Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2006, 08:15
Evian
Evian is offline
Beste mensjes,

Mijn vriend heeft een erg droge eikel. *het lijkt wel of er scheurtjes in zitten zegt hij* Vaseline helpt niet, wordt achteraf alleen maar droger. Het doet erg pijn tijdens de seks,,.. okee..logisch..

Weet iemand wat hieraan te doen valt?
__________________
Serieus
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 09:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Huisarts dan maar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 10:58
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Wel veel trieste reacties hier zeg.

Het kan een schimmelinfectie zijn, maar dan doet het meestal ook wel enigszins pijn. Het voelt anders in ieder geval.

Het eerste wat in me opkwam was visolie of lijnzaad of iets dergelijks. Als het tenminste uitdrogen van de huid is. Maargoed ik ben een beetje zo'n spiritueel natuurgeneeskunde-type. Je kan lijnzaad dan ook kopen in een natuurvoedingswinkel.
Baat het niet dan schaad het niet en dat kan je van medicijnen niet zeggen
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:13
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik (mijn vriend eigenlijk..) heb hier zelf geen ervaring mee. Dus misschien is een bezoekje aan de dokter niet verkeerd?
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 12:28
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
James gaat even ergens anders proberen vrouwen bij hun vriendjes weg te trekken, verder kan iedereen ook wel normaal reageren lijkt mij.

OT:
Kan voorkomen, als zijn voorvochtproductie erg laag ligt kan dat heel vervelend zijn. glijmiddel en speeksel zijn mogelijke oplossingen. Vaseline is leuk bedacht, maar als de eikel al droog is en je smeert er een vetlaag op, dan hou je direct ook tegen dat er nog enig vocht bij komt. Droogt dan idd alleen nog maar verder uit. Als speeksel en glijmiddel geen oplossing bieden zou ik toch even naar de huisarts. Misschien dat er ergens een infectie of verstopping zit waardoor er te weinig vocht bij komt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.