Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 14:10
hardcore boy
hardcore boy is offline
toen ik mijn vriendin leerde kennen en we dus nog niks hadden.zoende zij veel met andere jongens.ik was al wel verliefd op haar.ik was op haar verjaardag stond ze ook te zoenen met een ander.opzich niks verkeerts aan maar toch.ik kan het niet van me af zetten.ook een keer waren we in een disco. stond ze midden op de dansvloer vlak voor mij te zoenen met een ander. ik weet het er is niks verkeerts aan. maar ik neem het haar vreselijk kwalijk het laat me niet met rust. altijd als ik er aan terug denk doet het zeer.hoe kan ik het loslaten. ik wil haar er niet mee kwetsen. en ik wil ook niet zeurderig over komen.zij zegt het gebeurde gewoon. maar das tog geen antwoord. je zoent met iemand van wie je houd .en niet zomaar voor de fun. ((vindt ik)) ik bedoel we hadden nog niet dus het is geen vreemd gaan. maar het doet tog pijn. alle jongens die zij ((goede vrienden noemt)) ben ik achter gekomen dat zij er mee gezoent heeft. wtf das tog niet normaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2009, 14:13
Alyssia
Alyssia is offline
...Ehm, als zij zoenen dus blijkbaar ziet als iets voor de lol, dan kan je haar dat toch niet kwalijk nemen. Dat het voor jou meer betekent, is niet haar schuld. Bovendien is ze niet vreemd gegaan omdat het dus vóór jou gebeurde. Zeur niet en get over it. Jij bent nu the one voor haar en dan zal ze, mits ze een beetje degelijk is, heus niet met iedereen zoenen terwijl ze jou heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 16:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Tja, ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat je vriendin al door jan en alleman is afgelebberd. Maar je wist hiervan voordat ze je vriendin was (dat ze in dat soort dingen makkelijk is) en vind niet dat je er nog een punt van kunt maken. Feit is dat ze nu met jou is. En dat zal wel een reden hebben. Iemands verleden kun je niet eventjes verwijderen. Maar bedenk dat alles wat in het verleden is gebeurd haar heeft gemaakt tot wie ze nu is, jouw vriendin.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 20:48
Nice
Nice is offline
Ik zit nu ook in zo een situatie en vind het echt niet leuk dat het meisje die ik leuk vind en zij mij leuk vind, met andere jongens omgaat die zij: goede vriend noemt, ik heb nog niets met haar, ben ik wel van plan om te doen, maar ze is wel verliefd denk ik op mij(hoop ik), maja ik weet niet of ze met die jongen is gegaan, en wilk het wel weten, want je kan maar echt van 1 persoon houden! en niet van meerderen vind ik, het beste is om er over te praten met haar, vragen of ze je wel leuk vind enzo, en doorvragen, en als het antwoord je tevreden steld dan weet je het zeker!, Maar jij hebt geluk, jij hebt haar al, en ze zal ook niet zomaar weggaan!,
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 10:37
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Je doet een beetje te moeilijk over het feit dat ze met andere jongens heeft gezoend. Er is niets mis met jouw opvatting over zoenen, maar jouw opvattig is wel uitzonderlijk. Ik denk niet dat de meeste mensen zoenen voor de lol, maar ik denk óók niet dat de meeste mensen met een kus willen zeggen: ik houd van jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Laat me weten wat je vind van dit idee
Positief
12 22-11-2014 13:05
Verhalen & Gedichten Woede, en niets dan dat. - serie
xineof
3 26-05-2004 08:34
Verhalen & Gedichten story: geef je mening...
Ronella
5 14-05-2004 16:02
Verhalen & Gedichten Gedichten: HOe kun je? ...JIj ...zonder jou
~LiEf MeisJuh~
10 03-09-2002 12:46
Psychologie Hoe sluit je een relatie af ?
Verwijderd
6 09-04-2002 09:11
Liefde & Relatie hoe maak je het uit ? en als het uit is ?
Verwijderd
13 08-04-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.