Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2004, 20:01
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik vind het heel erg zielig. Bij het riagg in maatsricht staan in de wachtkamer twee aquariums, een met plastic planten en een met ontzettend smerig water, wel met wat echte planten, maar de algen zitten er erg dik in, het zijn net spinnenwebben.
naja, eerst zat er dus geen vis in, maar later kwam ik er achter dat ze er vissen in gezet hadden, zonder water te verschonen en zonder zuurstof planten bij de andere bak, de ene groep vissen zit dus tussen plastic planten en de anderen zitten in een grote troep

Maar wat nou mijn vraag was, ik denk dat het niet goed is voor die vissen om in zulke bakken te zitten, vooral die zonder echte planten niet, maar is dat ook waar?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2004, 21:18
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
'k heb dr niet veel verstand van maar mijn gevoel zegt dat dit echt behoorlijk slecht is
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 21:28
Verwijderd
Ik denk niet dat die vissen het daar fijn hebben, wat hebben ze nou aan plasticplanten. Planten geven zuurstof aan het water die de vissen nodig hebben. Het lijkt met niet dat die plasticplanten daar ook voor zorgen.

Ik ben niet zo'n vissen kenner ofzo, maar tis niet goed.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 21:28
TechXP
TechXP is offline
Lijkt me niet goed. Een tijdje kan het maar denk dat het op langere termijn slecht is.

Hadden de vissen rare plekken op hun kop? Dat kan namelijk dan betekenen dat ze zuurstofgebrek hebben.

Misschien even melden bij de vissenbescherming.nl ?
Misschien dat zij even een belletje kunnen plegen ofzo
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 10:20
Bast
Bast is offline
nou ja, als er een goede zuurstofpomp in het aquarium zit hebben ze de planten niet nodig voor zuurstof. Maar aan die algen moet zeker watgedaan worden
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 10:54
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
metallica schreef op 28-02-2004 @ 21:01:
Ik vind het heel erg zielig. Bij het riagg in maatsricht staan in de wachtkamer twee aquariums, een met plastic planten en een met ontzettend smerig water, wel met wat echte planten, maar de algen zitten er erg dik in, het zijn net spinnenwebben.
naja, eerst zat er dus geen vis in, maar later kwam ik er achter dat ze er vissen in gezet hadden, zonder water te verschonen en zonder zuurstof planten bij de andere bak, de ene groep vissen zit dus tussen plastic planten en de anderen zitten in een grote troep

Maar wat nou mijn vraag was, ik denk dat het niet goed is voor die vissen om in zulke bakken te zitten, vooral die zonder echte planten niet, maar is dat ook waar?
dan ga je klagen bij de dierenbescheming lijkt me
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 10:57
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 29-02-2004 @ 11:54:
dan ga je klagen bij de dierenbescheming lijkt me
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 29-02-2004 @ 11:54:
dan ga je klagen bij de dierenbescheming lijkt me
hoe kan ik nou gaan klagen als ik niet weet als het waar is

en ik denk dat die vissen beter in behandeling kunnen bij het riagg, in plaats van de dierenbescherming, voor het geval ze zelfmoordneigingen krijgen

maar niet grappig, ik vind het zielig
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:17
Bast
Bast is offline
misschien dat je dat dan tegen de mensen daar bij het Riagg moet zeggen? Dat ze daar algen in het water hebben zitten en dat dat niet goed is voor de vissen etc?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.