Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2012, 16:27
Marco B
Marco B is offline
Ik heb een vraagje: Is een lul met schaamhaar beter dan een geschoren? Of vinden meisjes dat niet erg?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 16:28
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik vind dat mannen zich niet horen te scheren, maar geloof me: veel vrouwen zijn het er niet mee eens.

Dus het verschilt per meisje.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 16:30
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Heel veel schaamhaar kan behoorlijk irrie zijn, maar gewoon normaal is goed ( dus niet te veel niet te weinig )
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 16:32
Marco B
Marco B is offline
Citaat:
Heel veel schaamhaar kan behoorlijk irrie zijn, maar gewoon normaal is goed ( dus niet te veel niet te weinig )
Hmm... Ja ik heb hellemaal geschoren maar ik denk gewoon dat ik beetje laat, niet een heel bos hahahha
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 16:34
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik vind een geschoren jan jaap van de walle er uitzien als de piemel van een 10jarig jochie, maar dan wat groter.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 19:38
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Ik vind een geschoren jan jaap van de walle er uitzien als de piemel van een 10jarig jochie, maar dan wat groter.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 19:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zolang je vriendin niet steeds het haar meetrekt als ze aan je pielemans zit, is het toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 22:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon een beetje netjes bijhouden, dan is het snel goed hoor.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 23:14
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Zolang je vriendin niet steeds het haar meetrekt als ze aan je pielemans zit, is het toch geen probleem?
Citaat:
Gewoon een beetje netjes bijhouden, dan is het snel goed hoor.
Als het niet in de weg zit omdat het zo veel is, of vervelend voelt, dan prima.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Gewoon een beetje netjes bijhouden, dan is het snel goed hoor.
gewoon kala scheren die handel!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:08
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
gewoon kala scheren die handel!!!
kala nog wel , ik heb het wel is gedaan hoor, maar vond het kale rondje tussen het beenhaar nou niet echt super sexy. dus doe het gewoon kort, dat staat iets natuurlijker.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:10
Verwijderd
Citaat:
kala nog wel , ik heb het wel is gedaan hoor, maar vond het kale rondje tussen het beenhaar nou niet echt super sexy. dus doe het gewoon kort, dat staat iets natuurlijker.
Nee bah bah gewoon kaal...gewoon jummy!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:22
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Nee bah bah gewoon kaal...gewoon jummy!!!!
oke dat mag
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:33
Verwijderd
Citaat:
oke dat mag
Nee maar ff seriues. Jullie vinden het toch ook niet fijn om un behaarde kut in jullie mond te hebben. Of een behaarde kut zien? Is toch goor?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Nee maar ff seriues. Jullie vinden het toch ook niet fijn om un behaarde kut in jullie mond te hebben. Of een behaarde kut zien? Is toch goor?
ik heb ook geen oerwoud, hou het gewoon kort. een kutje hoeft van mij niet kaal te zijn, een streepje is ook goed, of gewoon kort. ik ben niet zo moeilijk. als het maar verzorgd is... kaal mag natuurlijk wel.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:40
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook geen oerwoud, hou het gewoon kort. een kutje hoeft van mij niet kaal te zijn, een streepje is ook goed, of gewoon kort. ik ben niet zo moeilijk. als het maar verzorgd is... kaal mag natuurlijk wel.
Seriues jullie manne zijn raar! Je gaat un hoofd toch ook nie in je mond doen..omdat er haar op zit? Bah bah iek…kippenvel
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 11:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Seriues jullie manne zijn raar! Je gaat un hoofd toch ook nie in je mond doen..omdat er haar op zit? Bah bah iek…kippenvel
jou voorkeur is in elk geval duidelijk
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 12:19
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline


lol. Ik vind een 100% kaal geslacht er gewoon nogal kinderlijk uit zien. Daarnaast kan je meer met haar. Je kan er doorheen kroelen, je kan er knetterhard aan trekken(), schaamhaar kan echt wat toevoegen aan seks .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:


Daarnaast kan je meer met haar. Je kan er doorheen kroelen, je kan er knetterhard aan trekken(), schaamhaar kan echt wat toevoegen aan seks .
Van dit stukje word ik seriues missleijk! Nee gewoon lekkur kaal
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 12:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Van dit stukje word ik seriues missleijk! Nee gewoon lekkur kaal
dat is duidelijk zelf ook dan he als je zo streng bent
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 12:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee maar ff seriues. Jullie vinden het toch ook niet fijn om un behaarde kut in jullie mond te hebben. Of een behaarde kut zien? Is toch goor?
Je neemt ook het haar niet in je mond.
En ik denk dat je goed bent opgevoed door je omgeving om het goor te vinden want in mijn ogen is er geen serieuze reden om het vies te vinden. Het is normaal dat het daar zit. Natuurlijk is een hele struik wel wat minder.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Je neemt ook het haar niet in je mond.
En ik denk dat je goed bent opgevoed door je omgeving om het goor te vinden want in mijn ogen is er geen serieuze reden om het vies te vinden. Het is normaal dat het daar zit. Natuurlijk is een hele struik wel wat minder.
Je hebt gelijk. Maar ut ziet er ook zo goor uit!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 12:57
Verwijderd
Net als okselhaar!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 13:29
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Vind je okselhaar er bij mannen ook goor uitzien?

