Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2012 / Vwo
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 15:23
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Ik vond 'm best lastig, maar tijdens het nabespreken met andere mensen achteraf merkte ik dat ik eigenlijk best wel goede antwoorden had (kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen). Nou ja, ik heb denk ik wel minstens een 6 dus ik ben wel tevreden.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Advertentie
Oud 24-05-2012, 15:31
Miloutchi
Miloutchi is offline
Bij mij ging het rampzalig. Ik had niet genoeg tijd en heb dus best veel vragen niet eens kunnen beantwoorden. Echt.

Met wiskunde kwam ik ook al in tijdnood en alle andere vakken had ik ook echt maar nét gehaald.
Oud 24-05-2012, 15:48
the_ring
Misschien de makkelijkste toets van de hele periode? Alles was op inzicht, iemand zonder AK had er zelfs een voldoende voor kunnen halen! Als dit geen 8,5 is weet ik het ook niet meer!
Oud 24-05-2012, 15:51
Miloutchi
Miloutchi is offline
Ik heb nog een 5.2

Als ik goed geteld heb tenminste...

Maar yay!

Ik heb 6 vragen niet kunnen maken ofzo door tijdnood, maar ik heb wel een 5.2! Yay!

*viert feest* =D =D =D =D =D =D =D =D =D

Ik verwacht trouwens wel een lage N-term, want ik hoor van veel mensen dat het makkelijk was.

Viert nog eens feest! JOEHOEH!

OH, ik ben ZOOO blij hè!
Oud 24-05-2012, 16:12
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Ja, ik vond het ook vrij makkelijk. Heb mijn antwoorden niet opgeschreven, maar ik kwam in het correctiemodel heel veel herkenbare antwoorden tegen, dus dat komt vast wel goed!
Oud 24-05-2012, 16:51
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Ik vond het moeilijk, maar ik heb toch 40/68 punten ongeveer, dus een voldoende Gelukkig
Oud 24-05-2012, 17:44
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Ik vond hem echt heel erg lastig, maar ik ben dan ook behoorlijk slecht in aardrijkskunde. Hoop op een 5, maar durf niet naar het correctiemodel te kijken.
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Oud 24-05-2012, 18:20
Joolde
Ik dacht na afloop dat het op zich best wel redelijk ging...
Maar toen kwam ik na engels thuis en toen bleek dat is 48 punten had!!!
Dus gewoon 6.8-7.8 dus dat is gewoon super goed!
Oud 25-05-2012, 08:14
JustSax.
JustSax. is offline
Ik heb volgens mij een fout/ of naja ontbrekend antwoord ontdekt in het correctiemodel:

Vraag 12: De vraag was: wat is het meest voorkomende klimaat in het stroomgebied van de Rhone en de Niger.

Nou staat er bij de Niger: A klimaat/ savanne klimaat.
Terwijl hij ook net zo veel door het tropische regenklimaat stroomt op atlas kaart blz. 196 (53e druk) te zien! Tenzij je het misschien met een liniaal gaat opmeten, maar ik vind ze zo op het oog vrij gelijk.
Oud 25-05-2012, 08:19
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik heb volgens mij een fout/ of naja ontbrekend antwoord ontdekt in het correctiemodel:

Vraag 12: De vraag was: wat is het meest voorkomende klimaat in het stroomgebied van de Rhone en de Niger.

Nou staat er bij de Niger: A klimaat/ savanne klimaat.
Terwijl hij ook net zo veel door het tropische regenklimaat stroomt op atlas kaart blz. 196 (53e druk) te zien! Tenzij je het misschien met een liniaal gaat opmeten, maar ik vind ze zo op het oog vrij gelijk.
Voor zover mijn gebrekkige aardrijkskundekennis reikt, is een A-klimaat ook een tropisch regenklimaat? Dat is toch met dat klimaatsysteem van Köppen? Volgens mij was tropisch regenwoud iets van Af ofzo, maar dan klopt jouw antwoord toch ook?
Oud 25-05-2012, 08:36
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Ja, volgens mij heeft Cucumber gelijk. Als er staat A klimaat / Savanne-klimaat. Dan is tropisch-regenwoud ook goed, omdat dat ook A is, toch?
Oud 25-05-2012, 09:06
JustSax.
JustSax. is offline
Oh dat is dom van mij haha
Oud 25-05-2012, 09:07
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Zooooooooo, pro in AK hier! :')
Oud 25-05-2012, 22:17
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
A is niet altijd een tropisch regenwoud klimaat, wel een tropisch klimaat.

Overigens kan ik het me niet helemaal meer herinneren, maar volgens mij lag het hele stroomgebied van de Niger gedurende de zomer (winter?) droog dus dan is het sowieso geen Af (=tropisch regenwoud) klimaat.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Oud 25-05-2012, 22:23
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
In de atlas staat volgens mij 'tropisch regenklimaat' en dan die opties van Af, As en Aw. Dus inderdaad geen 'tropisch regenwoudklimaat'.
Oud 26-05-2012, 06:49
JustSax.
JustSax. is offline
Citaat:
A is niet altijd een tropisch regenwoud klimaat, wel een tropisch klimaat.

Overigens kan ik het me niet helemaal meer herinneren, maar volgens mij lag het hele stroomgebied van de Niger gedurende de zomer (winter?) droog dus dan is het sowieso geen Af (=tropisch regenwoud) klimaat.
Klopt. Ik heb net gekeken, en schrijf de hele tijd wel mooi tropisch regenwoudklimaat, maar er staat gewoon tropisch regenklimaat (letter A).
Volgens mij heb ik dat ook wel zo opgeschreven maar inderdaad, tropisch regenwoudklimaat is het niet perse.

Laatst gewijzigd op 26-05-2012 om 06:59.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2015 Examen Aardrijkskunde VMBO-GT
LieverAnoniem99
4 31-05-2015 12:56
Eindexamens 2014 [HAVO] Duits en Economie, Hoe ging het?
JVV079
5 17-05-2014 18:11
VWO Aardrijkskunde, hoe ging het?
Herfstvlieg
2 28-05-2010 21:21
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Aardrijkskunde olympiade 2008
johanwilkes
4 17-05-2008 20:39
VMBO Examen aardrijkskunde
brands
9 01-06-2006 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.