Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2006, 15:46
b@rt-online
b@rt-online is offline
ik heb een tijdje een relatie met mijn vriendin, we (proberen) vaak sex te hebben, de ene keer lukt het wel redelijk de andere keer brand het heel erg bij haar en de volgende keer past het gewoon allemaal net niet, we zijn allebei 16, voor haar ben ik de eerste, maar we hebben het toch al een maand of 3,4 geprobeerd, echt goed gaat het nog niet, lang voorspel hebben we geprobeerd.

alvast bedankt,
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 15:51
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Misschien ligt het eraan dat je vriendin te 'nauw' is. Het gaat (als het goed is) vanzelf weg.

Ik heb het ook gehad, en we zijn gewoon doorgegaan, tot het lukte. Misschien is dit wat?

Als ik je nog een tip zou mogen geven: misschien toch nog meer voorspel? Misschien helpt speeksel of een glijmiddel je..?

Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 15:53
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Misschien helpt het als je eerst met je vingers in haar komt. Hierdoor kan zij een beetje oprekken misschien.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 15:58
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Dat kan ook.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 16:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Mijn penis past niet in haar vagina. Waarom niet?
In principe past het altijd. Wat alleen bij minder ervaren meisjes vaak voorkomt is dat ze zich niet volledig kunnen ontspannen tijdens de sex en dat de vaginale spieren daardoor onbewust toch samengetrokken worden waardoor ze nauw wordt. Ook hier kan uitgebreid voorspel een flinke dosis hulp bieden. En wat je ook doet: forceer het NOOIT! Dit is erg pijnlijk voor het meisje en de kans dat ze zich een volgende keer wel ontspant wordt alleen maar kleiner.


bron
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 16:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm misschien dat ze te nauw is? Daar heb ik vroeger ook heel lang last van gehad - zeker een halfjaar - maar dat is na verloop van tijd een keertje weggetrokken.
Sex was bij mij toen ook niet altijd mogelijk (en pijnlijk), maar van te voren oprekken met vingers wilde nog wel eens helpen. Misschien dat je dat eens kunt proberen?

Liefs
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 16:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-03-2006 @ 17:43 :
En wat je ook doet: forceer het NOOIT! Dit is erg pijnlijk voor het meisje en de kans dat ze zich een volgende keer wel ontspant wordt alleen maar kleiner.

bron
Hmm, ja...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 15:23
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
duwen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 16:14
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Probeer ook de juiste hoek te vinden om binnen te komen, door bijvoorbeeld haar bekken wat te kantelen of wat meer naar boven of naar onderen te gaan liggen ten opzichte van haar. Verken ook de vagina, om te weten hoe die in elkaar zit. Je gaat namelijk niet geheel recht naar binnen, maar komt eerst een soort van bochtje tegen waar je rekening mee moet houden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 16:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 31-03-2006 @ 16:23 :
duwen
Dat dus mooi niet.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 03:49
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
duw die lippen aan de kant anders

DUWEN!
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 23:43
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Gewoon doorduwen, doet even pijn maar volgende keer een stuk minder..
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:11
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Wat ik hier altijd lees: eerst uitgebreid vingeren, dat er zeker 2 vingers in kunnen en dan voorzichtig proberen. Pas als het goed past echt gaan stoten.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 10:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mannen zijn soms zo hopeloos op seksueel vlak... "Je lul is te groot, laten we er maar even flink op hameren... Doet even pijn, maar de volgende keer al een stuk minder. "
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 13:08
Verwijderd
hoow, niet zo generaliseren jij he
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 14:34
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 02-04-2006 @ 11:49 :
Mannen zijn soms zo hopeloos op seksueel vlak... "Je lul is te groot, laten we er maar even flink op hameren... Doet even pijn, maar de volgende keer al een stuk minder. "
Ze vinden het gewoon leuker om te denken dat hun lul te groot is, dan dat het meisje gewoon te gespannen is
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 14:38
Estar
Estar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 15:34 :
Ze vinden het gewoon leuker om te denken dat hun lul te groot is, dan dat het meisje gewoon te gespannen is
En die illusie kun je maar beter zo laten, anders worden ze zo onzeker dat het hun bedprestatie beinvloed
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 14:41
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Het is toch zo, je moet er toch een keer door.. kom je daar liever achter na 50keer voorzichtig proberen en nog steeds falen of in 1 keer even op de tanden bijten.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 14:45
b@rt-online
b@rt-online is offline
we hebben wel is geprobeerd om echt vol door te gaan, omdat het dan ''beter'' zou gaan

toen ging het 1 keer goed, zij heel veel pijn, ik weinig lol.

