Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 20:57
Verwijderd
Ik heb de hele dag echt heel erg veel dorst (drink minstens 3 liter water), en ben ook steeds misselijk en duizelig.
Ik eet genoeg wel (ook fruit), dus dat is het niet..

Maar weet iemand wat ik hieraan kan doen/wat het is?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:00
Verwijderd
Laat je eens testen op diabetes... Ik ben geen arts natuurlijk, maar dorst en ook duizelig en misselijk zijn, kunnen daar volgens mij symptomen van zijn... Bezoekje aan de dokter kan iig geen kwaad, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:11
Verwijderd
Oh get, ja mn moeder zei ook al zoiets maar ik hoopte een beetje dat hier mensen zouden zijn die iets anders zouden denken.

Dan maar even naar de dokter ja..

Maar kan je dan diabetes krijgen (heb nl. altijd gedacht dat je er mee geboren werd ofzo)? En waardoor kan dat komen?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:18
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Rhea schreef op 07-07-2003 @ 22:11:
Maar kan je dan diabetes krijgen (heb nl. altijd gedacht dat je er mee geboren werd ofzo)? En waardoor kan dat komen?
Misschien heb je hier iets aan?
http://www.diabetesfonds.nl/

Ik dacht ook meteen aan diabetes met dat veel drinken, maar het kan ook zo iets anders zijn. Ik zou inderdaad maar even naar de dokter gaan. Beterschap!
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Rhea schreef op 07-07-2003 @ 22:11:
Maar kan je dan diabetes krijgen (heb nl. altijd gedacht dat je er mee geboren werd ofzo)? En waardoor kan dat komen?
Er zijn twee types...met de ene wordt je geboren of krijg je als je jong bent, de ander kun je krijgen als je ouder bent ('ouderdomsdiabetes')...tenminste, zo iets dacht ik.

Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 21:26.