Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2005, 22:40
Verwijderd
Sport je een paar keer per week? Houd je veel rekening met wat je allemaal binnenwerkt? Drink je de hele dag water?
Of eet je elke dag fastfood, heb je nog nooit een sportzaal van de binnenkant gezien en kun je de douchekraan niet meer opendraaien omdat 'ie vastgeroest zit?

Beautycrèmes, schoonheidssalonnen en massagesessies.
Vertel alles wat jij voor je lichaam doet en waarom.

Ohja..ts begint.

Ik sport vrij veel, ik ben in het bezit van een eigen paard.
Wat eten betreft..tja...af en toe heb ik periodes dat ik er goed op let, maar meestal houd ik er niet zoveel rekening mee.
Ik drink en eet fastfood. Douchen en voor mezelf zorgen doe ik minimaal 1 of 2 keer per dag.

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 22:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2005, 22:44
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik ga nu 4 keer per week zwemmen (zwembad gaat volgende week dicht voor 3 weken )
Ik ga 3 keer per week powerplaten (liefst 4 keer)
Ik eet soms ognezond maar ik leef vooral ongezond
Ik neem pillen tegen vet, vochtafvoer en schone lijn

Mijn huid & mijn tanden zijn mijn persoonlijk heiligdom en daarom heb ik tanden al laten bleachen & nu ben ik bezig met Cosmopeeling

Oppervlakkigheid alom dus
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:53
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen, als mijn lichaam iemand anders was, dan zou het me een bitchslap geven.

Gelukkig is mijn lichaam gewoon mij en kan ik het rustig op allerlei leuke manieren de vernieling in helpen.

[edit] Oh, maar ik douche en poets m'n tanden wel elke dag, want ik heb graag dat mensen dicht genoeg bij me willen komen om mijn afgrijselijke grapjes te kunnen horen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:54
Maharani
Maharani is offline
Ik sport en dans. Ik douche drie keer per dag. En ik gebruik lotions, maskers, cremes, scrubs, balsams en olie.

Alleen let ik niet echt op wat ik eet, ik eet wel gezonde dingen maar ook wel veel junkfood en zoetigheden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:56
scarf
Avatar van scarf
scarf is offline
veel neuken helpt
__________________
Kom je ook op mn feestje?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:56
Verwijderd
En ik let ook wel op wat ik eet want ik ben vegetarier en wil ook niet te veel naargeestige chemische troep in m'n lijf.

Echter, dit weerhoudt mij er niet van ongezond te eten. Ik houd van ongezond. Je wordt er lekker bleek van.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:56
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
scarf schreef op 13-12-2005 @ 23:56 :
veel neuken helpt
__________________
I'm the least you could do.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
scarf schreef op 13-12-2005 @ 23:56 :
veel neuken helpt
Ja, jammer dat het niet kan als je allergisch voor liefde bent en er dan ook nog eens allerhande onhandige principes op nahoudt.

Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:04
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-12-2005 @ 23:58 :
Ja, jammer dat het niet kan als je allergisch voor liefde bent en er dan ook nog eens allerhande onhandige principes op nahoudt.

Ja, dat is jammer. Hoe ga je ermee om?
__________________
I'm the least you could do.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:05
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
scarf schreef op 13-12-2005 @ 23:56 :
veel neuken helpt
Dat zou echt dé sport voor mij zijn. Dan heb ik wel zin om te trainen hoor.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:06
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Until My End schreef op 14-12-2005 @ 00:05 :
Dat zou echt dé sport voor mij zijn. Dan heb ik wel zin om te trainen hoor.
Het is al de sport voor mij.
__________________
I'm the least you could do.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:07
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 14-12-2005 @ 00:06 :
Het is al de sport voor mij.
Samen trainen?
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:11
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik douche vaak en ik gebruik lotions, geurtjes, creme's, soms maskers. Ik sport wel, niet zo veel maar dat gaat binnenkort veranderen. Ik probeer gezond te eten (elke dag groente en fruit en zo min mogelijk greasy troep) en ik eet wat nodig is en niet veel meer. Ik ben ook zo'n type die liever loopt of fietst dan met het ov gaan (zz). De grap is dat ik wel rook en niet van plan ben om dat op te geven. O ja ik drink veel water.
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:13
Verwijderd
Ik drink veel water en anders sapjes. Ik douche elke ochtend en vaak ook 's avonds. Ik eet veel fruit en brood. Ik laat 3 keer in de week de hond 1,5 uur uit.