de keer daarop weer rustig aan gedaan en het schoot weer niet op!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 15:02
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 02-04-2006 @ 15:41 :
Het is toch zo, je moet er toch een keer door.. kom je daar liever achter na 50keer voorzichtig proberen en nog steeds falen of in 1 keer even op de tanden bijten.
Dat is echt de grootst mogelijk onzin die er is. Alsof een meisje voor eeuwig open blijft staan nadat er 1 keer een lul in heeft gezeten! Dat hele oprekverhaal klopt van geen kant, het gaat veel meer om goed ontspannen, opgewonden en nat zijn.

Als ik niet opgewonden ben, voel ik ook niet dat mijn lichaam zichzelf van binnen openstelt. En als daar niks aan gedaan wordt kun je proberen wat je wil, maar echt doorgankelijk wordt het dan niet. Dus dat proces moet zich eerst in haar lichaam afgespeeld hebben, pas dan kun je er zonder hard door moeten duwen en veel pijn fatsoenlijk in komen.

En ja, als ze dan eenmaal ervaren heeft dat het wél kan, zal het een volgende keer makkelijker voor haar zijn. Maar dat komt puur door het feit dat ze dan al eens ervaren heeft dat het ook anders kan, en echt niet omdat haar vagina nu spontaan veel wijder is geworden of open is blijven staan.

Dus, leer eerst je vriendin eens fatsoenlijk kennen voordat je gelijk je lul bij haar naar binnen steekt.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 22:29
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Ik geef slechts tip. Heb zelf niks te klagen ofzo.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 22:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 02-04-2006 @ 23:29 :
Ik geef slechts tip. Heb zelf niks te klagen ofzo.
Die laatste zin was dan ook voor de TS bedoelt, of een ieder ander die zich aangesproken voelt, en niet speciefiek voor jou
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 00:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 02-04-2006 @ 14:08 :
hoow, niet zo generaliseren jij he
zijn soms...

Citaat:
Megadeth schreef op 02-04-2006 @ 15:41 :
Het is toch zo, je moet er toch een keer door.. kom je daar liever achter na 50keer voorzichtig proberen en nog steeds falen of in 1 keer even op de tanden bijten.
Ik kan je uit o.a. eigen ervaring vertellen dat het zo dus gewoon niet werkt. Ik heb ook zo'n geweldige vriend gehad, met de nadruk op GEHAD, die op sommige momenten zonodig doorduwen moest... En believe me ik ben echt niet kleinzerig op dat gebied maar op sommige momenten heb ik serieus (bijna) liggen janken van de pijn.
Het is niet zo dat het met '1 keer even op de tanden bijten' is opgelost, en ik begrijp die hele tyfus gedachtengang van de meeste jongens dan ook niet. Ik bedoel zoals TheeMuts al zei 'de boel blijft er niet in ene keer van open staan hoor' sterker nog ik denk dat het lichaam van het betreffende meisje de eerst volgende keer juist nog eens extra in verzet zal gaan, en wel uit angst voor die pijn (die in mijn geval echt om te snijden was, ook achteraf) waardoor de spanning alleen nog maar toeneemt, wat er op z'n beurt ook nog eens voor zorgt dat seks een onplezierig iets is, en waar de pijn ook echt niet door verminderen zal.

Ik begrijp gewoon niet wat er zo verdomde moeilijk aan is om het op een rustige manier te doen, ja dan ben je maar een maand lang aan het fucking vingeren om zo steeds iets dichter bij 'het' en een juiste ontspanning te komen, so what? Alles beter dan een dergelijke kromme beredenatie waarin feitelijk gezien gezegd wordt dat de pijn vanzelf wel minder wordt als we de boel zonodig even doorduwen, aight.

