Oud 05-12-2002, 20:43
PsychoBoy
PsychoBoy is offline
Zoals het onderwerp al duidt, ik ben tegen Roken,
en heb wel verstand van de ziektes en de gevolgen, maar niet zo'n verstand van waar het allemaal om draait,
zoals je misschien wel ziet, ik ben pas 12 jaar, maar ben erg benieuwd over de vraag.

'waarom draait het allemaal?'

weet iemand dit?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 21:09
Verwijderd
ik ben ook tegen roken, m'n kleren gaan er zo van stinken en m'n haar...

Maar waar draait wat om?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 21:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
idd, wat bedoel je met 'het', in 'waar draait HET allemaal om'?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 22:12
qghp
qghp is offline
ja ik ben ook tegen roken ik vind het een groot teken van zwakheis als je het doet




maar zoals de rest ok al voreg waar draait wat om?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 03:00
Verwijderd
90% is gewoonte
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 08:12
Verwijderd
Waarom pubers vaak beginnen met roken:
- om erbij te horen
- om stoer te doen
- tegen stress (de ene eet pepermuntjes, de ander rookt)
- omdat anderen hen ertoe aansporen

Na ja, aangezien het verslavend is, wordt het vervolgens een gewoonte.

Ik persoonlijk rook niet en wil dat ook zo houden
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 08:36
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Roken is echt gewoon goor. Het stinkt. Het is gewoon niet lekker. Ik vind het niet stoer, als een meisje het al doet, knap ik daar al op af, ze stinken dan. Bah
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 09:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Een roker is een junkie.
Nicotine is net zo'n harddrug als heroine, aangezien je er behoorlijk snel verslaafd aan raakt en het moeilijk is om af te kicken.

Ik snap dan ook niet wat er zo stoer aan is om een junkie te zijn.

En ik haat roken, want
a.: ik kan niet uitgaan als daar teveel gerookt word, want dan sta ik zo weer buiten (half-snotterend en tranend, misselijk, benauwd en met hoofdpijn). Ben de laatste weken dan ook niet uitgeweest op 1 keer na, maar toen ben ik vervroegd naar huis gegaan (hoewel het wel gezellig was )
Bedankt, junkies, voor het verneuken van mijn avond!

b.: ik kan mijn kleding weer gaan wassen, want je hele huis begint te stinken van die rookkleding.

Meer info:
www.stoppenmetroken.nl
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 14:16
Verwijderd
Euhm, ja niemand snapt echt wat je bedoeld..

Ik kan je wel nog wat info geven over waarom roken zo slecht is:

Roken kan longkanker en hartklachten veroorzaken. Een bijproduct van roken is koolmonoxide. Deze stof inhaleer je samen met de rook en komt dan via de longen in het bloed. Daar hecht het zich aan de rode bloedcellen. Deze rode bloedcellen kunnen daardoor geen zuurstof meer vervoeren en zuurstof is juist zo belangrijk voor de energieleverantie. Koolmonoxide tast ook de bloedvaten aan. Die kunnen daardoor dichtslibben met cholesterol.

Rook bevat ook teer en dit inhaleer je ook. Dit teer tas weer het slijmvlies van de longen aan en slijmvlies houdt juist de longen schoon. Rokers moeten ook vaak hoesten om vuil uit hun longen te krijgen. Nicotine (wat ook in die rook zit) kan weer longkanker veroorzaken maar ook verhoogde bloeddruk en dus een snellere hartslag.


Mja, verder is het gewoon vies, stinkt het, ziet het er lelijk uit, is het verslavend enz.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 14:39
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
moet er ook nix van weten. K kan er echt niet tegen gewoon, maja...soms maar ff doorbijten
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 17:46
kingetje
Avatar van kingetje
kingetje is offline
Ik ben roker eigenlijk baal ik daar wel is van want het is zoooo **** verslavend idd.
maar ja gaat heel nederland stoppen met roken ja dan stijgt de werkeloosheid wel he
Ik raad je aan om niet te gaan roken nee... je hebt veel meer conditie stop je met roken en het is echt moeilijk om te stoppen met roken.
Gr v kingetje
__________________
Groetjes van DIZJOO!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 18:09
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
whoei ik ben zwak..
ik ben een junkie
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 18:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
maak je alsjeblieft ergens anders druk om. Ik vind roken ook niet fris, maar wat doe je eraan. Helemaal niks. Mijn huisgenoten weten dat mijn kamer een no-smoking zone is en meer kan ik er ook niet aan veranderen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 19:28
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
er is altijd wel iemand die tegen iets is.

