Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2012 / Vwo
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 19:16
LOLexamen
Vertel; wie heeft zich goed voorbereid? Ik had eerst twee vakken in het vrije deel (NL&T en MAW) maar heb toen NL&T laten vallen, echter is MAW niet eens de makkelijkere uitweg.

Weet iemand waar de nadruk dit jaar op ligt? Of wordt er gewoon van elk katern precies even veel gevraagd? Ik heb nauwelijks tijd gehad op m'n examenbundel MAW open te slaan.

Het is zooo ontzettend veel leeswerk en argumenteren. Ik ga maar gewoon als een wilde vannacht veel leren en maar hopen op die 5.5
Advertentie
Oud 24-05-2012, 19:51
Anne156
Ja ik heb hier hetzelfde probleem. Ben nu de stofomschrijving aan het lezen. Is een makkie maar vrees dat het hem niet gaan worden.. Waarom weet ik eigenlijk niet haha
Oud 24-05-2012, 19:58
Anne156
Ik vind politieke besluitvorming trouwens wel echt veel, massamedia en criminaliteit vallen echt heel erg mee!
Oud 24-05-2012, 20:27
LOLexamen
Ben ik helemaal met je eens! Criminaliteit en rechtsstaat is meer een aanvulling op maatschappijleer en massamedia is gewoon feitjes enzo. Maar politieke besluitvorming is toch wat abstracter. Die kiesstelstels en dat hele schema van de Europese raad en anderen, bah!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.