Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 15:17
Verwijderd


fizzle-fluffy 52
grl 48
Archont 42
sann 41
JasperJD 36
Katje 35
Kunst 28
Musiquefreak 28
Rationeel 27
Commendatore 21
Jaeger 17
N00dles 16
*Miekje* 16
Mean 15
ecnelis 13
Barabas 12
Trimm Trabb 11
Absinthe 7
Pippeloen 7
Lucky Luciano 6
Tink* 4
Sarah 3
Repelsteel 3
Etmakas 3
Quis 2
Jasmijn. 2
Mr Soija 2
deadlock 1
Kazet Nagorra 1
Havock 1
Stefenootje 1
Advertentie
Oud 16-03-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet het, heb het zelf ook wel eens meegemaakt. Tussen Den Bosch en Nijmegen springen er nogal wat mensen voor de trein, 't is bijna elke week wel raak hier

Ach ik snap ook wel dat het een hoop gedoe is, maarja ik zit nu wel in de knoop met m'n aanwezigheidsplicht op school hierdoor. Ook al is het buiten m'n macht om, ze vinden toch dat ik zelf verantwoordelijk ben. 'Dan maar op kamers' heeft m'n SLB-er zelfs gezegd :')
Tis gewoon jammer, woon je nog zo dichtbij en dan nog een hoop gezeik altijd. Bleh.
Het is gewoon onredelijk om van iemand te eisen om op kamers te gaan, daarnaast is dat ook niet hun zaak.
Oud 16-03-2010, 15:17
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga maar eens werken houdoe.
__________________
Yoloswag 420
Oud 16-03-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Commendatore schreef:
Je hebt de goed wies kapot!
Wattes?
Oud 16-03-2010, 15:18
Verwijderd
Succes.
Oud 16-03-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Wattes?
ie bint nie goed wies!
Oud 16-03-2010, 15:18
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Lekker hamburgers bakke!
__________________
Yoloswag 420
Oud 16-03-2010, 15:19
Verwijderd
Eet je ze ook allemaal zelf op?
Oud 16-03-2010, 15:20
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Het is gewoon onredelijk om van iemand te eisen om op kamers te gaan, daarnaast is dat ook niet hun zaak.
Ja nou precies, exactly my thoughts. Ach ja, komt allemaal vast wel goed. Kan ik leuk weer m'n tijd gaan verspillen aan vervangende opdrachten enzo, jippie
Oud 16-03-2010, 15:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga straks ook aan den arbeid, maar ik heb nog een uurtje om te tutten en thee te drinken enzo.

Eigenlijk had ik vanochtend college, maar ik was zo ontzettend moe dat ik pas iets van 2 uur geleden wakker werd. Het gaat de verkeerde kant op met de studie.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
ie bint nie goed wies!
Oud nieuws!
Oud 16-03-2010, 15:21
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik heb vanavond een cursus 'Inburgeren andersom' vanuit m'n stage, ben benieuwd. Gelukkig mag ik het voor m'n uren meetellen
Oud 16-03-2010, 15:23
Verwijderd
Wat voor stage doe je en wat houdt die cursus in?
Oud 16-03-2010, 15:24
Verwijderd
tududu
Oud 16-03-2010, 15:26
Rationeel
Rationeel is offline
present
Oud 16-03-2010, 15:27
Verwijderd
godver ik moet ineens toch gaan werken. moet er over 3 kwartier zijn dus ga maar eens de deur uit zo ;x
Oud 16-03-2010, 15:30
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Wat voor stage doe je en wat houdt die cursus in?
Ik loop stage bij Vivaan, welzijnszorg instelling die probeert de leefbaarheid en de participatie van mensen in de samenleving te verbeteren. Doe veel verschillende dingen. Leid nu een taalproject op de woensdagochtend voor kinderen met een ontwikkelingsachterstand, doe veel werk op horizonscholen (brede scholen), maar ook georganiseerde activiteiten (lampionnenoptocht, milieu straten, cursussen) in wijken enzo. Heel leuk. Ik kan er alleen niet zo veel uit halen voor mijn opleiding zelf heb ik het idee, maarja dat krijg je met eerstejaars stages.

Cursus gaat over gebruiken en denkwijzen van andere culturen, maar ook over hun kijk op Nederland enzo. Verder weet ik het ook niet precies Lijkt me opzich wel interessant
Oud 16-03-2010, 15:31
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
present
Halleuh!

Citaat:
godver ik moet ineens toch gaan werken. moet er over 3 kwartier zijn dus ga maar eens de deur uit zo ;x
Werkse!
Ads door Google
Oud 16-03-2010, 15:31
Verwijderd
Klinkt leuk muziekfriek!
Oud 16-03-2010, 15:35
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor school/studie/werk?
Oud 16-03-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik loop stage bij Vivaan, welzijnszorg instelling die probeert de leefbaarheid en de participatie van mensen in de samenleving te verbeteren. Doe veel verschillende dingen. Leid nu een taalproject op de woensdagochtend voor kinderen met een ontwikkelingsachterstand, doe veel werk op horizonscholen (brede scholen), maar ook georganiseerde activiteiten (lampionnenoptocht, milieu straten, cursussen) in wijken enzo. Heel leuk. Ik kan er alleen niet zo veel uit halen voor mijn opleiding zelf heb ik het idee, maarja dat krijg je met eerstejaars stages.

