Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2012 / Vwo
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 17:17
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik weet niet welke site jij gebruikt, maar volgens examenklacht.nl

Jouw cijfer voor Engels ligt tussen 5,7 en 6,7 gebaseerd op een score van 28 uit 48 punten
Ik ga uit van havovwo.nl, daar gaan ze namelijk al uit van een N-term tussen 0 en 2. :-)
Ik heb sowieso een 5,3 binnen dus, maar ik hoop eigenlijk wel dat die N-term dan 0,5/0,6 is. Maar dat zal wel niet.
Advertentie
Oud 24-05-2012, 17:18
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb 3 x een 4.0 op m'n CE's gehaald, niet zo bijster slim van me
Met zo'n hoog cijfer voor Engels heb je al heel wat gecompenseerd als je vreest voor de 5,5-regeling. Maar als het gaat om je eindcijfers die dan veel te laag zijn/waarbij je sowieso al teveel onvoldoendes hebt, tja. Dan kun je er met de komende examens niet meer zoveel aan veranderen.

En je kunt er toch nog niet helemaal zeker van zijn dat het 4,0-en worden toch? De norm is nog niet bekend.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 24-05-2012, 17:20
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Inderdaad.

Bij mij gaat het ook niet denderend, maar ik wacht eerst alle N-termen af.
Als die dan laag blijken te zijn (donderdagochtend 14 juni meteen achter de pc ), kan ik 't ook wel schudden. Maar ik houd hoop, aangezien ik dit jaar de examens moeilijker vind dan vorig jaar (die heb ik allemaal wel geoefend/doorgenomen).
Oud 24-05-2012, 17:23
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Bij mij begint het nu langzaam de vraag te worden of ik met een 8 gemiddeld ga slagen..:$
Ik snap het niet want ik stond er helemaal niet zo goed voor, maar ik kom toch met 4x8 op mn eindlijst uit als ik mijn doelen haal.
Oud 24-05-2012, 17:24
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Bij mij begint het nu langzaam de vraag te worden of ik met een 8 gemiddeld ga slagen..:$
Ik snap het niet want ik stond er helemaal niet zo goed voor, maar ik kom toch met 4x8 op mn eindlijst uit als ik mijn doelen haal.
Dat wordt dan 4x een 7 en 4x een 8?
Da's een 7,5 gemiddeld hè, ik weet niet of ze dat ook als cum laude meetellen?
Oud 24-05-2012, 17:26
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Dat wordt dan 4x een 7 en 4x een 8?
Da's een 7,5 gemiddeld hè, ik weet niet of ze dat ook als cum laude meetellen?
Dat weet ik dus ook niet.. Beetje jammer haha
Waarschijnlijk red ik de 4x7 ook net niet.. Heb een 6 voor aardrijkskunde denk ik.
Oud 24-05-2012, 17:28
Joke:D
Joke:D is offline
Ik zou 2 negens kunnen redden, met een 8,4 voor engels en een 9,3 voor Duits. Maar Engels was te makkelijk (en ik ben goed in moeilijke teksten) en Duits heb ik waarschijnlijk net 1 punt te weinig. Dan maar hopen op 3x8 met een goede norm voor bio (wat ook onwaarschijnlijk is)
Oud 24-05-2012, 17:36
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Zolang ik straks slaag, vind ik het best.

Ooooh, dat wordt zenuwpezen de 14e.
Oud 24-05-2012, 17:38
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Komt helemaal goed
Oud 24-05-2012, 17:40
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
Zolang ik straks slaag, vind ik het best.

Ooooh, dat wordt zenuwpezen de 14e.
Tja, dat is dus weer typisch mij, ik wind me enorm op over kleine details en vergeet the bigger picture

Ach, dan ga ik van de 6 op 7 voor IB. Dat wordt zenuwpezen en mijn f5 knop kapottikken 5 juli.
Oud 24-05-2012, 17:42
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
AAAAAAAAH. :a