wat is bijvoorbeeld het zin van snoep eten dan? of junk food eten dan?

nou ja. boeie. er is gewoon altijd wel iemand voor, en iemand tegen. Ik ben er niet tegen, en ik vind t ook lekker om te doen, maar ik rook niet elke dag.
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 19:31
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Een roker is een junkie.
iemand die elke dag thee of koffie moet drinken ook.
iemand die elke dag moet snoepen ook.

dus wat je zegt, vind ik nogal fout overkomen. en trouwens, de defenitie van junkie is als je dingen gaat stelen om aan drigs te kopen, anders zou de helft van de jeugd in nederland junkie zijn door middel vcan wietgebruik.

ooooOOOO ben ik nou stout? lol ik rook, ik drink elke dag thee, en ik rook ook nog eens wiet. oh nee! stel je voor!
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 22:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
kingetje schreef:
Ik ben roker eigenlijk baal ik daar wel is van want het is zoooo **** verslavend idd.
maar ja gaat heel nederland stoppen met roken ja dan stijgt de werkeloosheid wel he
Ik raad je aan om niet te gaan roken nee... je hebt veel meer conditie stop je met roken en het is echt moeilijk om te stoppen met roken.
Gr v kingetje
maar waarom ben je begonnen
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 22:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
whoei ik ben zwak..
ik ben een junkie
Gecondolleerd.
Maar je rolleyes laten te kennen geven dat je nog in de ontkenningsfase zit.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 22:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
maak je alsjeblieft ergens anders druk om. Ik vind roken ook niet fris, maar wat doe je eraan. Helemaal niks. Mijn huisgenoten weten dat mijn kamer een no-smoking zone is en meer kan ik er ook niet aan veranderen.
Ik loop weg als er gerookt word, want ik kan er niet tegen.

Overigens is het verschil tussen verslaafd zijn aan nicotine en heroine/caffeine/suiker dat het roken van sigaretten zodanig irritant is voor mensen die NIET verslaafd zijn dat ze dus domweg overlast bezorgen.
Een heroinejunkie laat mij niet opdringen om zijn spul ook half in mij op te laten nemen, dat doet een roker wel. Geheel tegen mijn wil.

Misschien kun je het vergelijken (voor de rokers) als een brommer die de hele tijd voor je rijdt als jij op de fiets zit. Zo voel ik me continue
Niet uit te houden dus.

Ik vind het gewoon gemeen dat ik me moet aanpassen aan de verslaving van een ander
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:55
Kip187
Avatar van Kip187
Kip187 is offline
roken kost me een rijbewijs......


eeeuh roken is stom en je moe niet roken enzo.
het is dom en raar en niet nodig en kost ook nog eens geld, is zo van ik heb stress en weet me geen houding te geven, dus ik rook.

en daarna ben ik verslaafd en is philp morris ook weer blij.
__________________
Een appel is geen peer.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:09
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik rook en ik heb dus geen hekel aan roken, het moment dat ik er een hekel aan krijg dan stop ik wel weer...
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
ik rook en ik heb dus geen hekel aan roken, het moment dat ik er een hekel aan krijg dan stop ik wel weer...
Eenmaal verslaafd,... altijd verslaafd
Tenzij je wilt afkicken natuurlijk, maar mij lijkt niet dat je daar zin in hebt (althans nu niet).

Vergeet echter niet dat het ontzettend moeilijk is om af te kicken; zeker op latere leeftijd wanneer je al een X aantal jaren gerookt hebt. Er zijn ook niet voor niets vele mensen die per 1 januari het goede voornemen hebben voorgenomen om te stoppen met roken, maar dit niet lukt.

Jammer ook dat je niet beseft wat je andere mensen aandoet met dat gerook en alleen aan je zelf denkt:
Citaat:
het moment dat ik er een hekel aan krijg dan stop ik wel weer...