Cursus gaat over gebruiken en denkwijzen van andere culturen, maar ook over hun kijk op Nederland enzo. Verder weet ik het ook niet precies Lijkt me opzich wel interessant
Dat is wel interessant ja.

Citaat:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor school/studie/werk?
Ik studeer geschiedenis en werk elke zaterdag bij TNT Post.
Oud 16-03-2010, 15:38
Verwijderd
Ik doe het tvwo, jaar twee. Blijven zitten vorig jaar.
Oud 16-03-2010, 15:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Cool Musiquefreak.

Ik studeer Engels en werk als koffietrut bij de starbucks.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2010, 15:39
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik studeer geschiedenis en werk elke zaterdag bij TNT Post.
Hee nog een Geschiedenis-leraar. Jij en Archont zijn vast dikke vriendjes

Ik vond Geschiedenis altijd maar moeilijk. Wel leuk, maar al die jaartallen kon ik nooit allemaal onthouden. Komt misschien ook omdat ik daarnaast ook Kunstgeschiedenis had, vaak op dezelfde dag en dan ga je alles door elkaar halen enzo
Oud 16-03-2010, 15:40
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik doe het tvwo, jaar twee. Blijven zitten vorig jaar.
Zozo, slimmerd!

Citaat:
Cool Musiquefreak.

Ik studeer Engels en werk als koffietrut bij de starbucks.
Oeh leuk! Ik wilde Engels gaan studeren als ik uitgeloot zou worden voor een studie, maar dat heb ik maar laten vallen Wel Fast Lane gehad op de middelbare school

En Starbucks is heilig! Tof dat je daar werkt Waar ergens?
Advertentie
Oud 16-03-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Hee nog een Geschiedenis-leraar. Jij en Archont zijn vast dikke vriendjes

Ik vond Geschiedenis altijd maar moeilijk. Wel leuk, maar al die jaartallen kon ik nooit allemaal onthouden. Komt misschien ook omdat ik daarnaast ook Kunstgeschiedenis had, vaak op dezelfde dag en dan ga je alles door elkaar halen enzo
Ik doe geen lerarenopleiding he. En met jaartallen houden wij ons helemaal niet zo sterk bezig.
Oud 16-03-2010, 15:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb zin in rundvlees voor vanavond maar ik heb nog quiche en die moet op. Nou is die ook wel lekker hoor maar toch.. vleeeesch
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik loop stage bij Vivaan, welzijnszorg instelling die probeert de leefbaarheid en de participatie van mensen in de samenleving te verbeteren. Doe veel verschillende dingen. Leid nu een taalproject op de woensdagochtend voor kinderen met een ontwikkelingsachterstand, doe veel werk op horizonscholen (brede scholen), maar ook georganiseerde activiteiten (lampionnenoptocht, milieu straten, cursussen) in wijken enzo. Heel leuk. Ik kan er alleen niet zo veel uit halen voor mijn opleiding zelf heb ik het idee, maarja dat krijg je met eerstejaars stages.

Cursus gaat over gebruiken en denkwijzen van andere culturen, maar ook over hun kijk op Nederland enzo. Verder weet ik het ook niet precies Lijkt me opzich wel interessant
klinkt spannend
Oud 16-03-2010, 15:42
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik doe geen lerarenopleiding he, en met jaartallen houden wij ons helemaal niet zo sterk bezig.
Oh sorry, haha. Niet goed gelezen

Wat wil je ermee gaan doen dan? Weet je dat al?
Oud 16-03-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin in rundvlees voor vanavond maar ik heb nog quiche en die moet op. Nou is die ook wel lekker hoor maar toch.. vleeeesch
kan toch allebei
Oud 16-03-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Hee nog een Geschiedenis-leraar. Jij en Archont zijn vast dikke vriendjes

Ik vond Geschiedenis altijd maar moeilijk. Wel leuk, maar al die jaartallen kon ik nooit allemaal onthouden. Komt misschien ook omdat ik daarnaast ook Kunstgeschiedenis had, vaak op dezelfde dag en dan ga je alles door elkaar halen enzo
Wij hoefden nooit jaartallen te kennen, als we maar een beetje besef hadden over welke eeuw het ging
Oud 16-03-2010, 15:42
Verwijderd
Oh ik studeer trouwens rechten
Oud 16-03-2010, 15:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
kan toch allebei
Mja maar er zit al ham in m'n quiche. Wat zou ik er dan nog bij kunnen maken?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Zozo, slimmerd!
o zo slim
Oud 16-03-2010, 15:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik studeer taal- en cultuurstudies -> Taal en cognitie.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Oh sorry, haha. Niet goed gelezen