Hopen dat volgende week een beetje goed gaat! Ik heb ook echt geen zin meer in economie.
Oud 24-05-2012, 17:52
danieldebest
Citaat:
Ik ben het niet echt eens met het antwoord bij 11. Het gaat erom wat in de eerste zin staat, niet in de hele alinea. Als je alleen naar die zin kijkt moet het volgens mij B zijn (vrij vertaald staat er: als hij het anders wil opvatten, is dat hem goed recht). Als je de rest van de alinea leest, moet het inderdaad D zijn, maar dat mag niet want er staat duidelijk 'de eerste zin'.
Zien jullie dit ook zo of heb ik het gewoon mis?
Nou ik had ook dezelfde redenering als jij bij deze vraag en ik ben het ook niet eens met het correctiemodel, maar volgens mij is antwoord B sowieso fout. Antwoord B zegt namelijk dat hij het recht heeft de verschillen in oorlogen te belichten, maar dat staat er helemaal niet in de eerste zin. Ook ben ik ervan overtuigd dat het geen D kan zijn want er wordt gevraagd wat er bedoeld wordt met de eerste zin. Als de vraag was wat er bedoeld was met de hele alinea, dan zou D het juiste antwoord zijn. Ik had C, omdat ik dacht dat dat de onderliggende bedoeling van de eerste zin was. Maar het correctiemodel is dan weer eigenwijs en houdt stug vast op een antwoord dat geen antwoord geeft op de vraag

Verder had ik zo mijn twijfels bij vragen 30 en 38, nog andere mensen die deze vragen fout hadden? En toevallig ook dezelfde antwoorden: 30 D en 38 B ????
Oud 24-05-2012, 17:54
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Nou ik had ook dezelfde redenering als jij bij deze vraag en ik ben het ook niet eens met het correctiemodel, maar volgens mij is antwoord B sowieso fout. Antwoord B zegt namelijk dat hij het recht heeft de verschillen in oorlogen te belichten, maar dat staat er helemaal niet in de eerste zin. Ook ben ik ervan overtuigd dat het geen D kan zijn want er wordt gevraagd wat er bedoeld wordt met de eerste zin. Als de vraag was wat er bedoeld was met de hele alinea, dan zou D het juiste antwoord zijn. Ik had C, omdat ik dacht dat dat de onderliggende bedoeling van de eerste zin was. Maar het correctiemodel is dan weer eigenwijs en houdt stug vast op een antwoord dat geen antwoord geeft op de vraag

Verder had ik zo mijn twijfels bij vragen 30 en 38, nog andere mensen die deze vragen fout hadden? En toevallig ook dezelfde antwoorden: 30 D en 38 B ????
Ik had bij 30 ook D ja, maar ik snap ook niet zo goed waarom die fout is?
Oud 24-05-2012, 18:00
Verwijderd
38 had ik goed, maar 30 had ik ook fout. Dat vond ik een lastige vraag en heb uiteindelijk voor B gekozen. Ik denk dat ik daarbij teveel eigen interpretatie heb gebruikt. Volgens mij kan het D niet zijn omdat de schrijver zijn 'imagination' juist niet gebruikt, ik bedoel, het blijven wel boeken over de geschiedenis.
Oud 24-05-2012, 18:04
Basvg
Basvg is offline
Citaat:
Verder had ik zo mijn twijfels bij vragen 30 en 38, nog andere mensen die deze vragen fout hadden? En toevallig ook dezelfde antwoorden: 30 D en 38 B ????
30 D ja, heb daar heel lang over zitten twijfelen, tussen A of D. Zelfs in het Nederlandse woordenboek (voor het eerst dat ik die gebruikt heb) alle betekenissen van erudiet opgezocht, en toen leek D me het meest logisch.
Dat omdat er staat 'his articulate intelligence' (komt overeen met erudiet) en die lively imagination blijkt ook duidelijk uit de hele alinea. Zoals aan het begin 'vibrant' (levendig, hij beschrijft het levendig, en daarvoor heb je een goed inlevingsvermogen hebben) en 'gripping and vivid'.

Bij 38 had ik C. B lijkt me niet echt correct, het gaat nergens over financiële kwesties.
Oud 24-05-2012, 18:07
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
30 D ja, heb daar heel lang over zitten twijfelen, tussen A of D. Zelfs in het Nederlandse woordenboek (voor het eerst dat ik die gebruikt heb) alle betekenissen van erudiet opgezocht, en toen leek D me het meest logisch.
Dat omdat er staat 'his articulate intelligence' (komt overeen met erudiet) en die lively imagination blijkt ook duidelijk uit de hele alinea. Zoals aan het begin 'vibrant' (levendig, hij beschrijft het levendig, en daarvoor heb je een goed inlevingsvermogen hebben) en 'gripping and vivid'.

