Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2012 / Vwo
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2012, 11:20
Joke:D
Joke:D is offline
Hoe laat worden jullie gebeld? Worden jullie alleen gebeld als jullie gezakt zijn of sowieso?

En dan nog, nemen jullie zelf de telefoon op of laten jullie dat doen? Ik ben nog aan t twijfelen, als ik m'n moeder op laat nemen (zoals zij haar moeder op heeft laten nemen) kan ik weg, hoef ik niet bij de telefoon te zitten zenuwpezen, en kan ik naar buiten. En aangezien ik niet overal bij ons in de buurt mobiel bereik heb is mijn mobiel nummer doorgeven ook geen optie.
Aan de andere kant, het hoort er eigenlijk wel bij.
Advertentie
Oud 12-06-2012, 12:03
examenssssss
examenssssss is offline
Wij worden altijd gebeld, tussen 12 en 14. Ik ga gewoon zelf telefoon opnemen, lijkt me beetje raar dat je je ouders laat opnemen zodat je zelf weg kan. Dan wordt je weer door je ouder gebeld om te vertellen of je geslaagd bent? O_O
Oud 12-06-2012, 14:39
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Wij worden helaas pas tussen kwart voor 4 en kwart voor 5 gebeld, dus je loopt je de hele dag al op te fokken. Ze bellen alleen als je gezakt bent, en om 5 uur komen de geslaagden op de website van de school te staan, dus daarna kan de vlag uit (als je daar bij staat. XD).

Ik neem denk ik wel zelf op, ik vind het raar om je ouders op te laten nemen, terwijl jij zelf eindexamen gedaan hebt.
Oud 12-06-2012, 15:13
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Volgens mij worden wij na 4en gebeld, dacht ik. En dan door je mentor of door de onderdirecteur en tevens leerjaarbegeleider - en het schijnt dat alleen die laatste belt om te melden dat je gezakt bent (hoewel hij ook kan zeggen dat je geslaagd bent) dus dat je sowieso geslaagd bent als je door je mentor gebeld wordt. En ik zou gewoon zelf opnemen, denk ik.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 12-06-2012, 15:22
omie2111
omie2111 is offline
k werd dooor mentor opgebelt omdat dat mens het huiswrk was vergeten omg
Oud 12-06-2012, 15:50
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
k werd dooor mentor opgebelt omdat dat mens het huiswrk was vergeten omg
Ik denk dat dat niet zo vrij veel te maken heeft met dit topic, want dit topic gaat over gebeld worden of je wel of niet geslaagd bent (nadat je je eindexamens hebt gedaan, dus).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 12-06-2012, 15:53
omie2111
omie2111 is offline
k ja weet
maar ja i vond het nog al wel dom dat je mentor dan belt
haha moest het ff zeggu
Oud 12-06-2012, 16:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
We worden tussen 14:00 en 15:30 uur gebeld. Ook als we geslaagd zijn. Ik wil helemaal niet dat mijn moeder de telefoon opneemt! Nou ja, op zich heb ik er niks tegen, alleen maar dat ik de telefoon zelf wil opnemen. Ik had m'n mentor nog gebeld om mijn (mobiele) nummer door te geven omdat het in het systeem de nummer van m'n moeder stond. Ik ga denk ik die dag zo lang mogelijk uitslapen (hopelijk lukt het me om tot één uur uit te slapen ) en daarna de rest van de tijd zenuwachtig lopen zijn.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 12-06-2012, 16:32
Guinie
Guinie is offline
Wij worden tussen 16 en 18 uur gebeld.. Beetje laat helaas. Maar gelukkig worden we sowieso gebeld, dus ook als je geslaagd bent .
En ik neem zelf mijn mobiele telefoon op .
Oud 12-06-2012, 16:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Gaan jullie die ochtend nog naar de normering kijken zodat je misschien wel (on)zekerder wordt over je cijfers?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 12-06-2012, 16:37
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Wij worden voor 16u gebeld als we gezakt zijn. Als je daarna dus nog niet gebeld bent, mag je er van uitgaan dat je geslaagd bent. Dat is wel foutgevoelig natuurlijk, het is wel eens gebeurd dat iemand die niet gebeld was blij op school kwam, toen zijn lijst zag en gezakt bleek, zei mijn mentor.

Mijn mentor probeert daarom iedereen te bellen, al weet ik niet meer of ie nou eerst de gezakten zou doen en na 16u pas de geslaagden, of dat je ook vóór 16u gebeld kan worden als je wel geslaagd bent haha. Er is ook een leraar tussen die al zijn leerlingen gaat bellen en dan eerst een aantal tellen compleet stil blijft, om de leerling aan de andere kant van de lijn te kloten

Ik wil sowieso wel zelf opnemen ja, ik zoek ondertussen dan wel afleiding in huis.
Oud 12-06-2012, 16:40
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Gaan jullie die ochtend nog naar de normering kijken zodat je misschien wel (on)zekerder wordt over je cijfers?
Ah zeker wel! Mooi dat dat kan, ik ben heel nieuwsgierig naar de normering. Maar ik ga niet aan het rekenen, dan is het geen verrassing meer en dat wil ik eigenlijk ook weer niet zó precies weten voordat ik zekerheid heb
Oud 12-06-2012, 19:01
Miloutchi
Miloutchi is offline
Hoelaat kun je de nomering bekijken?