Maar ik heb ook dagen dat ik teveel chocola en vette broodjes eet.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:14
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Brood is helemaal niet zo gezond. Veel brood al helemaal niet.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:16
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 14-12-2005 @ 00:14 :
Brood is helemaal niet zo gezond. Veel brood al helemaal niet.
Veel brood niet nee. Elke dag een paar sneedjes is . Ik eet eigenlijk zelden nog maar brood. Maar als ik t eet, wel meteen 23 granen met 35 soorten noten erin enzo.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:20
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
bruin brood wel
ik probeer doordeweeks gezond te eten met 200 gr groente en 2 stuks fruit elke dag. soms lukt dat niet omdat mijn ouders anders willen koken of omdat ik ergens anders ben met het avondeten. vind ik niet erg mits ik iig 3 dagen per week oid gezond eet
doorgaans snoep ik in het weekend omdat ik mezelf niet geheel van snoep kan onthouden of als er iets gezelligs/bijzonders is snoep ik ook gewoon
verder sport ik niet en heb ik geen conditie maar dat stoort me nauwelijks
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:48
Verwijderd
als het bruin is maar niet volkoren dan heb je er nog niets aan heb ik me laten vertellen.
wit is gebleekt brood en 'bruin brood' is witbrood met een paar tarwe fliebertjes er doorheen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2005, 23:51
merels
Avatar van merels
merels is offline
ach donkerbruin tarwebrood is tig keer lekkerder dan slap witbrood hoe heet dat ook alweer?
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 23:54
Verwijderd
melkbrood?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 00:01
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
Roxane schreef op 14-12-2005 @ 00:48 :
als het bruin is maar niet volkoren dan heb je er nog niets aan heb ik me laten vertellen.
wit is gebleekt brood en 'bruin brood' is witbrood met een paar tarwe fliebertjes er doorheen.
ja oprah begon er ook laatst over te preken
hmmm maarja zolang je bruin bakkersbrood hebt is het allang beter dan bruin fabrieksbrood met al die E nummers

ohja ik eet ook veel biologisch voedsel als het even kan
biologisch vlees smaakt veel beter imo
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 00:08
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 14-12-2005 @ 01:01 :
ja oprah begon er ook laatst over te preken


