Oud 05-04-2004, 14:27
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Daar ben ik echt benieuwd naar aangezien ik vermoed dat ik t misschien zelf ook wel heb.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 14:35
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik weet niet zeker of het ermee te maken heeft, daarom vraag ik ook waaraan je het merkt en daarom ben ik ook nog niet naar de huisarts geweest.

Maarja ik ga soms op een dag maar 2x naar de wc. Das dus s morgens n s avonds een xtje. Ik heb soms dagen dat ik een 'dikker' hoofd heb dan normaal, je ziet het niet bijzonder duidelijk, maar ik zie t wel.......mijn oogleden zijn dan soms ook wat dikker. Net alsof ik vocht vasthou....als ik dan overdreven veel ga drinken hoef ik pas n dag later ineens heel veel naar de wc. Dat was het eigenlijk wel en ohja t zit in de familie....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 14:56
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Replica schreef op 05-04-2004 @ 14:43 :
Drink je wel genoeg? Vocht voer je namelijk af door meer te drinken. Volgens mij als je last hebt van je nieren, heb je laag in je rug pijn, maar ik weet niet of dat altijd zo is.

Vocht vasthouden kan trouwens een heleboel redenen hebben, ik zou niet meteen aan m'n nieren denken.

[Edit] Niet goed gelezen. Ik denk dat je gewoon moet zorgen dat je sowieso 2 liter vocht op een dag binnen krijgt, niet maar een keer in de zoveel tijd een boel drinken. [/Edit]
Misschien moet ik daar ook maar beter op gaan letten, ja. Ik ben al eens flauwgevallen omdat ik niet genoeg gedronken had idd. Ik heb rechts vooraan in mn buik vaak soort van pijn, soort zeurende pijn. Maar dat is mijn blinde darm geloof ik

dankjewel voor je reactie
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Heb je (meer dan normaal) last van moeheid?

Als je zo'n opgezet gezicht hebt: ben je dan ook zwaarder geworden? Wel echt op de weegschaal gaan staan he.
En heb je dan ook dikkere enkels? Of een vol/opgeblazen gevoel in je buik?

Heb je (meer dan normaal) last van jeuk op je huid?

Zitten nierziektes in de familie? Oh je zegt al van wel. Maar is dat ook bij jonge mensen, zoals jij? En weet je of het erfelijke ziektes zijn?

Nou ja als je het vermoedt > ga eens langs je huisarts.
En probeer de hoeveelheid vocht die je per dag binnenkrijgt, een beetje constant te houden.. Dus niet 1 dag bijna niks, en de volgende dag 4 liter.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:17
Zozo
Zozo is offline
Je urine wordt licht van kleur. Het gele wordt namelijk door je nieren gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:06
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dus als je jujist hele donkere urine hebt betekent dat dat er iets niet goed zit in jenieren ofzo ??
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:44
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ga morgen ook naar de huisarts
kon vandaag niet terecht..
de reden dat ik nu ga is omdat ik er al een week mee loop en t steeds erger word (en tis niet bepaald prettig de hele dag zoveel slijm te hebben dat je steeds naar de wc moet om te zorgen dat je niet doorlekt daarvan..)
en ik heb al een aantal keer meer pijn in mn onderbuik gehad dat ik niet wist waarom..
wil t dus ff laten checken voorda tik erachter kom een blaasontsteking te hebben verwaarloosd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:00
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Dankjewel voor jullie reacties!

Op dit moment herken ik (te) weinig. Die nierziekte is voor zover ik weet geen erfelijke vorm. Ik ben af en toe opgeblazen en heb opgezet gevoel in mn buik, maar het is niet bijzonder opvallen dat je denkt: wauw zij is opgeblazen ofzo.

Die verkleuring van de urine herken ik niet, maar eerlijk gezegd let ik daar niet zo op. Dikke enkels heb ik dan niet echt. Wel ben ik dan zwaarder, maar ik wissel sowiezo veel in mijn gewicht 2/3 kilo verschil per dag heb ik soms

Ik zal eens beter gaan letten op mijn drinken e.d.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.