Natuurlijk is het beste om gewoon niet te beginnen met roken, want dan hoef je ook nooit te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 14:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
mijn vader is 10 jaar terug gestopt met roken en trilt nog altijd met z'n handen omdat hij gewend is aan die sigaret in z'n handen!!

Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij Gatara. Inclusief de klachten en alles die zij aan rokers te danken heeft.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 14:49
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik vind roken eig best gezellig, nbtje zoals sociaal drinken. gewoon als je op een terrasje zit met vrienden. ik vind binnen roken ook veel minder fijn.
maar het stinkt idd enorm en tis wel redelijk goor, misschien daarom dat ik er nog steeds niet echt mee ben begonnen, ik ben nbtje een zomer-gelegenheids-rookster, ofzow
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
linda85 schreef:
mijn vader is 10 jaar terug gestopt met roken en trilt nog altijd met z'n handen omdat hij gewend is aan die sigaret in z'n handen!!
Geef m een zak lollies of pennen cadeau wat ie in zijn hand kan houden
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
damaetas schreef:
ik vind roken eig best gezellig, (...)
Voor mij is roken allesbehalve gezellig. Wat zou er precies gezellig aan zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:16
mystress-darqyr
Avatar van mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
ik rook soms...maar ik ben niet verslaafd...meestal is het zo dat ik als ik ontzettend gestresst ben een heel pakje rook en dan weer meer dan een maand stop...
maar eigenlijk ben ik tegen roken...alleen ja...verkeerde manier van met stress omgaan he...
__________________
accidentally in love
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 23:26
Nas-t Zeekoe
Avatar van Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ja ik rook ook... stoppen is niet moeilijk... het moment dat je in een groep rokers staat en je krijgt er een aangeboden en je moet weigeren... Dat is moeilijk!!!!
ik ga stoppen... mijn vriend rookt niet en dan moetie steeds een asbak uitlikken, is beetje lullig.....
verder: roken is wel gezellig ja, je biertje smaakt veel beter
en alle blowers moeten hun mond houden... roken is roken, wat voor zooi je dr ook instopt!
__________________
dus...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 00:56
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Met andere woorden, als er niet gerookt wordt,is het niet gezellig.
En wat ik nog steeds wil weten waarom jullie begonnen zijn met roken, maar blijkbaar schamen de meeste ervoor.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Vice schreef:
Met andere woorden, als er niet gerookt wordt,is het niet gezellig.
Ja, inderdaad. Dat slaat nergens op. Alsof ik het niet naar mijn zin kan hebben en het gezellig kan hebben, omdat ik niet rook

Rare logica
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:35
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb altijd gerookt en ben daarna weer een tijd gestopt.
Nu rook ik alleen een sigaretje/sigaartje op een zaterdagavond als ik gezellig met wat vrienden een biertje aan het nuttigen ben.
Dan vind ik het ook echt lekker, maar om nou doordeweeks tijdens de pauze naar buiten te vluchten ( wat overigens nu heel koud is) om te roken en vervolgens stinkend weer binnen te komen, dat vind ik nou weer 3x niks.
Ik kan me dan ook gewoon irriteren aan mensen die zo stinken.

Klinkt misschien een beetje tegenstrijdig, NOU EN.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:55
Nyrvana
Avatar van Nyrvana
Nyrvana is offline
Ja,
Roken is gewoon dom..
Blowen kan ik nog wel begrijpen, dan gebéurt er tenminste wat, roken is zinloos..
__________________
de wereld draait door :)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 13:59
anouk-fan
Avatar van anouk-fan
anouk-fan is offline
pfff...wat doet iedereen moeilijk zeg...Toen ik zelf nog niet rookte had ik dr ook nooit problemen mee..stel je niet zo aan joh
kom op zeg...
mzzl
__________________
ANOUK RULESS
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:19
tacidvs
tacidvs is offline
En nog als argument tegen roken: Als roker heb je een ouderwetse en/of ordinaire uitstraling, altijd bij je door de geur.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:28
Yamyam
Yamyam is offline
Goed zo Psychoboy; ik ook.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
anouk-fan schreef:
pfff...wat doet iedereen moeilijk zeg...Toen ik zelf nog niet rookte had ik dr ook nooit problemen mee..stel je niet zo aan joh
kom op zeg...
mzzl
Dat JIJ er geen last van hebt, wil niet zeggen dat NIEMAND er last van heeft.

