5???
Dank jullie wel!!!
http://www.cito.nl/ > onder actueel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 17:54
fransgaat
Heej, ik heb vandaag frans gehad, het videodeel gaat over een helicopterpiloot... dus dat was egt zzzaai. Van et audiodeel ging de eerste vraag over een muis werd er een Nederlandse geïnterviewd die in een dorp was gaan wonen en een jongen (een vriend of haar vriend) werd geïnterviewd over zijn baan als hulpverlener succes voor iedereen die nog moet
xxx
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 18:18
Lianne1989
Citaat:
OK, bedankt allemaal!

Ik heb de cito-engels gister gehad, hij ging wel redelijk maar jammer genoeg was het die van 2007 die al bekend stond dat hij moeilijk was. (Hebben ze vast als een voordeeltje voor de zittenblijvers gedaan ofzo...)

Vrijdag heb ik Frans 1, de vragen daarbij zijn natuurlijk makkelijker, maar ik hoop dat ik het verhaal een beetje kan volgen. Gelukkig kan ik dat thuis beter oefenen met cd.

Ik denk persoonlijk dat ik beter mijn ogen open kan houden, zo kan ik het zien als anderen iets opschrijven
Waar ging die luistertoets engels over?

Over het monster van Lochnes? En iets over besluiteloosheid ofzo?
Want ik heb binnekort engelse luistertoets van havo5. Ik denk dat wij die van 2008 krijgen. Die van 2007 hebben we namelijk geoefend.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 16:29
leukvoorjou
Ik heb die toets vrijdag, alleen dan die van vmbo, is hij moeilijk? want ik wil oefenen alleen ik kan niets vinden op het internet
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 22:19
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
.......Dit was een toets van 3 jaar terug.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.