Bij 38 had ik C. B lijkt me niet echt correct, het gaat nergens over financiële kwesties.
bij 38 had ik ook C, in het midden gaat het over de 0,6 procent meer studenten in de laatste 10 jaar.
Oud 24-05-2012, 18:08
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
30 D ja, heb daar heel lang over zitten twijfelen, tussen A of D. Zelfs in het Nederlandse woordenboek (voor het eerst dat ik die gebruikt heb) alle betekenissen van erudiet opgezocht, en toen leek D me het meest logisch.
Dat omdat er staat 'his articulate intelligence' (komt overeen met erudiet) en die lively imagination blijkt ook duidelijk uit de hele alinea. Zoals aan het begin 'vibrant' (levendig, hij beschrijft het levendig, en daarvoor heb je een goed inlevingsvermogen hebben) en 'gripping and vivid'.

Bij 38 had ik C. B lijkt me niet echt correct, het gaat nergens over financiële kwesties.
Ik heb hetzelfde als jij. :-)
Bij 30 D inderdaad en bij 38 C.

Is dit echt terecht fout denk je, of kunnen we hier over klagen?
Oud 24-05-2012, 18:08
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Ik had bij 30 B, bij 38 D, dus ik had die ook fout..
Oud 24-05-2012, 18:08
danieldebest
Citaat:
38 had ik goed, maar 30 had ik ook fout. Dat vond ik een lastige vraag en heb uiteindelijk voor B gekozen. Ik denk dat ik daarbij teveel eigen interpretatie heb gebruikt. Volgens mij kan het D niet zijn omdat de schrijver zijn 'imagination' juist niet gebruikt, ik bedoel, het blijven wel boeken over de geschiedenis.
In principe heb je gelijk, maar als je het laatste gedeelte van alinea 3 leest, krijg je toch het gevoel alsof de auteur ook fictie in zijn verhalen gooit om het spannender te maken. Hiervoor is natuurlijk de nodige 'imagination' nodig...

Bij 38 had ik trouwens B, omdat de alinea voornamelijk ingaat op de politieke aanpak om meer mensen universitair te laten slagen. Nog iemand die zo geredeneerd heeft??
Oud 24-05-2012, 18:09
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Heel veel mensen dus 30 en 38 fout... :a
Oud 24-05-2012, 18:13
Basvg
Basvg is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde als jij. :-)
Bij 30 D inderdaad en bij 38 C.

Is dit echt terecht fout denk je, of kunnen we hier over klagen?
Wat hebben we toch steeds veel gemeen

Maar nu ik het antwoord zie, is daar ook wel wat voor te zeggen. Ik zelf vind onze antwoorden net iets meer goed, maar ik kan opzich wel begrijpen als het toch wat anders is.
Ik denk dat ze bij het LAKS ook zoiets zullen zeggen: er is opzich wel wat te zeggen voor D en C, maar niet zo overtuigend dat de officiele antwoorden echt fout zijn.

Ik zie dat er veel zijn die het fout hebben, klagen kan natuurlijk altijd, en als het er veel zijn dan zeggen ze misschien wel: 'antwoord X is ook goed'

Laatst gewijzigd op 25-05-2012 om 17:13.
Oud 24-05-2012, 18:13
danieldebest
Citaat:
30 D ja, heb daar heel lang over zitten twijfelen, tussen A of D. Zelfs in het Nederlandse woordenboek (voor het eerst dat ik die gebruikt heb) alle betekenissen van erudiet opgezocht, en toen leek D me het meest logisch.
Dat omdat er staat 'his articulate intelligence' (komt overeen met erudiet) en die lively imagination blijkt ook duidelijk uit de hele alinea. Zoals aan het begin 'vibrant' (levendig, hij beschrijft het levendig, en daarvoor heb je een goed inlevingsvermogen hebben) en 'gripping and vivid'.

Bij 38 had ik C. B lijkt me niet echt correct, het gaat nergens over financiële kwesties.
Nou ik citeer letterlijk "Would under-achievers from poorer backgrounds be lured by the promise of life-time earnings at 400000 pounds above those without degrees?"

Ik had vernomen dat dit de financiële kwestie was....
Oud 24-05-2012, 18:15
Basvg
Basvg is offline
Citaat:
Nou ik citeer letterlijk "Would under-achievers from poorer backgrounds be lured by the promise of life-time earnings at 400000 pounds above those without degrees?"

