Ik heb gister naar daar beneden gekeken inde spiegel, en als ik mn binnenste schaamlippen opzij deed zag het er behoorlijk rood uit.. En ze zijn ook meer opgezwollen dan normaal, Is dit erg? ;o
Volgens mij helemaal normaal, dat ze opgezwollen zijn kan ook door opwinding komen. Maar als je er zelf toch een niet-pluis gevoel bij hebt kan een huisartsbezoekje geen kwaad.
ow ok, ik wist niet dat ze ook rood werden bij opwinding x)
in ieder geval bedankt ^^
Bij vrouwen die al een kind hebben gekregen kleuren de kleine schaamlippen bij opwinding zelfs diep wijnrood. Dat deze verkleuring optreedt is waargenomen door onderzoek van de seksuologen William Masters en Virginia Johnson.
Bij vrouwen die al een kind hebben gekregen kleuren de kleine schaamlippen bij opwinding zelfs diep wijnrood. Dat deze verkleuring optreedt is waargenomen door onderzoek van de seksuologen William Masters en Virginia Johnson.
hmmm, nou bij mij worden ze anders ook behoorlijk rood.. ;o
m'n wangen en lippen trouwens ook.. wat super irritand is ><
Mocht het je interesseren: het komt doordat er meer bloed naar die zones stroomt bij opwinding, dan dat er normaal heen stroomt. Op dezelfde manier gebeurt dit bij mensen die blozen.
ooow k, zoiets dacht ik al :3
wel irritand als ik dan wat opwindends heb gedaan en m'n familie me dan aankijkt heb ik het gevoel alsof ze weten wat ik heb zitten doen ><
m'n moeder zei er zelfs een keer iets over .. ><><