Wat wil je ermee gaan doen dan? Weet je dat al?
Eerst maar eens het land uit voor een master, daarna zien we wel verder.
Ads door Google
Oud 16-03-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin in rundvlees voor vanavond maar ik heb nog quiche en die moet op. Nou is die ook wel lekker hoor maar toch.. vleeeesch
Citaat:
kan toch allebei
Oud 16-03-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Wij hoefden nooit jaartallen te kennen, als we maar een beetje besef hadden over welke eeuw het ging
ja wij moesten van dingen van vóór 1900 alleen globaal weten wanneer, en dan ook weten in welke volgorde alles gebeurde natuurlijk. Maar als iemand over de 2e wereldoorlog niet meer had kunnen zeggen dat dat 'ergens in de 20e eeuw was' dan was dat toch wel afgekraakt denk ik
Oud 16-03-2010, 15:43
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Wij hoefden nooit jaartallen te kennen, als we maar een beetje besef hadden over welke eeuw het ging
Pff was het bij mij ook maar zo gemakkelijk geweest, dan had ik nog eens een 8 gestaan voor GS

Wij hadden echt zo'n mierenneuker vent die echt alle details wilde weten. Zucht
Oud 16-03-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Mja maar er zit al ham in m'n quiche. Wat zou ik er dan nog bij kunnen maken?
maar ik heb vanavond een recept dat alleen om mie en allerlei groenten (en kruiden en specerijen en sausjes) vraagt, dus dan eet jij gewoon ook een portie vlees namens mij
Oud 16-03-2010, 15:45
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik studeer taal- en cultuurstudies -> Taal en cognitie.
Oh dat lijkt me ook echt interessant! En wat houdt dat 'cognitie' stuk dan precies in?
Allemaal leuke studies hierzo hoor ik dus wel

Citaat:
Eerst maar eens het land uit voor een master, daarna zien we wel verder.
Nice! Weet je al waar naartoe?
Oud 16-03-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
ja wij moesten van dingen van vóór 1900 alleen globaal weten wanneer, en dan ook weten in welke volgorde alles gebeurde natuurlijk. Maar als iemand over de 2e wereldoorlog niet meer had kunnen zeggen dat dat 'ergens in de 20e eeuw was' dan was dat toch wel afgekraakt denk ik
Hum dat herinner ik me niet zo goed meer, mijn examenonderwerpen waren de industriele revolutie & nederland van 1950-1990, bij dat laatste moesten we wel weten jaren 70, jaren 80 enzo. 2e wereldoorlog hadden wij volgens mij in de 2e ofzo, kan me alleen nog herinneren dat ik toen verliefd was op mn geschiedenisdocent
Oud 16-03-2010, 15:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh dat lijkt me ook echt interessant! En wat houdt dat 'cognitie' stuk dan precies in?
Allemaal leuke studies hierzo hoor ik dus wel
Het cognitie-gedeelte is meer het.. psychologische gedeelte. Cognitie heeft bijv te maken met leren, waarnemen, interpreteren etc. Dus waar ik me in feite mee bezig hou is taalverwerving, taalverwerking, taalproductie en taalstoornissen. En om dat te kunnen doen heb ik natuurlijk ook nog een heel deel taaltheorie, maar dat is bijzaak
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 15:49
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Het cognitie-gedeelte is meer het.. psychologische gedeelte. Cognitie heeft bijv te maken met leren, waarnemen, interpreteren etc. Dus waar ik me in feite mee bezig hou is taalverwerving, taalverwerking, taalproductie en taalstoornissen. En om dat te kunnen doen heb ik natuurlijk ook nog een heel deel taaltheorie, maar dat is bijzaak
Ah oké! Lijkt me een toffe studie
Oud 16-03-2010, 15:51
Verwijderd
bijna 30000
Oud 16-03-2010, 15:51
Verwijderd
Ik heb wel een coole nieuwe nick bedacht
Oud 16-03-2010, 15:51
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Het valt me trouwens ook op dat er zich een aantal intelligente, relatief gezien 'jonge' forummers onder ons bevinden. Of is hen leeftijd van 13/14/15 dan maar gewoon neer gekwakt en geen realiteit?
Oud 16-03-2010, 15:52
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik heb wel een coole nieuwe nick bedacht
Vertel
Oud 16-03-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Het valt me trouwens ook op dat er zich een aantal intelligente, relatief gezien 'jonge' forummers onder ons bevinden. Of is hen leeftijd van 13/14/15 dan maar gewoon neer gekwakt en geen realiteit?
Mja, af en toe komen er ook gewoon minder slimme, maar die houden het niet vol ofzo.
Oud 16-03-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel een coole nieuwe nick bedacht
ik hoop op barabaas!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.