Ik had vernomen dat dit de financiële kwestie was....
Nou goed vooruit, er is een zin waar het over geld gaat. Maar het gaat om de strekking van de hele alinea, dus niet 1 punt eruit.
Oud 24-05-2012, 18:15
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Wat hebben we toch steeds veel gemeen

Maar nu ik het antwoord zie, is daar ook wel wat voor te zeggen. Ik zelf vind onze antwoorden net iets meer goed, maar ik kan opzich wel begrijpen als het toch wat anders is.
Ik denk dat ze bij het LAKS ook zoiets zullen zeggen: er is opzich wel wat te zeggen voor D en C, maar niet zo overtuigend dat de officiele antwoorden echt fout zijn.

Ik zie dat er veel zijn die het fout hebben, klagen kan natuurlijk altijd, en als het er veel zijn dan zeggen ze misschien wel: 'antwoord X is ook goed'
Ik doe 't wel gewoon.
Ik vind onze antwoorden namelijk prima corresponderen met de tekst.
Oud 24-05-2012, 18:18
Joolde
Citaat:
Heel veel mensen dus 30 en 38 fout... :a
Ik had ze allebei goed.. 30 gelukkig goed gegokt: twijfelde nog tussen A en D. idd wel een beetje vage vraag. Niet echt duidelijk in de tekst..
38 was toch op zich wel duidelijk??
B is niet goed, want het gaat in de tekst niet over de opbrengsten voor de overheid
C is niet goed want er is helemaal niks beloofd, het was een doel, geen belofte
D is niet goed want in het hele artikel staat niks over financiele motieven..
Oud 24-05-2012, 18:19
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik heb trouwens echt al 8 of 9x geklaagd bij 't LAKS, nu voel ik me echt zo'n zeur.
Oud 24-05-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Nou ik citeer letterlijk "Would under-achievers from poorer backgrounds be lured by the promise of life-time earnings at 400000 pounds above those without degrees?"

Ik had vernomen dat dit de financiële kwestie was....
Maar dat is net de vraag die er gesteld worden, en volgens mij werd dat verder nergens bevestigd dat dat daadwerkelijk zo was.
Oud 24-05-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens echt al 8 of 9x geklaagd bij 't LAKS, nu voel ik me echt zo'n zeur.
Dat had ik al toen ik drie keer klaagde voor het Nederlands examen En ik heb geklaagd over het te lange wiskunde examen.
Oud 24-05-2012, 18:27
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik had ze allebei goed..
Hetzelfde ja, dat waren niet de vragen waar ik over twijfelde. Het zijn vooral de open vragen die ik lastiger vind. Ik heb al wat fouten in mijn antwoorden gespot, maar hij leek in het algemeen wel mee te vallen ja
Oud 24-05-2012, 18:28
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Hehe ik heb nog niet geklaagd. Die keer dat ik het probeerde was voor nl, maar dat is nooit doorgekomen dus ik hou maar op.
Oud 24-05-2012, 18:29
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Dat had ik al toen ik drie keer klaagde voor het Nederlands examen En ik heb geklaagd over het te lange wiskunde examen.
Ik inderdaad 3x over Nederlands, 1x over m&o (omdat ik 't correctiemodel bij een berekening erg vaag vond), 2x over wiskunde, 1x over Duits en 1x over Engels.
Oud 24-05-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Hetzelfde ja, dat waren niet de vragen waar ik over twijfelde. Het zijn vooral de open vragen die ik lastiger vind. Ik heb al wat fouten in mijn antwoorden gespot, maar hij leek in het algemeen wel mee te vallen ja
Ik was ook het bangst voor de open vragen, maar die vond ik in dit examen (in tegenstelling tot geoefende examens) goed te doen.
Oud 24-05-2012, 18:30
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Oh ja, ik heb 2x geklaagd voor Duits, aangezien ik 't ook niet eens was met een antwoord in 't correctiemodel.

Dat is dus in totaal 9 klachten van mijn kant.

Shit. :a
Oud 24-05-2012, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik heb 2x geklaagd voor Duits, aangezien ik 't ook niet eens was met een antwoord in 't correctiemodel.

Dat is dus in totaal 9 klachten van mijn kant.