Ik word alleen gebeld als ik gezakt ben en dat tussen 11 en 2. En om 3 uur moet je op school zijn als je geslaagd bent en zoniet moet je later om te regelen welk vak je gaat herkansen of wat je volgend jaar gaat doen enzo.
Oud 12-06-2012, 20:14
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Alle mensen die gezakt zijn worden bij ons die avond bezocht door de mentor. Dat vind ik wel aardig van de mentoren.

En, ik weet dat de normering donderdag vanaf 8 uur 's morgen 'beschikbaar' is. Ik denk dat ie dan gewoon ook op examenblad.nl staat?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 12-06-2012, 20:40
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Alle mensen die gezakt zijn worden bij ons die avond bezocht door de mentor. Dat vind ik wel aardig van de mentoren.
Dat is wel aardig ja.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 12-06-2012, 21:09
Miloutchi
Miloutchi is offline
Ik word niet eens gebeld door mijn mentor. xD

De helft van de tijd vergeet ik zelfs wie mijn mentor is. Ik moet altijd even nadenken erover. XD
Oud 12-06-2012, 22:07
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Een beetje heel erg offtopic, maar ik heb een geweldige mentor. Hij is iets van 63 of 64 (hij gaat dit jaar met pensioen) en hij doet nog altijd alsof hij jong en cool is. Maar dan heeft hij heel goed door dat hij niet 'cool' is maar dat weerhoudt hem niet om flauwe grappen te maken. Zo beschreef hij onze 6VWO klas in het jaarboek als fabeltastisch <3.

Ja. Dus.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 13-06-2012, 09:00
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik word nu toch wel zenuwachtig. XD
Ads door Google
Oud 13-06-2012, 10:42
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Ik word tussen 17.00 en 18.00 gebeld.
En dan moet ik om 18.00 op school zijn.
WAAROM ZO LAAAAAT
__________________
Bombing for peace is like fucking for virginity.
Oud 13-06-2012, 11:19
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik word tussen 17.00 en 18.00 gebeld.
En dan moet ik om 18.00 op school zijn.
WAAROM ZO LAAAAAT
Bellen ze bij jullie iedereen of alleen de gezakten?
Dan moet je wel opschieten...
Oud 13-06-2012, 13:45
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik word tussen 17.00 en 18.00 gebeld.
En dan moet ik om 18.00 op school zijn.
WAAROM ZO LAAAAAT
Dus je moet op je weg naar school toe bereikbaar zijn (als je dan nog niet gebeld bent)? Wat onhandig.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 13-06-2012, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel aardig ja.
Tja, aardig,aardig, maar denk niet dat ik daar nou zo'n behoefte aan zou hebben op die avond.
Oud 13-06-2012, 18:54
JustSax.
JustSax. is offline
Ik na 14:15... heb het nu al niet meer. Begin aan alles te twijfelen!

Waar en hoe laat kan je de normering zien btw?
Oud 13-06-2012, 19:02
Verwijderd
Om 8 uur komen de normeringen online. Ik denk dat ze het eerst te zien zijn op examenblad.

Bij ons op school wordt er voor 4 uur gebeld als je gezakt bent, en na 4 uur als je geslaagd bent. Het lijkt me wel vreemd om mijn mentor aan de telefoon te hebben, maar ik wil wel zelf opnemen.
Oud 13-06-2012, 19:52
Joke:D
Joke:D is offline
ik vind eigenlijk dat de scholen hun geslaagden en gezakten gewoon op de site moeten zetten. Al dan niet beveiligd met de cijferlijst erachter. Als je geslaagd bent weet je t zo sneller en als je gezakt bent is t sowieso kut en dan kan je mentor alsnog ervoor of erna bellen.
Advertentie
Oud 13-06-2012, 22:11
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
ik vind eigenlijk dat de scholen hun geslaagden en gezakten gewoon op de site moeten zetten. Al dan niet beveiligd met de cijferlijst erachter. Als je geslaagd bent weet je t zo sneller en als je gezakt bent is t sowieso kut en dan kan je mentor alsnog ervoor of erna bellen.
Mee eens. Zeker voor de scholen waar alleen de gezakten gebeld worden, dat lijkt me totaal niet handig.
Oud 14-06-2012, 07:29
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Bij ons komen de geslaagden op de site.. Maar pas om 17.45, nadat iedereen gebeld is volgens mij...
Mijn mentor belt wel iedereen.
__________________
Bombing for peace is like fucking for virginity.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.