Je mag van mij met mij ruilen om te zien hoe het is.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Dat JIJ er geen last van hebt, wil niet zeggen dat NIEMAND er last van heeft.

Je mag van mij met mij ruilen om te zien hoe het is.
Haha, dit herken ik. Kheb zelf ook al zóóó vaak mensen willen overtuigen hoe vervelend het is als je niet tegen rook kan, maar sommigen wíllen het gewoon niet begrijpen.
(sommigen! Dus gelukkig zijn d'r ook die wel gewoon netjes rekening met een ander houden! )

Overigens kan ik me best voorstellen dat het wel gezellig is, roken. Klinkt heel raar, maar meestal hangt er toch wel een gezellig sfeertje enzo als je zo kijkt naar rokers... Maar goed, denk aan de nadelen en je laat het wel!!
(zeker bij mensen als jij en ik die er niet tegen kunnen)

oh ja, lolly's voor m'n vaderi s op zich wel een goed idee, maar dan gaat ie weer te veel snoepen en wordt ie te dik Nah, pennen dan maar hè?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 17:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
anouk-fan schreef:
pfff...wat doet iedereen moeilijk zeg...Toen ik zelf nog niet rookte had ik dr ook nooit problemen mee..stel je niet zo aan joh
kom op zeg...
mzzl
Waarom rook je nu dan wel
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:53
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Voor mij is roken allesbehalve gezellig. Wat zou er precies gezellig aan zijn?
kwwetni, zoals ik al zei, nbtje zoals sociaal drinken, beats me waarom ik het gezellig vind. op mn eentje drinken vind ik ook maar nix, ook al is het hele goeie wijn ofzo.

en als mensen in mijn omgeving er zich aan storen dan rook ik toch gewoon niet. het is ook niet dat het niet gezellig is als er niet gerookt wordt. als ik met vrienden van school wegga wordt er nooit gerookt, met die van thuis meestal wel.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 20:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
damaetas schreef:

en als mensen in mijn omgeving er zich aan storen dan rook ik toch gewoon niet. het is ook niet dat het niet gezellig is als er niet gerookt wordt. als ik met vrienden van school wegga wordt er nooit gerookt, met die van thuis meestal wel.
Dus roken is alleen gezellig als meerdere mensen roken?
Misschien.

Ik kan het wel terugverhalen op je drinkvoorbeeld: alleen drinken is niet leuk (ook niet aan te raden ), maar wel met mensen om je heen.

Maar als de meerderheid niet zou roken is er dan ook niks aan volgens mij.
Maar dat weet ik niet, want ik rook (gelukkig) niet.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 13:15
snoetje
Avatar van snoetje
snoetje is offline
Ik ben niet tegen roken maar ik rook al 3 maanden niet meer.. ik moet zeggen dat je je veel frisser voelt en die geur die zo verschikkelijk ruikt is gelukkig weg.
De rokers zelf hebben dat niet in de gaten maar het stinkt echt erg!!
__________________
ja heb je nee kun je krijgen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:47
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
iemand die elke dag thee of koffie moet drinken ook.
iemand die elke dag moet snoepen ook.
Er is een groot verschil tussen lichamelijk en geestelijk verslaafd.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Er is een groot verschil tussen lichamelijk en geestelijk verslaafd.
Ja, maar dat gaat nu niet op
Nicotine, caffeine en suiker zijn allen lichamelijk verslavend (en kan ook geestelijk verslavend zijn).
De een net iets meer dan de ander

Ik kon een tijd lang niet zonder koffie. Als ik een dag geen koffie dronk kreeg ik hele erge hoofdpijn.
Nu drink ik heel af en toe koffie, maar dan ook maar slechts 1 kopje (anders word ik helemaal nerveus )

Over dat laatste stond overigens nog een artikeltje:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/2550739.stm

Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:23
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Dus roken is alleen gezellig als meerdere mensen roken?
Misschien.

