Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2008, 15:30
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Enkele maanden geleden ben ik 2 maanden met een vrijwilligersorganisatie op reis naar Zuid-Amerika geweest, hiervoor moest ik verschillende vaccinaties halen die door de organisatie vergoedt zouden worden (staat zwart op wit).

Nog voor vertrek heb ik de factuur opgestuurd en heb van 1 van de medewerkers (die er nu niet meer werkt, wat het nog gecompliceerder maakt) een email teruggehad dat ze mijn factuur ontvangen hadden. Na enkele maanden was het geld echter nog niet op mijn rekening gestort, en nu blijkt mijn factuur 'kwijt' te zijn. Alleen ben ik zo stom geweest om de originele factuur op te sturen, zonder er een kopie van te maken, waarop zij nu zeggen dat ze zonder de factuur het geld niet terug kunnen storten.

Maar ik heb dus bewijs dat ze mijn factuur ontvangen hebben en dat zij hem dus kwijt zijn geraakt. Verder heb ik nog wel het bankafschrift waarop het totaalbedrag is afgeschreven en is op de website van de Reisdokter (waar ik mijn vaccinaties gehaald heb) na te gaan hoeveel deze per stuk gekost hebben. Kan verder ook niet even bij de dokter langsgaan met de vraag of deze misschien een kopie factuur uit kan draaien omdat ik t/m aankomende zomer in het buitenland verblijf.

Met andere woorden, kan ik naar mijn geld fluiten of heb ik gewoon recht op mijn vergoeding?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2008, 16:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar ik heb dus bewijs dat ze mijn factuur ontvangen hebben en dat zij hem dus kwijt zijn geraakt.
Dan heb jij gelijk, want hun administratieve incompetentie is niet jouw probleem. Ze hebben die factuur ontvangen, en kunnen dus uitbetalen wat jou betreft.

Hoewel het natuurlijk vragen om problemen is om geen kopie te maken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 10:50
Verwijderd
Zíj zijn het kwijtgeraakt, dat lijkt me niet jouw probleem.
Laat die organisatie het zelf maar oplossen zou ik zeggen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 12:46
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Wat je zou kunnen proberen is om zelf een factuur te maken (dwz: gewoon een blaadje papier met daarop je kosten). Daarbij doe je dan een kopietje van je bankafschrift waarop de kosten staan. Het is misschien een beetje van de zotte dat jij hun problemen moet gaan oplossen, maar je versnelt mogelijk wel het proces ermee (en dus het uitbetalen
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 15:10
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Wat je zou kunnen proberen is om zelf een factuur te maken (dwz: gewoon een blaadje papier met daarop je kosten). Daarbij doe je dan een kopietje van je bankafschrift waarop de kosten staan. Het is misschien een beetje van de zotte dat jij hun problemen moet gaan oplossen, maar je versnelt mogelijk wel het proces ermee (en dus het uitbetalen
Zou ik niet doen. Nu heeft ze het gelijk m.i. nog aan haar kant, maar dan wordt het allemaal wel heel twijfelachtig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Vergoeding bij staatsexamen?
Annefleur28
2 17-11-2012 16:10
Werk, Geld & Recht Heb ik recht op een vergoeding??
Jason_2
14 02-08-2012 16:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pesten--> Schadevergoeding?
Multilot
62 15-09-2011 23:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Horeca Apeldoorn wil vergoeding voor Koninginnedag
Gatara
23 03-09-2009 23:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap smartengeld
$@nd€r $@l@m@nd€r
30 28-06-2003 20:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wrongful life
geen punt.
40 05-04-2003 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.