Gezond eten is t lekkerst dus NP voor mij.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 00:09
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
mmm ik krijg zin in junkfood door dit topic
oh wacht het is nacht
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ik douche elke ochtend en vaak ook 's avonds. [/B]
dat is ook niet goed voor (je huid) , net als bijna elke dat je haar wassen. Ik verklaar ook iedereen voor gek die denkt dat melk zo goed voor je is zz
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 00:28
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
waarom was dat ook alweer slecht? behalve dan dat het slijm opwekt
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2005, 01:16
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
je doucht je beschermende vetlaagje van je huid af. ik drink veel water en ijsthee, verder verbrak ik m'n lichaam redelijk.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 07:54
June bug
June bug is offline
Ik douche meestal om de dag, en soms iedere dag. Ik sport op t moment niet maar heb heel lang 1 keer in de week gedanst maar dat kon ik niet meer combineren met school. Verder eet ik iig 3 keer in de week groente enzo, maar fruit schiet er vaak een beetje bij in. En ik drink overdag de hele dag water maar als ik thuis ben altijd cola. ohja en ik rook dus dat is niet zo gezond.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 07:58
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 14-12-2005 @ 02:16 :
je doucht je beschermende vetlaagje van je huid af. ik drink veel water en ijsthee, verder verbrak ik m'n lichaam redelijk.
Ijsthee is echt ontzettend slecht voor je. (maar wel lekker.)
Ik douche wel elke dag aangezien ik veel paardrijd. En dat stinkt. Paarden stinken naar stront.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 08:00
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik doe vijf keer per week aan fitness. Ik let er verder wel op dat ik niet ál te ongezond eet. maar vaak toch wel een broodje kebab/patat per dag (bovenop 14 sneeën brood). in het weekend drink ik ongeveer 6 bier.
maar ik ben in mn hele leven nog nooit ziek geweest dus het zal wel goed zitten
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 14-12-2005 @ 09:00 :
ik doe vijf keer per week aan fitness. Ik let er verder wel op dat ik niet ál te ongezond eet. maar vaak toch wel een broodje kebab/patat per dag (bovenop 14 sneeën brood). in het weekend drink ik ongeveer 6 bier.
maar ik ben in mn hele leven nog nooit ziek geweest dus het zal wel goed zitten
14 sneetjes brood? that's sick.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 08:22
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik sport niet, ik eet zeker 1 keer per week friet, ik eet regelmatig kebab, ik eet te weinig groente en fruit en ik lus ook wel een biertje.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 08:41
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
Laatst na heftig drinken kwam ik op het idee om op dat moment m'n nootjes te scheren, nu zitten er twee sneetjes in.

Nouja, ik drink dus wel eens wat, het liefst zoveel mogelijk van de kaart, want als het niet op de kaart staat hebben ze het meestal niet.

Verder ga ik 4 keer per week naar de Mac ongeveer, want in tussenuren op school is geen hol te beleven.

Ik slaap onregelmatig, weinig en ik eet vaak voordat ik ga slapen, midnight snacks of na het middageten om 4 uur.

Ik rook.

Ik poets twee keer per dag, douche dagelijks (maar shampoo maar 1 of 2 keer de week, dan blijft m'n haar lekker vettiggg), ik scheer me als ik er last van heb.

Soms voel ik me alsof m'n lichaam een groot wrok is, maar dat zal vast een gebrek aan vitamientjes zijn.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 09:15
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Sporten doe ik niet aan want daar ben ik te lui voor.Verder rook ik een half pakje per dag en blow paar keer per week.Zuipen doe ik 1 keer per week als ik uitga.Ontbijten heb ik 's ochtends nooit zin in waardoor ik halverwege de dag ontzettende honger krijg.Gister heb ik de hele dag niks gegeten op avondeten na waar ik door moest kotsen omdat het te veel op een lege maag was.Ik douche elke ochtend en smeer me vaak in met bodylotion omdat ik een gevoelige witte huid met teveel sproeten heb.Maar als ik eet eet ik wel redelijk goed.Broodjes gezond zijn geniaal en zelfgemaakte smoothies ook.Mn slaapritme is best wel vertiefd ik kan pas rond 1 uur slapen hoe hard ik ook probeer eerder te slapen.Er zit hier een coffeeshop aan de overkant,een snackbar om de hoek en er komt nou ook een taco zaak dus ik word wel vaak in verleiding gebracht om ongezond te doen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 10:56
*amélie*
*amélie* is offline
Ik probeer er wel op te letten dat ik gezond leef. Ik douche elke morgen (anders word ik niet wakker), poets m'n tanden ong 3 keer per dag. Ik ontbijt altijd en eet 's avonds meestal wel gezond.