Shit. :a
Ach, bekijk het zo: wanneer je het op een proefwerk niet eens bent met een bepaald antwoord, dan ga je ook met je leraar in discussie (tenminste, ik doe dat altijd). Nu kun je niet met je leraar in discussie gaan, want je weet niet precies wat hij goed en fout telt, maar hij heeft er zelf ook niet zoveel over te zeggen. Klagen bij het laks is dus eigenlijk discussiëren met je leraar, maar dan anders.
Oud 24-05-2012, 18:35
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ach, bekijk het zo: wanneer je het op een proefwerk niet eens bent met een bepaald antwoord, dan ga je ook met je leraar in discussie (tenminste, ik doe dat altijd). Nu kun je niet met je leraar in discussie gaan, want je weet niet precies wat hij goed en fout telt, maar hij heeft er zelf ook niet zoveel over te zeggen. Klagen bij het laks is dus eigenlijk discussiëren met je leraar, maar dan anders.
Ik hou er nogal van om in discussie te gaan ja.
Oud 24-05-2012, 18:48
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
Ik hou er nogal van om in discussie te gaan ja.
Dan discussieer ook nog even mee met het LAKS over vraag 3-3. Die vraag is of fout in het correctiemodel, of CITO leest niet goed, of dit is een cursus psychologie.
Oud 24-05-2012, 18:50
Baler!
Pfft 16/48 punten, dit is het eerste CE dat echt slecht ging...
Jammer! Had liever niet engels willen herkansen zeker niet omdat ie zo makkelijk geweest zou zijn.
Het stomme is dat ik voor alle oefen examens wel 7+ had
Oud 24-05-2012, 18:54
Verwijderd
16/48? Das wel echt een vier ofso, balen man..
Oud 24-05-2012, 18:58
Baler!
Inderdaad!
Gelukkig kon ik het hebben voor engels, sta nog voldoende.
Maar maak me nu ook wel zorgen over die nieuwe 5,5 regeling!
Oud 24-05-2012, 19:07
Joke:D
Joke:D is offline
Wat mij opvalt is dat er veeeel minder klachten over Aardrijkskunde zijn dan over Engels
Oud 24-05-2012, 19:12
Miloutchi
Miloutchi is offline
@Joke: Ik ben inderdaad ook beter in moeilijkere teksten! Moeilijk is ook leuker, vind ik!

Ik had 11 trouwens wel goed, maar ik twijfelde wel heel erg over die vraag, maar volgens mij eas de vraag over wat de schrijver hiermee suggereerde of wat voor ondertoon eronder lag (pin me er niet op vast, ik heb het examen nu niet meer bij me) en daarom dacht ik uiteindelijk dat het antwoord dat veel van jullie geven minder goed was. Maar het was inderdaad echt een irritante vraag.

En of ik die andere vragen die jullie niet goed hebben, ook fout heb , kijk ik zo eventjes. Ik heb alle juist/niet in ieder geval wel goed en vooral veel fouten in citeren.

Ik heb trouwens alleen over Nederlands en Duits geklaagd. Ik klaag wel veel, maar ik klaag dan wel alleen als ik het zelf ermee eens ben. Ik laat me niet opjutten om te gaan klagen ofzo
Oud 24-05-2012, 19:13
LOLexamen
Ik heb niet eens meer de kracht om te klagen, vooral na m'n blackout bij wiskunde A dacht ik; ''laat ook maar, dit jaar gaat 'm echt NIET worden''
Oud 24-05-2012, 19:14
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Serieus, ik ga me de komende 3 weken echt nog 100000x tot Onze Lieve Heer wenden, dat hij me niet nog een jaar op deze rotschool laat zitten.
Oud 24-05-2012, 19:18
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
@Joke: Ik ben inderdaad ook beter in moeilijkere teksten! Moeilijk is ook leuker, vind ik!

Ik had 11 trouwens wel goed, maar ik twijfelde wel heel erg over die vraag, maar volgens mij eas de vraag over wat de schrijver hiermee suggereerde of wat voor ondertoon eronder lag (pin me er niet op vast, ik heb het examen nu niet meer bij me) en daarom dacht ik uiteindelijk dat het antwoord dat veel van jullie geven minder goed was. Maar het was inderdaad echt een irritante vraag.

En of ik die andere vragen die jullie niet goed hebben, ook fout heb , kijk ik zo eventjes. Ik heb alle juist/niet in ieder geval wel goed en vooral veel fouten in citeren.

