Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2016, 09:19
Verwijderd
Advertentie
Oud 30-05-2016, 09:48
Verwijderd
Ik werd vanochtend wakker van het onweer. Jullie hadden het best mogen hebben, hoor - ik ben er een beetje bang voor.
Oud 30-05-2016, 10:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik word sikkeneurig van dit grijze weer
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2016, 10:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het weer is vandaag net zo ongezellig als ik
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2016, 10:56
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik loop de komende maand stage in Amsterdam en ik kom er nu achter dat ik mijn weekendov niet meer mag omzetten naar week.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 30-05-2016, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ik loop de komende maand stage in Amsterdam en ik kom er nu achter dat ik mijn weekendov niet meer mag omzetten naar week.
En als je belt? Volgens mij is die regel er vooral zodat niet iedereen in de zomer naar weekend-ov gaat.
Oud 30-05-2016, 12:03
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Leek me ook, maar het kon allemaal niet wegens 'het systeem' en 'de afspraken'.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 30-05-2016, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Leek me ook, maar het kon allemaal niet wegens 'het systeem' en 'de afspraken'.
#bullshit... Hebben ze gewoon geen zin in
Oud 30-05-2016, 12:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
#bullshit... Hebben ze gewoon geen zin in
Uhm, nee, het staat letterlijk in de wet dat je in deze periode niet mag wisselen
Oud 30-05-2016, 12:15
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Het weer is vandaag net zo ongezellig als ik
o jee dan zal ik braaf zijn.

heb je mijn pb gehad?
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 30-05-2016, 12:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

heb je mijn pb gehad?
Ja, ik heb 'm ontvangen! Nog niet helemaal gelezen, want studeren gaat even voor en ik wil er wel de tijd voor nemen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2016, 13:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Farmacologie leek zo'n leuk vak te zijn. Intussen is het eigenlijk best wel suf Jammer, er valt zoveel meer leuks mee te doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2016, 13:51
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Ja, ik heb 'm ontvangen! Nog niet helemaal gelezen, want studeren gaat even voor en ik wil er wel de tijd voor nemen
ah ok. succes met studeren.

het is zo benauwd en blugh
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 30-05-2016, 14:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Farmacologie leek zo'n leuk vak te zijn. Intussen is het eigenlijk best wel suf Jammer, er valt zoveel meer leuks mee te doen.
Lijkt me gewoon heel theoretisch en lijstjes blokken?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2016, 15:03
Verwijderd
Ik hou van de kringloop en van Jos, want die vindt het goed dat ik de hele hut vol gooi met kringloopshit
Oud 30-05-2016, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me gewoon heel theoretisch en lijstjes blokken?
Daar moet toch ook een heel mooi gedeelte aan scheikunde bijzitten lijkt me?
Oud 30-05-2016, 15:24
Verwijderd
Hoi trouwens
Oud 30-05-2016, 15:31
Verwijderd
Hoi Iemand.
Oud 30-05-2016, 16:04
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Uhm, nee, het staat letterlijk in de wet dat je in deze periode niet mag wisselen
Kutwet.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 30-05-2016, 16:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons staat in de cao dat ook stagiaires recht hebben op reiskostenvergoeding tenzij ze een SOV hebben. Kan je niet vragen of er bij jullie ook zoiets is?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2016, 16:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hihi.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-05-2016, 16:44
Abby.
Abby. is offline
Oud 30-05-2016, 16:52
Verwijderd
Het onweert in de verte. <3
Oud 30-05-2016, 17:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik hou van de kringloop en van Jos, want die vindt het goed dat ik de hele hut vol gooi met kringloopshit
Wat heb je allemaal gevonden?
Citaat:
Lijkt me gewoon heel theoretisch en lijstjes blokken?
Dat valt nog wel mee. Maar mijn docent heeft zelf stiekem ook niet zoveel verstand van pathologie en gaat dan doodleuk met een stalen gezicht staan te vertellen dat een hoge bloeddruk per definitie zorgt voor orgaanschade En in een poging er een didactisch vak van te maken, hebben ze er maar een stuk of 10 schrijfopdrachten in gestopt waarin je lesmateriaal op vmbo bovenbouwniveau mag gaan schrijven over de werking van verschillende soorten medicatie. Maar daarbij moet je natuurlijk wel uitkijken dat je geen misconcepten veroorzaakt!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2016, 17:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hier is net 20+cm regen in een klein uur gevallen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-05-2016, 17:55
Verwijderd
Yeah dike onweer
Oud 30-05-2016, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Het onweert in de verte. <3
Citaat:
Yeah dike onweer
Oh, jullie zijn serieus? Hier onweert het ook, maar ik kan echt niet wachten tot het overwaait.
Oud 30-05-2016, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je allemaal gevonden?
Een kastje voor in de keuken. Bijzonder lelijke lak, maar dat ga ik er vanaf schuren. Ben er blij mee.

De wc borrelt van het waterrrrrrr en de straat staat blank. Ik hou van dit weer
Oud 30-05-2016, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, jullie zijn serieus? Hier onweert het ook, maar ik kan echt niet wachten tot het overwaait.
Ik ben.serieus ja. Onweer en storm vind ik heerlijk, hoe ruiger hoe beter.
Oud 30-05-2016, 18:02
Verwijderd
Lekker om dan op zee te zitten
Oud 30-05-2016, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben.serieus ja. Onweer en storm vind ik heerlijk, hoe ruiger hoe beter.
Harde regen vind ik ook wel geweldig, zolang ik er niet doorheen hoef. Onweer vind ik niks.
Oud 30-05-2016, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Oh, jullie zijn serieus? Hier onweert het ook, maar ik kan echt niet wachten tot het overwaait.
Ja, heerlijk rustgevend
Oud 30-05-2016, 18:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een kastje voor in de keuken. Bijzonder lelijke lak, maar dat ga ik er vanaf schuren. Ben er blij mee.

