Oud 26-05-2007, 11:51
Verwijderd
Lijkt me duidelijk. Mijn eigen telefoon (T68i) is verneukt en ik moet eindelijk een nieuwe. Nu ben ik gewend aan die heerlijk lange accuduur van de T68i en ik heb geen zin om één of ander nieuwerwets frutsel te kopen dat je elke vier dagen moet bijladen met camera, DVD-speler en ingebouwde vibrator erop.

Dus mijn vraag is simpel, welke telefoon heeft de langste accuduur op dit moment? Verder heb ik liever geen camera, geen MP3-speler en geen overbodige frutsels. Wel kleurenscherm.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2007, 12:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
SE staat sowieso al bekend om lange accuduur. Maar ik denk dat de verschillende merken hun specificaties inmiddels wat hebben bijgesteld; de T68i zou tot 11 uur gesprekstijd bieden, dat is iets waar je tegenwoordig bij SE lang naar kan zoeken. Standbytijd echter is wel langer geworden in specs, T68i deed bijv tot 300 uur volgens SE, terwijl de redelijk nieuwe W880i 425 uur in specs heeft.

Ik heb geen ervaring met veel types ofzo.. dus geen vergelijkingsmateriaal. Ik denk ook niet dat je moet gaan proberen de langste accuduur te krijgen, maar gewoon op meer dan gemiddeld moet richten. Dwz een goede (weer SE?) telefoon zonder al teveel gadgets.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 17:39
Jones
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2007 @ 11:51 :
Lijkt me duidelijk. Mijn eigen telefoon (T68i) is verneukt en ik moet eindelijk een nieuwe. Nu ben ik gewend aan die heerlijk lange accuduur van de T68i en ik heb geen zin om één of ander nieuwerwets frutsel te kopen dat je elke vier dagen moet bijladen met camera, DVD-speler en ingebouwde vibrator erop.

Dus mijn vraag is simpel, welke telefoon heeft de langste accuduur op dit moment? Verder heb ik liever geen camera, geen MP3-speler en geen overbodige frutsels. Wel kleurenscherm.
Zoek naar de zogenaamde zakentelefoons. Die blinken meestal uit in gespreks/standby tijd en hebben weinig overbodige dingen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:06
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Ik heb erg goede ervaringen met SE wat betreft accuduur, mijn K300i is inmiddels 2,5 jaar oud en hoeft nog steeds maar eens per week opgeladen te worden bij normaal gebruik. Binnenkort komt de J120i van SE uit, en eenvoudige degelijke telefoon zonder camera. De accuprestaties staan nog niet op de website, maar ga er maar van uit dat die prima zijn.

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=10819&zone=pp

Het moet je smaak natuurlijk wel zijn, maar mijn ervaringen met SE zijn erg goed.
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:42
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Ik gebruik al een tijd een J310i.. ook prima accuduur alleen een wat traag toestel.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een Nokia 1600 en die batterij doet het erg lang. Was destijds toen ik hem kocht de telefoon met de minste frutsels en langste standbytijd. Als hij vooral aanstaat en ik weinig bel doet ie het tot twee weken, als ik echt heel veel bel zeker vijf dagen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 21:20
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
5 dagen lol. Wat is veel bellen dan?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 14:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
]{ing schreef op 26-05-2007 @ 21:20 :
5 dagen lol. Wat is veel bellen dan?
Echt bijna de hele dag door. Dat je meer wel dan niet aan het bellen bent.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.