Ik rook niet, drink bij het uitgaan. Overdag drink ik veeeel rooibos of herstthee <3 of water. Drink bijna nooit frisdrank. Heb altijd veel gesport, maar sinds ik ben gaan studeren is dat er een beetje bij ingeschoten. Nu probeer ik elke week te squashen en dat al 2 weken lang
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:04
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Nou sporten is niet zo MIJN DING hoor Ik ben dan ook principieel tegen RENNEN, dan ga ik liever vijf minuten eerder weg zodat ik weet dat ik op tijd de bij de trein ben, of dat ik zeker weet dat ik te laat ben maar dan ga ik ook later weg, ingewikkeld . Heel af en toe wil ik opeens wel sporten, maar ik wil niet dat andere mensen dat dan zien dus doe ik het toch maar niet, och och . Ik heb wel één keer gefitnest, waarbij mijn armen dubbel klapten dus dat doen we ook maar niet weer. Verder drink ik veel thee en water en alcohol, eet ik vrij weinig, maar dat komt vooral ook omdat ik het vergeet of geen honger hebt. De vadsige look trekt me bovendien ook niet zo. Wel ben ik vaak ziek, maar dat komt ook deels omdat ik pas sinds een paar weken een jas heb en nog wel meer dingen alleen die ben ik nu vergeten. Als ik gestrest ben ga ik roken. Helaas ben ik bijna altijd gestrest dus moet ik me erg inhouden want het lijkt me niet zo jolig om er verslaafd aan te zijn hihahoe. EINDE.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:16
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik doe niet aan sport, maar dat komt meer omdat ik er gewoon geen tijd voor heb want ik wil graag m'n conditie opbouwen nu ik gestopt ben met roken.
ik eet eigenlijk niet echt gezond maar dat komt omdat ik geen groentes eet/lust maar omdat ik vind dat dat wel moet, eet ik het soms wel de laatste tijd. en fruit vind ik heerlijk vooral kiwi voor de rest eet ik alles wat ik lekker vind, ik ontzeg mezelf niets ofzo. owja ik drink ook veel te weinig maar het lukt me nooit echt om daar iets aan te doen.
verder smeer ik elke dag nivea soft op mn gezicht omdat ik een heel droge huid heb en doe ik bodylotion op de rest van m'n lichaam ennn soms scrub ik.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-12-2005, 11:26
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik douche niet vaak, poets niet altijd mijn tanden, smeer wel wat cremes op mijn gezicht, uuhm ik sport niet, eet ongezond en op willekeurige tijden, slaap slecht en dat is het.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:32
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik eet niet ongezond.. maar ook niet erg gezond, ik probeer er wel op te letten. Ik drink graag en af en toe rook ik. sporten doe ik niet al loop, fiets en drum ik wel.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:35
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik drink eigenlijk alleen maar water, bijna geen alcohol. Maar daarentegen eet ik best wel ongezond, ik hou niet van groente en fruit, ik eet geen gekookte aardappels dus mijn eten is vrij eetonig (magnetron opwarm voedsel of pizza's). Daarnaast sport ik niet meer.
Sinds ik student ben, ben ik ongezond en arm
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:53
Nuck
Nuck is offline
Ik eet wel vrij gezond, drink overdag veel water en sport wel maar dat verschilt per week. Ik rook niet maar drink wel tevaak en te veel alcohol, heb ook een onregelmatig ritme waardoor ik vaak erg moe ben. Ik douche wel elke dag en gebruik ook vaak lotion, scrub, cremes en maskers
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:54
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 14-12-2005 @ 01:28 :
waarom was dat ook alweer slecht? behalve dan dat het slijm opwekt
In melk zit lactose dat in je lichaam moet worden afgebroken dmn van het enzym lactase en deze wordt maar tot je 3de (of 7de, ik weet het niet) in voldoende mate gemaakt. Als je melk consumeert en niet voldoende lactase hebt kan dat tot problemen leiden.