De wc borrelt van het waterrrrrrr en de straat staat blank. Ik hou van dit weer
Foto van het kastje?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2016, 18:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Foto van het kastje?
Ik ben ook benieuwd!

Hier ook regen en onweer, heerlijk tijdens je hardlooprondje Nu snel even douchen en opwarmen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2016, 19:04
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Hier de eerste bliksem en onweer, ik haat het
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 30-05-2016, 19:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat heb je allemaal gevonden?

Dat valt nog wel mee. Maar mijn docent heeft zelf stiekem ook niet zoveel verstand van pathologie en gaat dan doodleuk met een stalen gezicht staan te vertellen dat een hoge bloeddruk per definitie zorgt voor orgaanschade En in een poging er een didactisch vak van te maken, hebben ze er maar een stuk of 10 schrijfopdrachten in gestopt waarin je lesmateriaal op vmbo bovenbouwniveau mag gaan schrijven over de werking van verschillende soorten medicatie. Maar daarbij moet je natuurlijk wel uitkijken dat je geen misconcepten veroorzaakt!
Had niet verwacht dat er ook pathologie zou bij zitten. Dat zit bij ons in ziekteleer. Farmacologie is echt alleen maar lijsten aan welke medicatie voor wat en waarom bij geneeskunde hier.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2016, 19:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Had niet verwacht dat er ook pathologie zou bij zitten. Dat zit bij ons in ziekteleer. Farmacologie is echt alleen maar lijsten aan welke medicatie voor wat en waarom bij geneeskunde hier.
Het vak is hier ook geen vast onderdeel van het curriculum, maar hebben ze erin gestopt omdat ze vinden dat wij als leraren onze leerlingen iets moeten kunnen vertellen over de werking van medicatie. Daar zit wat in, natuurlijk. Maar de uitvoering is een beetje jammer.
We krijgen ook geen echte pathologie, verder, dus dat zit er maar een beetje in dit vak bijgepropt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2016, 20:15
Verwijderd
Dus... Wat doeeeeeeen jullie?
Oud 30-05-2016, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus... Wat doeeeeeeen jullie?
Een oefententamen maken en me beseffen dat ik hoogstwaarschijnlijk mijn tentamen niet ga halen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2016, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Een oefententamen maken en me beseffen dat ik hoogstwaarschijnlijk mijn tentamen niet ga halen
Ahw kom op, als je zo gaat denken lukt t nooit. je kan het wel eline
Oud 30-05-2016, 20:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ahw kom op, als je zo gaat denken lukt t nooit. je kan het wel eline
Ik heb vorig jaar wel alle opdrachten gemaakt voor dit vak, maar had toen geen tijd om het tentamen goed voor te bereiden. Dit jaar had ik geen tijd en energie om de colleges opnieuw te volgen, en ben ik ook niet echt op tijd begonnen met leren en oefenen. Ik heb alle colleges doorgenomen en ik begrijp er ook al een stuk meer van, maar zodra ik het moet toepassen raak ik een beetje in paniek en weet ik niet meer wat ik moet doen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2016, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vorig jaar wel alle opdrachten gemaakt voor dit vak, maar had toen geen tijd om het tentamen goed voor te bereiden. Dit jaar had ik geen tijd en energie om de colleges opnieuw te volgen, en ben ik ook niet echt op tijd begonnen met leren en oefenen. Ik heb alle colleges doorgenomen en ik begrijp er ook al een stuk meer van, maar zodra ik het moet toepassen raak ik een beetje in paniek en weet ik niet meer wat ik moet doen
Waar gaat t tentamen over?
Oud 30-05-2016, 20:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waar gaat t tentamen over?
Kunstmatige intelligentie: het alpha-beta algoritme, A* en IDA* algoritmes, neurale netwerken, Bayesiaanse netwerken...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2016, 20:44
Verwijderd
Pathologie is interessant
Oud 30-05-2016, 21:03
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
http://m.hln.be/hln/m/nl/16748/Extre...ionItemId=9080

Wuustwezel staat er niet bij dus lekker hoog gelegen
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 30-05-2016, 21:27
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Wat is het verschil tussen farmacie en farmacologie?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 30-05-2016, 22:06
Verwijderd
Farmacie is een apotheek, toch?
Oud 30-05-2016, 22:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is het verschil tussen farmacie en farmacologie?
Farmacologie valt onder farmacie. Farmacie is de wetenschap van de farmaca en farmacologie houdt zich bezig met onderzoek naar de fysiologische interactie van farmaca.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2016, 22:18
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Farmacologie valt onder farmacie. Farmacie is de wetenschap van de farmaca en farmacologie houdt zich bezig met onderzoek naar de fysiologische interactie van farmaca.
Precies dit! Ik wilde dit dus typen. Ik heb farmacologie als minor gedaan en het was echt rete interessant!
Oud 30-05-2016, 22:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Precies dit! Ik wilde dit dus typen. Ik heb farmacologie als minor gedaan en het was echt rete interessant!
Dat kan ik me wel voorstellen ja!

Ik heb stiekem nog een beetje de droom om biomedische wetenschappen te studeren Maar hé, wat moet je daar nou weer mee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.