Wat vind je precies vies aan haar?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 13:34
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
volgens mij vind ze alles wat haren heeft vies
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 14:09
Verwijderd
Citaat:
volgens mij vind ze alles wat haren heeft vies
Citaat:
Vind je okselhaar er bij mannen ook goor uitzien?

Wat vind je precies vies aan haar?
Alles gewoon alles! Oksels zweet geur gaat er echt nie uit. En onder al dat haar! Gewoon goor hou van hygiëne...en al dat haar vind ik geen hygiëne
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 15:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Alles gewoon alles! Oksels zweet geur gaat er echt nie uit. En onder al dat haar! Gewoon goor hou van hygiëne...en al dat haar vind ik geen hygiëne
Haar heeft niets met hygiëne te maken. Welke van deze twee opties is beter denk je?

1) Een vagina met (een beetje) haar die iedere dag gewassen wordt, of 2) een vagina zonder haar die iedere twee weken een keer gewassen wordt?

Haar is niet vies. Haar is haar. Als je je niet wast, dán ben je vies. Ik snap echt niet hoe je bij deze onzin komt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 17:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind grote bossen haar vervelend. Haar is normaal, maar ik vind het wel prettig als bij mannen het lichaamshaar (borst/schaamstreek) een beetje wordt bijgehouden, gewoon met een tondeuse ofzo. Ziet er ook mooier uit imho.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 17:30
Verwijderd
Ik sluit me aan bij Martiño. Een mooi getrimd bosjes schaamhaar is bij zowel mannen als vrouwen mooi. Grote bossen wildgroei daarentegen niet. En helemaal kaal, dat hangt bij mij af van de 'omgeving'. Bij sommige mensen staat het, bij andere niet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 23:10
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik ben geschoren van onder, kale poes, en als het schaamhaar weer een beetje aangroeid, scheer ik het weg met mijn lady shave, soms vraag ik een vriendje of hij me wil assisteren, een beetje bij haar de mannelijke schaamstreek vind ik niet erg, het moet natuurlijk geen oerwoud worden, maar een beetje kietelt..lekker..eh..maar dat is weer een ander onderwerp
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 12:41
Lovedrunk
Avatar van Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Ik vind het vies als een man zijn oksel/schaamhaar helemaal wegscheert. Het moeten natuurlijk geen heel bossen zijn, maar gewoon beetje bijhouden. Vooral okselhaar is echt gay als dat helemaal weggeschoren is. Hetzelfde geldt bij schaamhaar, dat vind ik er al snel gay uitzien. Haar is juist mannelijk
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 19:13
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Nee helemaal glad zonder hoeft een man niet te wezen, een klein baardje, snorretje, mag ook wel, kietel wel lekker,
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 19:50
marijke 1992
Avatar van marijke 1992
marijke 1992 is offline
bef jij graag een behaarde doos ? lol
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 11:59
xLizAx
xLizAx is offline
zoals iedereen al zegt bij vrouwen weg.. en bij mannen mag best een beetje
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 14:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Niet iedereen zegt dat, geloof ik. Ik vind het in ieder geval stom als een vagina kaal 'moet'. En ik weet ook niet of ik het nou mooier zou vinden.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 18:49
Verwijderd
Moet het vrouwtje zelf weten he
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 22:54
Verwijderd
In deze generatie vinden meisjes dat vaak wel erg. Alhoewel ik zelf vies vind
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 08:19
reality
reality is offline
Citaat:
In deze generatie vinden meisjes dat vaak wel erg. Alhoewel ik zelf vies vind
ik vinf kale lekkerder
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 12:48
Eva030
Avatar van Eva030
Eva030 is offline
Schaamhaar is een big no no
__________________
A Lannister always pays his debts .
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 16:02
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Schaamhaar is een big no no
Betekent dit dan ook dat je geen seks zou hebben met iemand die (in meer of mindere mate) schaamhaar heeft?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 20:55
laalala
Avatar van laalala
laalala is offline
Ik vind het niet mooi als mannen al hun schaamhaar hebben weggeschoren. Maar een oerwoud is ook too much.
Liever een beetje bijhouden.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 08:58
Verwijderd
Kunnen alle bijdragen van WF verwijderd worden, vanwege spam?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 09:41
Verwijderd
Ik heb het een aantal keren helemaal weggehaald maar dat vind ik a) teveel gedoe b) er lelijk uitzien en c) vervelend als het teruggroeit. Dus sindsdien hou ik het bij met een trimmer. Ik weet dat mijn vriendje kaal wel heel erg tof vindt en wie weet, als ikd aar zelf zin in heb, doe ikd at nog wel eens, maar vooralsnog vind ik dit prima.

Mijn vriendje haalt zijn okselhaar sowieso weg, ook al voordat we met elkaar gingen, en dat vind ik prima. Wat betreft borst- en schaamstreek geldt eigenlijk gewoon een beetje bijhouden, dan ben ik al lang blij. Haar vind ik een hele dikke prima, mits goed bijgehouden en schoon enzo.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vragenlijst voor jongens
erikdebruin
32 03-11-2011 17:14
Seksualiteit schaamhaar .. ja of nee
kranzler
265 11-11-2010 13:42
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Seksualiteit Schaamhaar ja of nee?
Lilalo
125 15-06-2007 22:01
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
De Kantine Op wie of wat heb jij je zinnen gezet?
graag gedaan
156 24-01-2004 15:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.