Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2007, 20:07
somerblond
Avatar van somerblond
somerblond is offline
Kep een vraag. ik styl elke dag me haar. ik heb laatst iets gelezen over een product dat je in je haar doet voordat je gaat stylen omdat dat beter is. ik wil graag weten welk product dat is want ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt ;-)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 20:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb van de week een steiltang gekocht en daarbij ook L'oreal Studio Hot Straight gekocht. Is een beschermmiddel voor de steiltang en de fohn.

Het kost iets van 6 euro en is te koop bij o.a. het Kruidvat.

Ik gebruik het nog maar kort, dus of het echt goed werkt weet ik niet. De afgelopen dagen was m'n haar iig wel zacht.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 22:08
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-02-2007 @ 21:57 :
Ik heb van de week een steiltang gekocht en daarbij ook L'oreal Studio Hot Straight gekocht. Is een beschermmiddel voor de steiltang en de fohn.

Het kost iets van 6 euro en is te koop bij o.a. het Kruidvat.
roze flesje, niet verwarren met het andere roze flesje van loreal want die is juist voor krullen. spul werkt wel heel goed trouwens, je haar blijft er langer steil door en pluist minder, maar ik vind het altid een gedoe om mijn haar ermee in te smeren dus gebruik het zelden tot nooit
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 11:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 18-02-2007 @ 23:08 :
roze flesje, niet verwarren met het andere roze flesje van loreal want die is juist voor krullen. spul werkt wel heel goed trouwens, je haar blijft er langer steil door en pluist minder, maar ik vind het altid een gedoe om mijn haar ermee in te smeren dus gebruik het zelden tot nooit
Ik doe gewoon wat op m'n handen (er staat in dat je ongeveer een vingerhoedje moet gebruiken, dus zoiets doe ik dan op m'n hand) en dat veeg ik dan uit op de bovenkant van m'n haar. Vervolgens met m'n vingers een beetje uitkammen naar beneden toe, precies zoals op de verpakking staat dus.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 15:35
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja daty vind ik dus teveel gedoe
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 17:42
somerblond
Avatar van somerblond
somerblond is offline
Bedankt voor jullie tips
Die ga ik hale
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 11:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-02-2007 @ 16:35 :
ja daty vind ik dus teveel gedoe
Maar ehh, dat is ongeveer net zo veel werk als haarmousse, wax of gel in je haar doen. Doe je helemaal nooit wat met je haar dan? Want als je al tijd besteed aan het stijlen (wat zelf toch ook zo'n 5 tot 10 minuten in beslag neemt), kan dat ene minuutje er toch wel bij?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 18:29
DiorKiss
DiorKiss is offline
Hi!
Ik gebruik ook iedere dag een stijltang, en ik heb ook L'oréal Hot Straight gebruikt, maar ik vond het niet echt een geweldig product. Nu gebruik ik een spray van Toni&Guy voor de steiltang, maar je kunt ook gewoon een leave-in conditioner gebruiken van een willekeurig merk (ik gebruik het liefst John Frieda, Bed Head by Tigi, Charles Worthington of Redken, maar gewoon Andrélon is ook goed). Gebruik in ieder geval een gewone conditioner of crèmespoeling, dan ben je al een heel eind met het beschermen van je haar tegen de steiltang!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja en het voordeel van een conditioner vind ik: je haar droogt dan steiler op, dus het is minder werk om het steil te krijgen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 08:22
Lichaam & Gezondheid Accutane/Roaccutane
Dj lucas15
4 30-01-2009 16:44
Lifestyle Zou jij idiote catwalk creaties aan trekken?
rodina
42 30-04-2003 17:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.