Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2001, 18:25
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
hoi,ik ben steeds ziek al een paar maanden a een jaar.....ik bedoel steeds niet lekker en misselijk,hoofdpijn enz......ook ben ik ssteds zo moei....op pheifer ben ik al zovaak getest maar dat is het niet,weten jullie iets????is dit wel normaal???
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:32
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Hmm das erg vervelend Sommige personen hebben een vrij slechte weerstand en zijn dus vrij vaak ziek. Gezond eten kan soms helpen, maar ook niet altijd, missschien een goed idee om het ff aan je dokter te vragen?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:33
Verwijderd
Moeheidssyndroom (ME)? Voedselallergie? 'k zou het idd ff aan de huisarts vragen, eventueel een doorverwijzing naar een dietist oid, het zou een voedselallergie kunnen zijn, het nakijken waard iig lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:38
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja zekers ,ik weet dat ik wel allergieen heb voor voedsel maar dat zou allng over moeten zijn,want heb al zzoooooo veel medicijnen gerpbeerd enzo!!!! dus ik ga wel een x langs ja.....dank je voor jullie adviezen!!!!!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef:
ja zekers ,ik weet dat ik wel allergieen heb voor voedsel maar dat zou allng over moeten zijn,want heb al zzoooooo veel medicijnen gerpbeerd enzo!!!! dus ik ga wel een x langs ja.....dank je voor jullie adviezen!!!!!!!!

Voedselallergien gaan echt niet altijd over door medicijnen, negen van de tien keer gebeurd dat niet. De hoeveelheid medicijnen die je hebt gebruikt doet er dus niet toe. De dingen waar je allergisch voor zou zijn niet of iig zo min mogelijk eten, dat werkt wel.

Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:43
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja dat beteknt dat ik dus zo ongeveer nix meer mag eten????[mag geen fruit,melkproducten,snoep met suiker enz.......]
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef:
ja dat beteknt dat ik dus zo ongeveer nix meer mag eten????[mag geen fruit,melkproducten,snoep met suiker enz.......]

Ik ken het probleem, ik mag geen suiker, geen lactose (melkdingen dus), geen pinda's en geen gluten (zit in granen, zit dus in brood, koekjes, pizza, liga dingen ed, musli/creusli, veel soorten chips/nootjes en alles waar verder deeg/granen in zitten), dus tja...'k kan dr ook weinig aan doen. Als je er maar ziek genoeg van wordt, dan wil je die dingen wel laten staan, geloof mij. Er zijn btw zat vervangende producten te vinden.



[Dit bericht is aangepast door Leonoor (19-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:51
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja is zo,maarja de smaak hey????[haahhaha]ik heb wel wat laten staan,maar als ik het niet meer neem en wil later wel iets ervan ken jehet helemaal niet meer eten,dus ik denk dat me lijf eran moet wenne,ja toch???

[als je voor de eerst x sport dan heb je ook spierpijn,maar ga je vaker sporten raken je spieren eran gewent.....]zo is het dan toch ook met eten?????
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef:
ja is zo,maarja de smaak hey????[haahhaha]ik heb wel wat laten staan,maar als ik het niet meer neem en wil later wel iets ervan ken jehet helemaal niet meer eten,dus ik denk dat me lijf eran moet wenne,ja toch???

[als je voor de eerst x sport dan heb je ook spierpijn,maar ga je vaker sporten raken je spieren eran gewent.....]zo is het dan toch ook met eten?????