Zodra iemand heeft er ervaren dat het (vrijwel) pijnloos kan, heb je een probleem pas opgelost, maar dat bereik je echt niet door 'lippen opzij en duwen maar'. Tenminste, ik heb er nog nooit een positieve, vrouwelijke ervaring over gehoord.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 04:57
Verwijderd
Ja, verkrachten is ook niet makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 09:25
loeserr
Avatar van loeserr
loeserr is offline
mja mijn vriend en ik zijn ook beide 16 en ook aan het proberen en bij mij lukt het ook niet zo goed maar nu ben ik sinds vanochtend aan de pil en die is binnen 7 dagen veilig. ik denk namelijk dat de voornaamste reden bij mij "dat die niet past" is dat ik heel bang ben dat het condoom er niet goed omheen zit en dat ik daardoor zwanger raak. Dus hopelijk gaat het met de pil & het veilige gevoel wat beter doordat ik me beter kan ontspannen, misschien heeft je vriendin hier ook last van?
__________________
diamonds are forever
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 12:53
Mara
Mara is offline
Zorg in ieder geval dat alles goed 'glibbert', maak hij bijvoorbeeld met je mond allemaal nat. Bij beiden, ja.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 17:57
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
en moet een kind doorheen kunnen dus die van jouw ook wel
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:33
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
jouw kind?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 08:41
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Citaat:
remy476 schreef op 03-04-2006 @ 18:57 :
en moet een kind doorheen kunnen dus die van jouw ook wel
Je moet is naar een willekeurig programma als 'de bevalling' kijken en zien hoe die vrouwen kijken en scheeuwen wanneer ze een kind baren. Ook al is het al hun tweede of derde kind, het blijft onmenselijk veel pijn doen volgens mij.
Ik denk niet dat je daarom de vergelijking van seks en een kind krijgen kan trekken. Omdat seks leuk hoort te zijn en niet ongelovelijk veel pijn moet doen.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 18:09
Verwijderd
2 woorden: ontspannen en glijmiddel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 10:42
Mara
Mara is offline
Citaat:
Mousse schreef op 04-04-2006 @ 09:41 :
Je moet is naar een willekeurig programma als 'de bevalling' kijken en zien hoe die vrouwen kijken en scheeuwen wanneer ze een kind baren. Ook al is het al hun tweede of derde kind, het blijft onmenselijk veel pijn doen volgens mij.
Ik denk niet dat je daarom de vergelijking van seks en een kind krijgen kan trekken. Omdat seks leuk hoort te zijn en niet ongelovelijk veel pijn moet doen.
Dat, daar komt bij dat bij het baren van een kind het lichaam endorfine aanmaakt, een natuurlijk morfine. Pijnstiller dus.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 10:51
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
zo dus jullie gaan ervanuit dat een kind even groot is dan zijn piemol
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
remy476 schreef op 05-04-2006 @ 11:51 :
zo dus jullie gaan ervanuit dat een kind even groot is dan zijn piemol
Zucht.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 10:54
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Gewoon duwen tot het wel past.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 11:21
Asiamania
Asiamania is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 05-04-2006 @ 11:54 :
Gewoon duwen tot het wel past.
zeg je dat ook tegen je vriend... Schat gewoon door duwen, wat niet rekt scheurt wel
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 09:20
Verwijderd
Citaat:
remy476 schreef op 03-04-2006 @ 18:57 :
en moet een kind doorheen kunnen dus die van jouw ook wel
Dan scheurt t in eikel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 10:28
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
remy476 schreef op 05-04-2006 @ 11:51 :
zo dus jullie gaan ervanuit dat een kind even groot is dan zijn piemol
dude, jij doet vwo ofwat?
zulke kromme zinnen zie ik niet vaak
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 14:43
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Je kan haar ook vingeren, later met 2 vingers, eventueel 3 ( je weet maar nooit ) ...
Zo rek je hem steeds een klein beetje op..
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 14:55
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb medelijden met de vriendinnen van die idioten die hier verkondigen dat je gewoon even moet doorduwen. Ik gok er echter op dat ze die nog niet hebben, anders zouden ze wel beter weten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 17:25