Zoals het bij jou extra silijm opwekt doet het eigenlijk bij iedereen maar dan voornamelijk in de darmen. Er blijft dan een slijmlaag achter die de opname van voedingsstoffen tegen gaat en dat heeft natuurlijk weer zn gevolgen. Er zijn zo nog tig meer onderzoeken/verklaring waarom melk helemaal niet zo goed voor je is. Er zijn zelfs onderzoeken waaruit blijkt dat melkconsumptie juist botontkalking veroorzaakt. Melk wordt ook steeds meer in verband gebracht met problemen zoals eczeem, astma, allergie problemen, darm problemen etc etc. Maar ja dat komt economisch niet zo goed uit. In de jaren 30 is namelijk het Zuivelbureau opgericht (gefinancierd door de industrie) om de mens aan de de melk te brengen, dit puur om economische reden (werkloosheid onder de boeren). Melk is dus eigenlijk alleen maar goed voor de NLse economie zz
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:59
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
Roxane schreef op 14-12-2005 @ 12:54 :
In melk zit lactose dat in je lichaam moet worden afgebroken dmn van het enzym lactase en deze wordt maar tot je 3de (of 7de, ik weet het niet) in voldoende mate gemaakt. Als je melk consumeert en niet voldoende lactase hebt kan dat tot problemen leiden.
Zoals het bij jou extra silijm opwekt doet het eigenlijk bij iedereen maar dan voornamelijk in de darmen. Er blijft dan een slijmlaag achter die de opname van voedingsstoffen tegen gaat en dat heeft natuurlijk weer zn gevolgen. Er zijn zo nog tig meer onderzoeken/verklaring waarom melk helemaal niet zo goed voor je is. Er zijn zelfs onderzoeken waaruit blijkt dat melkconsumptie juist botontkalking veroorzaakt. Melk wordt ook steeds meer in verband gebracht met problemen zoals eczeem, astma, allergie problemen, darm problemen etc etc. Maar ja dat komt economisch niet zo goed uit. In de jaren 30 is namelijk het Zuivelbureau opgericht (gefinancierd door de industrie) om de mens aan de de melk te brengen, dit puur om economische reden (werkloosheid onder de boeren). Melk is dus eigenlijk alleen maar goed voor de NLse economie zz
aha! goed om te weten
zolang je genoeg vitamine b en calcium binnenkrijgt op een andere manier kan je het ook weglaten lijkt me
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 12:07
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Ik drink eigenlijk best wel veel melk, wist niet dat het zo ongezond was
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:11
lodemai
Avatar van lodemai
lodemai is offline
ik probeer gezond te eten, maar dat gaat me niet zo goed af aangezien junkfood toch best verleidelijk is. ik vergeet ook heel vaak te eten of te drinken, zodat ik er rond negen uur 's avonds achter kom dat ik toch even iets moet gaan eten.
ik rook, en ik blow.
ik douche om de dag, tenzij ik gezweet heb of me niet schoon voel. mijn haren was ik 1 a 2 keer per week, omdat het gezonder voor je haar is.
sporten gaat momenteel niet, omdat ik problemen heb met mijn gewrichten. daar baal ik ontzettend van want ik ben dol op wandklimmen, bolderen en zwemmen.
__________________
so you think you can tell heaven from hell
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:22
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ga niet reageren want dan besef ik hoe ik leef en dat wil ik eigenlijk niet
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 14-12-2005 @ 13:07 :
Ik drink eigenlijk best wel veel melk, wist niet dat het zo ongezond was
Drie glazen melk zijn zes speklapjes
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:31
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 14-12-2005 @ 14:22 :
Drie glazen melk zijn zes speklapjes
Nou dan ga ik daar voortaan maar mee stoppen
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 14-12-2005 @ 14:22 :
Drie glazen melk zijn zes speklapjes
in welk opzicht? kcal/vet niet toch?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:42
Verwijderd
Ik tennis 1x per week, en verder spring/huppel ik vrij veel door het huis, telt dat ook?
Verder ga ik ongeveer 1 keer in de week naar de Mac, omdat het zo lekker is en tussenuren op school zijn
Ik eet bruin brood en 's avonds ook gezond. Ik let niet echt op wat ik eet, maar ik kom ook gewoon niet aan, iig nu (nog) niet
Ik douche meestal 1 keer per dag en mn haar was ik 2/3 keer per week. verder gebruik ik dagcreme omdat mn gezicht anders heel droog is en dat ziet er niet uit
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
de meeste verslavingen houden je slank
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.