Euh...als je ergens allergisch voor bent dan went je lijf daar NIET aan. Soms groei je er over heen, maar als je al wat ouder bent (en 17 is wat ouder) dan is de kans dat dat gebeurd vrij klein. En de smaak van die vervangende dingen is prima, het kost allemaal misschien iets meer tijd en geld, maar als je ff zoekt en zelf in de keuken gaat staan, dan zijn er zat dingen te vinden/maken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:56
Verwijderd
fruit: tja, dat weet ik ook niet, mag je geen enkele fruitsoort? Vaak ben je allergisch voor een aantal soorten, en mag je andere dus wel.

melkproduchten: soyaproducten (melk, yoghurt, yoghi ed) zijn prima te gebruiken, geitenkaas kan dr ook mee door. Mag je btw geen melk of geen lactose, das nl nog een behoorlijk verschil.

snoep met suiker: mag je helemaal geen suiker of alleen geen snoep met suiker? Er zijn zoveel dingen te vinden zonder suiker, veel van die dieetdingen en dingen voor mensen met diabetes, die mag je vrijwel allemaal hebben, ff de ingrediënten doorlezen.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (19-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 18:57
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja je heb helemaal gelijk!!!!
ik ga wel opzoek naar dingen,misschien helpt dit wel......[!?]
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef:
ja je heb helemaal gelijk!!!!
ik ga wel opzoek naar dingen,misschien helpt dit wel......[!?]

'k zeg niet dat het echt verschil maakt, maar het kan een heel groot verschil maken, ga anders es langs een dietist, om er achter te komen waar je precies allergisch voor bent.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 19:03
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
daar ben ik al geweest maar ide wist het natuurlijk ook weer niet precies,want bij mij verschilt het ofzo iets.....
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef:
daar ben ik al geweest maar ide wist het natuurlijk ook weer niet precies,want bij mij verschilt het ofzo iets.....

Ongeveer wel toch? Anders kon je die dingen ook nooit opnoemen. Suiker is nooit goed voor een mens, dat zo min mogelijk eten helpt vaak al wel. Dat met melkproducten is ook best zo min mogelijk te doen. Fruit, tja, vitaminepil ofzo maar. Maar overleg ff met een dietist of met je huisarts!

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (19-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 19:10
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
oke,dank je wel,ik ga binnekort weer bij de doc. langs en dan zie ik wel wat ie zegt......

nogmaals bedankt voor allez.....
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 21:28
poki
Avatar van poki
poki is offline
bloedarmoede..
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 11:00
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja zou ook nog kenne!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:50
belanda
belanda is offline
Citaat:
poki schreef:
bloedarmoede..
zelftest om te kijken of je bloedarmoede hebt


trek je onderste ooglid naar beneden en kijk of dit wit(achtig) is dit hoort namelijk rood te zijn als het wit is heb ej kans dat je bloedarmoede hebt.

groetjes belanda
__________________
wolken en wind die geen regen brengen zijn net mensen die beloftes doen en ze niet nakomen:)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:52
Verwijderd
'k zou het toch maar gewoon door de dokter laten onderzoeken.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 19:32
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Janet schreef:
hoi,ik ben steeds ziek al een paar maanden a een jaar.....ik bedoel steeds niet lekker en misselijk,hoofdpijn enz......ook ben ik ssteds zo moei....op pheifer ben ik al zovaak getest maar dat is het niet,weten jullie iets????is dit wel normaal???

tja, toen ik dat soort problemen had {ik
er ook nog erge dorst bij(de dorst viel
mij eerst niet op maar achter af wel)}ik diabetes mellites (suikerziekte).
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 17:59
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
hoi,ja kijk ik zal naar de doc. gaan,want vandaag was ik weer zo moei maar dat wat belinda zei,het is gewoon rood onder me oge dus dat is het dan ook niet.......ik ga gewoon naar de doc. om het te overlegge enzo.............en dan zie ik wel wat ie zal zegge......[toch?]

maar wel bedankt voor jullie reacties enzo!!!!!!!!!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is zulk gedrag normaal?
griliej
15 14-09-2006 20:21
Psychologie Waarom willen we normaal zijn?
Mats
32 18-02-2006 04:15
Psychologie ik vraag me af he? Is dit normaal?
Eend
19 25-01-2004 18:42
Seksualiteit nog niet toe aan sex: normaal?
shiningstars
29 19-08-2003 17:39
Lichaam & Gezondheid Is dit wel normaal? (schimmelinfectie)
Deliveran©e
17 11-05-2003 18:05
Seksualiteit is dit normaal?
jw17
21 22-07-2002 23:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.