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Metal schreef op 06-04-2006 @ 11:28 :
dude, jij doet vwo ofwat?
zulke kromme zinnen zie ik niet vaak
jah ik doe vwo
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 10:09
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
denk dat je niet veel meer kan doen dan dat dr al gezegd is. lang voorspel, niet doorgaan als 't teveel pijn gaat doen, zorg dat ze zich op dr gemak voelt en ik zou als ik jou was toch maar glijmiddel kopen, kan wel makkelijk zijn..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 20:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
remy476 schreef op 09-04-2006 @ 18:25 :
jah ik doe vwo
En dan vinden ze het raar dat het gemiddelde opleidingsniveau van de tegenwoordige nederlandse jeugd keihard achteruit rent...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 14:20
s_2dah_z
s_2dah_z is offline
vriend luister doe wat spuug op je tolly of lik die poenie eerst drie kwartier precies. daarna gewoon ff doorduwen dan maar huilen die meisje. dan pak je wc borstel ff bloed weghalen klaar ben je volgende keer stuk makkelijker
__________________
je weet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 14:27
Punjabi
Punjabi is offline
Gewoon douwen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:24
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Citaat:
s_2dah_z schreef op 15-04-2006 @ 15:20 :
vriend luister doe wat spuug op je tolly of lik die poenie eerst drie kwartier precies. daarna gewoon ff doorduwen dan maar huilen die meisje. dan pak je wc borstel ff bloed weghalen klaar ben je volgende keer stuk makkelijker
haha! Gewoon spugen op die lolly en ff flink doorbijten. HAP.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:52
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
misschien ontspant ze zich niet en is ze dus te gespannen
__________________
erotisch is met een veertje, Kinki is met een hele kip
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 17:36
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
s_2dah_z schreef op 15-04-2006 @ 15:20 :
vriend luister doe wat spuug op je tolly of lik die poenie eerst drie kwartier precies. daarna gewoon ff doorduwen dan maar huilen die meisje. dan pak je wc borstel ff bloed weghalen klaar ben je volgende keer stuk makkelijker
Ben jij toevallig een vriend of familielid van ene Youssef of Kamal?
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 19:40
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Dit probleem heb ik gelukkig nooit gehad, maar ik kan misschien wel tips geven. Zoals al gezegd, zorg ervoor dat ze nat genoeg is. Waarschijnlijk helpt beffen beter dan vingeren. Gebruik een condoom met glijmiddel. En is jouw penis stijf genoeg? Dan gaat het namelijk (als vanzelfsprekend) heel wat gemakkelijker dan als -ie half stijf is. Forceer vooral niets. Stel haar gerust, doe eerst uren (bij wijze van, of letterlijk, doe wat je wilt ) aan voorspel en begin dan zachtjes (!) met je penis tegen haar vagina aan te duwen. Gewoon zachtjes, zodat ze kan wennen aan het idee van een penis tegen (in) haar vagina. Misschien floept -ie er vanzelf in, anders kan zij (of jij) hem even sturen. Lukt het dan nog niet, dan is het jammer en doe je voorlopig gewoon even aan seks zonder neuken. Ze is waarschijnlijk te gespannen. Dat jouw penis te groot zou zijn lijkt me in ieder geval sterk. Succes en veel plezier
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 19:41
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2006 @ 11:42 :
Dat, daar komt bij dat bij het baren van een kind het lichaam endorfine aanmaakt, een natuurlijk morfine. Pijnstiller dus.
Plus krijg je dan weeën, waardoor de schede als het ware een beetje "uit elkaar" gedreven wordt. De zogenaamde ontsluiting. Van zoiets heb ik nog nooit tijdens seks gehoord
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 21:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 02-04-2006 @ 15:41 :
Het is toch zo, je moet er toch een keer door.. kom je daar liever achter na 50keer voorzichtig proberen en nog steeds falen of in 1 keer even op de tanden bijten.
Hoe zou jij het vinden als een gast dat bij jou doet. Ben je dan de 2e keer lekker relaxed en ontspannen?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Lifestyle Bolero-lifestyle
berlin
156 21-12-2005 12:25
Lifestyle wie is je style twin, met wie wil je winkelen?
Verwijderd
57 15-11-2005 10:48
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom zou god bestaan?
akumabito
1 28-08-2005 09:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.