Ik heb trouwens alleen over Nederlands en Duits geklaagd. Ik klaag wel veel, maar ik klaag dan wel alleen als ik het zelf ermee eens ben. Ik laat me niet opjutten om te gaan klagen ofzo
Hmpf, geef mij maar een leestekst met een norm van 2,0. Ja, ik ben in baal-modus, heb letterlijk nog nooit onder de 8,5 gehaald voor een leestekst Engels, en bij de zwaarst tellende haal ik een 7,5-7,7

Ik heb 3x over Nederlands geklaagd, over natuurkunde (0,9 cm hokjes) en over Engels (vraag 3-3). Duits moet ik nog even goed doorkijken en dan gooi ik daarvan ook een paar klachten het internet op. Bio ook. Wiskunde, tja, dat zou klagen om te klagen worden en dat doe ik niet.
Oud 24-05-2012, 19:19
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
Ik heb niet eens meer de kracht om te klagen, vooral na m'n blackout bij wiskunde A dacht ik; ''laat ook maar, dit jaar gaat 'm echt NIET worden''
Citaat:
Serieus, ik ga me de komende 3 weken echt nog 100000x tot Onze Lieve Heer wenden, dat hij me niet nog een jaar op deze rotschool laat zitten.
Zijn jullie de VAVO vergeten? Zeker als je voor sommige vakken enorm hoge punten hebt ga je toch niet alle vakken opnieuw doen?
Oud 24-05-2012, 19:22
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Zijn jullie de VAVO vergeten? Zeker als je voor sommige vakken enorm hoge punten hebt ga je toch niet alle vakken opnieuw doen?
Ik heb voor niks echt hoge cijfers eigenlijk. Ik ging er wel met 5 zevens, 2 zessen en 1 vijf in, maar ik denk niet dat er veel van mijn zevens overblijft.

En ik heb eigenlijk niet zoveel zin om naar de vavo te gaan.
Ik weet ook niet of de vavo extra geld kost? Dat zou ik en dat zouden mijn ouders er niet voor over hebben.
Oud 24-05-2012, 20:03
danieldebest
Citaat:
Ik had ze allebei goed.. 30 gelukkig goed gegokt: twijfelde nog tussen A en D. idd wel een beetje vage vraag. Niet echt duidelijk in de tekst..
38 was toch op zich wel duidelijk??
B is niet goed, want het gaat in de tekst niet over de opbrengsten voor de overheid
C is niet goed want er is helemaal niks beloofd, het was een doel, geen belofte
D is niet goed want in het hele artikel staat niks over financiele motieven..
je beredenering bij B klopt niet helemaal volgens mij. Antwoord B beschrijft juist dat de overheid actie onderneemt om een universitaire titel aantrekkelijk te maken door de financiele voordelen ervan op lange termijn te belichten; dit heeft dus niks met de opbrengsten voor de overheid te maken...
Oud 24-05-2012, 20:17
Imn
Imn is offline
Citaat:
Jah, behoorlijk shit Ik was er zoo heilig van overtuigd dat ik na m'n HAVO ook dit diploma in m'n zak zou kunnen steken maar na m'n blackout in de tweede helft bij wiskunde A en mijn tekort aan inzicht (natuurkunde) en screw up bij Duits hebben me de kop gekost. Pfff, ik weet niet eens of ik naar een HBO wil
Oei, je beschrijft mijn verhaal, echt precies dezelfde vakken en ook precies t zelfde gebeurd! Ik heb nog een 3-4.. voor M&O. ;S
Alleen heb ik ergens nog hoop..

Ik hoop voor je dat je het nog kunt ophalen met de rest.
Oud 24-05-2012, 20:22
Imn
Imn is offline
Citaat:
Serieus, ik ga me de komende 3 weken echt nog 100000x tot Onze Lieve Heer wenden, dat hij me niet nog een jaar op deze rotschool laat zitten.
Hetzelfde hier.
Balen dat er niemand voor Engels klaagt!
Kom op, doe het voor ons, de mensen die het zo hard hebben verknald!
Oud 24-05-2012, 20:24
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
Hetzelfde hier.
Balen dat er niemand voor Engels klaagt!
Kom op, doe het voor ons, de mensen die het zo hard hebben verknald!
hoho! Ik heb geklaagd, en ik heb het niet eens verknald (in vergelijking met jullie). Ik heb geloof ik de hoogste score van mijn klas maar ben echt teleurgesteld
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2014 [HAVO] Duits en Economie, Hoe ging het?
JVV079
5 17-05-2014 18:11
Eindexamens 2013 [VWO] Engels
Elin3
19 23-05-2013 20:15
VWO Aardrijkskunde, hoe ging het?
Herfstvlieg
2 28-05-2010 21:21
Eindexamens 2008 Examenrooster
flyaway
22 27-05-2008 10:32
Eindexamens 2003 [Duits 1,2 vwo] Hoe ging Duits?
break of dawn
21 22-05-2003 18:18
Eindexamens 2003 Hoe ging engels HAVO?
Stephanie19
3 22-05-2003 16:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.