Ik kan het wel terugverhalen op je drinkvoorbeeld: alleen drinken is niet leuk (ook niet aan te raden ), maar wel met mensen om je heen.

Maar als de meerderheid niet zou roken is er dan ook niks aan volgens mij.
Maar dat weet ik niet, want ik rook (gelukkig) niet.
juist, zoiets is het. hangt echt van de situatie af, tis ook ni zo dat ik zeker rook als de meerderheid van het gezelschap rookt.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Roken is echt gewoon goor. Het stinkt. Het is gewoon niet lekker. Ik vind het niet stoer, als een meisje het al doet, knap ik daar al op af, ze stinken dan. Bah
mijn gedachten!

Offtopic: feliej!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 23:58
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
ik rook om stoer te doen natuurlijk, want zonder sigaretten ben je niet bikkel! en natuurlijk Marlboro of Caballero!


oke ik rook tegen verveling en stress, rook nog niet eens elke dag, dus ja who the fuck cares..
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 00:36
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:

oke ik rook tegen verveling en stress, rook nog niet eens elke dag, dus ja who the fuck cares..
Niet-rokers die daar last van hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 00:53
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Hoera, de anti-rook fundamentalisten houden een bijeenkomst!

Rokers moeten respect hebben voor de niet-rokers, is vaak de ondertoon bij gesprekken over roken/niet-roken. Jammer alleen dat het genoemde respect altijd van 1 kant moet komen.
Rokers worden continu verguist dmv. verbaal klappen uitdelen door anti-rokers. De roker wordt onder andere uitgemaakt voor zwak asociaal verslaafd tuig, al dan niet in combinatie met een bep. aantal ziektes als bijwoorden die je volgens je pakje shag van het roken zou kunnen krijgen. De roker wordt steeds meer afgeschilderd als crimineel, die met de hardste middelen bestreden dient te worden. Anti-rook lobbys troeven elkaar af door te pochen over wie het hardst kan zeuren over rokers en wie het meest repressieve beleid kan uitdenken.
Chocolade sigaretten mogen niet meer, tabaksreclame is al helemaal uit den boze, roken bij concerten wordt verboden, identificatieplicht bij sigarettenautomaten, etc..
Nog even en de rokers krijgen eigen zgn. 'rokerswijken', worden verplicht een ster te dragen die aanduid dat ze tot de rokers behoren en worden ontzegd van allerlei medische hulp en stellen speciale teams aan die de stiekeme rokers opsporen. Sociale discriminatie wordt, overgoten met een laagje 'we willen die mensen helpen', ongegeneerd toegepast.

Als het zover komt zal ik zo'n ster iig met trots dragen; liever ongezond, verslaafd en noem maar op allemaal dan moraalridderig, zeikerig en hypocriet.


sorry voor de evt. aanvallendheid/provocerendheid/etc.. van deze post, maar ik ben dat fundamentalistische anti-rook tuig (algemeen bedoeld) spoegzat. ... ik voorzie flames :\
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 02:46.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 09:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
chaos, misschien zou je eens goed kunnen nadenken waarom niet-rokers daar zo'n ophef over te maken in plaats van jezelf met het trieste lot van de joden in de tweede wereldoorlog te vergelijken.

bah, walgelijk dat je zo ver kunt gaan!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 09:51
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
Verhaal
Nou ja, je beschrijft ook veel extremen, maar in principe ben ik het er wel mee eens, alhoewel ik geen roker ben en ik roken heel irritant vind.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:25
Verwijderd
*steekt sigaret en vervolgens middelvinger op*
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Zal ik vertellen tegen m'n ouders dat ik rook? HOE? (DIT IS HEEL ANDERS DAN BIJ ANDER
Element
17 20-02-2011 12:31
Beleidszaken Ik ben confuus!
Verwijderd
93 15-05-2010 15:26
Psychologie Ik ben niet te vertrouwen...
Baby^Boo
50 01-07-2005 00:09
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog roken in het openbaar
matlucky
8 13-06-2004 04:35
De Kantine verboden te roken, voor of tegen
arP-socialist
198 04-02-2004 19:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Idee??Niet-rokers moeten voorrang krijgen bij operaties.
Bertje
32 12-10-2002 22:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.