Oud 09-01-2012, 00:15
SweetXable
SweetXable is offline
Hoii allemaal,

Ik ben Linda en 16 jaar. Op school is er een jongen die heel goed met iedereen kan opschieten. Hij vroeg een tijd geleden of ik met hem naar de bioscoop wilde, en dat leek me wel gezellig. Voor mij was het gewoon als vriendschap, en later is hij ook nog met een ander meisje naar de bioscoop geweest. (hij is geen player ofzo). Maar nu vroeg hij of ik weer een keer naar de bioscoop wilde, en ik weet niet of ik dat wel wil. Het was wel gezellig, de laatste keer, maar om nu alweer met hem naar de bioscoop te gaan, vind ik wel erg snel, en daarbij is het voor mij alleen vriendschap. Ik ben bang dat hij misschien wel meer wil, alhoewel ik dat natuurlijk niet zeker weet, kan ook dat hij het gewoon gezellig vind.
En omdat ik dat niet weet, weet ik ook niet hoe ik hem dan moet afwijzen. Ik bedoel, als hij het gewoon als vriendschap bedoelt, hoe wijs je zoiets dan af? Want ik vind het wel snel na elkaar weer naar de bioscoop.. Ik wil hem ook geen valse hoop geven ofzo..

Iemand tips?

XOXO Linda
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2012, 07:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wil je sowieso niet met hem naar de bioscoop, of alleen niet als hij meer dan vriendschap wil?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 09:52
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Je bent bang dat die met je uitgaat om een relatie te krijgen , helder de zaken even met hem op en vraag wat die nou eigenlijk van je verwacht. Een relatie of een gewone vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 09:57
Verwijderd
"Ik wil wel naar de bioscoop, maar dan wil ik wel eerst even duidelijk maken dat het voor mij dan alleen als vrienden is, want ik vind je heel aardig, maar ik val niet op je. Oke?"
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wil je sowieso niet met hem naar de bioscoop, of alleen niet als hij meer dan vriendschap wil?
Ik denk dat laatste.

@TS: Ik snap je probleem heel goed. Het is sowieso niet fijn om met iemand om te gaan als je weet dat die persoon iets van je wil, terwijl het niet wederzijds is. Dus het is in ieder geval een goed idee om het sowieso even op te klaren, zodat je het zeker weet. Als je zou weten dat hij het puur vriendschappelijk ziet, dan zou je niet eens twijfelen, toch?

Gewoon eerlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 21:28
xLienaa
xLienaa is offline
Als hij zelf nog niks over 'meer' heeft gezegd zou ik hem gewoon een keer een oude (vriendschappelijke) smoes verzinnen. "Ik kan niet want ik bezoek mijn tante die middag al." En dan zul je wel verder zien wat hij doet. Je zou ook gewoon mee kunnen gaan en het 'meer' pas afwijzen als hij op het punt staat je te zoenen ofzo. Zolang je niks van zijn kant weet, moet je gewoon altijd vriendschappelijk handelen en doen alsof je niets vermoedt, want niks is zeker!!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 22:10
SweetXable
SweetXable is offline
Bedankt voor jullie snelle reacties! Het is inmiddels wel opgelost. Ik weet nog steeds niet helemaal of hij meer wil of gewoon vriendschappelijk, maar dat wordt nog wel een andere keer duidelijk. In elk geval bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 23:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie snelle reacties! Het is inmiddels wel opgelost. Ik weet nog steeds niet helemaal of hij meer wil of gewoon vriendschappelijk, maar dat wordt nog wel een andere keer duidelijk. In elk geval bedankt!!
Dan is het dus niet opgelost!

Maak hem duidelijk dat je alleen vriendschap wil. Dan zal hij je waarschijnlijk ook minder meevragen naar de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor jullie snelle reacties! Het is inmiddels wel opgelost. Ik weet nog steeds niet helemaal of hij meer wil of gewoon vriendschappelijk, maar dat wordt nog wel een andere keer duidelijk. In elk geval bedankt!!
Huh, dat was toch juist het probleem? wat is er dan opgelost?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine The great saai in life #760
Sherlock
502 06-12-2009 21:32
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #63
rare kwast
484 09-07-2006 19:48
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 01:34
Liefde & Relatie Hoe wijs je je beste vriend af...?!
xMelissax
30 10-10-2003 21:46
Liefde & Relatie Niet echt uit...
~Crying Eyes~
8 22-05-2002 08:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.